Kyllä miehen pitää maksaa treffeillä.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/86986b07-704d-4d91-9c91-3b23b744a501
Köyhän ei kannata treffeille mennä jos ei ole varaa maksaa kahvia ja pullaa naiselle.
Kommentit (461)
Huomaa kyllä, miten tapakulttuuri on täysin rapistunut kun suuri osa ei näytä tajuavan ettei maksamisessa ole kyse mistään valtapelistä tai takaisinmaksuvelvoitteesta, vaan ihan siitä näytelmästä mitä deittailu on. Molempien tulisi osata pelata siinä mukana. Jos toinen kieltäytyy osallistumasta, menee koko hommalta pohja ja kaikki siinä näyttää naurettavalta.
Nainen osaa avata itse ovensa, mutta silti mies pelin hengen mukaisesti tekee sen. Nainen osaa riisua tai laittaa päälle takkinsa, mutta silti mies häntä siinä auttaa. Nainen pysyy pystyssä itsekin, mutta silti kävelee miehen käsipuolessa. Naisella on varmasti varaa maksaa oma laskunsa, mutta mies sen silti hoitaa. Vastaavasti mies tajuaa ettei mikään näistä tarkoita mitään muuta kuin että ne on pelin säännöt, joita noudatetaan.
Jos noista jutuista alkaa nostaa äläkkää tai tehdä numeroa siinä kesken kaiken, näyttää se aivan yhtä urpolta kuin että jääkiekkoilija ilmoittaisi kesken ottelun ettei hän mitään tyhmää kiekkoa pelaa vaan hänpä pelaakin nyt korista.
Mitä järkeä on lähteä mukaan peliin, jos ei halua sitä pelata?
Kutsuja maksaa tai kumpikin maksaa omansa. Kun tuloni ovat yli 70000 vuodessa, on aivan sama mulle, kumpi kahvilassa maksaa. Pitäisin tökerönä miestä, joka kutsuu minut kahvilaan treffeille, muttei tarjoa kahvia ha haluamaani kahvileipää. Samoin jos kutsun miehen, maksan.
Ei sun pillus niin erikoinen oo. Sitäpaitsi tuskin edes levittäisit haaroja vaikka saisit minkälaiset pöperöt nassuun. Mee naisporukalla syömään niin näet kuinka moni tarjoutuu maksamaan sun safkat, ei kukaan.
Voin maksaa mutta pillua pitää antaa ENSIN. Sen jälkeen voidaan mennä syömään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin lauantaina treffeillä mukavan ja kivannäköisen naisen kanssa, tarjosin illallisen ja ilta eteni mukavasti ja vaikutti siltä että johtaa vaikka mihin. Mutta, lopulta kävi niin että jouduin tyytymään omaan käteeni. Kyllä otti päähän koko sunnuntain. Ensi viikonloppuna sijoitan samanverran rahaa maksulliseen naiseen niin saan rahoilleni jotain vastinettakin.
Oliko parempi viikonloppu?
Kiitos kysymästä, kyllä oli. Tunnin treffit kauniin naisen kanssa ja kaksi kertaa sain. Rahaa meni 200€ mutta rahoille sain myös vastinetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos maksan annat myös sitten pillua
Joo saat, jos olet kiva.
pulla kyllä kelpaa, mutta sitten alat tinkimään, kun on maksun aika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos maksan annat myös sitten pillua
Joo saat, jos olet kiva.
pulla kyllä kelpaa, mutta sitten alat tinkimään, kun on maksun aika?
Tarjoan naiselle kuupullia treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Olen heittänyt aina 20-80€. Riippuen panon laadusta. Joskus olisi tehnyt mieli heittää vitonen, kun tosi paljon käytetty.
Mistä sen tietää että on paljon käytetty?
Hyvälle naiselle maksaakin.
Huonolle? Kaivakaa itse kuvetta.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa kyllä, miten tapakulttuuri on täysin rapistunut kun suuri osa ei näytä tajuavan ettei maksamisessa ole kyse mistään valtapelistä tai takaisinmaksuvelvoitteesta, vaan ihan siitä näytelmästä mitä deittailu on. Molempien tulisi osata pelata siinä mukana. Jos toinen kieltäytyy osallistumasta, menee koko hommalta pohja ja kaikki siinä näyttää naurettavalta.
Nainen osaa avata itse ovensa, mutta silti mies pelin hengen mukaisesti tekee sen. Nainen osaa riisua tai laittaa päälle takkinsa, mutta silti mies häntä siinä auttaa. Nainen pysyy pystyssä itsekin, mutta silti kävelee miehen käsipuolessa. Naisella on varmasti varaa maksaa oma laskunsa, mutta mies sen silti hoitaa. Vastaavasti mies tajuaa ettei mikään näistä tarkoita mitään muuta kuin että ne on pelin säännöt, joita noudatetaan.
Jos noista jutuista alkaa nostaa äläkkää tai tehdä numeroa siinä kesken kaiken, näyttää se aivan yhtä urpolta kuin että jääkiekkoilija ilmoittaisi kesken ottelun ettei hän mitään tyhmää kiekkoa pelaa vaan hänpä pelaakin nyt korista.
Mitä järkeä on lähteä mukaan peliin, jos ei halua sitä pelata?
Katsos kun ongelma, jos sitä sellaikseksi haluaa kutsua, on siinä, että naiset luopuívat omasta roolistaan näytelmässä.
Kyllä, mies voisi pitää kiinni omasta roolistan mutta miksi he niin tekisivät koska naisetkin saivat muuttua.
Vierailija kirjoitti:
Kutsuja maksaa tai kumpikin maksaa omansa. Kun tuloni ovat yli 70000 vuodessa, on aivan sama mulle, kumpi kahvilassa maksaa. Pitäisin tökerönä miestä, joka kutsuu minut kahvilaan treffeille, muttei tarjoa kahvia ha haluamaani kahvileipää. Samoin jos kutsun miehen, maksan.
Ja naisethan eivät kutsu, korkeintaan kysyvät koska mies aikoo kutsua,
Mutta olet muutenkin luopunut naisen roolista tuossa, joten miksi vaadit että mies pitää kiinni omastaan?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on sopivaa, että mies maksaa treffeillä. En toki sinänsä olisi loukkaantunut, jos itse maksaisin oman osani jossain ensitreffeillä - tällaisia aikoja kun eletään ja miehet on tottuneet naisten muuttuneisiin asenteisiin. Suhteeseen en olisi ryhtynyt sellaisen miehen kanssa, joka ei ajattele samoin kuin minä.
Rakastan old school -herrasmiehiä, jotka maksaa treffeillä, kantaa ostokset ja avaa naiselle oven. Kannatan perinteisiä arvoja ja sukupuolirooleja. Töissä toki käyn, mutta jäisin kyllä kotiäidiksi, jos olisi lapsia ja tilanne sen sallisi. Itse myös hoitelen kotona ns. naisen hommat ihan mielelläni, enkä nalkuta miehelle tiskeistä, vaan tiskaan ne mielelläni.
Onneksi tällaisia perinteisiä arvoja kannattavat löytävät kyllä toisensa. Mun mies on avannut mulle oven alusta asti.
Mikä ihmeen hinku monella naisella on luovuttaa oman elämänsä hallinnan avaimet (koulutus, toimeentulon hankinta, itsensä kehittäminen) miehen käsiin? Minusta jokaisen pitää huolehtia, ettei ole riippuvainen kenestäkään, vaan pystyy elämään tyydyttävää ellei jopa miellyttävää elämää ihan omilla rahoilla. Ei siihen voi todellakaan luottaa, että mies pysyy elättäjänä loppuun saakka. Enkä itse sellaista edes haluaisi.
N32
Miehen velvollisuus maksamiseen on ajalta, kun naiset eivät tehneet palkkatöitä. Jos miehen kuuluu maksaa naisen puolesta niin miesten kuuluu saada vastaavasti sen verran enemmän palkkaa samasta työstä. Osa miehen palkasta kun menee tuollaiseen "naislisäverotukseen". Mitään "rusinat pullasta"-asetelmaa ei hyväksytä vaan jokaisella on oikeus saada lopulta sama määrä rahaa samasta työstä, jotta tasa-arvo toteutuu. Peruslogiikkaa ymmärtämätön sanoisi tässä vaiheessa, että ainahan nainen voi sitten valita itseään paremmin tienaavan miehen. No se nyt ei ole ollenkaan sama asia. Jokaiselle naiselle piisaa itseään hyvätuloisempia miehiä vain siinä tilanteessa, että jokainen mies tienaa aina edes jotain naista enemmän ja kukaan naisista ei kurottele yli omaa tasoaan, vieden parempituloiselta naiselta siinä miehen. Ihan täysin se ei toteudu edes tuollaisessa teoreettisessa tilanteessa, sillä naisia on lievästi suurempi osa väestöstä ylipäätään.
Nykyään on myöskin Youtube pullollaan esimerkkejä naisista, jotka avoimesti tunnustavat hyväksikäyttävänsä miehiä ilmaisen aterian saamiseksi. Eli mies käyttäytyy kohteliaasti ja toiveikkaana kumppanin löytämiselle maksaa aterian hyvän kuvan antamiseksi ja nainen häipyy ja siirtyy seuraavaan höynäytettävään. Miesten ei missään nimessä pidä maksaa ensimmäisellä tapaamisella kuin omat ruokansa, jotta tuollaiset helppoheikit saadaan filtteröityä jo alussa. Jos nainen nostaa äläkän siitä, että miehen pitää maksaa hänen ruokansa, hän on paljastunut yhdeksi näistä hyväksikäyttäjistä. Suhteessa asia on eri. Siinä voi maksaa vaikka joka kerta kun toinen tunnetaan jo hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Mitään vastaan ei pidä saada mitään. Mutta halusta ja kiinnostuksesta kyllä.
Eli sinun logiikallasi treffejä vastaan ei pidä saada ilmaisia kahveja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on sopivaa, että mies maksaa treffeillä. En toki sinänsä olisi loukkaantunut, jos itse maksaisin oman osani jossain ensitreffeillä - tällaisia aikoja kun eletään ja miehet on tottuneet naisten muuttuneisiin asenteisiin. Suhteeseen en olisi ryhtynyt sellaisen miehen kanssa, joka ei ajattele samoin kuin minä.
Rakastan old school -herrasmiehiä, jotka maksaa treffeillä, kantaa ostokset ja avaa naiselle oven. Kannatan perinteisiä arvoja ja sukupuolirooleja. Töissä toki käyn, mutta jäisin kyllä kotiäidiksi, jos olisi lapsia ja tilanne sen sallisi. Itse myös hoitelen kotona ns. naisen hommat ihan mielelläni, enkä nalkuta miehelle tiskeistä, vaan tiskaan ne mielelläni.
Onneksi tällaisia perinteisiä arvoja kannattavat löytävät kyllä toisensa. Mun mies on avannut mulle oven alusta asti.
Mikä ihmeen hinku monella naisella on luovuttaa oman elämäns
Tähän vielä ensimmäiselle kirjoittajalle: tulethan sitten kertomaan, kun sinulla on niitä lapsia ja olet ollut niiden kanssa 24/7 kotona miehen tehdessä pitkää päivää töissä, että miten mielelläsi vielä laitat tiskejä ja palvelet miestä. Toistaiseksi ainoastaan kuvittelet sittenkin tekeväsi kaikki 'naisten hommat' mielelläsi.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin miehen pitää maksaa naisen ajasta. Käypä hinta markkinoilla on 100€ per 30 min ja extraa jos haluaa spessua menoa
Noilla hinnoilla sen naisenkin pitäisi olla todella laadukas, ei mt-ongelmainen viiden lapsen yh-suomimamma...
Vierailija kirjoitti:
Voin maksaa mutta pillua pitää antaa ENSIN. Sen jälkeen voidaan mennä syömään.
Kyllä hyvän seksin jälkeen maksaa treffit mielellään.
Vierailija kirjoitti:
Jos noista jutuista alkaa nostaa äläkkää tai tehdä numeroa siinä kesken kaiken, näyttää se aivan yhtä urpolta kuin ett
Samaa peliä tässä pelataan, mutta monet naiset haluavat, että mies pelaisi ns. Good old days säännöillä (kuten itse luettelit), mutta itse käyttävät ihan eri New-Age Woman pelikirjaa.
Tämä on totta.