Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet jos nuorella naisella on helteellä päällä musta huppari ja takki?

Vierailija
17.05.2024 |

No?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset peittävät hupparilla viilleltyjä käsivarsia. Ikävä totuus on tämä. 

Vierailija
42/62 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupoista ei saa enää muita kuin mustia, harmaita ja valkoisia rättejä, niin tai sitten näitä lähinnä asfalttimies-hirvenmetsästäjä tyyppisiä huomioväri somisteisia ulkoilu- ja treeniunivormuja. Niidenkin pohjaväri on harmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on masentunut, mutta mitäpä se minulle kuuluu.

Vierailija
44/62 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että miksi mä tuijotan jotain tuntematonta ihmistä? Onko omassa itsetunnossa jotain vikaa, jos pitää arvostella toista?

Vierailija
45/62 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole varaa eri vaatteisiin eri vuodenaikoihin. Varsinkin nuoren kohdalla se on hyvin todennäköinen tilanne. Ensin oikeistolaiset valittaa, että nuoret tuhlaa rahansa turhuuksiin, ja sitten kytätään, jos joku ei shoppaile riittävästi. Ihme paikka tämä maa. Antakaa ihmisten elää elämäänsä.

Vierailija
46/62 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Eilen olin 25 asteessa shortseissa ja t-paidassa ja me vähissä vaatteissa kulkevat olimme itseasiassa vähemmistönä. Suurimmalla osalla oli pitkät housut ja pitkät paidat, jopa ne takit päällä. Lähinnä mietin, että pidetäänkö mua kummallisena, kun oon jo tässä vaiheessa kesävaatteissa. No, enpä kauaa sitäkään miettinyt vaan keskityin lämpöön.

Ihmiset reagoi sään muutoksiin eri tavoin. Ja jotkut kävelee niissä peittävissä vaatteissa siksi, että töissä vähän pakko.

Vierailija
47/62 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että se raasu on ollut sydänleikkauksessa ja nyt palelee. Sydänoperaatioiden jälkeen kuulemma usein palelee.

Vierailija
48/62 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten naisten etenkään hyvännäköisten ei kuulu peittää itseään helteellä vaan esitellä paljasta pintaansa meille setämiehille.

Vierailija
49/62 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti että hänkin vihaa helteitä yhtä paljon kuin minä.

Mitäs sellainen vaatetus sitten helteen aiheuttamaan tukaluuteen auttaa? Eikö sellainen ennemminkin tee olosta vaan entistä tukalamman?

Ehkä hän ajattelee, että mustilla angstivaatteilla saa peloteltua helteen tiehensä? 

Vierailija
50/62 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti ajattele yhtikäs mitään.

Vierailija
51/62 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että onkohan käynyt Steelfesteillä.

Vierailija
52/62 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli lämmin päivä. Hyvin erilaista pukeutumista näkyi niin nuorilla kuin vanhemmilla. Jotkut olivat hyvin kesäisesti, joillakin pitkät housut, jopa takki. Tosi monilla oli mustat vaatteet. Olen huomannut, että monet tukevat pukeutuvat mustiin.

Vierailija
53/62 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nisti pukeutuu noin ympäri vuoden pelkotilojen ja pistojälkien takia.

Vierailija
54/62 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelet ihmisestä, joka ajattelee toisista kaikenlaista ennakkoluuloista tai asettaa oletuksiaan ihmiseen pelkästään sen perustella miten hän on pukeutunut...

Vierailija
55/62 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vaikka syömishäiriö minkä takia peittelee itseään. Tai sitten vaan tykkää niistä kuteista. Ihan sama, ei ne vaatteet MINUN päällä ole.

Vierailija
56/62 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on ja ikää 53v.

Vierailija
57/62 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä musta on kuumempi. Tiedän, kun on tullut ulkotöitä tehtyä. Nyt ei kuitenkaan ollut varsinaisesti puhe väristä, vaan siitä että pikkutytöillä on helteellä tyyliin nunnan asu, samaan aikaan kun perheen aikuiset miehet ja pojat pukeutuvat mukavasti ja erottumattomasti esim. shortseihin ja T-paitaan. Pikkutyttöjen kaavuttaminen ei perustu uskontoon, perinteeseen eikä varsinkaan heidön omaan valintaansa. Se on joku sairas kisa, että se perhe on paras, jossa pikkutytöillä on aikuisimmat vaatteet. Kaapumalliset haittaavat myös liikkumista aika lailla. Mutta hei, puolusta sinä vain sitä, mikä nyt sitten onkaan motiivisi. 

Vierailija
58/62 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on läski niin mt-ongelmia, jos taas laiha niin kovien huumeiden käyttäjä.

Tietysti 😅 Kaksi vaihtoehtoa 🏼

Vierailija
59/62 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te mietitte noin paljon muiden pukeutumista?

Vierailija
60/62 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilu vaatteet minulle  :)  En hikoile muutenkaa helposti.  Kylmä tuppaa olemaan vaikka 25 lämmintä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän