Suosittele hyvää silmien kosteuttajaa
Järki lähtee näiden kuivien silmien kanssa. Useampaa silmätippaa olen kokeillut ilman merkittävää hyötyä. Esim Bepanthenin tipat oli yhtä tyhjän kanssa.
Kommentit (24)
Käytän Thealoz duo päivisin. Illalla ja aamulla ennen meikkausta oftagel tippoja. Nämä ainoat mitkä auttaa itselle.
Oftagel.
On siis geeliä, niin pidempiaikainen vaikutus kuin tipoilla.
Thealoz duo ja Oftagel.
Myös mulla auttaa nämä.
Sipuli, mobilat, naisystävä, kissanpissa, tupakansavu,
Oikein makoisa tekohaukotus. Kokeileppa, haukottelemalla nousee vettä silmiin.
A. Vogelin hyaluronihappoa sisältävä kostutustippa on nopea hätävara. Sitä on kätevä annostella, koska pullosta naksautetaan tippa silmään. Siinä on pohjassa semmoinen painike. On ns. vesitippa, ei geeli, joten ei toki tuntikausia kosteuta. Mutta on töissä kätevä käyttää, ei sumenna näköä ja ehkä tuo hyaluronihappo vähän normaalia vesitippaa enemmän sitoo kosteutta. Ei ärsytä yhtään eikä kirvele silmässä. Luontaistuotekaupasta ostin.
Viscotears-geelitipat. Ne ovat tehokkaita, geelimäisiä tippoja, siis vähän paksumpia koostumukseltaan kuin tavalliset tipat.
Yöksi laitan silmävoidetta, joka vaikuttaa ja kosteuttaa koko yön. Bevita Eye voiteleva silmävoide on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Käytän Thealoz duo päivisin. Illalla ja aamulla ennen meikkausta oftagel tippoja. Nämä ainoat mitkä auttaa itselle.
Ei auttanut mulla, epämiellyttävä tunne laiton jälkeen, bepanthen ollut perushyvä, mutta vaatii usein laittoa.
Vierailija kirjoitti:
Oikein makoisa tekohaukotus. Kokeileppa, haukottelemalla nousee vettä silmiin.
Nopsa tinttaus nenään ajaa saman asian.
Kiitos. Täytyy ottaa nyt tuo oftagel kokeiluun. Ap
Mene markettiin pelaamaan kaikki rahasi. Ihme jos ei silmäsi kostu.
Vierailija kirjoitti:
Viscotears-geelitipat. Ne ovat tehokkaita, geelimäisiä tippoja, siis vähän paksumpia koostumukseltaan kuin tavalliset tipat.
Yöksi laitan silmävoidetta, joka vaikuttaa ja kosteuttaa koko yön. Bevita Eye voiteleva silmävoide on hyvä.
Laitetaanko sitä voidetta suoraan silmään, siis alaluomista sisään?
Mieheni sperma kasvoillani on hienosti kostuttanut sekä silmiäni että ihoani. Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni sperma kasvoillani on hienosti kostuttanut sekä silmiäni että ihoani. Suosittelen.
Ai saako sun miestä lainata?
Oxyal triple action. Korjaa myös lipidikerrosta, "vesitipoilla" en tee yhtään mitään enkä halua säilöntäaineellisia tippoja kun ne säilöntäaineet ärsyttää silmiä entisestään. Oxyal säilyy 6kk avaamisesta, tosin menee talvella n. kuukaudessa mulla. Ostan aina alesta useamman kerralla apteekkiplussasta kun niillä ilmainen toimitus. Näyttöpäätetyö niin tipat ehdottomat. Oftageliä tai mitään silmävoiteita en ole vielä kokeillut kun olen ilmankin pärjännyt, tosin hyvä se olisi yöksi laittaa.
Vesi on kosteaa.