Hävettää kun joutuu laittamaan niin vanhat, rikkinäiset, epäsiistit vaatteet lenkille
Ei ole mitään mahdollisuuksia ostaa uusia muodikkaita lenkkivaatteita eikä ole voimia lähteä etsimään kirpparilta sopivia, ja tuskin sielläkään uusia siistejä olisi kun se on kirppari... Toki vois vaan vaikka hyppiä narua sisällä mutta ois niin kiva mennä ulos kun lämmin sää.Mulla on kestolikaiset lenkkarit 90-luvulta, toinen osittain rikki. Verkkarit myös ysäriltä ja raihnainen venynyt t-paita. Toinen vaihtoehto ois että menisi farkuissa mutta ei tunnu mukavalta sekään.
Kommentit (46)
Kamppeiden ulkonäöllä ei ole minkään valtakunnan väliä, mutta suosittelisin lähitulevaisuudessa uusimaan ne lenkkarit. Eivät voi olla enää kovin hyvät jaloille tai tukevat, jos ovat useamman vuosikymmenen vanhat.
aloituksesta päätellen lenkkisi on k kaupasta kaljan ja sipsien haku.
Vierailija kirjoitti:
Sullako ei missään vaiheessa ysärin jälkeen ole ollut varaa parin euron teeppariin? Itselläkin on ollut huonoja kausia taloudellisesti, mutta heti jos saan esim veronpalautuksen tai parempaa palkkaa niin ostan tuollaisia juttuja.
minä ostin just biltemasta urheilupaidan, hyvää matskua, maksoi muistaakseni n. 6 euroa. Luulis tuon verran joskus löytyvän. Ja Lidlistä parilla kympillä lenkkarit.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista. Kävin tunnin lenkillä. Kylläpä teki hyvää. Kannatti lähteä.
Ap
Niissä vanhoissa rievuissa on sekin hyvä puoli, että voi huoletta pestä kuudessakympissä :)
Käytin pitkään lenkillä veljeni vanhoja verkkareita ja käytän vieläkin isävainaani t-paitoja. Verkkarit ovat nykyään uutena ostetut, vasta vuonna 2008 hankitut :D
Sehän on kovin trendikästä kulkea vanhoissa romppeissa. Mua ei hävetä yhtään. Töihin sit eri tyyli.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista. Kävin tunnin lenkillä. Kylläpä teki hyvää. Kannatti lähteä.
Ap
👍👍👍
Itsehän lenkkeilen aina kulahtaneissa rytkyissä :D En ole toistaiseksi huomannut että kukaan olisi pahalla katsonut. Kerran tultiin jopa kysymään treffeille.
Mä käytän lenkillä aina kaikkein kuluneimpia vaatteitani, koska niissä saumat ei enää hierrä ja ovat muutenkin mukavia.
Se on kyllä huono selitys, että kirppareilta saa vaan vanhoja ja kuluneita, just ostin kierrätyskeskuksesta tosi siistit juoksutrikoot 3e, paidan 1e ja lenkkarit 6e. Kukaan ei noista pystyisi sanomaan, että ovat kirpparikamaa, olivat kuin uusia. Mutta jos mieluummin käytät vanhoja ja häpeät, niin se on sitten oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla olisi varaa mutta käytän vanhoja, lököttäviä vaatteitani. Ei kukaan niitä tuijota ja jos tuijottaa niin hankkikoon elämän.
Laitan lenkille ne huonoimmat paidat koska ne menee heti pyykkiin ja onkin pesty jo sata kertaa, mukavuus ja käytännöllisyys on tärkeintä liikkuessa.
Kirpparilta löytyy hyvin vaatetta ns. normaalikokoiselle naiselle, pienelle vielä enemmän. Aina on ihmisiä, jotka ovat lihoneet ja laittavat pieneksi jääneet vaatteet kiertoon!!
Ketä kiinnostaa mitkä vaatteet lenkillä on?
Ainoat lenkkivaatteet mihin panostan on kengät ja sukat.
Kirpparivaatteissa on se huono puoli, että on vaikea sanoa tuleeko niissä haju mukana. Jotkut urheilutekstiilit imee pahaa tuoksua itseensä, eikä se lähde pois millään etikkapesulla. Ennemmin sitten ostaisin jostain Lidlistä tai tokmannilta tms vaatteita.
Enemmän sinun pitäisi olla huolissasi jaloistasi, jos lenkkarit ovat noin vanhat. Niiden ominaisuudet ovat taatusti nollassa, ellei jopa miinuksen puolella.
Älä välitä. Mulla on ihan hyvät lenkkivaatteet, mutta koko perustus näyttää sekaiselta juopolta. Talvella saatan juosta hiihtokamoissa, joiden päälle on vedetty caprit (lämmittää pyllyä), takki jonka päällä on ylisuuri huomioliivi, rähjäinen pipo joka on 23 vuotta vanha (mutta villainen ja juuri sopivan ohut/lämmin), säärten päällä voi olla villaiset itsekudotut säärystimet. Näin kesällä ylisuuria t-paitoja, koska en ymmärrä miksi ihmiset juoksee tiukoissa vaatteissa, ne on kuumat. Varmasti nauraa naapurin veräjätkin.
Keskity oikeisiin asioihin, älä valittamiseen.
Siinä on sinullekin tie ulos ahdingostasi.
Mulla oli joskus niin vanha ja kulunut tuulipuku, että lahkeen päälle vahingossa astuessani repes koko lahje irti haaroista alaspäin. Onneksi oli yö, eikä ihmisiä liikkeellä, niin käsin pidin sitä paikoillaan ja menin äkkiä kotiin. RIP mun 20v tuulipuku, ikävä on kova.
Olet varmaan hyvä veronmaksaja :) Mieluummin siideriä :)