Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et koskaan matkustele? Onko syynä raha vai huono kielitaito?

Vierailija
18.05.2024 |

Miten on?

Kommentit (153)

Vierailija
1/153 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä luonne ja kotona viihtyminen.

Vierailija
2/153 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varaa. On pieni palkka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/153 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä köyhä, mutta en matkustelisi usein vaikka olisin rikaskin. Minulla on parempaakin tekemistä kuin lentokoneessa istuminen.

Vierailija
4/153 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erityisemmin pidä matkustamisesta ja onhan se kallistakin. Jos olisin rikas kävisin kerran vuodessa espanjassa viikon

Vierailija
5/153 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelin siihen asti kun korona alkoi. 3 viikkoa pienessä hotellihuoneessa karanteenissa ja sen jälkeen 2 viikkoa kotona karanteenissa, koko ajan ilman oireita, antoi paljon aikaa ajatella ja päätin että kaikki matkailu, kotimaan matkailua lukuunottamatta, saa nyt jäädä lopullisesti. Syynä se että maapallo ei kestä enää yhtään minkäänlaista matkailua. 

Vierailija
6/153 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. 

Vierailija
7/153 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jonkin verran matkustellut ja todennut ettei ole mun juttu. Mielummin katson dokumentteja eri puolilta palloa.

Vierailija
8/153 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha. Englanti sujuu kyllä.

Vierailija
9/153 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha. Olisin joko ajan matkalla jos siitä ei olisi pulaa.

Vierailija
10/153 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ja kiinnostuksen puute. Tosin nyt on alettu kerryttämään budjettia jäämeren kierrokselle, tavoitteena omatoiminen maisemamatkailu.

Vierailija
11/153 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn kotona. Matkailu tuhoaa maapallon.

Vierailija
12/153 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaan matkailu ja mökkeily on miljoona kertaa ihanampaa! Onneksi omaa maailmankuvaa voi laajentaa muutenkin kuin luontoa tuhoamalla.

Vierailija
13/153 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä on kolme koiraa, kuusi kissaa, kahdeksan kanaa ja viisi vuohta.

Vierailija
14/153 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan tylsä. Viihdyn kotona ja pidän kotona oloa lomana. Lomasuunnitelmat ja se häsellys vähän ahdistaa. Pitää olla tarkkana aikataulujen kanssa ym. Niin hermostuttaa. 

Vierailija
15/153 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aikaa, kun on tähdellisempääkin tekemistä. Matkustelu tuhoaa lisäksi maapallon. 

Vierailija
16/153 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi. Suunnittelet, varaat, pakkaat, matkustat, että pääset matkalle, itse matkustaminen, odotat, odotat ja odotat, jne. Hälinä, jne. 

Vierailija
17/153 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoli ympäristöstä painaa. Rahaa on ja kielitaitoa löytyy jonkun verran, mutta ei tunnu ookoolta lennellä huvikseen. Maata pitkin matkustamiseen taas ei riitä aika, töissä kuitenkin. 

Vierailija
18/153 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotimaan matkailu ja mökkeily on miljoona kertaa ihanampaa! Onneksi omaa maailmankuvaa voi laajentaa muutenkin kuin luontoa tuhoamalla.

Onneksi mökkeily ei tuhoa lainkaan luontoa? Kaikki ne rakentamiset, raivaamiset ja teiden rakentamiset? 

Jos arvostaisit luontoa niin valitsisit teltan ja vaeltamisen. 

Vierailija
19/153 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä köyhä, mutta en matkustelisi usein vaikka olisin rikaskin. Minulla on parempaakin tekemistä kuin lentokoneessa istuminen.

Lentokoneessa istuminen? Just kävin reissussa ja istuin lentokoneessa kolme tuntia suuntaansa. Huh huh olipa pitkä aika istua lentokoneessa. Siinä tuli kuunneltua äänikirjaa ja rentouduttua. 

Vierailija
20/153 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä matkustan ulkomailla kerran vuodessa, mutta voisin hyvin olla ilman näitä reissujakin. Syitä on monia eli oma huono kielipää (mies hoitaa aina puhumiset reissuilla), matkustamisen stressaavuus ja se, että ylipäänsä viihdyn tosi hyvin kotona. Muutaman kerran vuodessa käydään myös hotellilomilla Suomessa ja niistä nautin jopa enemmän, kun ei tarvitse puhua vierasta kieltä. Mutta usein ulkomaan reissut väsyttää tosi paljon, kun tuntuu että pitää nähdä ja kokea mahdollisimman paljon lyhyessä ajassa. Varmaan nämä samat syyt painaa monella muullakin, miksi jäävät mieluummin kotiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän