Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kylässä ollessani lapsi alasti sohvalla

Vierailija
18.05.2024 |

Olin kylässä ystäväni luona ja etoo kun 3 vuotias tyttölapsi siinä jalat levällään oli sohvalla vieressäni ja hetken päästä pitkällä penkillä jossa yleensä aterioimme. Se hygienia nimenomaan ja kuulemma toisen läheiseni mielestä ihan normaalia et lapset istuvat sohvalla ja muualla nakuna. Ei tulis itsellä mieleenkään jos olisi lapsia tai itse olla sohvalla tai missään alasti istumassa. Samat bakteerithan lapsella ja aikuisella on. Ihme juttu et pissa ja kakka lapsilla jotenkin maagisen pyhää, ettei kuulemma sama kui aikuisen eritteet.

Olen siis lapseton nainen

Kommentit (137)

Vierailija
81/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nakuilija lapsena. Oikea luonnonlapsi. Todennäkösesti olisin tullut huoneestani alasti vaikka kahvipöytään mehulle jos äitini ei olisi minua komennellut.

Itselläni kolme poikaa, samanlaisia nakuilioita olivat.

Vierailija
82/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talossa talon tavalla. Mikä esti häippäsemästä paikalta?

No ystävääni kiva nähä ja tunne molemminpuolinen. Oli vaan lapsen kylpyaika myöhemmin ja sen jälkeen tuli eka huppupyyhkeen kans sohvalle viereeni kunnes riisu sen.

Pitäskö ens kerralla ystäväni tulles tänne avata ovi nakuna ja hengata nakuna. Eihä se ystävääni varmaa haittais, en tosin omas kotonakaa hengaa alasti sohvalla tai muualla likaamas paikkoja. Vain kylppäris suihkus.

-ap

Ap onko sinulla autistisia piirteitä? Voin havaita kirjotuksestasi. Ihan ok kylläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talossa talon tavalla. Mikä esti häippäsemästä paikalta?

Ei kävisi meillä kuuna päivänä. On asianmukaista vaatettaa lapset kun tulee vieraita tai ylipäänsä perheen ulkopuolisia ihmisiä paikalle. 

Sillä lapsella oli pesulla käynti silloin. Jos se ei vieraalle sovi, niin silloin vieras voi lähtee pois.

Vierailija
84/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se hullu. Ja sinä.

Vierailija
85/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En ole ap, mutta vaikka kotonaan saa hengailla vaikka koko perhe alastomana ruokapöydässä jos silti tuntuu, ei sinne nudistikotiin ole mikään pakko vieraita kutsua katselemaan."

Mikä pakkomielle sellaiseen kotiin on mennä? Jättää menemättä. Sillä se asia ratkeaa.

No ehkä sen kodin nakuilu selviää vasta sitten, kun siellä on käynyt? Ei varmaan tule toista kertaa mentyä.

Ihmettelen muuten, miksi aina jotain vierailua koskevissa ketjuissa vakiovastaus on "no miksi tuppaudut ihmisten koteihin". Kuinka moni oikeasti tuppautuu mihinkään? On ihan normaalia ja kohteliasta käytöstä mennä kylään jos kutsutaan.

Nipu napu alkoi se naputtaminen. Kyläpaikassa taaperon kodissa ei edes tarjota mitään tälle ap:lle. Epäilen, että kutsuu itse itsensä sinne kaverille.

Ja on niitä tuppautujia. Ehkäpä tää oli pikku vihje, että olis aika häippästä. Ap pitää eväitäkin mukanaan. Se jo viittaa siihen, että ap ei lähde kulumallakaan.

Vierailija
86/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin nakuilija lapsena. Oikea luonnonlapsi. Todennäkösesti olisin tullut huoneestani alasti vaikka kahvipöytään mehulle jos äitini ei olisi minua komennellut.

Itselläni kolme poikaa, samanlaisia nakuilioita olivat.

Jos lapsille puetaan kulloinkin tilanteeseen sopivat vaatteet päälle tai he pukevat jo itse; ei heistä tule nakuilioita. Vanhempien välinpitämättömyyttä tms, jos lapsia ei opeteta , on kysymys sitten asiasta kuin asiasta.

Vierailija
87/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin etenkin noita taaperoiän ylittäneitä lapsia, että miten he isompana kokevat muistot siitä, etteivät vanhemmat estäneet hillumasta ja jopa "tanssalehtelemasta" alasti vieraiden aikana.

Vierailija
88/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kuvottanut tuo pikkulasten nakuilu. En ole ainakaan pedofiili.

Kertoo sinusta että olet tuleva pedo,lapsen viaton alastomuus häiritsee,missä helvetin kerhossa te olette kasvaneet.JOO kakarat yksin saunaan kun ei viitsi katsoa lasten pervoa alastomuutta.Alkaa olla jenkkipaskaa,tapa muttä älä näyttä tissiä se on suurempi rikos.

Vierailija
89/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ällöttää koirat ja kissat, ne on sohvilla ja kaikkialla ihan alasti.

Minulla on kaksi kissaa ja toinen niistä usein makoilee selällään vieressäni, toinen taas asettuu rinnalleni makoilemaan kun itse makoilen sohvalla. Ei minua ällötä tuollainen.

Vierailija
90/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissat ja koirat pukeutuu aina muodollisesti turkkiin.

No siihen turkkiin just jää pissit ja kakkakikkareet helposti. 

Joidenkin kissat tassuttelee keittiön tasoillakin. 

Ei minua haittaa, kissa saattaa maistella jopa ruokaani lautaselta ja jatkan syömistä normaalisti :D

Vierailija
91/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kuvottanut tuo pikkulasten nakuilu. En ole ainakaan pedofiili.

Jep, samaa mieltä ja kaikkien nakuilu jos koskevat genitaaleilla pintoihin. Oon siis a-seksuaali. Mä en tajua miks pikkulasten nakuilu ois luontevaa. Mulla lentäis pihalle lapsi tai aikuinen kotooni jos tulis nakuna sohvalleni.

-ap

Minä myös aseksuaali mutta kotona aina alasti eikä haittaa muiden alastomuus. Toki mielellään jotain voisi pyllyn alle laittaa jos johonkin istuu ettei mitään eritteitä valu mihinkään 

Mitä ihmeen eritteitä sulta valuu solkenaan? Mene lääkäriin.

Tuota minäkin ihmettelen. Ei minulla ole sellaista refleksiä, että istuutuessani alkaisi valua "eritteitä".

Vierailija
92/137 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meniskö taas vetelehtimään kaverille? Ap

Vierailija
93/137 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

---

Vierailija
94/137 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi en ollut mä ja en ole vetelehtinyt jos ystäväni haluaa seuraa

-ap

Vierailija
95/137 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi en ollut mä ja en ole vetelehtinyt jos ystäväni haluaa seuraa

-ap

Oikeesti oot riesa. En vaan kehtaa sanoo suoraan. T. Sun "kaveri"

Vierailija
96/137 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luit ajatukseni! Juuri äsken mietin sitä miten tuttavan pikkutytöt olivat alasti kotonaan. Venyttelivät kaikkien nähden pimpsojaan. Viattomia toki, mutta ei mukavaa. Varsinkin, kun isompia poikiakin oli paikalla.

Hyi tuo oli hyvin kuvattu "levittelivät pimpsojaan" olen itse ollut sukulaiselle kylässä missä 2 kpl  8 vuotiasta teki samoin ja pyllisteli , tanssi nakuna ja kiherteli kun aikuiset nauroivat. Sanoin tytöille että menkää laittamaan jotkut housut jalkaan niin mitään ei tapahtunut eikä isä eikä äiti puuttunut mitenkään. Oksettavaa. 

Jotenkin sivistymätöntä. Oikea pedareiden unelma visiitti. 

Vähänkö nuo vieraille levittelevät ja pyllistelevät lapset tulevat traumatisoitumaan ja rypemään sisäisessä häpeässä myöhemmin, jos ja kun muistavat tämän tapahtuneen. Eikö vanhemmilla ole mitään tajua lasten henkisestä kehityksestä?

Vierailija
97/137 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on otettu nähtävästi lapsena kuvia, kun istuin alasti sohvalla. Albumista katselin. 

Ennenhän nämä nakukuvat valokuva-albumissa oli yleisiä. En koskaan oikein pitänyt ajatuksesta että minua oli kuvattu alastomana ja laitettu kuva oikein albumiin.

Olikohan tämä lasten alastonkuvaus joku suurikin trendi 70-luvulla (ehkä vielä kasarillakin)? Pedosedät iloisina sitten selailivat kyläillessä valokuva-albumeita...

Ei ketää ukkoja ole koskaan albumit kiinnostanut.

EiPÄ.... takuulla kiinnostaa, jos alastonta vartaloa siellä vilkkuu.

Vierailija
98/137 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan aina niin kauheeta kun ihminen on luontaisessa tilassa.

Vierailija
99/137 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se vaan aina niin kauheeta kun ihminen on luontaisessa tilassa.

Eiks olekin. Siksi "ystävyytemme" ap:n kanssa päättyy nyt.

Vierailija
100/137 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissat ja koirat pukeutuu aina muodollisesti turkkiin.

No siihen turkkiin just jää pissit ja kakkakikkareet helposti. 

Joidenkin kissat tassuttelee keittiön tasoillakin. 

Tietenkin tassuttelee, kissat on ihania. Sinä et ole.