Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppanin tapa "kadota" ja olla vastaamatta viesteihin

Vierailija
19.05.2024 |

Mitä tällaisen ihmisen kanssa voi tehdä, joka ei reagoi viesteihin? Viimeksi perjantaina viestitelty, kyselin eilen kuulumisia, ei vastausta (viesti meni perille yli 10h jälkeen), tänään ei ole kuulunut mitään. Hänellä on ollut tapana ennenkin kadota, mutta yleensä ilmoittaa syynkin, että en turhaan ihmettele, mikäli hänestä ei kuulu. Olen myös sanonut, että omaa rauhaa saa, mikäli siitä ilmoittaa.  

Kommentit (217)

Vierailija
41/217 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi tuollainen tuttava, joka on yksinäinen ja syrjäytynyt ja joka kuvittelee, että mulla on joku jatkuva päivystys häntä varten.

Välillä estän hänet ja olen vaientanut hänen hälytyksensä. Vastaan kun ehdin ja viitsin, jos ollenkaan. 

Mulla on muutakin tekemistä kuin katsella hänen linkittämiään kissa- ja miestanssijavideoita. Ja ennenkaikkea paljon muita ystäviä ja läheisiä.

Vierailija
42/217 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kumppani"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/217 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ilmoitin heti suhteen alussa , että esim mökillläni ollessa en istu puhelin kädessä . Riittää että ilmoitan päässeeni perille ja soittaa voi jos on oikeaa akuuttia asiaa . Voin helposti olla muutaman päivän reissulla ja ilmoitan kyllä koska taas paluu . 

Parempi kun et ole missään "suhteessa" tuolla asenteella.

Miksi ihmeessä? Mulle sopisi oikein hyvin tuollainen kumppani koska en itsekään ole 24/7 puhelin kourassa tai muuten sosiaalinen etenkään kun olen maalla. Enkä kyllä näin kaupungissakaan kanna aina puhelinta mukanani vaan usein se on kotona joko ihan tarkoituksella tai sitten jää vahingossa kun en vaan asiaa ajattele ulos lähtiessäni.

Enkä todellakaan ole enkä tule ikinä olemaankaan missään facessa tai instassa tai whatsapissa.

Vierailija
44/217 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yksi tuollainen tuttava, joka on yksinäinen ja syrjäytynyt ja joka kuvittelee, että mulla on joku jatkuva päivystys häntä varten.

Välillä estän hänet ja olen vaientanut hänen hälytyksensä. Vastaan kun ehdin ja viitsin, jos ollenkaan. 

Mulla on muutakin tekemistä kuin katsella hänen linkittämiään kissa- ja miestanssijavideoita. Ja ennenkaikkea paljon muita ystäviä ja läheisiä.

Viimeksi tämä tyyppi raportoi mulle ripulitaudistaan.

Vierailija
45/217 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä menee 10 sekuntia, kun vastaa edes jotain toisen viestiin. Puhelinta voi katsoa vaikka kerran päivässä, ei tarvi samalla sekunnilla vastatakaan. Ei uupumus selitä noin piittaamatonta käytöstä. Tiedän, koska olen itsekin pahan uupumuksen läpikäynyt.

Vierailija
46/217 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin ainakin soittanut. Olisi se senhetkinen seksikumppanikin älynnyt, että myös häntä vedätetään. 

Vierailija
47/217 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on menettänyt sinuun mielenkiintonsa eikä edes sen vertaa arvosta että ilmoittaisi jotain. Vaikka sitten sen että nyt haluan olla rauhassa pari päivää. Ei ole millään tapaa hyvää käytöstä tollanen. 

Vierailija
48/217 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä on näin yllättäen alkanut niin sitten hänellä todennäköisesti kiikarissa jo toinen. Tämä on tätä nykyaikaa. 

Joo ennen ei tuollaista ollut. Ihmiset eivät pettäneet tai vaihtaneet kumppania. Huoh. Väsynyttä hokemista.

Vierailija
49/217 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma että hän haluaa olla tekemisissä kanssasi? Ei kuulosta siltä..

Tätä olen monta kertaa kysynyt, vakuuttaa haluavansa olla tekemisissä. On myös puhunut työstressistään ja univaikeuksista, joten en tiedä, onko vetänyt pään täyteen viinaa ja nukkuu univelkoja pois vai mitä. On myös monet kerrat puhuttu tästä käytöksestä ja tietää, että ärsyynnyn suunnattomasti, jos hän ei ilmoittele itsestään. Ei näytä herraa minun tunteeni kiinnostavan.

Narsismia jos ei kestä olla ilman huomiota.

Vierailija
50/217 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä menee 10 sekuntia, kun vastaa edes jotain toisen viestiin. Puhelinta voi katsoa vaikka kerran päivässä, ei tarvi samalla sekunnilla vastatakaan. Ei uupumus selitä noin piittaamatonta käytöstä. Tiedän, koska olen itsekin pahan uupumuksen läpikäynyt.

Komppaan. En minäkään masentuneena ja uupuneena leikkinyt mitään "katoan maailmankartalta piiloon aviomiestäni"-leikkejä. 

Vierailija
51/217 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistää estot joka paikassa ja unohtaa koko tyyppi.

Aika brutaalia mielestäni :)

Miten niin? Samaahan se mieskin tekee, katoaa vain kartalta.

Hahahaha

Vierailija
52/217 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aikalailla samanlainen nainen eli tarvitsen ja haluan omaa aikaa jolloin en ole sen enempää kumppanin kuin kenenkään muunkaan saatavilla. Eikä tosiaan ole mitään kakkosperhettä tai edes salasuhdetta vaan tykkään olla myös ihan itsekseni ja uppoutua harrastuksiini vaikka olenkin sitoutunut kumppaniini.

Toisaalta itse en jaksaisi sellaista kumppania jolle tämä ei sovi ja/tai jonka kanssa tästä pitäisi keskustella ja vääntää toistuvasti. Saati että pitäisi kysyä lupa kumppanilta saanko olla omin nokkineni tämän viikonlopun. Ahdistaa pelkkä ajatuskin.

Vierailija
53/217 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vatsapp kertoo onko vastaanottaja nähnyt viestin. Se kelpaa kuittaukseksi.

Vierailija
54/217 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä olen monta kertaa kysynyt, vakuuttaa haluavansa olla tekemisissä. On myös puhunut työstressistään ja univaikeuksista, joten en tiedä, onko vetänyt pään täyteen viinaa ja nukkuu univelkoja pois vai mitä. On myös monet kerrat puhuttu tästä käytöksestä ja tietää, että ärsyynnyn suunnattomasti, jos hän ei ilmoittele itsestään. Ei näytä herraa minun tunteeni kiinnostavan.

Kestän vallan mainiosti olla ilman huomiota. Mielestäni vaan on asiallista vastata kysymykseen "onko siellä kaikki ok?" jotain. Sittenhän saa olla vaikka koko viikonlopun rauhassa ilman viestittelyä, jos haluaa. Toista arvostava kumppani ei katoa ja jätä toista miettimään, mitä on tapahtunut, makaako kuolleena katuojassa vai toisen naisen alla.

Vierailija
55/217 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ilmoitin heti suhteen alussa , että esim mökillläni ollessa en istu puhelin kädessä . Riittää että ilmoitan päässeeni perille ja soittaa voi jos on oikeaa akuuttia asiaa . Voin helposti olla muutaman päivän reissulla ja ilmoitan kyllä koska taas paluu . 

Parempi kun et ole missään "suhteessa" tuolla asenteella.

Parempi antaa olla jos ei ole kommentoitavaa.

Vierailija
56/217 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla tuollainen kaveri. Selvästi pahoja elämänhallinnan ongelmia.

Ihmisillä voi olla elämässä muutakin kuin puhelin . Esim mökillä ollessa on kaikenlaista askaretta ja välillä on ihanaa olla vain raportoimatta ja tilittämättä jatkuvasti tekemisiään muille . Välillä kaipaan aikaa ilman somea ja kännyköitä . 

Kyllä, minäkin teen tuota. Mutta se on eriasia, kuin aloittajan kuvaama. Kun menen mökille, mieheni kyllä tietää, että olen mökillä, tai ylipäätään en ole aina puhelinkourassa, ei hänkään ole. Mutta kumpikin kertoo tekemisistään, ja jutellaan päivittäin. 

Aloittajan kuvaamat katoamistemput eivät ole normaaleja.olen ollut sellaisessa suhteessa, ja kyllä kyse on toisesta naisesta tai ryyppäämisestä. 

En jatkaisi suhdetta 

Vierailija
57/217 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kestän vallan mainiosti olla ilman huomiota. Mielestäni vaan on asiallista vastata kysymykseen "onko siellä kaikki ok?" jotain. Sittenhän saa olla vaikka koko viikonlopun rauhassa ilman viestittelyä, jos haluaa. Toista arvostava kump

No sitten se on epävarmuutta tietämättömyyden edessä. Se tunne pitää läpikäydä kokemalla se itse, kukaan ei sitä puolestamme hoida.

Vierailija
58/217 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkätyyppinen suhde tässä on kyseessä? Kuulostaa omituiselta..

Vierailija
59/217 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäsuhde. 

Vierailija
60/217 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on uupunut ja siksi katoaa päiväkausiksi 😂😂😂😂😂😂

Ei helv... Kyllä on pakko sanoa, että tyhmyydestä sakotetaan ja valtavan monet naiset ovat koukussa kärsimiseen. Kirkkaamman kruunun saat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä