Mitä ajattelet jos nuorella naisella on helteellä päällä musta huppari ja takki?
Kommentit (62)
Jäänyt elämämkolusta luokalle, kädet viillelty, joku minäkuvan vääristymä, huumeita ehkä.
Millä helteellä? Nyt on iltapäivällä auringossa +24 ja yöllä alle +10. Ensi viikolla tulee lunta.
Vierailija kirjoitti:
En pukeudu kuumalla ilmalla huppariin mutta peittävästi mielellään koska en halua ahdistelijoita kimppuuni.
Et ole nainen kun lässytät tuota pötyä. Ei ole vaatteista kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Ap. ei peukuta eikä reagoinut edes itsensä haukkumiseen. hmm...
Useissa vastaavanlaisissa aiemmissa tämän pituisissa ketjuissa tullut ihan miinus 10, 20, 30, joskus jopa yli miinus 50 jos alettu nimittämään mustien vaatteiden käyttäjiä narkkareiksi, mt-ongelmaiseksi ym. Mitäköhän niistä ketjuista kertoo, kontrastina tähän.
Voisin olla mä 😃 Tai no en nyt +20C pidä, mut melkein kuitenkin :D
Taisi tulla nyt tähän taktinen nappijumi tällä kertaa, ilmeisesti tyytyväinen että tarina rakentui nyt näin.
Piilottekee kehon muotoja/on ns. kesäahdistunut ja ei osaa oikein pitää kesäisiä vaatteita ja ahdistaa kesä ylipäänsä.
Ajattelen että jos nainen kesällä pukeutuu peittävästi niin se joko peittää läskejään tai sen kroppa on ruma.
Hän on ensimmäisen vuoden opiskelija, joka aloitti opinnot tammikuussa ja muuttokuormassa ei ollut kesävaatteita. Ei ole opintokiireiden vuoksi ehtinyt käydä vanhempiensa luona hakemassa kesävaatteita.
Olen sitä mieltä, että hänellä on päällään vaatteet.
nko ihmisllä vieläkin oletus, että mustat vaatteet ovat tukalat helteelllä?
Ihailevat jengiläisiä pukeutumista myöten?
Tyttärelläni oli eilen hupparin lisäksi vielä kevyttoppatakki. Syynä se, että hakivat veneen talvisäilytyksestä Sipoosta ja ajoivat sen Espooseen. Merivesi on vielä kylmää, joten veneessä voi tulla vilu, vaikka aurinko muuten lämmittäisi. Ulkomerellä olevasta tuulesta nyt puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti että hänkin vihaa helteitä yhtä paljon kuin minä.
Mitäs sellainen vaatetus sitten helteen aiheuttamaan tukaluuteen auttaa? Eikö sellainen ennemminkin tee olosta vaan entistä tukalamman?
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen että jos nainen kesällä pukeutuu peittävästi niin se joko peittää läskejään tai sen kroppa on ruma.
Jos taas pukeutuu kesäisesti niin on itseään miehille tyrkyttävä patja.
Olen mu s li mi ja sataan hyvinkin pukeuytua huppariin huppu päällä helteellä. Ei tartte huivia laittaa kun huppu hoitaa homman. Tosin harvemmin mustaan enkä takkiin.
Vierailija kirjoitti:
No oisko vaikka punainen huppari sitten parempi. Kumpi tässä nyt siis on ongelma, musta väri vai pitkähihaiseen pukeutuminen helteellä.
Jollakin palstalaisilta on ongelma keväällä heti kun aurinko vähän pilkahtaa, että jotkut naiset käyttävät toppatakkia. Jatkuukohan samalla tyypillä ongelma nyt kesävaatteiden kanssa?Kaikenlaisia asioita ihmiset jaksaa kytätä.
En mitään. Eilen olin 25 asteessa shortseissa ja t-paidassa ja me vähissä vaatteissa kulkevat olimme itseasiassa vähemmistönä. Suurimmalla osalla oli pitkät housut ja pitkät paidat, jopa ne takit päällä. Lähinnä mietin, että pidetäänkö mua kummallisena, kun oon jo tässä vaiheessa kesävaatteissa. No, enpä kauaa sitäkään miettinyt vaan keskityin lämpöön.
Että varmaan suojaa itseään tai joku syy miksi haluaa. On mullakin ohut takki ja muuta. Munuaispotilaista en tiedä paleleeko kesälläkin ulkona.