Amazing race suomi 2024
Uuden kauden kisaajat julki:
juontaja Mikko Kekäläinen ja kummitätinsä Mervi Levänen, juontaja Tinni Wikström ja ystävänsä Antti Savinainen, näyttelijäystävykset Leea Klemola ja Kaarina Hazard, jalkapalloilija Paulus Arajuuri ja näyttelijäsiskonsa Adeliina Arajuuri, ex-uimari Jani Sievinen ja vaimonsa Maria Nyqvist, somepersoona Metti Forssell ja ystävänsä Hanna Launonen, näyttelijä Mimosa Willamo ja isänsä Patrick Willamo, räppäri ja näyttelijä Deogracias "Gracias" Masomi ja ystävänsä ex-jalkapalloilija Jeremie Malolo, näyttelijä Aku Sipola ja ystävänsä Wille Komulainen, Leijonan luolasta tuttu sijoittaja Elias Aaltoja veljensä Matias Pietilä sekä artisti Tuure Boelius ja siskonsa Saana Boelius.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/f6d9b4d1-c327-4b9f-8332-a5593da…
Katso lähetysajat : Amazing Race Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3553)
Vierailija kirjoitti:
Ai, some ja vauvapalsta on taas jonkun ihmisen valinneet paskanheiton kohteeksi.
Siis nämä ovat vain viihdeohjelmia.
Se tuntuu niin hyvältä haukkua, kun itse saa tuntea olevansa ERINOMAISEN täydellinen ja hyvä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun mä näen arjessa kylillä liikkuessa nuoria ihmisiä, jotka ovat sellaisia välinpitämättömiä ihmisiä, kuten bussijonoissa etuilevat nuoret naiset, ostoskärryillään kauppojen käytävät tukkivat ihmiset, tympeät ihmiset jotka katsovat muita alaspäin, kiroilen mielessäni Voi helvetti mikä Metti.
Voitaisiinkin lanseerata kokonaan käyttöön, vähän kuin Amerikan-versio Karen. Tämä ketju puolustelijoineen nyt ei mitenkään parantanut Metin asemaa, päinvastoin.
Tämä on niin totta, Metin puolustaja kasvaa vain syvempää kuoppaa Metille.
Voi käydä juuri päinvastoin. Kaivatte itsellenne koko ajan syvempää kuoppaa valheilla ja solvauksilla. Suomi on onneksi oikeusvaltio, jossa on syytä ottaa vakavasti rikoslain kunnianloukkauspykälä.
Vierailija kirjoitti:
Porukassa on paljon kauniita naisia niin ulkoisesti kuin sisäisesti, mm. Mimosa, Adeliina. Reilut ja hyvin käyttäytyvät voittaa pitkällä tähtäimellä. Paulus on jo varmaan kaikkien nuorten naisten unissa :) Leea ja Kaarina olisi parasta seuraa baarissa, ei esitä vaan on aitoja. Hanna on ihan huippu, palkkaisin firmaani heti, tiimipelaaja. Metti erottuu porukasta huonolla tavalla.
Just nimenomaan näin, nuo kaikki naiset (-Metti) on niin maanläheisiä ja myönteisiä, ja se aitous on juuri se joka näissä kahdessa vanhemmassa leidissä on sytyttänyt. Mä joskus puhun että on ihmisiä jotka on positiivisesti negatiivisia, ja Leea on juuri sellainen, joka on ihailtavan itseironen ja pitää positiivisen pohjan vaikka olisi kuinka psyykkisesti tukalat olot ja jaksamisen patterit lopussa. Paulus ja Adeliina on myös niin empaattinen parivaljakko <3 Tuollaisia ihmisiä juuri pitää olla enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä Netti antaa hyvin huonon kuvan itsestään julkisuuteen,käytöstavat puuttuu täysin
Tulee tosi hemmoteltu ja pinnallinen kuva hänestä. Sellainen, joka on saanut kaiken helpolla ja joka on tottunut olemaan palveltavana.
Se on inhottavaa ja masentavaa, kun joku on kaunis, varakas ja menestynyt. Täytyy keksiä sitten valheita, että on tuntuisi niin pahalta, kun itse ei ole saavuttanut tai saanut aikaiseksi mitään. Helpottaako, kun saa purkaa pahaa oloaan näin😂
Miten se on menestynyt? Per*että jakamalla?
Se on rasittava hattara.
Nettivinkkasin. Tämähän on julkinen herja.
Mulla meni vatsa ihan kuralle. Sä oot kyllä ihan rassukka.
En itse katso tuota ohjelmaa ainakaan vielä, mutta eikö siinä ole tarkoitus voittaa. Ei kai se mikään käytöskoulu ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun mä näen arjessa kylillä liikkuessa nuoria ihmisiä, jotka ovat sellaisia välinpitämättömiä ihmisiä, kuten bussijonoissa etuilevat nuoret naiset, ostoskärryillään kauppojen käytävät tukkivat ihmiset, tympeät ihmiset jotka katsovat muita alaspäin, kiroilen mielessäni Voi helvetti mikä Metti.
Voitaisiinkin lanseerata kokonaan käyttöön, vähän kuin Amerikan-versio Karen. Tämä ketju puolustelijoineen nyt ei mitenkään parantanut Metin asemaa, päinvastoin.
Voi käydä juuri päinvastoin. Kaivatte itsellenne koko ajan syvempää kuoppaa valheilla ja solvauksilla. Suomi on onneksi oikeusvaltio, jossa on syytä ottaa vakavasti rikoslain
Jaaha, taas siel on joku metti uhkailemassa 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi käydä juuri päinvastoin. Kaivatte itsellenne koko ajan syvempää kuoppaa valheilla ja solvauksilla. Suomi on onneksi oike
Jaaha, taas siel on joku metti uhkailemassa 😀
Toteamus ja uhkaus on kaksi eri asiaa, mutta kun kaltaisellesi ihmiselle on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.
Vierailija kirjoitti:
Ai, some ja vauvapalsta on taas jonkun ihmisen valinneet paskanheiton kohteeksi.
Mutta ei teatteriviihdettä ! En muista kovin montaa kilpailijaa jotka ärsyttäisi kuten Metti. No, Wallu ja Heiskari kuitenkin mutta eri formaateissa..
Vierailija kirjoitti:
En itse katso tuota ohjelmaa ainakaan vielä, mutta eikö siinä ole tarkoitus voittaa. Ei kai se mikään käytöskoulu ole.
Kaikki kisaparit ja kisaajat ovat käyttäytyneet moitteetta toisia kisaajia, kuljettajia ja tuotantoa kohtaa. Mikään pari ei ero siis toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä Netti antaa hyvin huonon kuvan itsestään julkisuuteen,käytöstavat puuttuu täysin
Tulee tosi hemmoteltu ja pinnallinen kuva hänestä. Sellainen, joka on saanut kaiken helpolla ja joka on tottunut olemaan palveltavana.
Se on inhottavaa ja masentavaa, kun joku on kaunis, varakas ja menestynyt. Täytyy keksiä sitten valheita, että on tuntuisi niin pahalta, kun itse ei ole saavuttanut tai saanut aikaiseksi mitään. Helpottaako, kun saa purkaa pahaa oloaan näin😂
Miten se on menestynyt? Per*että jakamalla?
Se on rasittava hattara.
Nettivinkkasin. Tämähän on julkinen herja.
Mulla meni vatsa ihan kuralle. Sä oot kyllä ihan rassukka.
Ottaisin tuollaiset herjaukset TODELLA vakavasti. Kenestäkään ei tule kirjoittaa tuollaista. Tuomio tulee 💯 varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kisaparit ja kisaajat ovat käyttäytyneet moitteetta toisia kisaajia, kuljettajia ja tuotantoa kohtaa. Mikään pari ei ero siis toisistaan.
Tässä on esimerkki mikä on valhetta 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tuntuu niin hyvältä haukkua, kun itse saa tuntea olevansa ERINOMAISEN täydellinen ja hyvä ihminen.
Se on inhottavaa ja masentavaa, kun joku on kaunis, varakas ja menestynyt. Täytyy keksiä sitten valheita ja solvauksia, ettei tuntuisi niin pahalta, kun itse ei ole saavuttanut tai saanut aikaiseksi mitään. Maalittamisella saa varmaan 15 sekunnin anonyymin tyydytyksen omasta erinomaisuudesta ja hyvyydestä, kunnes oma surkea arki läsähtää taas päin näköä.
Tämä on aivan totta. Leea ja Kaarina saavat kiroilla ja meuhkata ja käyttäytya epäkohteliaasta, silti heistä on tullut suosikkeja. Onneksi tippuivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on inhottavaa ja masentavaa, kun joku on kaunis, varakas ja menestynyt. Täytyy keksiä sitten valheita ja solvauksia, ettei tuntuisi niin pahalta, kun itse ei ole saavuttanut tai saanut aikaiseksi mitään. Maalittamisella saa varmaan 15 sekunnin anonyymin tyydytyksen omasta erinomaisuudesta ja hyvyydestä, kunnes oma surkea arki läsähtää taas päin näköä.
Tämä on aivan totta. Leea ja Kaarina saavat kiroilla ja meuhkata ja käyttäytya epäkohteliaasta, silti heistä on tullut suosikkeja. Onneksi tippuivat. Koska he tippuivat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskallan sanoa, että Metti ei jonota bussijonossa. Verkkokauppatilaukset, jossa tilaukset kuljetetaan kotiin kynnyksen yli, on tämän päivän normia kaupunkilaisissa ylemmissä yhteiskuntaluokissa. Kuvitteletko tosiaan näiden työntävän ostoskärryjä Cittarissa Prismasta puhumattakaan. Voi ei.
Olen useamman kerran nähnyt Metin Ruoholahden cittarissa ostoksilla ja miehensä käy myös siellä ostoksilla. Perhearki on samanlaista ruuan laittoineen ja pyykin pesuineen kuin muissakin perheissä. Tuskin he kaikkea ovat ulkoistaneet vaikka rahaa on. Luonnossa Metti on todella upea, kaunis ja huoliteltu.
Luonteesta en tiedä, kilpakumppanit ehkä osaisivat sanoa millainen oli pelin ulkopuolella.
Lea ja Kaarina meuhkaavat ja kiroilevat mutta eivät toisilleen eikä muille. Siinä on se vissii ero. Ja painavat yhdessä eikä niin että toinen joutuu melkein kaikki tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Lea ja Kaarina meuhkaavat ja kiroilevat mutta eivät toisilleen eikä muille. Siinä on se vissii ero. Ja painavat yhdessä eikä niin että toinen joutuu melkein kaikki tekemään.
Helpottiko, kun sai jauhaa samaa valhetta. Katsoin eilen myöhäisillan uusinnan tv:sta. Jokainen tarkistaa, että yhteistyöllä pysyy mukana kisassa ja pystyy etappivoittoihin. Kulkuneuvon koristelupaikassa Metti, Hanna ja Willamot tervehtivät toisiaan lämpimästi. Tuossa tehtävässä näkyi hyvin Metin ja Hannan hyvä yhteistyö kuten koko kisan ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isoisäni näki lapsena (ihan Suomessa, tai Venäjäähän silloin vielä oltiin) nälkää.
Ehkä osin siksi, olen aina inhonnut ruualla leikkimistä. Jenkkityylinen täytekakku naamaan ei ole koskaan muuta kuin ärsyttänyt.
Tänäkin päivänä maailmassa on miljoonia ihmisiä jotka kärsivät (ehkä jopa kuolevat) nälästä.
Sitten täällä tehdään ohjelmia jossa syödään väkisin. Moraalitonta. Ja vastenmielistä katsoa.
Moraalittomia ne, jotka tekevät lapsia näkemään nälkää. Ei se muiden vika ole, kun yhdet porsastelee naimavehkeittensä kanssa. Vastenmielistä kerrassaan.
Naimavehkeiden kanssaan porsastelusta tulee mieleen lestadiolaiset. Sori OT.
Mummoparin esiintyminen on aivan överiä kiroiluinern, vaikuttaa teeskentelyltä, ei kukaan tuon ikäinen esiinny noin. Yrittävätkö he matkia viime vuodem rallipappoja, jos, niin pieleen meni ja pahasti. Marcus ja Timo esiintyivät fiksusti vaikka vauhtia oli.
Porukassa on paljon kauniita naisia niin ulkoisesti kuin sisäisesti, mm. Mimosa, Adeliina. Reilut ja hyvin käyttäytyvät voittaa pitkällä tähtäimellä. Paulus on jo varmaan kaikkien nuorten naisten unissa :) Leea ja Kaarina olisi parasta seuraa baarissa, ei esitä vaan on aitoja. Hanna on ihan huippu, palkkaisin firmaani heti, tiimipelaaja. Metti erottuu porukasta huonolla tavalla.