Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä miehen pitää maksaa treffeillä.

Vierailija
17.05.2024 |

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/86986b07-704d-4d91-9c91-3b23b744a501

Köyhän ei kannata treffeille mennä jos ei ole varaa maksaa kahvia ja pullaa naiselle.

Kommentit (461)

Vierailija
441/461 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin miehen pitää maksaa naisen ajasta. Käypä hinta markkinoilla on 100€ per 30 min ja extraa jos haluaa spessua menoa

Noilla hinnoilla sen naisenkin pitäisi olla todella laadukas, ei mt-ongelmainen viiden lapsen yh-suomimamma...

Rahalla saa laatua.

Vierailija
442/461 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin maksaa mutta pillua pitää antaa ENSIN. Sen jälkeen voidaan mennä syömään.

Kyllä hyvän seksin jälkeen maksaa treffit mielellään.

Tämä järjestely on erittäin hyvä. Ravintolan/kahvilan jälkeen voi ottaa uuden session.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/461 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekoilla kahvitreffeillä annoin miehen maksaa, toisin sanoin että  voin maksaa itse, mutta halusi maksaa.

Sen  jälkeen vuorottelimme. Ruuan toki maksoin sitten itse  kun kävimme syömässä ehdotuksestani

Vierailija
444/461 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekoilla kahvitreffeillä annoin miehen maksaa, toisin sanoin että  voin maksaa itse, mutta halusi maksaa.

Sen  jälkeen vuorottelimme. Ruuan toki maksoin sitten itse  kun kävimme syömässä ehdotuksestani

Saitteko sitten vuorotellen?

Vierailija
445/461 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluiset treffit ovat nyt ajankohtaisia. Joulu on antamisen aikaa.

Vierailija
446/461 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisestä tapaamisesta lähtien olen maksanut nykyiselle puolisolleni kaikki. Ja en odota saavani mitään vastineeksi. Haluan vain että hänellä on mukavaa. Nyt olemme olleet yli viisi vuotta yhdessä. Tämä menee hyvin näin.

Terveisin mies

447/461 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti aina maksaa, että pääsen treffeille 😅

Vierailija
448/461 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaile naista joka heti vaatii miestä maksamaan. Kertoo paljon naisen luonteesta tai elämäntilanteesta. 

Vierailija
449/461 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tapaile naista joka heti vaatii miestä maksamaan. Kertoo paljon naisen luonteesta tai elämäntilanteesta. 

Täytyy toivoa, ettet ikinä löydä ketää. Hyi

(Tai vähintään ymmärrät vapaaehtoisesri tarjota, pidä oikeasti miehisyydestäsi kiinni)

Vierailija
450/461 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäi juttu lukematta? Kyseisessä tapauksessahan mies etukäteen sopimatta nakitti maksamisen naiselle.

Odottiko nainen sitten miehen maksavan? Jospa mies ajatteli heti, ettei tästä tule mitään ja toimi niin, että pääsee naisesta eroon helpoimmin. Joskus se on mies, jolla on vara valita.

Vierailija
451/461 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja treffien jälkeen naisen kuuluu antaa pllua

Vierailija
452/461 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluavat poimia vain rusinat pullasta. Perinteisesti mies maksaa ja nainen antaa. Ei se nyt niin mene, että jatketaan pelkästään sitä miehen lompakon käyttämistä ja ja jätetään se antaminen pois.

Vierailija
453/461 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(Tai vähintään ymmärrät vapaaehtoisesri tarjota, pidä oikeasti miehisyydestäsi kiinni)

Ai olet noita. 

Vierailija
454/461 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos maksan annat myös sitten pillua

Heippa

Mitäpä mies tarjoaa, jos nainen kustantaa ruuat? Sitä mulkkua on turha tarjota? 

Ööh, voin tarjota lounaan ihan muuten vain, jos on mukavaa seuraa. Tarjoan kavereillekin ja toisinpäin. Vuorotellen maksetaan. 

Öööh ööhh vaan sullekin. Dorka.

Vierailija
455/461 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaadi, maksan kyllä itse, mutta jos mies ei edes tarjoudu, niin seuraavia treffejä ei tule. Niin hirveitä apinoita olen kohdannut.

Vierailija
456/461 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, annoin maksaa  miehen ekoilla treffeillä kahvilassa. Sen  jälkeen vastavuoroisesti

Vierailija
457/461 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saitteko sitten vuorotellen?

Voi kuule, kyllä  oli monet  pitkät treffit ennenkuin kumpikaan " sai " 😁  Olemme molemmat   olleet asiasta  samanmielisiä, ei heti  vällyihin

Vierailija
458/461 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksella olen oppinut sen että ketkä heti ensikättelyllä pyytävät tarjoamaan, ovat päihdeongelmaisia tai varattomia. Seuraavaksi alkavat pyytämään rahaa. 

Vierailija
459/461 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä tule toisia treffejä jos en saa naiselta rahoilleni vastinetta.

Vierailija
460/461 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisestä tapaamisesta lähtien olen maksanut nykyiselle puolisolleni kaikki. Ja en odota saavani mitään vastineeksi. Haluan vain että hänellä on mukavaa. Nyt olemme olleet yli viisi vuotta yhdessä. Tämä menee hyvin näin.

Terveisin mies

Etkä ole saanut kertaakaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan