Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kylässä ollessani lapsi alasti sohvalla

Vierailija
18.05.2024 |

Olin kylässä ystäväni luona ja etoo kun 3 vuotias tyttölapsi siinä jalat levällään oli sohvalla vieressäni ja hetken päästä pitkällä penkillä jossa yleensä aterioimme. Se hygienia nimenomaan ja kuulemma toisen läheiseni mielestä ihan normaalia et lapset istuvat sohvalla ja muualla nakuna. Ei tulis itsellä mieleenkään jos olisi lapsia tai itse olla sohvalla tai missään alasti istumassa. Samat bakteerithan lapsella ja aikuisella on. Ihme juttu et pissa ja kakka lapsilla jotenkin maagisen pyhää, ettei kuulemma sama kui aikuisen eritteet.

Olen siis lapseton nainen

Kommentit (137)

Vierailija
61/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä ällöttävämpää kun tietää, ettei lapset vielä osaa pestä itseään asiallisesti wc-käyntien jälkeen. Yrjistä.

Ja klähmii joka paikkaa. 

Tota aikaa odotellessa... Mitäänhä tolle lapselle ei sais ohjeistaa vaikka ollaan kui perhettä. Ystäväni kerran ärsyynty kun kehoton lasta siirtymään kynttilästä kauemmas.

Lisäks ystäväni lapsi viel vaipois ja jos olis reppuuni osunu pissat nii ois saanu maksaa 70 euron reppuni kun ei luultavast kestäis 60 asteen pesua.

-ap

Ihmettelen, että sinulla on ylipäätään ystäviä. Olen itse siivonnut tuollaiset myrkylliset eukot elämästäni pois. Toivottavasti "ystäväsi" ymmärtävät tehdä samoin. 

Vierailija
62/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luit ajatukseni! Juuri äsken mietin sitä miten tuttavan pikkutytöt olivat alasti kotonaan. Venyttelivät kaikkien nähden pimpsojaan. Viattomia toki, mutta ei mukavaa. Varsinkin, kun isompia poikiakin oli paikalla.

Hyi tuo oli hyvin kuvattu "levittelivät pimpsojaan" olen itse ollut sukulaiselle kylässä missä 2 kpl  8 vuotiasta teki samoin ja pyllisteli , tanssi nakuna ja kiherteli kun aikuiset nauroivat. Sanoin tytöille että menkää laittamaan jotkut housut jalkaan niin mitään ei tapahtunut eikä isä eikä äiti puuttunut mitenkään. Oksettavaa. 

Jos tuo on totta niin ilmoita jo jonnekin. Mikä ihmeen homma tuo on että kouluikäiset lapset esiintyvät nakuina ja siellä on ollut aikuisia katsomassa esitystä?

Jotkut antaa lasten nakuilla muiden nähden, mutta kyse on reilusti alle kouluikäisistä

Romaneilla tuo on ainakin normaalia jos kyse alle 10 vuotiaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ällöttää koirat ja kissat, ne on sohvilla ja kaikkialla ihan alasti.

Kissat ja koirat pukeutuu aina muodollisesti turkkiin.

No siihen turkkiin just jää pissit ja kakkakikkareet helposti. 

Onko sulla joku pipi päässä? Pakko päästä avautumaan lemmikkieläimistä vaikka puhe on lapsesta. Ei ole kauhean normaalia, yritä keskittyä asioihin joista pidät, tai kokeile pysyä aiheessa :)

Vierailija
64/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tahmaisine tassuineen. Muistan ikuisesti kun olin päiväkodissa työharjoittelussa ja oli jokin leikki missä käteltiin. Se kuvotuksen määrä kun jokaisen lapsen käsi oli tahmainen. Hrr, vieläkin puistattaa. Ties mitä niillä kaivellut.

Mua ällöttää jo lasten hajukin. Ja siitä huolimatta työkkäri painostaa päiväkotiin hommiin vaikka olen sanonut inhoavani lapsia.

Vierailija
65/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Penkillä, jolla istumme aterioimassa"

Eikö sulla ole varaa syödä kotonasi ap? Sen takia käyt kaverilla vastenmielisyydestäs huolimatta.

Vierailija
66/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talossa talon tavalla. Mikä esti häippäsemästä paikalta?

No ystävääni kiva nähä ja tunne molemminpuolinen. Oli vaan lapsen kylpyaika myöhemmin ja sen jälkeen tuli eka huppupyyhkeen kans sohvalle viereeni kunnes riisu sen.

Pitäskö ens kerralla ystäväni tulles tänne avata ovi nakuna ja hengata nakuna. Eihä se ystävääni varmaa haittais, en tosin omas kotonakaa hengaa alasti sohvalla tai muualla likaamas paikkoja. Vain kylppäris suihkus.

-ap

Vierailija
67/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Penkillä, jolla istumme aterioimassa"

Eikö sulla ole varaa syödä kotonasi ap? Sen takia käyt kaverilla vastenmielisyydestäs huolimatta.

Itseasiassa mulla omat eväät siellä. Ystäväni ei nääs tarjoa tarjottavia. Jos tarjoiski joskus nii usein maksan sille. Oon yleensä siihen aikaan ja niin kauan et nälkä tulee luonnollisesti.

-ap

Vierailija
68/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ystävääni kiva nähä ja tunne molemminpuolinen. Oli vaan lapsen kylpyaika myöhemmin ja sen jälkeen tuli eka huppupyyhkeen kans sohvalle viereeni kunnes riisu sen.

Pitäskö ens kerralla ystäväni tulles tänne avata ovi nakuna ja hengata nakuna. Eihä se ystävääni varmaa haittais, en tosin omas kotonakaa hengaa alasti sohvalla tai muualla likaamas paikkoja. Vain kylppäris suihkus.

-ap

Olet siis vielä taaperoiässä.

Hengaa sinä kotonasi miten lystäät. Ei se ole keneltäkään pois.

Vierailija
69/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Miten taaperon alapää olisi omaani puhtaampi? 

Lisäks ystäväni häippäisis heti jos avaisin oven alasti. 

-ap

Vierailija
70/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Lisäks ystäväni häippäisis heti jos avaisin oven alasti. 

-ap

Minä en tiedä sun alapäästä enkä taaperon alapäästä ja niiden puhtaudesta.

Sen sijaan pointti on se, että omassa kodissaan hengataan niin kuin asukas itse haluaa taaperoineen. Ja samoin sinä omassa himassas.

Vierailija
71/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Lisäks ystäväni häippäisis heti

"Sen sijaan pointti on se, että omassa kodissaan hengataan niin kuin asukas itse haluaa taaperoineen. Ja samoin sinä omassa himassas."

En ole ap, mutta vaikka kotonaan saa hengailla vaikka koko perhe alastomana ruokapöydässä jos silti tuntuu, ei sinne nudistikotiin ole mikään pakko vieraita kutsua katselemaan.

Vierailija
72/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti, todellako joidenkin kotona jopa kouluikäiset kulkevat alasti omien vanhempien ja joidenkin vieraiden aikuisten nähden? :D Oksettavaa. Kyllä normaali lapsikin ymmärtää jo 3+ iässä pukea vaatteet päälle muiden seurassa jos ei pedareiden kanssa asustele.

Vierailija
73/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ole ap, mutta vaikka kotonaan saa hengailla vaikka koko perhe alastomana ruokapöydässä jos silti tuntuu, ei sinne nudistikotiin ole mikään pakko vieraita kutsua katselemaan."

Mikä pakkomielle sellaiseen kotiin on mennä? Jättää menemättä. Sillä se asia ratkeaa.

Vierailija
74/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä ällöttävämpää kun tietää, ettei lapset vielä osaa pestä itseään asiallisesti wc-käyntien jälkeen. Yrjistä.

Etkö tiedä, että alapäätä ei tarvitse pestå päuvittäin, varsinkaan lapsen.  Naiset, jotka pesebät lettunsa saippualla päivittäin saavat suurella tod.näköiseedellä munasarjasyövän.  Lettu osaa puhdistaa itse itsensä.

Ei ne " letun" ulkopuoliset osat puhdistu mitenkään itsestään, vaan tulee pestä. Sisäisiä osia ei tule suihkuttaa. Tuo munasarjasyöpäväite on täysin huuhaata!

Vierailija
75/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En ole ap, mutta vaikka kotonaan saa hengailla vaikka koko perhe alastomana ruokapöydässä jos silti tuntuu, ei sinne nudistikotiin ole mikään pakko vieraita kutsua katselemaan."

Mikä pakkomielle sellaiseen kotiin on mennä? Jättää menemättä. Sillä se asia ratkeaa.

No ehkä sen kodin nakuilu selviää vasta sitten, kun siellä on käynyt? Ei varmaan tule toista kertaa mentyä.

Ihmettelen muuten, miksi aina jotain vierailua koskevissa ketjuissa vakiovastaus on "no miksi tuppaudut ihmisten koteihin". Kuinka moni oikeasti tuppautuu mihinkään? On ihan normaalia ja kohteliasta käytöstä mennä kylään jos kutsutaan.

Vierailija
76/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen kesken ymmärrän että ihan pieni ottaa ilmakylpyjä ja touhuskelee vähän aikaa ilman rihman kiertämää. Yleensä näin tapahtuu kylvyn jälkeen, joten muksun hanuri ja paikat ovat kyllä pestyt.

Pitäisi opettaa olemaan kohtelias ja olla edes pienissä vaatteissa kun on vieraitakin.

Nudistithan (ja nyt tarkoitan ihan aikuisia) käyttävät kotonaan peflettiä kun istuksivat jossain. Ymmärtävät olla siistejä.

Vierailija
77/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää menkö kylään kenellekään kun ette sidä sitä.  Ehkä se on molemmille parempi. Täällä sitten narisette muiden tapa elää tai olla. Pysykää kotona mutta, Älkää sielläkään kyylätkö naapureiden tekemisiä. 

Vierailija
78/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luit ajatukseni! Juuri äsken mietin sitä miten tuttavan pikkutytöt olivat alasti kotonaan. Venyttelivät kaikkien nähden pimpsojaan. Viattomia toki, mutta ei mukavaa. Varsinkin, kun isompia poikiakin oli paikalla.

Hyi tuo oli hyvin kuvattu "levittelivät pimpsojaan" olen itse ollut sukulaiselle kylässä missä 2 kpl  8 vuotiasta teki samoin ja pyllisteli , tanssi nakuna ja kiherteli kun aikuiset nauroivat. Sanoin tytöille että menkää laittamaan jotkut housut jalkaan niin mitään ei tapahtunut eikä isä eikä äiti puuttunut mitenkään. Oksettavaa. 

Jotenkin sivistymätöntä. Oikea pedareiden unelma visiitti. 

Vierailija
79/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kävisi meillä kuuna päivänä. On asianmukaista vaatettaa lapset kun tulee vieraita tai ylipäänsä perheen ulkopuolisia ihmisiä paikalle. 

Vierailija
80/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on otettu nähtävästi lapsena kuvia, kun istuin alasti sohvalla. Albumista katselin. 

Ennenhän nämä nakukuvat valokuva-albumissa oli yleisiä. En koskaan oikein pitänyt ajatuksesta että minua oli kuvattu alastomana ja laitettu kuva oikein albumiin.

Olikohan tämä lasten alastonkuvaus joku suurikin trendi 70-luvulla (ehkä vielä kasarillakin)? Pedosedät iloisina sitten selailivat kyläillessä valokuva-albumeita...

Ei ketää ukkoja ole koskaan albumit kiinnostanut.