Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko maksaa pehmis tai jätskipallo jäätelökiskalla?

Vierailija
21.05.2024 |

Mitä teillä päin maksaa jätskikiskalla pehmis tai jäätelöpallo?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta ole kiveen hakattu.

Vierailija
22/32 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella pehmis 3,90~5,10€ riippuen paikasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan hyvätuloinen mutta jää kyllä pehmikset ostamatta. Yritin pysähtyä jäätelökioskille mutta en todellakaan maksa viittä euroa yhdestä jäätelöstä. Tukehtukaa ahneuteen yrittäjät. 

Mä varmaan maksaisin vitosenkin, jos se pehmis olisi kunnollisen kokoinen, mutta pari kertaa kun ostin, niin se oli niin pieni, että tuli vain vihaiseksi ja joutuikäymään kaupassa ostamassa kunnon jäätelön. Nykyään siis kaupasta suosiolla.

Vierailija
24/32 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen Laukontorilla 1 iso pallo 4,50. Ostan kioskilta vain sellaisia makuja joita ei ruokakaupoissa myydä.

Vierailija
25/32 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sairasta. Jopa Ben & Jerry saa Minimanista neljä purkkia kympillä! En todellakaan maksa kiskalle!

Vain lapset syövät jäätelöä. 

t. Boomeri

Eihän boomeri voi syödä, ettei perse leviä.

Vierailija
26/32 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään saa olla tarkkana saako oikeata pehmistä. Vaan nykään lyödään purkista koneen läpi ja se on olevevinaan pehmistä

Vierailija
27/32 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikaa. Kaupan jätskit on halvempia ja osa jopa samaa jäätelöä kioskista myytävien kanssa. 

Eikai kiskalla ole koskaan hinnan takia kannattanut käydä? Rannalla tai puistossa ei vain pakosti ole kauppaa lähellä, joten jos haluaa siinä hetkessä sekä maisemassa nauttia jätskin niin kiska ainoa vaihtoehto.

Vierailija
28/32 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan likaa maksaa koska olemme ryötöhintaisessa Suomessa. Sulatkoon jätskelöt laatikoihinsa.

Vierailija
29/32 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

5,90 maksoi tänään Hgissä rantakioskilla pehmis kupissa - annos oli niin iso, että oli mielestäni hintansa arvoinen.

Vierailija
30/32 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkean kesäsään vuoksi nostin juuri pallojen hintaa. Pieni pallo 10, isompi pallo 30. Tulkaas nyt ostamaan jätskiä, setä tarvitsee fyffeä.

Vierailija
31/32 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan hyvätuloinen mutta jää kyllä pehmikset ostamatta. Yritin pysähtyä jäätelökioskille mutta en todellakaan maksa viittä euroa yhdestä jäätelöstä. Tukehtukaa ahneuteen yrittäjät. 

Paha paha yrittäjä kun työllistää nuoria neitosia. 

Vierailija
32/32 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikaa. Kaupan jätskit on halvempia ja osa jopa samaa jäätelöä kioskista myytävien kanssa. 

Mä en tajua tätä. Maksaahan kahvikin kahvilassa enemmän kuin kotona itse tehtynä. Itse ainakin maksan ihan mielelläni siitä "elämyksestä" sen sijaan, että syön kotona verhot kiinni tarjousjätskiä "kun oli niin halpaa": Mä en tarvitse litraa tai kolmea sitä jäätelöä, vaan sen yhden pallon tai pehmiksen satamassa aurinkoisella säällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan