Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö nykyihmiset enää ymmärrä mikä on riiaamista, eli heilastelua, eli vokottelua, eli kosiskelua?

Vierailija
20.05.2024 |

Täälläkin on miljoona avausta aiheesta, että pitääkö miehen tarjota treffeillä naiselle, ja jos niin miksi.

Ei mikään ihme, jos ei puolisoa enää löydy, kun ei osata enää alkeellisiakaan käytöstapoja ja varsinkaan kosiskelutapoja.

Miten te nykyihmiset oikein riiaatte?

Mihin on kadonnut romantiikka?

Miten kukaan voisi rakastua kun puhutaan vaan rahasta?

"Molemmat käy töissä niin ei tarvi tarjota" siis mitä helvettiä? Ihan sama, että "molemmat osaa masturboida, joten turha pussailla ja ainakaan seksiin ryhtyä"

Ihan oikeasti. Jos mies on kiinnostunut naisesta, ja haluaa vokotella, mutta ei panosta siihen euron pari maksavan kahvikupillisen vertaa, miten mies olettaa, että nainen tulee vietellyksi? Ei se kahvin hinta, vaan se ele, että haluaa ilahduttaa toista, näyttää että on kykenevä ja halukas hyviin käytöstapoihin ja jopa huolehtimaan vaimosta ja lapsista.

Ennen tarjottiin baarissakin ihan vieraille ihmisillekin, ja nyt ei malteta itaruuksissaan edes tarjota kahvia vaikka on itse pyydetty jotain mielitiettyä treffeille? En ymmärrä millään. Ei ihme että syntyvyys on laskee ja suomalaiset kuolee sukupuuttoon, kun ei osata enää edes kosiskella mahdollisia parittelukumppaneita.

Ostaako nykymiehet naiselleen enää edes kukkia? Kyllähän nainen pystyy itsekin kukkansa ostamaan... 

Nykymiehet, millä te näytätte naiselle, että olette herrasmiehiä? Millä näytätte, että olette kiinnostuneita? Mikä se asia on mihin panostatte, kun kosiskelette naista?

Kommentit (467)

Vierailija
361/467 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis, oikeesti, panostaminen kannattaa oli sitten nainen, mies tai muu. Nainenkin meikkaa, käy kampaajalla, ostaa hienot vaatteet, panostaa siis. Miksei mies panostaisi tarjoamalla kahvit, lounaan?! Häh?

Nainen tekee tuon kaiken tasan itsensä vuoksi muutenkin.

Ei todellakaan tee :D

Monet meikkaavat ja laittavat hiuksensa jollain tavalla arkenakin, ja varsinkin jos menevät vaikka ystäviensä kanssa syömään.

Vierailija
362/467 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en välitä tarjoutuuko mies maksamaan treffikulut vai ei, kunhan vain jos hän tarjoutuu ja minä sanon että "minä maksan omani" niin uskoo kerrasta, eikä ala jankuttamaan vastaan. En jää katselemaan miestä jota ei usko kieltäytymistä heti ekasta sanomisesta.

Parisuhteessa ollessa voi sitten tarjota välillä, myös itse tykkään tehdä niin. 

En odota mieheltä mitään mitä en olisi itse valmis tekemään. Ikävä kyllä samaa ajatusta toteuttavaa miestä ei meinaa löytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/467 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Minä maksan omat kahvini koska seurani ei ole maksullista. Kaikki eivät odota että mies kaivaa kuvetta.

joo kyllä noin. mutta joskus voi puolin ja toisin viedä ns paremmille kahveille tai ostaa kukkia. muuten kumpikin omansa. yks jätkä laittoi ruutuvihkoon ylös jos tarjosi peruskahvikin. ja ostatti jäätelöt akoilla,,vitkasteli niin kauan,että myyjä kysyy miten maksetaan,kuppas kauempana muka katsellen muita tuotteita.

Vierailija
364/467 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis, oikeesti, panostaminen kannattaa oli sitten nainen, mies tai muu. Nainenkin meikkaa, käy kampaajalla, ostaa hienot vaatteet, panostaa siis. Miksei mies panostaisi tarjoamalla kahvit, lounaan?! Häh?

Monet meikkaavat ja laittavat hiuksensa jollain tavalla arkenakin, ja varsinkin jos menevät vaikka ystäviensä kanssa syömään.

Kyllä, monet, mutta jokaista tilaisuutta varten laitetaan erikseen itseään. Jos hän olisi vain kotona, niin ilman meikkiä ja verkkareissa, eikä meikit naamassa pikku mekossa ja korkkarit jalassa, ne on kyllä ihan sinua varten kun sinä olet pyytänyt treffeille.

Vierailija
365/467 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen naimisissa oleva nainen, joten en tiedä nykydeittikulttuurista mitään. Kuitenkin, jos pitäisi nyt alkaa deittailemaan, niin kyllä minä olettaisi, että mies tarjoaa kaiken treffeillä. Miksi minä edes lähtisin treffeille, jos joudun itse maksamaan? Kyllä minut pitää vietellä. Avata ovi, tarjoutua laittamaan takki naulakkoon, kehua kauniita silmiäni. Sitten minäkin olen halukas antamaan sitä mitä mies haluaa saada. Jos mies ei kahvia viitsi maksaa, niin se on sitten siinä ja seuraavaa kertaa ei tulisi. Tienaan minäkin itse rahani, mutta haluan tulla kohdelluksi arvokkaana ja ihailtuna. Sellaisena johon kannattaa panostaa. 

tyhmä akka. ai sut pitää vietellä,miks et sä kosiskele miestä,teet hyvää ruokaa tai tarjoat ulkona, vaikka abc:llä. miehestäkin tuntuisi kivalle saada huomiota. ai että ihan kaiken mies maksaa,,, sanotsää sitten, ens kerralla sä maksat tai vietkö ylläty jälkiruokadrinkille johonkin vielä auki paikkaan tai kahville,alkotonkin juoma.  kukkien tuominen naiselle ok,,se ei nyt vaadi niin vastahuomioimista. muka ollaan niin nykynaista yhtä meetoota  ja vaaditaan samaa palkkaa,yhdenvertaisuutta,,mutta nyt taas ollaankin miehen on maksettava kaikki,,kosiskella sua hyödykkeiden avulla,,ei käy immateriaalinen kosiskelu,, materiaa vaan,ymmärrän jos sä tarjoat sun himassa ruokaa jälkkäri tai leiponut hyviä juttuja, sitten mies sanoo vievänsä sut ulos syömään,varskin jos häneltä ei onnistu nuo kotitarjoomiset,, toki hän voi tilatakin ruokaa kun  hänen luonaan vuorostaan.. eiks näin

Vierailija
366/467 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen naimisissa oleva nainen, joten en tiedä nykydeittikulttuurista mitään. Kuitenkin, jos pitäisi nyt alkaa deittailemaan, niin kyllä minä olettaisi, että mies tarjoaa kaiken treffeillä. Miksi minä edes lähtisin treffeille, jos joudun itse maksamaan? Kyllä minut pitää vietellä. Avata ovi, tarjoutua laittamaan takki naulakkoon, kehua kauniita silmiäni. Sitten minäkin olen halukas antamaan sitä mitä mies haluaa saada. Jos mies ei kahvia viitsi maksaa, niin se on sitten siinä ja seuraavaa kertaa ei tulisi. Tienaan minäkin itse rahani, mutta haluan tulla kohdelluksi arvokkaana ja ihailtuna. Sellaisena johon kannattaa panostaa. 

sun juttus mukaan et ole arvokas,,huomaatsää mikä meni vikaan

Vierailija
367/467 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään susta. Tykkääkkö sä musta? No mennähän sitten yhtehen.

just noin, oli se ennen helppoa

Vierailija
368/467 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tyhmä akka. ai sut pitää vietellä,miks et sä kosiskele miestä,teet hyvää ruokaa tai tarjoat ulkona, vaikka abc:llä. miehestäkin tuntuisi kivalle saada huomiota. ai että ihan kaiken mies maksaa,,, sanotsää sitten, ens kerralla sä maksat tai vi

Miten niin ei immateriaalinen käy, juurihan tuo nainen tuossa sanoo, että kaikenlainen huomio, oven avaaminen, silmien kehuminen jne. miksi sivuutat ne kokonaan ja takerrut vaan siihen, että jos mies vie ravintolaan syömään, että mies silloin myös maksaa siellä ravintolassa? Jos pyydät treffeille ravintolaan, sinä maksat. Ei siinä ole mitään kysymystä. Jos et halua maksaa ateriaa mielitietyllesi, älä kutsu häntä ravintolaan treffeille. Tottakai myös nainen huomioi miestä, kun on tullut miehen taholta kohdelluksi hyvin ja ihailluksi.

Vierailija
369/467 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en välitä tarjoutuuko mies maksamaan treffikulut vai ei, kunhan vain jos hän tarjoutuu ja minä sanon että "minä maksan omani" niin uskoo kerrasta, eikä ala jankuttamaan vastaan. En jää katselemaan miestä jota ei usko kieltäytymistä heti ekasta sanomisesta.

Parisuhteessa ollessa voi sitten tarjota välillä, myös itse tykkään tehdä niin. 

En odota mieheltä mitään mitä en olisi itse valmis tekemään. Ikävä kyllä samaa ajatusta toteuttavaa miestä ei meinaa löytyä.

Olin aikeissa sanoa samaa naisista - ei löydy sellaista, joka olisi valmis itsekin jotain tekemään

Vierailija
370/467 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse annan vain sellaisen miehen tarjota minulle yhtään mitään, josta olen itse kiinnostunut. Se on vähän sellainen "oven avaus", kuten sekin, että mies tarjoutuu tarjoamaan.

Vierailija
371/467 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos mies on muuten huomioiva, hyvä kuuntelemaan jne. sosiaalisesti älykäs, hyvän vaikutuksen tekee tarjoamattakin. Harva mies valitettavasti näin on. Mutta etenkin pihien miesten kannattaa kehittää niitä muita sosiaalisia taitojaan. Tosin kun ihminen on sosiaalisesti kyvykäs ja sydämellinen, haluaa toki hemmotella itselleen tärkeää ihmistä myös tarjoamalla. Ja sellaista miestä naiset hakevat."

Yksi kysymys heräsi tästä: miksi sitä sydämellisyyttä ja vastaavaa ei ole mahdollista osoittaa teoilla? Eli miksi se päätös tehdään - hieman kärjistäen - sen ensimmäisen katsekontaktin perusteella? Mitä tuossa ajassa edes ehtii ihmisestä oppimaan?

Kuka on missään ikinä sanonut, ettei voisi sydämellisyyttään jne. osoittaa teoilla, tottakai voi ja pitää, ja se kahvin tarjoaminen jos pyytää treffeille kahvilaan, on juuri sitä. Jos et halua tarjota kahvia, älä pyydä naista treffeille kahvilaan. Hyvin yksinkertaista. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää? Ja mikä ensimmäinen katsekontakti? Ei kai kukaan ensimmäisen katseen perusteella ala mitään kahvia tyrkyttämään? Katseen jälkeen jutellaan, ehkä tuntejakin, että opitaan tuntemaan toista sen verran, että voisiko siitä tulla parisuhde, ja sitten toinen pyytää jonnekin treffeille. Ei kai kukaan missään sokkotreffeillä jatkuvasti ole.

Niin, eli kerro, miten siihen kohtaan pääsee, että voidaan rauhassa jutustella niitä näitä? Jotta siitä voisi sitten lähteä selvittämään, olisiko mitään mahdollisuutta yhteiselle tulevaisuudelle? Huomaa, että se torjunta tulee jo sen ekan tapaamisen (oli se sitten se eka kerta kun sanoo "moi" tai se eka katsekontakti). Koska se vastaan tulleissa naisissa on ollut se ongelma - se päätös tehdään ennen, kuin on edes ehtinyt toista tavata. Ennen kuin saa edes mahdollisuutta osoittaa sitä omaa hyväsydämisyyttään jne.

Vierailija
372/467 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä voisi suoraan heilutella setelinippua naiselle ja sanoa että täällä sitä rahaa olisi, jos lähetät mun matkaan. Saman asianhan tuo ajaisi, siinä vihjailtaisi että pätäkkää on.

Vierailija
373/467 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tarjoan mielelläni vaikka kyseessä olisi vain kaveri, olen höveli luonteeltani. Ymmärrän silti nykymiehiä, metoo- liike teki sen, ettei varmaan enää monia kiinnosta panostaa naisiin millään tavalla ettei saa perverssin ahdistelijan mainetta. 

Vierailija
374/467 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sun juttus mukaan et ole arvokas,,huomaatsää mikä meni vikaan

No ei kyllä ole mikään mennyt vikaan. On työ, lapset, aviomies ja uusi omakotitalo isolla pihalla. Kaikki on mennyt tällä asenteella loistavasti. En minä deittaile kenenkään kanssa, ei ole ajankohtaista minulle. Ihan vain mietin millaista kohtelua vaatisin, jos deittailisin.

Vierailija
375/467 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, monet, mutta jokaista tilaisuutta varten laitetaan erikseen itseään. Jos hän olisi vain kotona, niin ilman meikkiä ja verkkareissa, eikä meikit naamassa pikku mekossa ja korkkarit jalassa, n

En minä pyydä naisia treffeille kun olen heteronainen. Mutta en ajatellut koskaan treffeillä käydessäni laittautuvani juuri miestä varten. Olisin laittautunut aika samalla tavalla vaikka olisin lähtenyt vaikka ystäväni kanssa drinksulle.

Jotkut naiset meikkaavat myös kotona yksin ollessaan. Tunnen tällaisia 2 kpl. Kuulemma päivä lähtee käyntiin ja on fressimpi olo kun heti herättyään meikkaavat.

Vierailija
376/467 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tyhmä akka. ai sut pitää vietellä,miks et sä kosiskele miestä,teet hyvää ruokaa tai tarjoat ulkona, vaikka abc:llä. miehestäkin tuntuisi kivalle saada huomiota. ai että ihan kaiken mies maksaa,,, sanotsää sitten, ens kerralla sä maksat tai vi

Sinuulla on tuo ulosanti niin huonoa, että yhtään millään keinoin et minua viettelisi. Enkä ole tyhmä akka. Oikein hyvin elämässäni olen onnistunut.

Vierailija
377/467 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tarjoan mielelläni vaikka kyseessä olisi vain kaveri, olen höveli luonteeltani. Ymmärrän silti nykymiehiä, metoo- liike teki sen, ettei varmaan enää monia kiinnosta panostaa naisiin millään tavalla ettei saa perverssin ahdistelijan mainetta. 

Meinaatko ihan tosissasi että joku mies saa perverssin ahdistelijan maineen jos tarjoutuu maksamaan treffiseuransa kahvin? :D

Vierailija
378/467 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte te miehet outoja. Ei ihme, jos naisrintamalla ei onni suosi.

Vierailija
379/467 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä niinkään tuota kaipaa, että mies maksaisi, mutta sellaista luonnollista flirttiä arkielämässä kyllä. Nykyään tuntuu, että ainoa tapa löytää joku on joko baarit, jotka ainakin itseäni alkoi jossain iässä suorastaan ällöttää, tai joku sarjadeittailu, joka on tavattoman tympeää ja tuntuu luonnottomalta tavalta tutustua ihmiseen. Wanhaan aikaan oli paljon helpompaa, kun saattoi vaikka duunissa tai jossain harrastuksessa tai joskus jopa kaupan kassajonossa joku alkaa hymyillä tai jutella ja siitä sitten saattoi syntyä enemmänkin, jos molempia kiinnosti. Nyt ihmiset ei ole enää sillä tavalla avoimia flirtille arjessa.

Pk-seudulla on tarjolla lähinnä tonnin seteli-ilmettä aivan joka paikassa. Ihan sama  onko puku tai verkkarit, todella tympeä meininki. Itse en juuri päihteitä käytä, joten arjen flirttailu ja tutustuminen olisi oma juttu. - M

Metoon ja feminismin myötä en uskalla enää edes flirttailla. En katso edes kohti.

Vierailija
380/467 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin te naiset vedit moraalipaniikkinne kanssa, tuhositte sukupuolien väliset suhteet täysin.  Kuka olisi arvannut että ihmiskunnan tuhoon riittää feminismi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän