Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiesin tulleeni vanhaksi, kun...

Vierailija
22.05.2024 |

...näin n. 18-20 kesäisen nuoren naisen kävelemässä kaupungilla urheiluleggingseissä, jotka oli kirjaimellisesti pyllyvaossa ja mietin, että en ole eläissäni rivompaa nähnyt. En ymmärrä tätä nykymuotia.

Milloin te muut heräsitte tähän ikääntymisen todellisuuteen?

N37

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää tunnistanut uusia artisteja -> en kuuntele radiota kuin autossa ja nekin puhekanavia enkä tiennyt mikä on Spotify, ennen kuin tytär latasi sen minulle. Kyllähän tuo maalausprojekti mökillä sujui sitten mukavasti sen tahtiin...

Vierailija
22/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on Mewtwo perse ja ihan käsittämätöntä miten perselegginsejä käytetään kaupungilla. Varsinkaan kun ei niitä nykynaisten perseitä saa edes katsoa!

Ansahan siihen onkin viritetty. Joku tarkkailee ja kuvaa varmasti jostain sivummalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käväisin eilen huvikseni vilkaisemassa millainen se täälläkin mainittu Ylilauta on.

Tarvinneeko lisätä. Jotain dildobingo-inttämistä jaksoin hetken lukea, sitten totesin että äh olkoon.

Vierailija
24/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin tulleeni vanhaksi kun kävin suihkussa ravintola-illan jälkeen, en sitä ennen.

Vierailija
25/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
26/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani näistä merkeistä:

- En enää meinaa selvitä päivästä alle 5 tunnin unilla

- Valtaosa 18-20 vuotiaista näyttää lapsilta

- En ymmärrä miksi enkkua tungetaan joka lauseeseen ja oon pihalla kaikista muodikkaista sanoista

- Mieluummin nukun kuin meen aamuyöllä kaverien kanssa baariin tai ajelemaan

M27

Vierailija
27/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kurssitapaaminen, söimme ja joimme hyvin ja ihmettelimme yhteen ääneen,  kun ei kenestäkään tuntunut olo vanhalta. Hauskaa oli. Olemme kaikki noin 67 -vuotiaita.

Vierailija
28/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 46 ja mielestäni on kaunista, kun nuori nainen käyttää legginssejä pyllyvaossa.

Vierailija
29/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menin koronatauon jälkeen johonkin k18-yökerhoon ekaa kertaa ja kaikki jäbät liikkuivat siellä salamannopeasti miestenhuoneessa varsinkin ja miksei muissakin diskon tiloissa ja itse on kuin hidastetussa leffassa. Siitä tiesin että jatkettu nuoruus vetelee viimeisiään. 

Vierailija
30/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pilottitakit ja vyölaukut palasivat muotiin!

Vierailija
31/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kun eksyin yökerhoon ja tajusin että mulla on ihan väärät vaatteet (ollkaintoppi ja  farkut) ja että musiikki oli hirveää pa""aa, jota ei voinut tanssia

- Kun lääkäri näytti teiniltä 

- Kun mäkkärinmyyjä kysyi "Entä teille?"

- Kun tupakkaa ostaessa ei enää kysytty papereita

T.45v muumio

Vierailija
32/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin baarissa kivan miehen mutta en uskaltanut lähteä mukaan. Nuorena olisin mennyt epäilemättä.

Ja krapula kesti viikon vaikka join vain neljä lonkeroa.

Vierailija
33/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Krapula tuntuu siltä kuin ois jääny rekan alle

- Housut kiristää

- Ratissa oleva teini näyttää lapselta

- 25 - vuotiaiden "ikäkriisi" naurattaa

Vierailija
34/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just äsken, kun kävin kaupassa ja näin teini-ikäisen gootin täydessä tällingissä ja rimpsuissa. Eikä kukaan katsonut tyttöä kuin kerran. Ei näkyny mammojen pahaa silmää. Silloin kun minä olin nuori/nuori aikuinen (1995-2005), kyllä hem.tti soikoon katsottiin pitkään, jos näytti vähänkään erikoiselta. Mammojen kyttäys oli ihan älytöntä.

Vierailija
35/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kun kaupoissa alettiin teititellä

-kun katselin parikymppisiä neitokaisia ja alkoivat näyttää enemmän tyttäriltä kuin hottiksilta

Vierailija
36/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin kauhukseni kaupassa, että olen selvästi vanhin asiakas. Se oli järkyttävä havahtuminen. 

Vierailija
37/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin kauhistella percebikineitä ja hämähäkkiripsiä.

Vierailija
38/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä tosi rivon näköistä. Toivon niin, että toi muoti menee pian ohi. Se on kestänyt jo ihan liian pitkään.

Naiset paljastelee aina vain enemmän ja enemmän. Kohta on teinityttöjen muotia kävellä rinnat paljaina. Vanhaksi piti elää että myönsin tämän tosiasian.

Vierailija
39/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin huomaan että ihmisten paljastava ja suorastaan vulgääri pukeutuminen ottaa nyt silmään. Jotenkin en voisi ajatella käveleväni kaupungilla alapään poimut paljastavissa legginseissä tai kuin alushousut paistaa sieltä kankaan läpi selkeästi.En vaan ymmärrä. Olen vanha.

Vierailija
40/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omilla lapsilla ajankohtaista ensin vanhojentanssit ja nyt yo-kirjoitukset, ajokortit ja tällaiset asiat jotka olen ajatellut kohtaavani joskus kaukaisuudessa ja vuosien päästä. Miellän itseni vieläkin maksimissaan koululaisten äidiksi niin on tässä totuttelemista.

Olen toki vasta 45v niin on sitä elämää toivottavasti jäljelläkin. Miesystävä 10v nuorempi ja lapseton ja mietin joskus et kuulostan hänen korvissa just sellaiselta tädiltä jotka töissä uran alkuvuosina intoili näistä asioista 😅 Varmaan jättää minut jos ja kun musta mummo tulee joku kaunis päivä 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi