Kylässä ollessani lapsi alasti sohvalla
Olin kylässä ystäväni luona ja etoo kun 3 vuotias tyttölapsi siinä jalat levällään oli sohvalla vieressäni ja hetken päästä pitkällä penkillä jossa yleensä aterioimme. Se hygienia nimenomaan ja kuulemma toisen läheiseni mielestä ihan normaalia et lapset istuvat sohvalla ja muualla nakuna. Ei tulis itsellä mieleenkään jos olisi lapsia tai itse olla sohvalla tai missään alasti istumassa. Samat bakteerithan lapsella ja aikuisella on. Ihme juttu et pissa ja kakka lapsilla jotenkin maagisen pyhää, ettei kuulemma sama kui aikuisen eritteet.
Olen siis lapseton nainen
Kommentit (137)
Täällä aloittaja taas.
Onks se yleistä et lapsien annetaan vapaasti olla sohvalla ja muualla alasti ilman mitää suojaa? Mites se hygieniapuoli? Tuskin sohvaa päivittäin pestään ja muita pintoja pyyhitään.
Tolla lapsella meinas käsi käydä pimpassakin. Toki tiedän unnutuksen olevan normaalia mutta omas rauhas. Toisen läheiseni mielestä pieni lapsi voi hyvin unnuttaa seurassakin. Mua etoo tollanen irstailu, johon kukaan ei puutu. Jos tekisin samaa nii poliisiasia. Musta lapsenkaa ei ole hyvä elimiään hyväillä seurassa. Se ei sitä toki ymmärrä, eli ei lapsen vika vaan VANHEMMAN/VANHEMPIEN
Vielä ällöttävämpää kun tietää, ettei lapset vielä osaa pestä itseään asiallisesti wc-käyntien jälkeen. Yrjistä.
Vierailija kirjoitti:
Vielä ällöttävämpää kun tietää, ettei lapset vielä osaa pestä itseään asiallisesti wc-käyntien jälkeen. Yrjistä.
Ja klähmii joka paikkaa.
No ei ole "unnutus" normaalia. Hyväksikäytetyn copettamista ja lasun paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja klähmii joka paikkaa.
Tota aikaa odotellessa... Mitäänhä tolle lapselle ei sais ohjeistaa vaikka ollaan kui perhettä. Ystäväni kerran ärsyynty kun kehoton lasta siirtymään kynttilästä kauemmas.
Lisäks ystäväni lapsi viel vaipois ja jos olis reppuuni osunu pissat nii ois saanu maksaa 70 euron reppuni kun ei luultavast kestäis 60 asteen pesua.
-ap
1. Oksettavaa käytöstä ja erittäin epähygieenistä. Lastenkaan alastomuus ei ole normaalia, turha vedota mihinkään lasten "viattomuuteen", samaa p*skaa niiden p*rseestä tulee ja lapsilla kihomadotkin ovat yleisiä. Pissaa ei osata vielä pyyhkiä ja haju tarttuu voimakkaasti tekstiileihin.
2. Opettele ap kirjoittamaan, tekstisi lukeminen sattuu silmiin. Hirveää kieltä.
Kyllä 3-vuotiaalle pitäisi opettaa, että vieraiden aikana pidetään vaatteet päällä, häiritsee tuossa asiassa hygienian lisäksi käytöstapojen puute.
Hyi mua oksettaa tää keskustelu. Tästedes kuljetan peflettiä mukanani jos käyn lapsellisten kavereiden luona, hyi hele
Minuakin oksettaa juuri tuo lasten likaisuus. Kihomatoja, syyhyä ja vaikka mitä. Harva lapsi pyyhkii persettäkään vessan jälkeen. Hyi.
Tein paskankin kuuleman mukaan sohvan taakse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ällöttää koirat ja kissat, ne on sohvilla ja kaikkialla ihan alasti.
Kissat ja koirat pukeutuu aina muodollisesti turkkiin.
No siihen turkkiin just jää pissit ja kakkakikkareet helposti.
Joidenkin kissat tassuttelee keittiön tasoillakin.
Tuo on yököttävää enkä koskaan ymmärtänyt miksi kissojen annetaan hyppiä keittiön pöydillä ja ihan ruokapöydässä persettään nuolemassa.
Lopeta pervo fantasioidesi julkaiseminen jollet halua poliiseja ovesi taakse.
Kas kun ei Jalmari ollu haarat levällään tuulettamassa pallejaan, samalla piereksien
eilisehtoolla nautiskelemaansa mättökepappiaterian tuottamia suolistokaasukaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kuvottanut tuo pikkulasten nakuilu. En ole ainakaan pedofiili.
Jep, samaa mieltä ja kaikkien nakuilu jos koskevat genitaaleilla pintoihin. Oon siis a-seksuaali. Mä en tajua miks pikkulasten nakuilu ois luontevaa. Mulla lentäis pihalle lapsi tai aikuinen kotooni jos tulis nakuna sohvalleni.
-ap
Minä myös aseksuaali mutta kotona aina alasti eikä haittaa muiden alastomuus. Toki mielellään jotain voisi pyllyn alle laittaa jos johonkin istuu ettei mitään eritteitä valu mihinkään
Mitä ihmeen eritteitä sulta valuu solkenaan? Mene lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Etkö tiedä, että alapäätä ei tarvitse pestå päuvittäin, varsinkaan lapsen. Naiset, jotka pesebät lettunsa saippualla päivittäin saavat suurella tod.näköiseedellä munasarjasyövän. Lettu osaa puhdistaa itse itsensä.
Eikö teitä ällötä ka karat jotka seisoo pas kasilla kengillään kauppojen ostoskärryisä?
Vierailija kirjoitti:
Luit ajatukseni! Juuri äsken mietin sitä miten tuttavan pikkutytöt olivat alasti kotonaan. Venyttelivät kaikkien nähden pimpsojaan. Viattomia toki, mutta ei mukavaa. Varsinkin, kun isompia poikiakin oli paikalla.
Hyi tuo oli hyvin kuvattu "levittelivät pimpsojaan" olen itse ollut sukulaiselle kylässä missä 2 kpl 8 vuotiasta teki samoin ja pyllisteli , tanssi nakuna ja kiherteli kun aikuiset nauroivat. Sanoin tytöille että menkää laittamaan jotkut housut jalkaan niin mitään ei tapahtunut eikä isä eikä äiti puuttunut mitenkään. Oksettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö teitä ällötä ka karat jotka seisoo pas kasilla kengillään kauppojen ostoskärryisä?
Ällöttää ihan kaiken näköiset, kokoiset ja ikäiset kakarat. Sekä puettuina että ilman vaatteita. Hyi helv*tti.
Musta otettiin kuvia ysärillä.