Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kylässä ollessani lapsi alasti sohvalla

Vierailija
18.05.2024 |

Olin kylässä ystäväni luona ja etoo kun 3 vuotias tyttölapsi siinä jalat levällään oli sohvalla vieressäni ja hetken päästä pitkällä penkillä jossa yleensä aterioimme. Se hygienia nimenomaan ja kuulemma toisen läheiseni mielestä ihan normaalia et lapset istuvat sohvalla ja muualla nakuna. Ei tulis itsellä mieleenkään jos olisi lapsia tai itse olla sohvalla tai missään alasti istumassa. Samat bakteerithan lapsella ja aikuisella on. Ihme juttu et pissa ja kakka lapsilla jotenkin maagisen pyhää, ettei kuulemma sama kui aikuisen eritteet.

Olen siis lapseton nainen

Kommentit (137)

Vierailija
41/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kuvottanut tuo pikkulasten nakuilu. En ole ainakaan pedofiili.

Jep, samaa mieltä ja kaikkien nakuilu jos koskevat genitaaleilla pintoihin. Oon siis a-seksuaali. Mä en tajua miks pikkulasten nakuilu ois luontevaa. Mulla lentäis pihalle lapsi tai aikuinen kotooni jos tulis nakuna sohvalleni.

-ap

Minä myös aseksuaali mutta kotona aina alasti eikä haittaa muiden alastomuus. Toki mielellään jotain voisi pyllyn alle laittaa jos johonkin istuu ettei mitään eritteitä valu mihinkään 

Mitä ihmeen eritteitä sulta valuu solkenaan? Mene lääkäriin.

Ainakin naisilla on valkovuotoa. Itselläni niin runsas vuoto välillä että jos paljaalla istuisin niin kyllä sitä jäisi ihan siihen sohvallekin

Vierailija
42/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talossa talon tavalla. Mikä esti häippäsemästä paikalta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta pervo fantasioidesi julkaiseminen jollet halua poliiseja ovesi taakse.

Emmä ole tässä pervo, ystäväni on kun sallii lapsensa tekevän tuollaista.

-ap

Vierailija
44/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, samaa mieltä ja kaikkien nakuilu jos koskevat genitaaleilla pintoihin. Oon siis a-seksuaali. Mä en tajua miks pikkulasten nakuilu ois luontevaa. Mulla lentäis pihalle lapsi tai aikuinen kotooni jos tulis nakuna sohvalleni.

-ap

Minä myös aseksuaali mutta kotona aina alasti eikä haittaa muiden alastomuus. Toki mielellään jotain voisi pyllyn alle laittaa jos johonkin istuu ettei mitään eritteitä valu mihinkään 

Ainakin naisilla on valkovuotoa. Itselläni niin runsas vuoto välillä että jos paljaalla istuisin niin kyll

Ei lapsilla ole valkovuotoa. 

Vierailija
45/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaverilla käydessä 5 vuotias tuli nakuna päiväunilta ja kiipesi päälleni ja yritti istua syliin.

Sanoin tästä lapsen isälle joka istui vieressäni että miks on alasti, isä ei nähnyt mitään omituista, hänen kotona tytöt 5 ja 6 aina alasti iltaisin jos haluavat. Itseäni ällötti. 

Vierailija
46/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Ainakin naisilla on valkovuotoa. Itselläni niin runsas vuoto välillä että jos paljaalla istuisin niin kyll

Siispä mene lääkäriin, tuollainen alapään falskaaminen ei ole normaalia. Nyt myös puhuttiin 3-vuotiaista, joilla todellakaan ei normaalisti ole mitään vuotoja missään. 

Vierailija
47/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää, lähtisin pois.

Vierailija
48/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavaa.Eikö ihmisillä ole mitään käytöstapoja ja tilannetajua.Yök!

Vierailija
49/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteet päällä myös lapset kun vieraita kylässä, kissat ei saa olla pöydällä, 

Vierailija
50/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua että kukaan istuu edes pikkaraiset päällä sohvalla, oli kerran ja sanoin että vaatteet päälle. 

Vierailija
51/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrantertut.

Vierailija
52/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂🤣

Sul on omituinen huumorintaju. Oletko jotenkin hidas.

Vierailija
53/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luit ajatukseni! Juuri äsken mietin sitä miten tuttavan pikkutytöt olivat alasti kotonaan. Venyttelivät kaikkien nähden pimpsojaan. Viattomia toki, mutta ei mukavaa. Varsinkin, kun isompia poikiakin oli paikalla.

Hyi tuo oli hyvin kuvattu "levittelivät pimpsojaan" olen itse ollut sukulaiselle kylässä missä 2 kpl  8 vuotiasta teki samoin ja pyllisteli , tanssi nakuna ja kiherteli kun aikuiset nauroivat. Sanoin tytöille että menkää laittamaan jotkut housut jalkaan niin mitään ei tapahtunut eikä isä eikä äiti puuttunut mitenkään. Oksettavaa. 

Jos tuo on totta niin ilmoita jo jonnekin. Mikä ihmeen homma tuo on että kouluikäiset lapset esiintyvät nakuina ja siellä on ollut aikuisia katsomassa esitystä?

Jotkut antaa lasten nakuilla muiden nähden, mutta kyse on reilusti alle kouluikäisistä.

Vierailija
54/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tuovat leivän pöytään ja paskan sohvalle.

-vanha suomalainen sananlasku-

Vierailija
55/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumalla voi olla että jokainen riekale kuumentaa, toki vieraan ollessa kevyet alkkarit edes. Mutta nyt ei ole vielä edes kuuma aika sisällä täysin, paitsi ulkona on. Lasten pitäisi suojautua paahteelta suurin osa ajasta, ei olla ulkona kuumassa vain. Aikuisten tehtävä auttaa lapsia ja vanhuksia, vamman omaavia. Sairaitakin. 

Vierailija
56/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä väännyt sen lapsen kotiin? Pysy kaukana sieltä.

Jos et pysy, niin lapsi pyllistää sulle, ja näyttää peräaukkonsa.

Vierailija
57/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait varmana kihomatoja sieltä. 

Vierailija
58/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta pervo fantasioidesi julkaiseminen jollet halua poliiseja ovesi taakse.

Emmä ole tässä pervo, ystäväni on kun sallii lapsensa tekevän tuollaista.

-ap

Kummajainen sinä ap olet. Vetelehdit toisen kodissa, vaikka sua inhottaa🤪

Vierailija
59/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole "unnutus" normaalia. Hyväksikäytetyn copettamista ja lasun paikka.

Höpöhöpöö, mä unnutin lapsena 4-8 veenä ja sain vielä lapsena oudon loppuelämän fetissinkin eräästä asiasta ja se johtui äidin pois lähdöstä, siis ensimmäisen kiintymyssuhteen hajoamisen aiheuttamasta turvattomuuden tunteesta ja hylkäämisen traumasta. Ei mua kukaan hyväksikäyttänyt. 

Vierailija
60/137 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ällöttää koirat ja kissat, ne on sohvilla ja kaikkialla ihan alasti.

Kissat ja koirat pukeutuu aina muodollisesti turkkiin.

No siihen turkkiin just jää pissit ja kakkakikkareet helposti. 

Joidenkin kissat tassuttelee keittiön tasoillakin. 

Ei meillä syödä suoraan pinnoilta eikä levitellä ruokia pitkin pöytiä, vaan käytämme lautasia kun syömme. Ei meillä edes leikata leipää tai muutakaan elintarviketta suoraan pöydällä.