Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kylässä ollessani lapsi alasti sohvalla

Vierailija
18.05.2024 |

Olin kylässä ystäväni luona ja etoo kun 3 vuotias tyttölapsi siinä jalat levällään oli sohvalla vieressäni ja hetken päästä pitkällä penkillä jossa yleensä aterioimme. Se hygienia nimenomaan ja kuulemma toisen läheiseni mielestä ihan normaalia et lapset istuvat sohvalla ja muualla nakuna. Ei tulis itsellä mieleenkään jos olisi lapsia tai itse olla sohvalla tai missään alasti istumassa. Samat bakteerithan lapsella ja aikuisella on. Ihme juttu et pissa ja kakka lapsilla jotenkin maagisen pyhää, ettei kuulemma sama kui aikuisen eritteet.

Olen siis lapseton nainen

Kommentit (137)

Vierailija
21/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on otettu nähtävästi lapsena kuvia, kun istuin alasti sohvalla. Albumista katselin. 

Ennenhän nämä nakukuvat valokuva-albumissa oli yleisiä. En koskaan oikein pitänyt ajatuksesta että minua oli kuvattu alastomana ja laitettu kuva oikein albumiin.

Olikohan tämä lasten alastonkuvaus joku suurikin trendi 70-luvulla (ehkä vielä kasarillakin)? Pedosedät iloisina sitten selailivat kyläillessä valokuva-albumeita...

Musta otettiin kuvia ysärillä. 

Vierailija
22/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä aloittaja taas.

Onks se yleistä et lapsien annetaan vapaasti olla sohvalla ja muualla alasti ilman mitää suojaa? Mites se hygieniapuoli? Tuskin sohvaa päivittäin pestään ja muita pintoja pyyhitään.

Tolla lapsella meinas käsi käydä pimpassakin. Toki tiedän unnutuksen olevan normaalia mutta omas rauhas. Toisen läheiseni mielestä pieni lapsi voi hyvin unnuttaa seurassakin. Mua etoo tollanen irstailu, johon kukaan ei puutu. Jos tekisin samaa nii poliisiasia. Musta lapsenkaa ei ole hyvä elimiään hyväillä seurassa. Se ei sitä toki ymmärrä, eli ei lapsen vika vaan VANHEMMAN/VANHEMPIEN

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ällöttävämpää kun tietää, ettei lapset vielä osaa pestä itseään asiallisesti wc-käyntien jälkeen. Yrjistä.

Vierailija
24/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä ällöttävämpää kun tietää, ettei lapset vielä osaa pestä itseään asiallisesti wc-käyntien jälkeen. Yrjistä.

Ja klähmii joka paikkaa. 

Vierailija
25/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole "unnutus" normaalia. Hyväksikäytetyn copettamista ja lasun paikka.

Vierailija
26/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja klähmii joka paikkaa. 

Tota aikaa odotellessa... Mitäänhä tolle lapselle ei sais ohjeistaa vaikka ollaan kui perhettä. Ystäväni kerran ärsyynty kun kehoton lasta siirtymään kynttilästä kauemmas.

Lisäks ystäväni lapsi viel vaipois ja jos olis reppuuni osunu pissat nii ois saanu maksaa 70 euron reppuni kun ei luultavast kestäis 60 asteen pesua.

-ap

Vierailija
27/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Oksettavaa käytöstä ja erittäin epähygieenistä. Lastenkaan alastomuus ei ole normaalia, turha vedota mihinkään lasten "viattomuuteen", samaa p*skaa niiden p*rseestä tulee ja lapsilla kihomadotkin ovat yleisiä. Pissaa ei osata vielä pyyhkiä ja haju tarttuu voimakkaasti tekstiileihin.

2. Opettele ap kirjoittamaan, tekstisi lukeminen sattuu silmiin. Hirveää kieltä. 

Vierailija
28/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 3-vuotiaalle pitäisi opettaa, että vieraiden aikana pidetään vaatteet päällä, häiritsee tuossa asiassa hygienian lisäksi käytöstapojen puute. 

Vierailija
29/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mua oksettaa tää keskustelu. Tästedes kuljetan peflettiä mukanani jos käyn lapsellisten kavereiden luona, hyi hele

Vierailija
30/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin oksettaa juuri tuo lasten likaisuus. Kihomatoja, syyhyä ja vaikka mitä. Harva lapsi pyyhkii persettäkään vessan jälkeen. Hyi.

Vierailija
31/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein paskankin kuuleman mukaan sohvan taakse. 

Vierailija
32/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ällöttää koirat ja kissat, ne on sohvilla ja kaikkialla ihan alasti.

Kissat ja koirat pukeutuu aina muodollisesti turkkiin.

No siihen turkkiin just jää pissit ja kakkakikkareet helposti. 

Joidenkin kissat tassuttelee keittiön tasoillakin. 

Tuo on yököttävää enkä koskaan ymmärtänyt miksi  kissojen annetaan hyppiä keittiön pöydillä ja ihan ruokapöydässä persettään nuolemassa. 

Vierailija
33/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta pervo fantasioidesi julkaiseminen jollet halua poliiseja ovesi taakse.

Vierailija
34/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun ei Jalmari ollu haarat levällään tuulettamassa pallejaan, samalla piereksien

eilisehtoolla nautiskelemaansa mättökepappiaterian tuottamia suolistokaasukaisia?

Vierailija
35/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kuvottanut tuo pikkulasten nakuilu. En ole ainakaan pedofiili.

Jep, samaa mieltä ja kaikkien nakuilu jos koskevat genitaaleilla pintoihin. Oon siis a-seksuaali. Mä en tajua miks pikkulasten nakuilu ois luontevaa. Mulla lentäis pihalle lapsi tai aikuinen kotooni jos tulis nakuna sohvalleni.

-ap

Minä myös aseksuaali mutta kotona aina alasti eikä haittaa muiden alastomuus. Toki mielellään jotain voisi pyllyn alle laittaa jos johonkin istuu ettei mitään eritteitä valu mihinkään 

Mitä ihmeen eritteitä sulta valuu solkenaan? Mene lääkäriin.

Vierailija
36/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
37/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö tiedä, että alapäätä ei tarvitse pestå päuvittäin, varsinkaan lapsen.  Naiset, jotka pesebät lettunsa saippualla päivittäin saavat suurella tod.näköiseedellä munasarjasyövän.  Lettu osaa puhdistaa itse itsensä.

Vierailija
38/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä ällötä ka karat jotka seisoo pas kasilla kengillään kauppojen ostoskärryisä?

Vierailija
39/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luit ajatukseni! Juuri äsken mietin sitä miten tuttavan pikkutytöt olivat alasti kotonaan. Venyttelivät kaikkien nähden pimpsojaan. Viattomia toki, mutta ei mukavaa. Varsinkin, kun isompia poikiakin oli paikalla.

Hyi tuo oli hyvin kuvattu "levittelivät pimpsojaan" olen itse ollut sukulaiselle kylässä missä 2 kpl  8 vuotiasta teki samoin ja pyllisteli , tanssi nakuna ja kiherteli kun aikuiset nauroivat. Sanoin tytöille että menkää laittamaan jotkut housut jalkaan niin mitään ei tapahtunut eikä isä eikä äiti puuttunut mitenkään. Oksettavaa. 

Vierailija
40/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teitä ällötä ka karat jotka seisoo pas kasilla kengillään kauppojen ostoskärryisä?

Ällöttää ihan kaiken näköiset, kokoiset ja ikäiset kakarat. Sekä puettuina että ilman vaatteita. Hyi helv*tti.