Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salasuhde varattuun mieheen aiheuttaa mulle välillä ahdistusta, mutta en pysty lopettamaan suhdetta

Vierailija
23.05.2024 |

Juttu alkoi pelkkänä seksinä myös mulle, mutta aika nopeasti ihastuin mieheen. Olisi pitänyt heti tuolloin tajuta lopettaa suhde. Nyt kun suhde on kestänyt jo vuoden, niin on koko ajan vaikeampaa lopettaa suhde. 

Mulla on erittäin vahvat tunteet miestä kohtaan, mutta tiedän, että mies haluaa musta vain seksiä. Ei ole aikeissa erota vaimostaan. Mulle tämä suhde tuo ahdistusta kun en voi saada miestä omakseni. En saa vastakaikua tunteilleni ja olo on henkisesti huono. Tänään laitoin viestin miehelle, että mulle sopisi tänään, mutta mies vastasi ettei hänelle sovi. Tuli välittömästi paha ja ahdistunut olo. Itse kaipaan miestä, mutta mä en ole miehelle mitään. Tai no himon kohde, tyydytys, jännittävä salaisuus ja nuorempi nainen olen hänelle. Mies varmasti hakee vain jännitystä ja vaihtelua.

Mistä mä saan voimia lopettaa tämän suhteen?! En haluaisi jäädä ilman miehen kosketusta. Enkä halua jäädä ilman seksiä, mutta en osaa edes kuvitella harrastavani seksiä kenenkään muun kanssa.

Ei, en ole se aiemmin täällä riehunut särkynyt sydän. Luin kahta hänen ketjuaan ja ensimmäisen ketjun aikoihin olin ajatellut tehdä oman aloitukseni tänne, mutta jätin sitten laittamatta tuon tyypin vuoksi. Nyt ajattelin, että mun pitää saada purkaa tätä ahdistusta johonkin. En voi koko ajan purkaa mieltäni ystävälleni joka ei ymmärrä miksi en vain lopeta suhdetta ja miksi aina lankean miehen pauloihin. 

En vain osaa sammuttaa tunteitani. Ja ennen kuin alatte syyttämään, että rikon miehen perheen niin ei hänellä ole lapsia nykyisen vaimonsa kanssa ja miehen lapset ovat jo aikuisia. Mies ihan itse rikkoo parisuhteensa. Jos mua ei olisi, niin varmasti olisi joku muu. Sekin mua tässä ahdistaa, että jos lopetan suhteen, niin joku muu löytää ehkä tiensä miehen petikumppaniksi. Yritän olla ajattelematta miestä vaimonsa kanssa koska sekin vain ahdistaa ja saa mielen mustaksi. Koitan sulkea tuon seikan pois mielestäni.

Kommentit (1232)

Vierailija
821/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeanlainen intohimo ei katoa, vaikka kuinka arki koittaa. Sorge.

Vaikka ei katoaisi, niin kaikki nyt vaan eivät kuitenkaan halua koko elämäänsä jakaa, asua yhdessä, käydä sukuloimassa, matkustaa aina yhdessä, kävellä tuulipuvut suhisten yhdessä. Jotkut haluavat vain sen intohimon ja hellyyden, ei lääkäriaikoja, kaupassakäyntejä, autonhuoltoja, ikkunaremontteja yhdessä.

Vierailija
822/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP:lle sanoisin, että kaikkihan aina neuvoo lopettamaan suhteen varatun miehen kanssa. Aivan kaikki. Mutta kukaan näistä neuvojista ei ole jakamassa tulevaisuudessa niitä hetkiä, jolloin olet yksin. Ne hetket, jotka olisit aiemmin viettänyt miehen kanssa. Neuvot on annettu, ja jokainen jatkaa omaa elämäänsä omien suhteidensa ja perheidensä kanssa. Kukaan ei korvaa sinulle menetettyä miestä ja hetkiä hänen kanssaan.

Itse lopetin suhteen varattuun mieheen, ja olen katunut sitä. Tilalle ei tullut mitään, paitsi satunnaisia matkoja ystävien kanssa. Ystävillä on kuitenkin omat elämänsä ja suhteensa. Eivät he vietä iltoja tai viikonloppuja kanssani kuin näillä reissuilla.

Kannattaa siis harkita, mitä tekee. Neuvojia on maailma täynnä, mutta itse elät sen tyhjyyden kanssa, kun miestä ei enää ole elämässäsi.

Maailma on miehiä täynnä ja moni näistä viettäisi mieluusti aika APn tai sinunkin kanssa. On ihan oma valinta kärsiä varatun miehen leluna kun pieni armeija yksinäisiä sinkku miehiä odottaa yhteydenottoasi. 

Leluna oleminen voi olla oikein mukavaa. Itse en siitä kärsi. Ap ehkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ei katoaisi, niin kaikki nyt vaan eivät kuitenkaan halua koko elämäänsä jakaa, asua yhdessä, käydä sukuloimassa, matkustaa aina yhdessä, kävellä tuulipuvut suhisten yhdessä. Jotkut haluavat vain sen intohimon ja hellyyden, ei lääkäriaikoja, kaupassakäyntejä, autonhuoltoja, ikkunaremontteja yhdessä.

Silloin se on valittava rehellisesti. Kerrottava heto suhteen alussa että tuota haluaa. Puhtaalta pöydältä. Halveksuttavimpia ovat ne jotka valheellisesti näyttelevät vuosia eri parisuhteissaan/aviolittoissaan muuta vailla oikeasti haluavat tuota mitä sanoit.

Vierailija
824/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen ei ole oikein. Jos on huonossa suhteessa, erotaan ja sitten vasta aletaan uuteen suhteeseen. 

Ihmetyttää nämä petturien puolustajat.

Pettäjät pettää hyvissä suhteissakin. Miehet pettää usein koska nainen arkistuu ja mies haluaa jännitystä. Tätähän on tutkittukin. Vaikka kaikki olisi hyvin niin silti halutaan sutinaa. 

En itse ole tässä ketjussa ketään haukkunut. 

En puolustanut pettämistä tai sanonut että se on oikein, vaan sanoin ymmärtäväni miksi joku lähtee etsimään toisenlaista seuraa. Ymmärtäminen ja hyväksyminen on toki vaikeaa pitää erillään, varsinkin av:lla.

Vierailija
825/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin se on valittava rehellisesti. Kerrottava heto suhteen alussa että tuota haluaa. Puhtaalta pöydältä. Halveksuttavimpia ovat ne jotka valheellisesti näyttelevät vuosia eri parisuhteissaan/aviolittoissaan muuta vailla oikeasti haluavat tuota mitä sanoit.

Intohimo on eri asia kuin himo. Se on selittämätöntä kemiaa.

Vierailija
826/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monesti hyvässä suhteessa oleva pettäjä pettää siksi että hänellä on oma henkilökohtainen identiteettikriisi. Silloin se vain projisoidaan puolisoon ja muka huonoon parisuhteeseen.

Usein näillä pettäjillä on itsellään vakavia vajeita siinä miten ovat kykeneviä rehellisesti kommunikoimaan omista tarpeistaan puolisolleen.

Odotetaan että toinen lukee ajatuksia jos siihen puoliso ei pysty niin syytetään välinpitämättömyydestä ja ohikävelystå jolla oikeutetaan pettäminen. Vaikka puhumalla mitä haluaa ja tarvitsee olisi usein saanur sen.

Tutkimusten mukaan pettämiseen on niin monta syytä kuin on pettäjiäkin. Yleisimmäksi on todettu se, ettei nykyisessä suhteessa täyty omat tarpeet. Ei tarkoita vain seksuaalisia tarpeita vaan voi olla kyse henkisistä tarpeista. Niihin ei jostain syystä saa v

Ehkä ennemminkin hän ei tiedosta mitä tarvitsee ihmissuhteelta. Tosin on niitäkin jotka ovat luonteeltaan kevyt mielisiä. On niin monta syytä kuin on pettäjiä. Huom. Naisissakin on pettäjiä. Keskustelu kohdistuu nyt kokoajan miehiin.

Vierailija
827/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se pettäjä halua sekä arkisuhteen että salasuhteen. Hän saa siis mitä haluaa, kun pitää rakastajatarta. Ja toinen nainen saa mitä haluaa, jos ei kerran halua ketään joka päivä arkeaan jakamaan, vaan ainoastaan niitä intohimon ja jännityksen hetkiä. Ja kaipa se petetty vaimokin saa mitä haluaa, jos kerran on menevän miehen puolisokseen halunnut ja sellaisen kanssa arkensa jakaa.

Vierailija
828/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reheölisyys.parisihteessa

Niin.

Se on todella vaikeaa tuon asenteen omaaville.

He tietävät että jos rehellisesti kertoisi tuosta mitä haluavat niin orastava suhde missä jo kokevat sitä janoamaansa intohimoa loppuisi kuin seinään.

Siksi valitsevat valheellisuuden.

Koska ovat addikteja.

Kuin alkoholistit tai huumeriippuvaiset.

Tässä tapauksessa kyse on rakastumisvaiheen hormoniriippuvaisuudesta.

Eivär. Muutu. Koskaan.

Vierailija
829/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen ei ole oikein. Jos on huonossa suhteessa, erotaan ja sitten vasta aletaan uuteen suhteeseen. 

Pettäjät pettää hyvissä suhteissakin. Miehet pettää usein koska nainen arkistuu ja mies haluaa jännitystä. Tätähän on tutkittukin. Vaikka kaikki olisi hyvin niin silti halutaan sutinaa. 

En puolustanut pettämistä tai sanonut että se on oikein, vaan sanoin ymmärtäväni miksi joku lähtee etsimään toisenlaista seuraa. Ymmärtäminen ja hyväksyminen on toki vaikeaa pitää erillään, varsinkin av:lla.

Jep.

Jotkut eivät kykene tuollaisten yhteydessä aina joka kerta ensin sanomaan että eivät kategorisesti hyväksy pettämistä ja pitävär sitä aina tuomittavana mutta pystyvät ymmärtämään.

Tässä on vissi ero jos ei suostu tuomitsemaan.

Yleistä sarjapettäjille.

Jotkut sellaiset jopa sanovat että eivät tuomitse (eli pitävät aina hyväksyttävänä pettää) koska tuomitsisivat samalla itsensä. 😀

Vierailija
830/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep.

Jotkut eivät kykene tuollaisten yhteydessä aina joka kerta ensin sanomaan että eivät kategorisesti hyväksy pettämistä ja pitävär sitä aina tuomittavana mutta pystyvät ymmärtämään.

Tässä on vissi ero jos ei suostu tuomitsemaan.

Yleistä sarjapettäjille.

Jotkut sellaiset jopa sanovat että eivät tuomitse (eli pitävät aina hyväksyttävänä pettää) koska tuomitsisivat samalla itsensä. 😀

No, minä en ole sarjapettäjä mutta en myöskään patologinen muiden ihmisten tuomitsija. Nykyään on tietysti muotia suu vaahdossa vaatia muita tuomitsemaan milloin mitäkin, minkä kanssa ihmisellä ei ole mitään tekemistä eikä tietoa koko asiasta.

Vierailija
831/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se pettäjä halua sekä arkisuhteen että salasuhteen. Hän saa siis mitä haluaa, kun pitää r

Riippuu varmasti siitä pettäjästä. Joku voi haluta yhden suhteen missä toteutuvat kaikki mitä suhteelta toivoo.

Vierailija
832/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:lle sanoisin, että kaikkihan aina neuvoo lopettamaan suhteen varatun miehen kanssa. Aivan kaikki. Mutta kukaan näistä neuvojista ei ole jakamassa tulevaisuudessa niitä hetkiä, jolloin olet yksin. Ne hetket, jotka olisit aiemmin viettänyt miehen kanssa. Neuvot on annettu, ja jokainen jatkaa omaa elämäänsä omien suhteidensa ja perheidensä kanssa. Kukaan ei korvaa sinulle menetettyä miestä ja hetkiä hänen kanssaan.

Itse lopetin suhteen varattuun mieheen, ja olen katunut sitä. Tilalle ei tullut mitään, paitsi satunnaisia matkoja ystävien kanssa. Ystävillä on kuitenkin omat elämänsä ja suhteensa. Eivät he vietä iltoja tai viikonloppuja kanssani kuin näillä reissuilla.

Kannattaa siis harkita, mitä tekee. Neuvojia on maailma täynnä, mutta itse elät sen tyhjyyden kanssa, kun miestä ei enää ole elämässäsi.

Niin tai sitten ap löytää elämänsä rakkauden,miehen jota ei olisi löytänyt ellei olisi saanut  itseään irti tuosta salasuhteesta varattuun pettävään mieheen.

Vierailija
833/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tai sitten ap löytää elämänsä rakkauden

Soititko ennustajalle ja kysyit?

Vierailija
834/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se pettäjä halua sekä arkisuhteen että sa

Pettäjällä ja varsinkin tunnetulla sarjapettäjällä on kun ikää kertyy mittariin koko ajan pienempi mahdollisuus saada rakkaudellinen parisuhde. Hetken intohimoa voi pitää etäisyydellä yllä mutta väitän että kun vuodet vierii niin suhteet kaatuvat kerta toisensa jälkeen. Kunnes lapsetkin hylkäävät.

Vierailija
835/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ikää tulee niin vapaissa miehissä on suurelta osin jotain todella pahasti vialla, alkoholi ym. ongelmia. Ei meinaa vapaista löytää hyvää miestä millään. Tosin ei tuokaan sankari mikään hyvä mies ole vaikka ap niin nyt luulee. Ja muuten, se tulis pettämään suakin. Koita ajatella se niin. Aina tulee joku nuorempi ja kiinnostavampi niille.

Vierailija
836/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monesti hyvässä suhteessa oleva pettäjä pettää siksi että hänellä on oma henkilökohtainen identiteettikriisi. Silloin se vain projisoidaan puolisoon ja muka huonoon parisuhteeseen.

Usein näillä pettäjillä on itsellään vakavia vajeita siinä miten ovat kykeneviä rehellisesti kommunikoimaan omista tarpeistaan puolisolleen.

Odotetaan että toinen lukee ajatuksia jos siihen puoliso ei pysty niin syytetään välinpitämättömyydestä ja ohikävelystå jolla oikeutetaan pettäminen. Vaikka puhumalla mitä haluaa ja tarvitsee olisi usein saanur sen.

Usein pettäjä ei pysty kohtaamaan itseään ja ongelmiaan vaan pakenee niitä uuteen (sala)suhteeseen, kuvitellen pystyvänsä muuttumaan toisenlaiseksi uuden ihmisen kanssa. Useinhan tämä kuvio menee sarjasuhteiluksi ja sarjapettämiseksi, ennen kuin pettäjä käsittelee omat ongelmansa. Harvoinhan nuo niitä k

Läheisriippuvainen sarjapettäjä kun täyttää 60 on aika pohjasakkaa parisuhteeseen enää.

Vaikka viimeinenkin lapsi olisi jo muuttanut omilleen ellei sitten aiemmin koska kokenut sarjapettäjävanhemman luona olon niin ahdistavaksi että on pitänyt päästä pois aiemmin.

Vierailija
837/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tai sitten ap löytää elämänsä rakkauden,miehen jota ei olisi löytänyt ellei olisi saanut  itseään irti tuosta salasuhteesta varattuun pettävään mieheen.

Tätähän aina maalaillaan, mutta useimmiten ketään parempaa ei löydy. Senhän takia se vaimokin mielellään sen pettäjänsä pitää. Ap vaikuttaa olevan kiinni miehessä, enkä ihmettele. Miehestä ei ole riesaa, ja tapaamiset ovat ihania. Miksipä ei.

Vierailija
838/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjällä ja varsinkin tunnetulla sarjapettäjällä on kun ikää kertyy mittariin koko ajan pienempi mahdollisuus saada rakkaudellinen parisuhde. Hetken intohimoa voi pitää etäisyydellä yllä mutta väitän että kun vuodet vierii niin suhteet kaatuvat kerta toisensa jälkeen. Kunnes lapsetkin hylkäävät.

Tässä taas esimerkki lohtuajattelusta. Mitä olen elävässä elämässä nähnyt, niin jokin näissä sarjapettäjissä vaan vetoaa, ja heilläpä tuntuu aina olevan rakkaudellisia parisuhteita menossa ja tulossa. He ovat tyytyväisiä. He antavat ja saavat sitä, mitä sanovat rakkaudeksi, ja siinä sivussa seksiä ja jännitystä. He osaavat pelin. Eikä heitä liikuta yhtään, mitä joku pettämisen tuomitseva heistä ajattelee. He vain nauttivat elämästä. Aina löytyy naisia, jotka rakastuvat syvästi heihin. Sopii vain valita, kenen kanssa ollaan parisuhteessa ja ketä tapaillaan harvemmin.

Vierailija
839/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatusta miehestä puhuminen on vain tapa. Eihän se mies oikeasti ole varattu eikä jonkun toisen, kun ei kerran ole uskollinen. Ei noita miehiä (tai naisia) kukaan omista, koska he eivät oikeasti sitoudu kehenkään.

Itselleni sopii intohimosuhde, jossa ei jaeta kuin parhaat hetket kahden kesken. Ei onnistu yleensä sinkkumiehen kanssa.

Olisi kyllä hyvä jos tuollaiset ihmiset pysyisivät kaukana parisuhteista ja pysyisivät tahoillaan intohimosuhteissa (kuten tässä seksihdetta kutsuttiin). 

Vierailija
840/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas esimerkki lohtuajattelusta. Mitä olen elävässä elämässä nähnyt, niin jokin näissä sarjapettäjissä vaan vetoaa, ja heilläpä tuntuu aina olevan rakkaudellisia parisuhteita menossa ja tulossa. He ovat tyytyväisiä. He antavat ja saavat sitä, mitä sanovat rakkaudeksi, ja siinä sivussa seksiä ja jännitystä. He osaavat pelin. Eikä heitä liikuta yhtään, mitä joku pettämisen tuomitseva heistä ajattelee. He vain nauttivat elämästä. Aina löytyy naisia, jotka rakastuvat syvästi heihin. Sopii vain valita, kenen kanssa ollaan parisuhteessa ja ketä tapaillaan ha

Case Vesku Loiri. Lopulta muutti Lappiin erakoksi.

Arvostan siis suuresti taiteiljana ja ihmisenä. Mutta hänellä naissuhteet eivät ehkä menneet ihan putkeen.

Raha auttaa valinnoissa. 

Sitten jos on rahaton hikisessä vuokrakaksiossa elelevä epävarmoilla koko ajan laskevilla tuloilla oleva niin tilanne voi pidemmän päälle käydä vaikeaksi ihan toimeentulon kannalta