Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiesin tulleeni vanhaksi, kun...

Vierailija
22.05.2024 |

...näin n. 18-20 kesäisen nuoren naisen kävelemässä kaupungilla urheiluleggingseissä, jotka oli kirjaimellisesti pyllyvaossa ja mietin, että en ole eläissäni rivompaa nähnyt. En ymmärrä tätä nykymuotia.

Milloin te muut heräsitte tähän ikääntymisen todellisuuteen?

N37

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nuori nainen paineli minusta ohi. Yleensä olen itse kävellyt kovempaa kuin muut.

Vierailija
42/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun huomasin, ettei muiden ihmisten yksilöllisyys oo enää nuoruuden mustavalkoisesti outoo tai noloa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasyntynyt kummityttöni pääsi ylioppilaaksi🤔, kohta valmistuu valtiotieteellisestä...

Vierailija
44/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 12-vuotiaana. Mielestäni myös keski-ikäiset, jotka kuolaavat näitä alaikäisiä tai muuten vain tosi nuoria ovat irvokkaita. 

Vierailija
45/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää mölyä tai ääniä. Toivoisin, että kaikki olisi hiljaa tai puhuisivat matalalla äänellä. En jaksa yhtään ihmisten puhelinten ääniä, kaiutinpuheluita tai musiikinsoittoa.

Asuisinpa jossain korvessa.

Myös uudet sanat: ennen halusin käyttää uusia sanoja, nyt en pysy perässä, mitä ne tarkoittavat. Selitettynäkin ne tuntuvat kuvaavan ihan absurdeja ilmiöitä.

Uusi musiikki, pelit ja elokuvat ovat vanhan toistoa. Todella harvoin löytyy mitään uutta ja innostavaa. Ihmiset käyttää aikansa esim. Marvel elokuviin, joissa on kaikissa ihan sama juoni.

Olin liputtamassa tasa-arvoisen avioliittolain puolesta, mutta translain kohdalla tulin vanhaksi ja huomasin, etten ihan kaikessa ajattele samalla tavalla kuin nuoret.

Vierailija
46/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin tiesin tulleeni vanhaksi, kun naapurin teinien mopon vingutus alkoi ottaa pahasti kaaliin.

Itse olen ilmeisesti ollut vanha 15-vuotiaasta lähtien...

Vierailija
47/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävien kanssa puhutaan kuumista aalloista ja verenpainelääkityksestä. Crocsit ovat rumat mutta mukavat joten niillä mennään  joka paikkaan. Naapurin teinien mopomiitti ottaa hermoille. Kaikki  maukas ruoka närästää. 

Vierailija
48/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tajusin just mm-kisoissa, että olen vanhempi kuin yksikään pelaajista. Pitkään ne tuntui jotenkin tosi aikuisilta. Siellä on joku 17veekin mukana :D

Vierailija
49/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkandit on syntyneet 2000 luvulla.

Vierailija
50/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten kauheasti mitään rivoa ole nähnyt. Järkyttyisit, jos kertoisin, mitä kaikkea minä olen nähnyt. Eikä niistä viitsisi edes kertoa täällä. Muutenkin haiskahtaa miehen aloitukselta ja VPN:n kautta tulevalta sarjapeukutukselta. 

N40

Vierailija
51/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kissani kuoli ja katsoin puolenvuoden kuluttua peiliin huomasin vanhentuneeni 10vuotta ainakin

ikää 72v

Vierailija
52/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten kauheasti mitään rivoa ole nähnyt. Järkyttyisit, jos kertoisin, mitä kaikkea minä olen nähnyt. Eikä niistä viitsisi edes kertoa täällä. Muutenkin haiskahtaa miehen aloitukselta ja VPN:n kautta tulevalta sarjapeukutukselta. 

N40

No täytyypä myöntää, että en elämässäni ole kauhean rivoja asioita sitten nähnyt. Mielestäni se on aika hyvä asia. Olen nainen. En myöskään tiennyt, että VPN peukutus on joku juttu, tuli entistä vanhempi olo.

-ap

Vierailija
53/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle alkoi tulemaan harmaita hiuksia. (Tiedän, että joillekin tulee jo nuorena harmaita!)

Vierailija
54/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaikki työkaverit alkoivat olla minua nuorempia

Kun myös lääkärit ja asiakaspalvelijat näyttivät hirmu nuorille 

Kun miehet lopettivat seksuaalisen häirinnän ja muuttuivat ystävälliseiksi sen sijaan 

Kun en muistanut ikääni, vaan piti laskea montako vuotta vanha olen

Vierailija
55/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä on jo vuosia, mutta:

1) Kun ihmiset alkoivat kuvata naamansa sijasta persettään (belfie). Mitä ihmettä, ja välitön ikävä Paretskoin kommentteja ja Pahkista. (Jonnet ei edes tiedä.)

2) Dab. Mitä iihmettä taas, joku asento on muotia?

3) Ylipäänsä kaiken yksityisen muuttuminen julkiseksi. Haluaisin unohtaa Benjamin Peltosen pyllyreiänsyönnit ja diiva Marita Kattilan turpean munan himon, mutten vaan pysty. Näiden(kin) seurauksena haluaisin erakoitua.

Vierailija
56/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N40

Olen ihan eri ja mies, mutta vaikutat todella lapselliselta ollaksesi 40-vuotias. 

Vierailija
57/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka asia on silkkaa woketusta nykyään. 

Kaiutinpuhelut on muuten niin last season, tämä tiedoksi heille jotka niitä harrastavat.

Jumppaleggingseissä joka paikkaan meneminen on järkyttävää ja nuorille naisille tiedoksi, teidän perseenne haisee niistä läpi, ikävä kyllä. Tämä siis kokemuspohjaisena tietona, istuin ystäväni kanssa täpötäydessä bussissa ja vieressämme seisoi joku mirkku leggingseissään haisten, yörgh!

Nykymusiikki on ihan skeidaa.

Vaatekaupoissa on pelkkää polyester-vaatetta rekkikaupalla, kuka hullu niitä ostaa?

Aika lailla sama mitä olet ostamassa, voit varautua siihen ettei laadukkaita tuotteita ole enää olemassakaan.

Täti 55 v. 

Vierailija
58/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin pitkästä aikaa kaverin kanssa yökerhoon tanssimaan, oltiin suunniteltu reissua pitkään, että nyt lähtee, tanssitaan ja biletetään, jutellaan randomien kanssa ja pidetään hauskaa niinkuin ennen.

Baari olikin tuttujen sijaan täynnä jotain lapsia, ja kun yksi poika meinasi sammua syliini ja koin lähinnä äidillisiä tunteita. 

Ei olisi pitänyt suunnitella sitä reissua ihan niin kauan. 

N33

Vierailija
59/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni sanoi että siinä vaiheessa alkoi tuntua vähän vanhalta kun omat lapset alkoi jäädä eläkkeelle.

Vierailija
60/76 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihmettelen, kuinka ollaan avuttomia. Seurataan tyhmiä avautumisia ja ihmetellään ahdistusta. Terapiasta on tullut uskonto hölmöille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi