Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perheet tilaavat kotiin kaupasta maitoa, jauhelihaa ja banaaneja đŸ€ŠđŸ»

Vierailija
19.05.2024 |

Noita kolmea ei kenenkÀÀn edes pitÀisi syödÀ v 2024!

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
19.05.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noista vain jauheliha on ok. Sopii painonhallintaan.

Sekin haisee kuolemalle.

Vierailija
22/66 |
19.05.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MinĂ€  tilasin  ensi viikon kuljetukseen 6litraa rasvatonta maitoa, 10-prosenttista  naudan jauhelihaa, salaatteja,kasviksia, kalaa ja kahvia. Runsaasti hedelmiĂ€ mm. Banaania. Ym.  Ym. SillĂ€ pĂ€rjĂ€tÀÀn pari viikkoa. Prisman auto ajaa oven eteen ja mies kantaa ostokset keittiöön. Helppoa.. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
19.05.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MitÀ ap tilaa? Palmuöljy-kaura-juomaa, jotain tÀyssynteettistÀ proteiinilÀhdettÀ?

Vierailija
24/66 |
19.05.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MinĂ€  tilasin  ensi viikon kuljetukseen 6litraa rasvatonta maitoa, 10-prosenttista  naudan jauhelihaa, salaatteja,kasviksia, kalaa ja kahvia. Runsaasti hedelmiĂ€ mm. Banaania. Ym.  Ym. SillĂ€ pĂ€rjĂ€tÀÀn pari viikkoa. Prisman auto ajaa oven eteen ja mies kantaa ostokset keittiöön. Helppoa.. 

KevyttÀ ja rasvatonta. Ei ihme, ettet jaksa itse mennÀ kauppaan :)

Vierailija
25/66 |
19.05.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei maitoa syödÀ.

JÀtÀ maitopurkki moneksi tunniksi huoneen lÀmpöön niin varmasti joudut syömÀÀn sitÀ sen jÀlkeen.

MikÀ ihmeen purkki?

Vierailija
26/66 |
19.05.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MitÀ ap tilaa? Palmuöljy-kaura-juomaa, jotain tÀyssynteettistÀ proteiinilÀhdettÀ?

Kerro minulle yksikin kaurajuoma jossa on palmuöljyĂ€? Vain kauravispissĂ€ taitaa olla 😊

Vierailija
27/66 |
19.05.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KÀyn ihan itse kaupassa. Pk-seudulla lÀhin kauppa ei usein ole kilometriÀ kauempana. Omaan lÀhikauppaani kÀvelen 3 minuutissa. Minusta on suoraan sanottuna laiskuuden osoitus, jos ei kaupungissa asuva hae omia ruokiaan kaupasta. Se on huolestuttavampaa kuin ruokakorin sisÀltö.

P.S. Suosittelen mantelijuomaa. SÀilyy paljon pidempÀÀn kuin maito ja toimii ruoanlaitossa vÀhintÀÀn yhtÀ hyvin. Riisipuurossakin hyvÀ sellaiselle, jonka pitÀÀ katsoa kolesteroliarvojaan.

Vierailija
28/66 |
19.05.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KÀyn ihan itse kaupassa. Pk-seudulla lÀhin kauppa ei usein ole kilometriÀ kauempana. Omaan lÀhikauppaani kÀvelen 3 minuutissa. Minusta on suoraan sanottuna laiskuuden osoitus, jos ei kaupungissa asuva hae omia ruokiaan kaupasta. Se on huolestuttavampaa kuin ruokakorin sisÀltö.

P.S. Suosittelen mantelijuomaa. SÀilyy paljon pidempÀÀn kuin maito ja toimii ruoanlaitossa vÀhintÀÀn yhtÀ hyvin. Riisipuurossakin hyvÀ sellaiselle, jonka pitÀÀ katsoa kolesteroliarvojaan.

MikÀ ongelma siinÀ on jos kÀyttÀÀ kuljetuspalvelua? Kaikilla ei ole autoa tai isoa kauppaa lÀhellÀ.

Vierailija
29/66 |
19.05.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa jĂ€ttÀÀ se riisipuuro syömĂ€ttĂ€, jos kolesterolia pelkÀÀ.  Mantelit mantelina ja maito oikeana ja rasvaisena.

Vierailija
30/66 |
19.05.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maitoa tarvitaan leivonnassa mutta jauhelihaa ja banaaneja ei todellakaan mihinkÀÀn. 

Molempia tarvitaan. Et ole penaalin terÀvin kynÀ.

Vierailija
31/66 |
19.05.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan ettĂ€ seuraavaksi listalla on perunat ja kurkku 😆

SekĂ€ paprika ja Oltermanni 😂

Oltermannin valmistaminen, hallussapito ja kÀyttö tulisi sÀÀtÀÀ rikoslaissa rangaistavaksi teoksi.

Esimerkiksi, jos rikollisella on hallussaan yli 150 gr Oltermannia, 20 vuotta suon kuokkimista opettaa rikolliselle parempaa juustomakua.

KyllÀ se on jÀmpi niin.

Koskee kaikkia maitotuotteita.

Vierailija
32/66 |
19.05.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maitoa tarvitaan leivonnassa mutta jauhelihaa ja banaaneja ei todellakaan mihinkÀÀn. 

Molempia tarvitaan. Et ole penaalin terÀvin kynÀ.

Olen eri, mutta banaani nÀistÀ on paras. Maito kuuluu vasikalle ja jauhelihan tehotuotanto on julmaa.

Vierailija
33/66 |
19.05.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MikÀ ongelma siinÀ on jos kÀyttÀÀ kuljetuspalvelua? Kaikilla ei ole autoa tai isoa kauppaa lÀhellÀ.

Ensisijaisesti oma terveys (hyötyliikunta) ja toissijaisesti kaupunkilaisten autoriippuvaisuus ja sen tukeminen (autot ja autoteollisuus saastuttavat hemmetisti ja vÀhentÀvÀt hyötyliikuntaa). Ja luepa uudelleen, sillÀ puhun kaupunkilaisista joilla kauppa on lÀhellÀ.

Vierailija
34/66 |
19.05.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa jĂ€ttÀÀ se riisipuuro syömĂ€ttĂ€, jos kolesterolia pelkÀÀ.  Mantelit mantelina ja maito oikeana ja rasvaisena.

Maito maistuu ihan hirveÀlle. Olen tykÀstynyt kasvijuomiin. NiissÀ ei mitÀÀn oksettavaa sivumakua ole.

Vierailija
35/66 |
19.05.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro minulle yksikin kaurajuoma jossa on palmuöljyĂ€? Vain kauravispissĂ€ taitaa olla 😊

Se on joko palmuöljyÀ tai rapsi tai rypsiöljyÀ. Se pehmeys tulee öljyistÀ. Kauraa on vain markkinointisyistÀ.

Vierailija
36/66 |
19.05.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kas kummaa. Juuri tilasin Woltin kautta K-Supermarketista 6 litraa maitoa, 18 riisipiirakkaa ja muuta pientÀ.

Vierailija
37/66 |
19.05.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin melkein nĂ€hdĂ€, kun roudaisit kolmessa minuutissa sen mÀÀrĂ€n tavaraa kaupasta kotiin kuin vaikkapa meidĂ€n seitsemĂ€n henkinen perhe kuluttaa viikossa. 

Vierailija
38/66 |
19.05.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on joko palmuöljyÀ tai rapsi tai rypsiöljyÀ. Se pehmeys tulee öljyistÀ. Kauraa on vain markkinointisyistÀ.

Sori vaan, mutta luomukaurajuomassa ei ole ollenkaan öljyÀ. Ostan melkein aina sitÀ.

Vierailija
39/66 |
19.05.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin melkein nĂ€hdĂ€, kun roudaisit kolmessa minuutissa sen mÀÀrĂ€n tavaraa kaupasta kotiin kuin vaikkapa meidĂ€n seitsemĂ€n henkinen perhe kuluttaa viikossa. 

KyllÀhÀn ne lapset kasvavat ja voivat sitten auttaa kaupassa kÀymisessÀ oman ikÀtasonsa mukaan. Omasta mielestÀni hyvÀ vanhemmuutta on opettaa arjen taitoja ja kaupassa asioiminen on nÀistÀ yksi. :) KöyhÀnÀ opiskelijana on tuskin varaa tilailla kuljetuspalveluilla ruokaa, kuten kotona tehtiin lapsuudessa.

Vierailija
40/66 |
19.05.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KyllÀhÀn ne lapset kasvavat ja voivat sitten auttaa kaupassa kÀymisessÀ oman ikÀtasonsa mukaan. Omasta mielestÀni hyvÀ vanhemmuutta on opettaa arjen taito

::::Dddd kyllÀ kyllÀ, mitÀÀn muutahan tekemistÀ ei viiden lapsen ÀidillÀ ole kuin kÀydÀ joka pÀivÀ pari tuntia kaupassa. Ohis.