Tiesin tulleeni vanhaksi, kun...
...näin n. 18-20 kesäisen nuoren naisen kävelemässä kaupungilla urheiluleggingseissä, jotka oli kirjaimellisesti pyllyvaossa ja mietin, että en ole eläissäni rivompaa nähnyt. En ymmärrä tätä nykymuotia.
Milloin te muut heräsitte tähän ikääntymisen todellisuuteen?
N37
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Se on Mewtwo perse ja ihan käsittämätöntä miten perselegginsejä käytetään kaupungilla. Varsinkaan kun ei niitä nykynaisten perseitä saa edes katsoa!
Ansahan siihen onkin viritetty. Joku tarkkailee ja kuvaa varmasti jostain sivummalta.
Käväisin eilen huvikseni vilkaisemassa millainen se täälläkin mainittu Ylilauta on.
Tarvinneeko lisätä. Jotain dildobingo-inttämistä jaksoin hetken lukea, sitten totesin että äh olkoon.
Tiesin tulleeni vanhaksi kun kävin suihkussa ravintola-illan jälkeen, en sitä ennen.
Omalla kohdallani näistä merkeistä:
- En enää meinaa selvitä päivästä alle 5 tunnin unilla
- Valtaosa 18-20 vuotiaista näyttää lapsilta
- En ymmärrä miksi enkkua tungetaan joka lauseeseen ja oon pihalla kaikista muodikkaista sanoista
- Mieluummin nukun kuin meen aamuyöllä kaverien kanssa baariin tai ajelemaan
M27
Meillä oli kurssitapaaminen, söimme ja joimme hyvin ja ihmettelimme yhteen ääneen, kun ei kenestäkään tuntunut olo vanhalta. Hauskaa oli. Olemme kaikki noin 67 -vuotiaita.
Olen jo 46 ja mielestäni on kaunista, kun nuori nainen käyttää legginssejä pyllyvaossa.
Kun menin koronatauon jälkeen johonkin k18-yökerhoon ekaa kertaa ja kaikki jäbät liikkuivat siellä salamannopeasti miestenhuoneessa varsinkin ja miksei muissakin diskon tiloissa ja itse on kuin hidastetussa leffassa. Siitä tiesin että jatkettu nuoruus vetelee viimeisiään.
Kun pilottitakit ja vyölaukut palasivat muotiin!
- Kun eksyin yökerhoon ja tajusin että mulla on ihan väärät vaatteet (ollkaintoppi ja farkut) ja että musiikki oli hirveää pa""aa, jota ei voinut tanssia
- Kun lääkäri näytti teiniltä
- Kun mäkkärinmyyjä kysyi "Entä teille?"
- Kun tupakkaa ostaessa ei enää kysytty papereita
T.45v muumio
Tapasin baarissa kivan miehen mutta en uskaltanut lähteä mukaan. Nuorena olisin mennyt epäilemättä.
Ja krapula kesti viikon vaikka join vain neljä lonkeroa.
- Krapula tuntuu siltä kuin ois jääny rekan alle
- Housut kiristää
- Ratissa oleva teini näyttää lapselta
- 25 - vuotiaiden "ikäkriisi" naurattaa
Just äsken, kun kävin kaupassa ja näin teini-ikäisen gootin täydessä tällingissä ja rimpsuissa. Eikä kukaan katsonut tyttöä kuin kerran. Ei näkyny mammojen pahaa silmää. Silloin kun minä olin nuori/nuori aikuinen (1995-2005), kyllä hem.tti soikoon katsottiin pitkään, jos näytti vähänkään erikoiselta. Mammojen kyttäys oli ihan älytöntä.
-kun kaupoissa alettiin teititellä
-kun katselin parikymppisiä neitokaisia ja alkoivat näyttää enemmän tyttäriltä kuin hottiksilta
Huomasin kauhukseni kaupassa, että olen selvästi vanhin asiakas. Se oli järkyttävä havahtuminen.
Aloin kauhistella percebikineitä ja hämähäkkiripsiä.
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä tosi rivon näköistä. Toivon niin, että toi muoti menee pian ohi. Se on kestänyt jo ihan liian pitkään.
Naiset paljastelee aina vain enemmän ja enemmän. Kohta on teinityttöjen muotia kävellä rinnat paljaina. Vanhaksi piti elää että myönsin tämän tosiasian.
Itsekin huomaan että ihmisten paljastava ja suorastaan vulgääri pukeutuminen ottaa nyt silmään. Jotenkin en voisi ajatella käveleväni kaupungilla alapään poimut paljastavissa legginseissä tai kuin alushousut paistaa sieltä kankaan läpi selkeästi.En vaan ymmärrä. Olen vanha.
Omilla lapsilla ajankohtaista ensin vanhojentanssit ja nyt yo-kirjoitukset, ajokortit ja tällaiset asiat jotka olen ajatellut kohtaavani joskus kaukaisuudessa ja vuosien päästä. Miellän itseni vieläkin maksimissaan koululaisten äidiksi niin on tässä totuttelemista.
Olen toki vasta 45v niin on sitä elämää toivottavasti jäljelläkin. Miesystävä 10v nuorempi ja lapseton ja mietin joskus et kuulostan hänen korvissa just sellaiselta tädiltä jotka töissä uran alkuvuosina intoili näistä asioista 😅 Varmaan jättää minut jos ja kun musta mummo tulee joku kaunis päivä 😂
En enää tunnistanut uusia artisteja -> en kuuntele radiota kuin autossa ja nekin puhekanavia enkä tiennyt mikä on Spotify, ennen kuin tytär latasi sen minulle. Kyllähän tuo maalausprojekti mökillä sujui sitten mukavasti sen tahtiin...