Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppanin tapa "kadota" ja olla vastaamatta viesteihin

Vierailija
19.05.2024 |

Mitä tällaisen ihmisen kanssa voi tehdä, joka ei reagoi viesteihin? Viimeksi perjantaina viestitelty, kyselin eilen kuulumisia, ei vastausta (viesti meni perille yli 10h jälkeen), tänään ei ole kuulunut mitään. Hänellä on ollut tapana ennenkin kadota, mutta yleensä ilmoittaa syynkin, että en turhaan ihmettele, mikäli hänestä ei kuulu. Olen myös sanonut, että omaa rauhaa saa, mikäli siitä ilmoittaa.  

Kommentit (217)

Vierailija
81/217 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tehtiin tuota ihan samaa yli vuoden ajan. On/off. Viesteihin vastattiin viiveellä. Viestejä ei luettu vaikka oltiin paikalla WA:ssa tai mesessä. Vastattiin jos vastattiin. Jatkuvaa välttelyä, kuumaa kylmää vuorotellen. Kyseessä narsisti ja tyypillinen toimintatapa heille. Kun ongelmista pitäis puhua niin katotaan. Tämä kaikki on hylkäämistä ja henkistä väkivaltaa. Tyyppi mennyt naimisiin toisen kanssa. Sääliksi käy uutta uhria. Saa kokea vielä ihan samaa.

Vierailija
82/217 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miesystävä suuttuu aina välillä ja lakkaa jotain viikoksi vastaamasta, sitten palaa aina muina miehinä. Mitään asiaa ei koskaan siis selvitetä, jos joku erimielisyys on, hän siis vain odottaa että se lakaistaan maton alle eikä tarvitse keskustella, kun katoaa vähäksi aikaa. 

Vastuun välttelyä ja mieslapsen käytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/217 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta 48h hiljaa. Tällainen käytös ei oo enää millään lailla normaalia hänellekään.

Pitkä viikonloppu, aurinko, kalja ja vipattava menojalka.

Vierailija
84/217 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni oli tuollainen. Se oli sitä kylmää/kuumaa-leikkiä, jota en nuorena ja huonoitsetuntoisena tajunnut. Ihmeen pitkään sitä jaksoin, mutta kellekään en suosittele. Se kääntyi sellaiseksi, että olin iloinen kun hän viikon hiljaisuuden jälkeen soitti keskellä yötä, että "olen alaovella, tule avaamaan". Järkyttävä ihminen!

Vierailija
85/217 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miesystävä suuttuu aina välillä ja lakkaa jotain viikoksi vastaamasta, sitten palaa aina muina miehinä. Mitään asiaa ei koskaan siis selvitetä, jos joku erimielisyys on, hän siis vain odottaa että se lakaistaan maton alle eikä tarvitse keskustella, kun katoaa vähäksi aikaa. 

Miksi jatkat tuollaista suhdetta?

Vierailija
86/217 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aikoinani seurustelin niin sovittiin kun miesystävä viikonloppuna lähti luotani, että soittaa keskiviikkona. No, hän soitti ja sitten juteltiin niitä näitä ja sovittiin, että perjantaina tai lauantaina taas tulee luokseni.  Ei näinä välipäivinä mitenkään pidetty yhteyttä eikä sitä mitenkään kaivattu, molemmat tekivät omia asioitaan. Se oli ihan normaalia. Jos oli jotain erityistä niin sitten soitettiin. Se oli aikaa kun oli lankapuhelimet. Kiitos siitä. En olisi kestänyt tätä kännykkäajan pakko olla aina saatavilla-kulttuuria. En kissavideoita enkä muitakaan hupivideoita tai tyhjänpäiväisyyksia jatkuvasti. 

Vierailija
87/217 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalasängystäkin pystyy laittamaan tiedon toiselle, että hengissä olen, älä huoli. Jos välittää.

Minäkin reissaan ilman kumppaniani, mutta matkat on hyvissä ajoin mieheni tiedossa. Hän saattaa ja hakee minut. Joka päivä laitan kuulumisia ja yötä vasten hyvän yön toivotukset. Nämä vie päivästäni 10min.

Että kun täällä jotkut vetoaa siihen, että ei mökillä tai puuhaillessa sitä sun tätä tule katsottua puhelinta. Niin aivan varmasti se muutama minuutti on vapaata jossain vaiheessa päivää.

Vierailija
88/217 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs naisystävä tekee monesti niin että kesken chättäilyn vaan katoaa ilman mitään syytä, Viimeksi 2 viikkoa sitten itse otti kontaktia ja ihan normaalia juttua ja yhtäkkiä vain lopetti kesken ja viimeiset 5 lähettämääni viestiä vieläkin lukematta, joka päivä silti useasti whatsapissa läsnä. Tätä tapahtuu jatkuvasti enkä viitsi edes kysellä enää miksi tekee näin. Joskus selitellyt kiireitä/väsymystä tai jotain muuta paskaa.

Vierailija
89/217 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä saatan joskus pitää hiljaiseloa. Eikä silloin välttämättä jaksa vastata mihinkään "mitä kuuluu" viestiin. Ja saatan olla kyllä puhelimella mut en jaksa mitään viestien vaihtoa. Ja joo olis toki kohteliasta ilmoittaa et haluaa olla rauhassa.

Siis edes ihmiselle, johon olet rakastunut? Ei voi pitää paikkansa. Ihmisen aivot on huumaantuneena, kun toista rakastaa.

Minulla on sisko, joka hyvin laiskasti vastailee mihinkään, ellei ole jotain vailla. En lainkaan ihmettele, että suhteet toisensa jälkeen kaatuu. Puhelin on kasvanut käteen, mutta ihmiset ei jaksa kiinnostaa.

Vierailija
90/217 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et siis itse osaa keskustella ja jonkun muun pitää tehdä se puolestasi ja suutut kun ei keskustella vaikka itse voisit keskustella jos osaisit.

Vierailija
91/217 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla tuollainen kaveri. Selvästi pahoja elämänhallinnan ongelmia.

Ihmisillä voi olla elämässä muutakin kuin puhelin . Esim mökillä ollessa on kaikenlaista askaretta ja välillä on ihanaa olla vain raportoimatta ja tilittämättä jatkuvasti tekemisiään muille . Välillä kaipaan aikaa ilman somea ja kännyköitä . 

Niin no. Ajattelisin, että tosi ihastuneena tekisi vähän väliä mieli käydä tarkistamassa, olisiko se ihastuksen kohde laittanut jotain viestiä. 

Jos laittaisin viestiä, eikä toinen oikein jaksaisi vastailla, niin toteaisin etten ole henkilön ihastuksen kohde. 

Vierailija
92/217 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla tuollainen kaveri. Selvästi pahoja elämänhallinnan ongelmia.

Ihmisillä voi olla elämässä muutakin kuin puhelin . Esim mökillä ollessa on kaikenlaista askaretta ja välillä on ihanaa olla vain raportoimatta ja tilittämättä jatkuvasti tekemisiään muille . Välillä kaipaan aikaa ilman somea ja kännyköitä . 

Niin no. Ajattelisin, että tosi ihastuneena tekisi vähän väliä mieli käydä tarkistamassa, olisiko se ihastuksen kohde laittanut jotain viestiä. 

Jos laittaisin viestiä, eikä toinen oikein jaksaisi vastailla, niin toteaisin etten ole henkilön ihastuksen kohde. 

Aika itsekästä.

Vierailija
93/217 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi seurustelusuhteeni kaatui aikoinaan vastaavanlaiseen. Kertoi menemisistään kunnes oli kahden viikon hiljaisuus. Kertoi myöhemmin käyttäneensä piriä ja kaikenlaista muutakin siihen mausteeksi sen ajan. Lopetin jutun, en ole huumemyönteinen. 

Vierailija
94/217 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi seurustelusuhteeni kaatui aikoinaan vastaavanlaiseen. Kertoi menemisistään kunnes oli kahden viikon hiljaisuus. Kertoi myöhemmin käyttäneensä piriä ja kaikenlaista muutakin siihen mausteeksi sen ajan. Lopetin jutun, en ole huumemyönteinen. 

Annoit red flageja ja mokasit. Sinullakin olisi voinut olla elämäsi pari viikkoa mutta eipä ollut!

Vierailija
95/217 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä saatan joskus pitää hiljaiseloa. Eikä silloin välttämättä jaksa vastata mihinkään "mitä kuuluu" viestiin. Ja saatan olla kyllä puhelimella mut en jaksa mitään viestien vaihtoa. Ja joo olis toki kohteliasta ilmoittaa et haluaa olla rauhassa.

Siis edes ihmiselle, johon olet rakastunut? Ei voi pitää paikkansa. Ihmisen aivot on huumaantuneena, kun toista rakastaa.

Minulla on sisko, joka hyvin laiskasti vastailee mihinkään, ellei ole jotain vailla. En lainkaan ihmettele, että suhteet toisensa jälkeen kaatuu. Puhelin on kasvanut käteen, mutta ihmiset ei jaksa kiinnostaa.

Muut elävät elämäänsä toisella tavalla kuin minä! 112! Armeija! Apuaaaaa

Vierailija
96/217 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis itse osaa keskustella ja jonkun muun pitää tehdä se puolestasi ja suutut kun ei keskustella vaikka itse voisit keskustella jos osaisit.

Niin yksinäni voin keskustella, koska hän katoaa jos yritän?

Vierailija
97/217 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä otat hänet muina naisina aina vaan takaisin, miksi?

Vierailija
98/217 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yksi tuollainen tuttava, joka on yksinäinen ja syrjäytynyt ja joka kuvittelee, että mulla on joku jatkuva päivystys häntä varten.

Välillä estän hänet ja olen vaientanut hänen hälytyksensä. Vastaan kun ehdin ja viitsin, jos ollenkaan. 

Mulla on muutakin tekemistä kuin katsella hänen linkittämiään kissa- ja miestanssijavideoita. Ja ennenkaikkea paljon muita ystäviä ja läheisiä.

Et osaa sanoa että "hei, mulla on tässä vähän muuta tekemistä, ei ehdi nyt"?

Musta on kummallista että nykyään ihmiset on ja haluavat itse olla paremmin tavoitettavissa kuin ikinä mutta sitten on unohtunut ihan perus käytöstavat.

Vierailija
99/217 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun aikoinani seurustelin niin sovittiin kun miesystävä viikonloppuna lähti luotani, että soittaa keskiviikkona. No, hän soitti ja sitten juteltiin niitä näitä ja sovittiin, että perjantaina tai lauantaina taas tulee luokseni.  Ei näinä välipäivinä mitenkään pidetty yhteyttä eikä sitä mitenkään kaivattu, molemmat tekivät omia asioitaan. Se oli ihan normaalia. Jos oli jotain erityistä niin sitten soitettiin. Se oli aikaa kun oli lankapuhelimet. Kiitos siitä. En olisi kestänyt tätä kännykkäajan pakko olla aina saatavilla-kulttuuria. En kissavideoita enkä muitakaan hupivideoita tai tyhjänpäiväisyyksia jatkuvasti. 

Jep. Te sovitte, ilmoititte ja piditte kiinni siitä.

Eri asia kuin se, että toinen ilmoittamatta katoaa.

Vierailija
100/217 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vaikuttaa persoonallisuushäiriöiseltä ja tuo hänen käytöksensä on vallankäyttöä ja alistamista.

Näin on ja myös huomionhakuista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän