Aiotkos katsoa tillittää kun James Bond pelaa koko illan pelikorttia?
Sitten ajetaan vähän autolla hurihuri-kyytiä että sivupeilit irtoaa - hurihuri ja pyssyllä pampam vaan...
Kommentit (19)
En jaksa katella yhtäkään Bond leffaa enää.
Nämä Graigin tähdittämät Bondit ovat sellaisia ettei oikein tiedä kummalla puolella tyyppi oikein.
Vastauksena kysymykseen - aion katsoa.
Saako tässä jaksossa köydestä kasseille? 🤩
Bondit on niin nähty. Katson mieluummin Peter Santenelloa.
Älä unohda sitä että kun astmapiippua käyttävä pankkiiri häviää pokerissa niin tämä piiskaa alastoman Bondin kulkusia koulun liikkasalista pöllityllä köydellä :D
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla sadisti.
En ole koskaan jaksanut katsoa ainoaakaan Bond-elokuvaa, pari kertaa olen yrittänyt ja mielenkiinto loppuu viimeistään 20 min. kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
No tuossa on kyllä mammoille Kerrankin silmän ruokaa kun saa Daniel Graigia katsella uikkareissa 🤭
Omistan kaikki Sean Conneryn ja Roger Mooren Bondit bluray-levyinä. Ne riittää minulle ja voin katsoa milloin haluan. Sen jälkeisiä Bondeja en ole katsonut yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuossa on kyllä mammoille Kerrankin silmän ruokaa kun saa Daniel Graigia katsella uikkareissa 🤭
Mutta Connerylla oli sentään rintakarvat toisin kuin tällä Kreikillä.
Matt damon ei pidä bondista hahmona.
Vierailija kirjoitti:
Omistan kaikki Sean Conneryn ja Roger Mooren Bondit bluray-levyinä. Ne riittää minulle ja voin katsoa milloin haluan. Sen jälkeisiä Bondeja en ole katsonut yhtään.
Kantsii vielä hankkia Lazembyn leffa ja Daltonin Bondit. Siihen sitten loppuukin hyvät Bondit. Toki Goldeneye oli vielä katsottava mutta silti lälly kun vertaa edeltäjäänsä lupa tappaa.
Vierailija kirjoitti:
Matt damon ei pidä bondista hahmona.
Ketä kiinnostaa Damonin mielipide. Bourne oli muistisairas itsesäälissä rypevä valeakentti.
Vierailija kirjoitti:
Saa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa
Ja vieläpä huutaa "no! No! No! To the right! To the right!"
Kyllä, jos en ole ihan tillin tällin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤩
Paras unilääke Mitä löytyy 🤣😂😄