Kumppanin tapa "kadota" ja olla vastaamatta viesteihin
Mitä tällaisen ihmisen kanssa voi tehdä, joka ei reagoi viesteihin? Viimeksi perjantaina viestitelty, kyselin eilen kuulumisia, ei vastausta (viesti meni perille yli 10h jälkeen), tänään ei ole kuulunut mitään. Hänellä on ollut tapana ennenkin kadota, mutta yleensä ilmoittaa syynkin, että en turhaan ihmettele, mikäli hänestä ei kuulu. Olen myös sanonut, että omaa rauhaa saa, mikäli siitä ilmoittaa.
Kommentit (217)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aikalailla samanlainen nainen eli tarvitsen ja haluan omaa aikaa jolloin en ole sen enempää kumppanin kuin kenenkään muunkaan saatavilla. Eikä tosiaan ole mitään kakkosperhettä tai edes salasuhdetta vaan tykkään olla myös ihan itsekseni ja uppoutua harrastuksiini vaikka olenkin sitoutunut kumppaniini.
Toisaalta itse en jaksaisi sellaista kumppania jolle tämä ei sovi ja/tai jonka kanssa tästä pitäisi keskustella ja vääntää toistuvasti. Saati että pitäisi kysyä lupa kumppanilta saanko olla omin nokkineni tämän viikonlopun. Ahdistaa pelkkä ajatuskin.
Kai sinä toiselle kuitenkin kerrot suunnitelmistasi,vai katoatko vain?
Minäkin viihdyn yksin, mutta siinä samalla kun jutellaan, kerron jos olen ajatellut vaikka lähteä yksin mökille. Tai jos yhtäkkiä niin tekisin, kyllä minä siitä perheelleni/läheisilleni kerron, en vain katoa. Eikai mitään lupaa varsinaisesti tarvitse kysyä, mutta normaalissa suhteessa puhutaan asioista. Ja otetaan myös toinen huomioon. Huomioon ottamista on siis vaikkapa se ajatuksistaan kertominen. Mikä ei tarkoita jatkuvaa raportointia.
Kyllä minä myös haluan pitää yhteyttä rakkaisiini, joten sieltä mökiltä illalla viimeistään laitan hyvää yötä viestiä. Ihan jo siksikin, että tiedän sen olevan toiselle tärkeää. Miksi en huomioisi myös häntä?
Mies vaikuttaa persoonallisuushäiriöiseltä ja tuo hänen käytöksensä on vallankäyttöä ja alistamista.
Vierailija kirjoitti:
Mies on uupunut ja siksi katoaa päiväkausiksi 😂😂😂😂😂😂
Ei helv... Kyllä on pakko sanoa, että tyhmyydestä sakotetaan ja valtavan monet naiset ovat koukussa kärsimiseen. Kirkkaamman kruunun saat!
Tässäkin voisi jotain sisälukutaitoa harrastaa. Mies ei ilmoita, että "olin 5 päivää hiljaa, kun olen uupunut, enkä kykene laittamaan viestiä"
Hänellä on ollut tapana viimeistään illalla ilmoitella itsestään. Nyt en tiedä, onko jotain tapahtunut oikeasti vai onko hän vaan kylmästi laittanut puhelimen kiinni ja on omissa oloissaan/nukkuu.
Kyllä mä saatan joskus pitää hiljaiseloa. Eikä silloin välttämättä jaksa vastata mihinkään "mitä kuuluu" viestiin. Ja saatan olla kyllä puhelimella mut en jaksa mitään viestien vaihtoa. Ja joo olis toki kohteliasta ilmoittaa et haluaa olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Etäsuhde.
Tapailin joskus miestä, joka oli etäsuhteessa. Etäsuhde ei haitannut tapailuamme millään tavalla.
Ei kuulosta kovin kiinnostuneelta :(
Olen tuulta vasten nojaava herkkä ja taiteellinen mies ja välillä teen tuota. En sietäisi mustasukkaisia kumppaneita sekuntiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on menettänyt sinuun mielenkiintonsa eikä edes sen vertaa arvosta että ilmoittaisi jotain. Vaikka sitten sen että nyt haluan olla rauhassa pari päivää. Ei ole millään tapaa hyvää käytöstä tollanen.
Miten voi pakata noin paljon johdettua informaatiota puhelusta tai viestistä jota ei ole koskaan tapahtunut. Hyvä käytöskin on suhteellista. Mitä juorukamaa tämä on
Jotkut asiat on sellaisia yleismaailmallisia katsos. Tyyppi ei halua olla tekemisissä niin siitä voi päätellä että hän ei halua olla tekemisissä.
Oletko suhteessa eksyttäjän kanssa?
Narsistit kokevat vallantunnetta, kun voivat aiheuttaa toisessa hämmentäviä tunteita. Älä anna tällaisen henkilön sekoittaa sinua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on menettänyt sinuun mielenkiintonsa eikä edes sen vertaa arvosta että ilmoittaisi jotain. Vaikka sitten sen että nyt haluan olla rauhassa pari päivää. Ei ole millään tapaa hyvää käytöstä tollanen.
Miten voi pakata noin paljon johdettua informaatiota puhelusta tai viestistä jota ei ole koskaan tapahtunut. Hyvä käytöskin on suhteellista. Mitä juorukamaa tämä on
Jotkut asiat on sellaisia yleismaailmallisia katsos. Tyyppi ei halua olla tekemisissä niin siitä voi päätellä että hän ei halua olla tekemisissä.
Ihmismieli punoo ilmasta vaikka mitä. Ei uutta.
Vierailija kirjoitti:
Mies vaikuttaa persoonallisuushäiriöiseltä ja tuo hänen käytöksensä on vallankäyttöä ja alistamista.
Tai viruu aivoinfarktissa koomassa ja sinä piiskaat olkiukkoasi, muut hurraavat ja taputtavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se panee muita joten ei ehdi sinulle vastaamaan.
Tai sitten ei edes ole muita, mutta ap ei vaan jaksa kiinnostaa.
Aika itsekästä vaatia toiselta kiinnostusta. Aikuinen!
Kohta 48h hiljaa. Tällainen käytös ei oo enää millään lailla normaalia hänellekään.
Mun miesystävä suuttuu aina välillä ja lakkaa jotain viikoksi vastaamasta, sitten palaa aina muina miehinä. Mitään asiaa ei koskaan siis selvitetä, jos joku erimielisyys on, hän siis vain odottaa että se lakaistaan maton alle eikä tarvitse keskustella, kun katoaa vähäksi aikaa.
Kun olen mökillä, toki olen siitä ilmoittanut, niin en todellakaan halua siinä päivän aikana jutella tai tekstailla. Ellei ole todellista asiaa. Ehkä illalla sitten. Mutta jos olen saunonut, uinut ja haluan vain mennä sen jälkeen nukkumaan niin laitan hyvänyön- ja kaikki hyvin-viestin.
Mitään päivän mittaan ja aikana tekemisten ja kuulumisten vaihtamista en kaipaa. Koska ei ole mitään erityistä, oleilen, otan aurinkoa, soutelen, saunon, uin yms. Lataan akkuja. Normaalia mökillä oleilua.
Mutta tietty katoaminen ilmoittamatta ei ole hyvä tapa. Se pitäisi ilmoittaa missä on ja milloin suunnilleen tulee pois. Kun on lähtemässä niin, voi ilmoittaa, että nyt olen lähdössä täältä pois.