Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kylässä ollessani lapsi alasti sohvalla

Vierailija
18.05.2024 |

Olin kylässä ystäväni luona ja etoo kun 3 vuotias tyttölapsi siinä jalat levällään oli sohvalla vieressäni ja hetken päästä pitkällä penkillä jossa yleensä aterioimme. Se hygienia nimenomaan ja kuulemma toisen läheiseni mielestä ihan normaalia et lapset istuvat sohvalla ja muualla nakuna. Ei tulis itsellä mieleenkään jos olisi lapsia tai itse olla sohvalla tai missään alasti istumassa. Samat bakteerithan lapsella ja aikuisella on. Ihme juttu et pissa ja kakka lapsilla jotenkin maagisen pyhää, ettei kuulemma sama kui aikuisen eritteet.

Olen siis lapseton nainen

Kommentit (137)

Vierailija
121/137 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se vaan aina niin kauheeta kun ihminen on luontaisessa tilassa.

Jos on niin luontainen tila nii miksei aikuisetki hillu alasti kylässä ja tuolla muualla? Paskominenki kans on luonnollista mutten pyydä ystävääni katsomaan ja kuulemaan sitä vessaan

-ap

Käyksä sen kotona paskalla? Pyytääkse sua katsomaan kun se paskoo?

Vierailija
122/137 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on otettu nähtävästi lapsena kuvia, kun istuin alasti sohvalla. Albumista katselin. 

Ennenhän nämä nakukuvat valokuva-albumissa oli yleisiä. En koskaan oikein pitänyt ajatuksesta että minua oli kuvattu alastomana ja laitettu kuva oikein albumiin.

Olikohan tämä lasten alastonkuvaus joku suurikin trendi 70-luvulla (ehkä vielä kasarillakin)? Pedosedät iloisina sitten selailivat kyläillessä valokuva-albumeita...

Musta on kuva lapsena kun iloisena polskin alasti kylvyssä...yäk. 1970-luvun loppua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/137 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä aikuisia, jotka on nudistirannalla alasti hillumassa.

Nudistit vierailee toisten nudistien kotona. Ollaan alasti.

Meilläkin on nyt vieras, ja se istuu sohvalla jalat levällään ilman housuja.

Vierailija
124/137 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettava pedofiili! Tein rikosilmoituksen, odottele puhelinsoittoa salatusta numerosta.

Vierailija
125/137 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kyläile pedosetiä.

Vierailija
126/137 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin nakuilija lapsena. Oikea luonnonlapsi. Todennäkösesti olisin tullut huoneestani alasti vaikka kahvipöytään mehulle jos äitini ei olisi minua komennellut.

Itselläni kolme poikaa, samanlaisia nakuilioita olivat.

Jos lapsille puetaan kulloinkin tilanteeseen sopivat vaatteet päälle tai he pukevat jo itse; ei heistä tule nakuilioita. Vanhempien välinpitämättömyyttä tms, jos lapsia ei opeteta , on kysymys sitten asiasta kuin asiasta.

Lapset osaa riisua vaatteet jo aika pienenä. Itse olin ihan nakupellenä kaiken aikaa vaikka vanhemmat puki, otin vaatteet pois. Tätä tapahtui kun olin 2-3-vuotias ja kotona, on kuviakin joissa olen ihan nakuna, mutta vanhemmat kyllä pukivat vaatteet päälle kun mentiin jonnekin ja toivottavasti myös silloin kun meillä oli vieraita.

Monilla lapsilla on nakuiluva

Hyvin kasvatettu lapsi ei riisu vaatteitaan mikäli niin käsketään. 

Vierailija
127/137 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin nakuilija lapsena. Oikea luonnonlapsi. Todennäkösesti olisin tullut huoneestani alasti vaikka kahvipöytään mehulle jos äitini ei olisi minua komennellut.

Itselläni kolme poikaa, samanlaisia nakuilioita olivat.

Jos lapsille puetaan kulloinkin tilanteeseen sopivat vaatteet päälle tai he pukevat jo itse; ei heistä tule nakuilioita. Vanhempien välinpitämättömyyttä tms, jos lapsia ei opeteta , on kysymys sitten asiasta kuin asiasta.

Lapset osaa riisua vaatteet jo aika pienenä. Itse olin ihan nakupellenä kaiken aikaa vaikka vanhemmat puki, otin vaatteet pois. Tätä tapahtui kun olin 2-3-vuotias ja kotona, on kuviakin joissa olen ihan nakuna, mutta vanhemmat kyllä pukivat vaatteet päälle kun mentiin jonnekin ja toivottavasti myös silloin kun meillä o

Mitä sinä lapseton tiedät lastenkasvatuksesta? Et mitään.

Vierailija
128/137 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyvin kasvatettu lapsi ei riisu vaatteitaan mikäli niin käsketään".

Sanoo lapseton.

Vierailija
129/137 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksettava pedofiili! Tein rikosilmoituksen, odottele puhelinsoittoa salatusta numerosta.

Pedofiili ois iskenyt kiinni kun lapsi sopivassa asennossa. Mä tosin en koska en ole pedofiili. 

-ap

Vierailija
130/137 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInulla on autistinen ja aistiyliherkkä lapsi joka mieluiten olisi alasti. Saimme kuitenkaan tottumaan ylisuureen paitaan ilman alkkareita vieraiden paikalla ollessa ja nyt kun on jo 12 meistäkin on kivaa,ettei  loju alatuolissa alasti.

Ruokapöydällä ei ole koskaan istunut ilman housuja ja mitä sohvaan tulee,istuhan minäkin siinä suihkun jälkeen pyyhe päällä hanuri paljaana.

Vierailija
131/137 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset pyyhkii huonosti joten voi olla likainen pylly ja vahinkojakin tulee. En oikein ymmärrä. Meillä oli vieraana, siis muutaman päivän, mieheni sukulainen ja heidän kaksi pikkupoikaa. Istuivat pyllyt paljaana meidän sohvalla ja räpläsivöt kikkeleitään. Mun mielestä kertoo kasvatuksesta jotain. Samat pojat tuli kengät jalassa sisään ja vanhemmat eivät reagoineet. En haluaisi tätä perhettä meille enää ollenkaan kylään. Onneksi käyvät tosi harvoin.

Vierailija
132/137 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pedofiili ois iskenyt kiinni kun lapsi sopivassa asennossa. Mä tosin en koska en ole pedofiili. 

-ap

Se oli kuitenkin mielessäsi, kun sitä samaa jankkaat.

Vierailija
133/137 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsethan juuri ovat aikuisia likaisempia. Koko ajan joku tauti päällä, erilaisia loisia, kuten kihomatoja, syyhyä, täitä, eivät osaa ilman ohjausta peseytyä, kaivelevat pyllyään käsin jne. Mieluummin istuisin aikuisen alasti istumalle sohvalle kuin lapsen.

Vierailija
134/137 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsethan juuri ovat aikuisia likaisempia. Koko ajan joku tauti päällä, erilaisia loisia, kuten kihomatoja, syyhyä, täitä, eivät osaa ilman ohjausta peseytyä, kaivelevat pyllyään käsin jne. Mieluummin istuisin aikuisen alasti istumalle sohvalle kuin lapsen.

Ei meillä lapset tuhri. Tiedän miehiä, jotka kusee kylässä sohvalle, ja paskarantu jää housujen läpi istuimille.

Vierailija
135/137 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapseni inhosi vaatteita pienenä, noin 3 vuotiaaksi riisui heti kun silmä vältti  itsensä alasti. Kerran hain päiväkodista talvipakkasella niin oli haalarin alla pelkät pikku kalsarit, oli saanut luvan hoitajilta itse pukea. Yhdetkin synttärit, niin pari minuuttia, ja sankari juoksee nakkena ympäri kämppää. Teininä ei suostunut pukemaan talvella mitään pitkiä kalsareita. Ne vaatteet kuulemma ärsytti, ja tuntuivat inhottavalta ihoa vasten. Ihan normaali mies siitä kasvoi, jotkut vaatteet käyttää ihan loppuun, kun ne tuntuvat hyvältä. Ehkä parempi, että jätät kyläillyt joksikin aikaa väliin, tai on niitäkin ihmisiä, jotka eivät haluaisi koskaan käyttää vaatteita. Itsekkin kun kotiin pääsee, niin vaatteet lentää heti pois, varsinkin rintsikat. Jännä juttu noi rintsikat, en pysty olemaan niitä ilman töissä, mutta alkavat heti ahdistaa kun pääsee kotiin😂 ilman alushousuja sitten taas en osaa edes nukkua. 

Vierailija
136/137 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa muuten mitään kovin ihmeellistä ole, mutta vieraat yleensä pyritään huomioimaan. Että pöksyt jalkaan edes siksi aikaa kun on vieraita.

Vierailija
137/137 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin. Mieluiten jonkun hyvin muodostuneen mieshenkilön. Eritettäkin voisi millään tulla yhdestä putkesta.