Kumppanin tapa "kadota" ja olla vastaamatta viesteihin
Mitä tällaisen ihmisen kanssa voi tehdä, joka ei reagoi viesteihin? Viimeksi perjantaina viestitelty, kyselin eilen kuulumisia, ei vastausta (viesti meni perille yli 10h jälkeen), tänään ei ole kuulunut mitään. Hänellä on ollut tapana ennenkin kadota, mutta yleensä ilmoittaa syynkin, että en turhaan ihmettele, mikäli hänestä ei kuulu. Olen myös sanonut, että omaa rauhaa saa, mikäli siitä ilmoittaa.
Kommentit (217)
Vierailija kirjoitti:
Minä ilmoitin heti suhteen alussa , että esim mökillläni ollessa en istu puhelin kädessä . Riittää että ilmoitan päässeeni perille ja soittaa voi jos on oikeaa akuuttia asiaa . Voin helposti olla muutaman päivän reissulla ja ilmoitan kyllä koska taas paluu .
Parempi kun et ole missään "suhteessa" tuolla asenteella.
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma että hän haluaa olla tekemisissä kanssasi? Ei kuulosta siltä..
Tätä olen monta kertaa kysynyt, vakuuttaa haluavansa olla tekemisissä. On myös puhunut työstressistään ja univaikeuksista, joten en tiedä, onko vetänyt pään täyteen viinaa ja nukkuu univelkoja pois vai mitä. On myös monet kerrat puhuttu tästä käytöksestä ja tietää, että ärsyynnyn suunnattomasti, jos hän ei ilmoittele itsestään. Ei näytä herraa minun tunteeni kiinnostavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen kumppanin saa, millaisen valitsee.
Valitsin hyvän kumppanin, jolla ei ollut kahteen vuoteen mitään ongelmia ilmoittaa menemisistään ja tekemisistään. Nyt tämän vuoden aikana on tällainen epämääräinen verhoilu alkanut pikkuhiljaa.
Se ehkä pettää sinua. Salasuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen monta kertaa kysynyt, vakuuttaa haluavansa olla tekemisissä. On myös puhunut työstressistään ja univaikeuksista, joten en tiedä, onko vetänyt pään täyteen viinaa ja nukkuu univelkoja pois vai mitä. On myös monet kerrat puhuttu tästä käytöksestä ja tietää, että ärsyynnyn suunnattomasti, jos hän ei ilmoittele itsestään. Ei näytä herraa minun tunteeni kiinnostavan.
Kun teot ja sanat ovat ristiriidassa, usko tekoja. Älä selittele asioita miehen puolesta tai yritä puolustaa miestä. Nuo ovat vain tekosyitä. Hän tietää satuttavansa sinua, silti hän tekee niin. Et voi muuttaa häntä! Mutta voit vaikuttaa omaan toimintaasi ja elämääsi. Lopeta uhriutuminen, olet toimintakykyinen ihminen, jonka ei tarvitse alistua miehen tempuille. Voit lähteä. Roikkumalla tuossa miehessä kiellät itseltäsi mahdollisuuden oikeasti hyvään ja terveeseen parisuhteeseen. -eri-
Sun pitää mennä siltä itseltään vaatimaan vastauksia. Me voidaan vaan arvailla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vain ahdistuneita vastauksia enimmäkseen? Minäkin inhoan nykyhetken huomiokulttuuria ja informaatioähkyä. Olkaa itsekin irti pikaviestimistä ja somesta viikko vaikka.
Säkin varmaan puhelimella kirjoittelet tänne someen?
Nykyään ihmiset on niin puhelimiinsa uppoutuneita että viestit ei varmasti mene ohi, ne ohitetaan.
Ja vielä enemmän tämän takia voi tulla hätä sen toisen puolesta että missä kunnossa se on, onko jotain sattunut, yleensä ollaan puhelin kädessä jatkuvasti.
Asia on eri jos ilmoittaa et nyt haluaa olla ja touhuta rauhassa, silloin toinenkin tajuaa olla huolestumatta eikä häiritse turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistää estot joka paikassa ja unohtaa koko tyyppi.
Aika brutaalia mielestäni :)
Jos tyyppi ei välitä muiden tunteista eikä ota huomioon, miksi hänet pitäisi huomioida?
Kuulostaa mun exältä. Ryyppäsi päivä tolkulla eikä vastannut viesteihin. Sain myöhemmin tietää, että hänellä oli monta eri puh.liittymää ja viestilli niillä muille naisille. Ja kyse oli kumminkin keski-iän ohittaneesta miehestä.
Tapailin edelliskesänä miestä, joka teki pidennetyn viikonloppureissun Lontooseen jonkun muun naikkosen kanssa, samoin viikonloppureissun Hankoon. Ja esimerkiksi juhannuksen vietti jonkun naisen mökillä passattavana.
Kai sitä voi helposti luulla seurustelevansa, jos uskoo kaiken eikä ajattele mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla tuollainen kaveri. Selvästi pahoja elämänhallinnan ongelmia.
Ihmisillä voi olla elämässä muutakin kuin puhelin . Esim mökillä ollessa on kaikenlaista askaretta ja välillä on ihanaa olla vain raportoimatta ja tilittämättä jatkuvasti tekemisiään muille . Välillä kaipaan aikaa ilman somea ja kännyköitä .
Siis tässä miehellä puhelin kiinni jos ei mene viestit edes perille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun teot ja sanat ovat ristiriidassa, usko tekoja. Älä selittele asioita miehen puolesta tai yritä puolustaa miestä. Nuo ovat vain tekosyitä. Hän tietää satuttavansa sinua, silti hän tekee niin. Et voi muuttaa häntä! Mutta voit vaikuttaa omaan toimintaasi ja elämääsi. Lopeta uhriutuminen, olet toimintakykyinen ihminen, jonka ei tarvitse alistua
Tiedän näiden olevan myös totta, koska näistä asioista puhuttiin jo reilu vuosi sitten. Nyt käytös on pikkuhiljaa luisunut tähän. Mies on monta kertaa vakuuttanut, ettei haluaisi luopua minusta, mutta hänellä ei vaan riitä voimat, eikä aika panostaa suhteeseen oikealla tavalla (on myöntänyt itsekin pystyvänsä parempaan) Itsestä tuntuisi pahalta lopettaa suhde toisen uupumuksen takia, mutta en jaksa enää tällaista näin ala-arvoista kohtelua jonkun uupumuksen varjolla.
Miksi sinun viestiisi tulisi vastata samantien? Joo, rakastaa edelleen, ei ole tarpeen joka käänteessä ilmoitella. Aurinko paistaa, laineet liplattelee, terassilla on kiva vain olla ilman velvollisuutta koko ajan selittää, mitä on tekemässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä voi olla elämässä muutakin kuin puhelin . Esim mökillä ollessa on kaikenlaista askaretta ja välillä on ihanaa olla vain raportoimatta ja tilittämättä jatkuvasti tekemisiään muille . Välillä kaipaan aikaa ilman somea ja kännyköitä .Siis tässä miehellä puhelin kiinni jos ei mene viestit edes perille
Tai Whatsapp kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Se panee muita joten ei ehdi sinulle vastaamaan.
Tai sitten ei edes ole muita, mutta ap ei vaan jaksa kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ystävä sitä varten ole, että kaadat nuo ilmeiset ongelmasi hänen päälleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä voi olla elämässä muutakin kuin puhelin . Esim mökillä ollessa on kaikenlaista askaretta ja välillä on ihanaa olla vain raportoimatta ja tilittämättä jatkuvasti tekemisiään muille . Välillä kaipaan aikaa ilman somea ja kännyköitä .Siis tässä miehellä puhelin kiinni jos ei mene viestit edes perille
Tai Whatsapp kiinni.
Tänä aamuna vasta (tai aamuyöllä?) mennyt eilen toimitetut viestit perille.
Ei ole päivystysvelvollisuutta.
Jos olisin sun tuttu, estäisin sinut aina välillä, ap.
Lisäys palstahulluihin:
Whatsapp-hullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistää estot joka paikassa ja unohtaa koko tyyppi.
Aika brutaalia mielestäni :)
Miten niin? Samaahan se mieskin tekee, katoaa vain kartalta.
Miksi vain ahdistuneita vastauksia enimmäkseen? Minäkin inhoan nykyhetken huomiokulttuuria ja informaatioähkyä. Olkaa itsekin irti pikaviestimistä ja somesta viikko vaikka.