Kyllä miehen pitää maksaa treffeillä.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/86986b07-704d-4d91-9c91-3b23b744a501
Köyhän ei kannata treffeille mennä jos ei ole varaa maksaa kahvia ja pullaa naiselle.
Kommentit (461)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin maksaa mutta pillua pitää antaa ENSIN. Sen jälkeen voidaan mennä syömään.
Kyllä hyvän seksin jälkeen maksaa treffit mielellään.
Tämä järjestely on erittäin hyvä. Ravintolan/kahvilan jälkeen voi ottaa uuden session.
Ekoilla kahvitreffeillä annoin miehen maksaa, toisin sanoin että voin maksaa itse, mutta halusi maksaa.
Sen jälkeen vuorottelimme. Ruuan toki maksoin sitten itse kun kävimme syömässä ehdotuksestani
Vierailija kirjoitti:
Ekoilla kahvitreffeillä annoin miehen maksaa, toisin sanoin että voin maksaa itse, mutta halusi maksaa.
Sen jälkeen vuorottelimme. Ruuan toki maksoin sitten itse kun kävimme syömässä ehdotuksestani
Saitteko sitten vuorotellen?
Jouluiset treffit ovat nyt ajankohtaisia. Joulu on antamisen aikaa.
Ensimmäisestä tapaamisesta lähtien olen maksanut nykyiselle puolisolleni kaikki. Ja en odota saavani mitään vastineeksi. Haluan vain että hänellä on mukavaa. Nyt olemme olleet yli viisi vuotta yhdessä. Tämä menee hyvin näin.
Terveisin mies
Mun piti aina maksaa, että pääsen treffeille 😅
En tapaile naista joka heti vaatii miestä maksamaan. Kertoo paljon naisen luonteesta tai elämäntilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
En tapaile naista joka heti vaatii miestä maksamaan. Kertoo paljon naisen luonteesta tai elämäntilanteesta.
Täytyy toivoa, ettet ikinä löydä ketää. Hyi
(Tai vähintään ymmärrät vapaaehtoisesri tarjota, pidä oikeasti miehisyydestäsi kiinni)
Vierailija kirjoitti:
Jäi juttu lukematta? Kyseisessä tapauksessahan mies etukäteen sopimatta nakitti maksamisen naiselle.
Odottiko nainen sitten miehen maksavan? Jospa mies ajatteli heti, ettei tästä tule mitään ja toimi niin, että pääsee naisesta eroon helpoimmin. Joskus se on mies, jolla on vara valita.
Ja treffien jälkeen naisen kuuluu antaa pllua
Naiset haluavat poimia vain rusinat pullasta. Perinteisesti mies maksaa ja nainen antaa. Ei se nyt niin mene, että jatketaan pelkästään sitä miehen lompakon käyttämistä ja ja jätetään se antaminen pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Tai vähintään ymmärrät vapaaehtoisesri tarjota, pidä oikeasti miehisyydestäsi kiinni)
Ai olet noita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos maksan annat myös sitten pillua
Heippa
Mitäpä mies tarjoaa, jos nainen kustantaa ruuat? Sitä mulkkua on turha tarjota?
Ööh, voin tarjota lounaan ihan muuten vain, jos on mukavaa seuraa. Tarjoan kavereillekin ja toisinpäin. Vuorotellen maksetaan.
Öööh ööhh vaan sullekin. Dorka.
Vierailija kirjoitti:
En vaadi, maksan kyllä itse, mutta jos mies ei edes tarjoudu, niin seuraavia treffejä ei tule. Niin hirveitä apinoita olen kohdannut.
No, annoin maksaa miehen ekoilla treffeillä kahvilassa. Sen jälkeen vastavuoroisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saitteko sitten vuorotellen?
Voi kuule, kyllä oli monet pitkät treffit ennenkuin kumpikaan " sai " 😁 Olemme molemmat olleet asiasta samanmielisiä, ei heti vällyihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksella olen oppinut sen että ketkä heti ensikättelyllä pyytävät tarjoamaan, ovat päihdeongelmaisia tai varattomia. Seuraavaksi alkavat pyytämään rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikä tule toisia treffejä jos en saa naiselta rahoilleni vastinetta.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisestä tapaamisesta lähtien olen maksanut nykyiselle puolisolleni kaikki. Ja en odota saavani mitään vastineeksi. Haluan vain että hänellä on mukavaa. Nyt olemme olleet yli viisi vuotta yhdessä. Tämä menee hyvin näin.
Terveisin mies
Etkä ole saanut kertaakaan?
Rahalla saa laatua.