Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikeata toisten naisten kanssa

Vierailija
21.05.2024 |

Koen toistuvaa sosiaalista vaikeutta toisten naisten kanssa. Ikään kuin olisi jokin salainen koodisto jota en ymmärrä ja johon en pääse sisään. Miesten kanssa tätä ongelmaa ei ole onpa sitten kyse kavereista tai säädöistä. Olen itse ajatuksiltani välillä "äijämäisen estoton", mutta olemukseltani ihan naisellinen ja kauniiksikin mainittu. Parhaiten tulen toisten naisten kanssa toimeen ammatillisissa yhteyksissä joihin ei liity sosiaalisia tai valtapelejä. On itselläni toki muutama naispuolinen ystäväkin, mutta yleisesti naisten kanssa on hankalaa. Onko muilla samaa ja miten selviätte?

Kommentit (171)

Vierailija
161/171 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös. Ei ole naispuolisia ystäviä lainkaan, mutta pärjään ilmankin.

Vierailija
162/171 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaikki miespuoliset ystävät ovat käytännössä katkaisseet välit, kun ovat alkaneet seurustella. Naiset eivät ole tehneet samaa. Ovatko miespuoliset kaverisi sinkkuja? 

Tämä, ja lisäksi vanhemmiten tullut aika hyvin selväksi että miehille kelpaa kaveriksi niin kauan kun on nuori ja kaunis ja potentiaalista sänkyseuraa edes teoriassa. Sitten kun rupsahtaa niin ei niitä kiinnosta olla kaverikaan enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/171 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te akat aina korostatte miten muka erilaisia olette? Miksi kaikki naiset tuntuva "tulevan toimeen" miesten kanssa, vaikka miehet avoimesti vihaavat teitä, tukevat teihin kohdistuvaa väkivaltaa ja toivovat vain poikia? Eivät miehet teidän kanssa toimeen tule, he halveksuvat ja esineellistävät teitä. Miesten kanssa oleminen vasta valtapeliä onkin. Mies haluaa että vaihdat nimesi, synnytät poikia ja olet hänen alaisensa. Sehän ei toki ole valtapeliä :D Hauskaa miten niihin miesten oikkuihin kyllä alistutte mukisematta ja aina vain olette muiden naisten kimpussa. 

Vika on sinussa jos et tule edes oman syntyperäsi kanssa toimeen ja luulet että sinua vihaava sukupuoli olisi mutkattomampaa seuraa. Jo pojat vihaavat systemaattisesti naisia, lue uutisia. Ette te miesten kanssa toimeen tule missään muualla kuin omassa mielikuvituksessanne. Miehet halveksivat ja vihaavat naisia. 

Vierailija
164/171 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kaikki miespuoliset ystävät ovat käytännössä katkaisseet välit, kun ovat alkaneet seurustella. Naiset eivät ole tehneet samaa. Ovatko miespuoliset kaverisi sinkkuja? 

Tämä, ja lisäksi vanhemmiten tullut aika hyvin selväksi että miehille kelpaa kaveriksi niin kauan kun on nuori ja kaunis ja potentiaalista sänkyseuraa edes teoriassa. Sitten kun rupsahtaa niin ei niitä kiinnosta olla kaverikaan enää.

Totta! Aika yksinäistä elämää saa viettää, kun on naisten mielestä vääränlainen ja miesten mielestä epäviehättävä. En kuulu mihinkään. 

Vierailija
165/171 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko itsetunto, koet heidät kilpailijoina? Kaikkiin tilanteisiin käy hyvä käytös esim tervehtii aamulla töihin mennessä, mutta muuten saa olla etäinen. 

Vierailija
166/171 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti suora, esteetön ja kenties jopa "äijämäisen" puhetyylin omaava, tällainen kommunikointi voi erottua, jos ympärillä on paljon epäsuorempaan, sovittelevampaan tai rivien väleistä pelaavaan vuorovaikutukseen tottuneita naisia. Se voi hämmentää tai uhata niitä, jotka ovat tottuneet toisenlaiseen sosiaaliseen normiin, vaikka sinulla ei olisi mitään pahaa sanottavaa.

Vierailija
167/171 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikko itsetunto, koet heidät kilpailijoina? Kaikkiin tilanteisiin käy hyvä käytös esim tervehtii aamulla töihin mennessä, mutta muuten saa olla etäinen. 

Miksi naiset ajattelevat aina kaiken johtuvan kateudesta? Pitääkö kaikkea vertailla?

Vierailija
168/171 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auna vaikee naisten kaa suomessa, kateellisia. Mä itse virosta ja kauniimpi.

Vierailija
169/171 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä viihtynyt naislaumoissa. Miesten kanssa on helpompaa. Työelämässä olen saanut naisia kaveriksi, mutta selkään puukottamista olen myös joutunut kokemaan.

En kilpaile kenenkään kanssa, olen kaikille ystävällinen, autan mielelläni tarvittaessa. 

Pidän hyvää huolta myös itsestäni. Se ärsyttää joitain.

Vierailija
170/171 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukunimihullu haluaa näköjään ainakin parisuhteeseen kanssasi ja on nainen. Joudut vain ottamaan hänen sukunimensä, joka on Sukunimihullu. Onnea teille!

Vierailija
171/171 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te akat aina korostatte miten muka erilaisia olette? Miksi kaikki naiset tuntuva "tulevan toimeen" miesten kanssa, vaikka miehet avoimesti vihaavat teitä, tukevat teihin kohdistuvaa väkivaltaa ja toivovat vain poikia? Eivät miehet teidän kanssa toimeen tule, he halveksuvat ja esineellistävät teitä. Miesten kanssa oleminen vasta valtapeliä onkin. Mies haluaa että vaihdat nimesi, synnytät poikia ja olet hänen alaisensa. Sehän ei toki ole valtapeliä :D Hauskaa miten niihin miesten oikkuihin kyllä alistutte mukisematta ja aina vain olette muiden naisten kimpussa. 

Vika on sinussa jos et tule edes oman syntyperäsi kanssa toimeen ja luulet että sinua vihaava sukupuoli olisi mutkattomampaa seuraa. Jo pojat vihaavat systemaattisesti naisia, lue uutisia. Ette te miesten kanssa toimeen tule missään muualla kuin omassa mielikuvituksessanne. Miehet halveksivat ja vihaavat naisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi