Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiesin tulleeni vanhaksi, kun...

Vierailija
22.05.2024 |

...näin n. 18-20 kesäisen nuoren naisen kävelemässä kaupungilla urheiluleggingseissä, jotka oli kirjaimellisesti pyllyvaossa ja mietin, että en ole eläissäni rivompaa nähnyt. En ymmärrä tätä nykymuotia.

Milloin te muut heräsitte tähän ikääntymisen todellisuuteen?

N37

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa, varmaan nyt kun oma lapsi on  vuosia vanhempi kuin työkaverit, ja mä olen 45...

Vierailija
2/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Mewtwo perse ja ihan käsittämätöntä miten perselegginsejä käytetään kaupungilla. Varsinkaan kun ei niitä nykynaisten perseitä saa edes katsoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin tulleeni vanhaksi kun ärsyynnyin teinien bussissa huudattamista tiktokvideoista. Miksi ei nuoriso käytä kuulokkeita!?

Vierailija
4/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä tosi rivon näköistä. Toivon niin, että toi muoti menee pian ohi. Se on kestänyt jo ihan liian pitkään.

Vierailija
5/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä herännyt omaan ikääntymiseen, mutta nuoriso on ollut hunningolla jo ennen antiikin aikoja.

Vierailija
6/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin tulleeni vanhaksi, kun laivastosta lomille päässeet inttipojat alkoivat näyttää lapsilta kiinnostavien nuorten miesten sijasta.

Vierailija
7/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tiesin tulleeni vanhaksi, kun naapurin teinien mopon vingutus alkoi ottaa pahasti kaaliin.

Vierailija
8/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kämmenselkiin alkoi vuosi-pari sitten ilmestyä appelsiiniryppyä (tai miksi sitä nyt kutsutaankin). Ei ole iho enää sileä.

M 58

Vierailija
9/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tynnyrissä oot sitten elänyt. 37 pitkää vuotta.

Vierailija
10/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun äiti pikkulapsensa kanssa kutsui minua tädiksi

Vierailija
11/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin tulleeni vanhaksi kun en vappuna viitsinyt lähteä bilettään, kävin vaan lähikaupassa ylioppilaslakki päässä. Sen olen sentään tehnyt joka vappu että lakkia käytetään, jossei pitkän aikaa niin ainakin sen lyhyen reissun ajan.;)

Vierailija
12/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä koe olevani vanha mutta näiden asioiden kanssa tuntuu usein siltä;

- mopojen pärinä ottaa päähän

- nuorison huuto vaikka seisovat kylki kyljessä ottaa päähän

- omalle teini-ikäiselle tulee ihan liian usein todettua "kun minä olin sinun ikäisesi"

Vierailija
13/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä herännyt omaan ikääntymiseen, mutta nuoriso on ollut hunningolla jo ennen antiikin aikoja.

Varmasti näin. Antiikin aikaan Aristoteles ja Platon teksteissään ovat viitanneet nuorison hunningolla olemiseen, ja 1800-luvulta taas nuoriso haaskasi aikaansa lukemalla kirjoja. Mikä siinä on, ettei se nuoriso koskaan opi 😄 terv. ikuinen ikä-ihminen Pirkanmaalta

Vierailija
14/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tjaa, varmaan nyt kun oma lapsi on  vuosia vanhempi kuin työkaverit, ja mä olen 45...

Tämä! Ja kuitenkin arvostan paljon työkavereideni ammattitaitoa. Oma lapsi tuntuu edelleen...noh, lapselta.

Vierailija
15/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en jaksa enää valvoa yhtä pitkään kuin nuorempana. 

Vierailija
16/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloin ajatella paljon mennyttä elämääni. On kuin olisin nyt ylittänyt elämänmeren ja olen rannalla. Katselen tapahtumia ympärilläni, mutta kuin sivustaseuraaja. Aika hieno vaihe juuri nyt, kun vielä on terveys jäljellä. 

Vierailija
17/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on Mewtwo perse ja ihan käsittämätöntä miten perselegginsejä käytetään kaupungilla. Varsinkaan kun ei niitä nykynaisten perseitä saa edes katsoa!

Mikäs sen kieltää

Vierailija
18/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kuulin ensimmäisen kerran, että on olemassa sukupuoli nimeltään "demoni".

Vierailija
19/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun bileillan jälkeen tarvitsen 2 päivää palautumiseen. Ja en tarkoita, että vetäisin kovia kännejä, sillä juon kohtuudella, mutta olen vain niin väsynyt että vasta 2 päivän jälkeen on taas normaali olo. Olen 31-vuotias.

Vierailija
20/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa haista paska noissa legginseissä, hyi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi