Hävettää kun joutuu laittamaan niin vanhat, rikkinäiset, epäsiistit vaatteet lenkille
Ei ole mitään mahdollisuuksia ostaa uusia muodikkaita lenkkivaatteita eikä ole voimia lähteä etsimään kirpparilta sopivia, ja tuskin sielläkään uusia siistejä olisi kun se on kirppari... Toki vois vaan vaikka hyppiä narua sisällä mutta ois niin kiva mennä ulos kun lämmin sää.Mulla on kestolikaiset lenkkarit 90-luvulta, toinen osittain rikki. Verkkarit myös ysäriltä ja raihnainen venynyt t-paita. Toinen vaihtoehto ois että menisi farkuissa mutta ei tunnu mukavalta sekään.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
No voi herranjestas. Mene ostamaan 7e T-paita Tokmannilta, heti tulee siistimpi vaikutelma. Tai sitten vaan lopetat tuon nössöilyn etkä mieti koko ajan että apua mitähän ne muut ajattelee.
No sinne tokmannille se vasta kiva onkin lähteä rikkinäisissä vaatteissa. Joo, ei olisi pitänyt päästää tilannetta näin huonoksi, mutta myöhäistä se nyt on viisastella.
Vierailija kirjoitti:
Minua ja tuskin muitakaan kiinnostaa, mitä sinulla on päällä lenkillä. Ohi on mennyt paljon ihmisiä eikä ole jäänyt mieleen mitä tuntemattomilla on päällä.
Ei pahalla, mutta itsekeskeinen miettii että mitä ne muut minusta ajattelee. Onneksi siitä pääsee helpolla pois, kun vain lopettaa sen ajattelun. Mukavia lenkkejä sulle!
Mua ei kiinnosta mitä muut ajattelee vai ajatteleeko ne edes vaan se oma fiilis on huono kun on jotain rikkinäistä ja/tai epäsopivaa vaatetta päällä. Ja kyllä huonot / risat / epämukavat lenkkarit etenkin on sellainen, jonka myös ihan fyysisesti tunteekin eli ei ole "vain" fiilistä pilaava asia.
Mä laitoin kauppaan vanhan verkkatakin, varmaan 20 vuotta vanhan, virttyneet farkut ja päähän räiskyvän lippiksen. Olin todellakin riemunkirjava näky. Tässä iässä ei enää piittaa niin pukeutumisesta. Odotahan vain kun vanhenet.
Ota mökiltä jotkut 80-luvun releet, ovat muotialan nyt.
Jos jaksat lenkillä käydä ja hyppiä hyppynarulla niin jaksat kyllä käydä ostamassa kaupasta tai kirpparilta uudet lenkkeily vaatteet .
Minua ja tuskin muitakaan kiinnostaa, mitä sinulla on päällä lenkillä. Ohi on mennyt paljon ihmisiä eikä ole jäänyt mieleen mitä tuntemattomilla on päällä.
Ei pahalla, mutta itsekeskeinen miettii että mitä ne muut minusta ajattelee. Onneksi siitä pääsee helpolla pois, kun vain lopettaa sen ajattelun. Mukavia lenkkejä sulle!