Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä miehen pitää maksaa treffeillä.

Vierailija
17.05.2024 |

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/86986b07-704d-4d91-9c91-3b23b744a501

Köyhän ei kannata treffeille mennä jos ei ole varaa maksaa kahvia ja pullaa naiselle.

Kommentit (461)

Vierailija
101/461 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivätpä nämä yli 50 % ylipainoiset Suomi Jormat osaa edes kahvia maksaa. Minä en korkeakoulutettuna naisena edes mene treffeille miehen kanssa, joka ei maksa. Jos ei maksa niin passaan deitit tai sanon, etten ota mitään🤷🏾. Kuka vie naisen silti treffeille syömään pullaa🤮?! Varmaan just puollasta turvonnut ylipainoinen ukko, jolla ei ole mielikuvitusta tai romantiikkaa päässään.

Korkeakoulutettu nainen joka tarvitsee miehen rahat saadakseen kupin kahvia.

Noin se menee 🤮🤮🤮

Vierailija
102/461 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti mies maksaa!

Omansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
103/461 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen naisena neljä kertaa tarjoutunut tarjoamaan miehelle ravintolassa syödessä. Yksi heistä halusikin tarjota minulle, joten hän maksoi molempien laskut. Kaksi kieltäytyi tarjouksesta ja maksoi omansa ja yksi oli erittäin iloinen kun minä tarjosin hänelle. Ja kerran kun käytiin miehen kanssa ensitreffeillä ravintolassa, jossa piti jo tilausvvaiheessa maksaa ruoka, halusin tarjota jälkiruoan, mutta hän sanoi, että haluaa maksaa itse . Näistä miehistä kaksi halusi tavata minut uudelleen ja kaksi ei halunnut.

Vierailija
104/461 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehen pitää maksaa niin naisen pitää antaa. Muutenhan se on vain miehen taloudellista hyväksikäyttöä

Mitä helvettiä? Miehet voivat sit vapaasti mennä maksullisiin..olkoot hyvät. Deitit on sitä varten, että katsotaan matchaako vai ei. Voi olla, että nainen päättää ettei toisia tulekaan ja mies ei sa mitään. Deittien tarjoaminen ei velvoita mihinkään😂.

Ei ihme että olette kaikki sinkkuja ja kuolette yksin.

Vierailija
105/461 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jotkut miehet valittavat kun ei saa puolisoa. Niin, mistä se voi johtua? 🙄

Varmaan samasta syystä kuin naisilla.

Vierailija
106/461 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tarjoo pullaa & kullii on tyttö tyytyväinen.

Vierailija
107/461 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen 10c on 80c, koska miehen euro on naisen euro.

Vierailija
108/461 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

muijille ostetaan paskaa ja pakotetaan nielemään.

Vierailija
109/461 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan tutustumisvaiheessa ottanut miehen maksamia kahveja. Avioliitossa yhteiset rahat.

Vierailija
110/461 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivätpä nämä yli 50 % ylipainoiset Suomi Jormat osaa edes kahvia maksaa. Minä en korkeakoulutettuna naisena edes mene treffeille miehen kanssa, joka ei maksa. Jos ei maksa niin passaan deitit tai sanon, etten ota mitään🤷🏾. Kuka vie naisen silti treffeille syömään pullaa🤮?! Varmaan just puollasta turvonnut ylipainoinen ukko, jolla ei ole mielikuvitusta tai romantiikkaa päässään.

Eihä ne miehet (tässä ketjussa) tietenkään mistään  romantiikasta välitä, ku se periaate on vaan kahvia, pullaa ja seksiä.

Mutta ei tuo tyylisi itseäsi nostamisesta jalustalle  ihan fiksulta kuulostanut.

Vierailija
111/461 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet mankuu sitä pillua jo siellä Tinderissä. Ihan eka viestissä. Sitten ihmettelevät, kun ei tule tykkäyksiä ja mätsejä siellä.

Ei kiinnosta, kun noin 50% on näitä mankujia.

Muuten hyvä juttu, mutta kun pitää saada se mätsi että voi edes lähettää sitä ekaa mankumisviestiä....

Vierailija
112/461 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään nimessä ei kannata tarjota. Syy on yksinkertainen: siitä ei ole mitään hyötyä.

Jos viehätys on olemassa => nainen on kiinnostunut miehestä eikä suinkaan siitä, tarjotaanko hänelle vai ei. Kahvikuppien ja pullien laskeminen on se viimeinen asia, josta nainen on tilanteessa kiinnostunut.

Jos viehätystä ei ole => nainen ei ole kiinnostunut miehestä, vaikka tämä kuinka tarjoaisi hummeri-illalliset. Paitsi ehkä mahdollisuudesta taloudelliseen hyväksikäyttöön.

Toisin sanoen miehen näkökulmasta satunnaiselle tuntemattomalle naiselle tarjoamisesta ei ole mitään hyötyä. Ja koska mitään hyötyä ei ole, ei kannata heittää rahojaan hukkaan.

Tyttöystävä ansaitsee toki jo enemmän vaimosta puhumattakaan. Mutta se on aivan eri asia.

Vierailija
113/461 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa maksaa itse. En tarkoita sitä ettenkö voisi ostaa lahjoja tai tarjota jotain mutta pitäisi olla jo vähän vakiintuneempi juttu, ei ensitapaaminen.

Vierailija
114/461 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisesta näkee, että hän on käynyt 180 treffit ennen minun tapaamista, niin ei se maksaminen kauheasti houkuta. Mutta jos miehenä todella olen jostain naisesta kiinnostunut, niin olisihan se kunnia-asia maksaa tällaiset deitit. Nämä eivät kuitenkaan ole Tinder-deitit, vaan deittikumppanin täytyy olla jostain ihan muualta.

Vierailija
115/461 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naisella pitää olla isot tissit!

Vierailija
116/461 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mä olen naisena neljä kertaa tarjoutunut tarjoamaan miehelle ravintolassa syödessä. Yksi heistä halusikin tarjota minulle, joten hän maksoi molempien laskut. Kaksi kieltäytyi tarjouksesta ja maksoi omansa ja yksi oli erittäin iloinen kun minä tarjosin hänelle. Ja kerran kun käytiin miehen kanssa ensitreffeillä ravintolassa, jossa piti jo tilausvvaiheessa maksaa ruoka, halusin tarjota jälkiruoan, mutta hän sanoi, että haluaa maksaa itse . Näistä miehistä kaksi halusi tavata minut uudelleen ja kaksi ei halunnut.

Nainen hyvä, jos teet näin ja maksat miesten ruuat vedät puoleesi vain feminiinisiä miehiä.

Vierailija
117/461 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Nainen hyvä, jos teet näin ja maksat miesten ruuat vedät puoleesi vain feminiinisiä miehiä.

Ehkä nämä naiset haluavat miesten olevan feminiinisiä.

Vierailija
118/461 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missään nimessä ei kannata tarjota. Syy on yksinkertainen: siitä ei ole mitään hyötyä.

Jos viehätys on olemassa => nainen on kiinnostunut miehestä eikä suinkaan siitä, tarjotaanko hänelle vai ei. Kahvikuppien ja pullien laskeminen on se viimeinen asia, josta nainen on tilanteessa kiinnostunut.

Jos viehätystä ei ole => nainen ei ole kiinnostunut miehestä, vaikka tämä kuinka tarjoaisi hummeri-illalliset. Paitsi ehkä mahdollisuudesta taloudelliseen hyväksikäyttöön.

Toisin sanoen miehen näkökulmasta satunnaiselle tuntemattomalle naiselle tarjoamisesta ei ole mitään hyötyä. Ja koska mitään hyötyä ei ole, ei kannata heittää rahojaan hukkaan.

Tyttöystävä ansaitsee toki jo enemmän vaimosta puhumattakaan. Mutta se on aivan eri asia.

Ymmärrettävä pointti, naisena

Sanoit "ymmärtäväsi pointin", mutta sitten kuitenkaan et ymmärtänyt. Teko, josta ei ole mitään hyötyä (vaan pelkkiä kustannuksia), kannattaa jättää tekemättä.

Vierailija
119/461 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavallinen duunari. Minulla ei ole varaa käydä treffeillä. On tarpeeksi maksamista omissa menoissa.

Vierailija
120/461 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän vasta reilu oot 😄, mutta mitä jos et saa *unaa?, pullat ja pizzat maksettu, riski tossakin.... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän