Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää kun joutuu laittamaan niin vanhat, rikkinäiset, epäsiistit vaatteet lenkille

Vierailija
17.05.2024 |

Ei ole mitään mahdollisuuksia ostaa uusia muodikkaita lenkkivaatteita eikä ole voimia lähteä etsimään kirpparilta sopivia, ja tuskin sielläkään uusia siistejä olisi kun se on kirppari... Toki vois vaan vaikka hyppiä narua sisällä mutta ois niin kiva mennä ulos kun lämmin sää.Mulla on kestolikaiset lenkkarit 90-luvulta, toinen osittain rikki. Verkkarit myös ysäriltä ja raihnainen venynyt t-paita. Toinen vaihtoehto ois että menisi farkuissa mutta ei tunnu mukavalta sekään.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan siellä lenkillä toisten vaatteita arvioi vaan keskittyy omaan suoritukseensa, ole huoleti

Vierailija
2/46 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei oikeasti kiinnosta. Miksi et voisi laittaa? Minullakin välillä vanha kulahtanut ja revennyt huppari lenkillä, mitä väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi herranjestas. Mene ostamaan 7e T-paita Tokmannilta, heti tulee siistimpi vaikutelma. Tai sitten vaan lopetat tuon nössöilyn etkä mieti koko ajan että apua mitähän ne muut ajattelee.

Vierailija
4/46 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, mä en ainakaan huomaa mitä muilla on päällä. Ja itse kuljen vanhoissa vaatteissa muuallakin kuin lenkillä. Nyt on kesä, kasvot kohti aurinkoa. 

Vierailija
5/46 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapana katsella toisten lenkkivaatteita. 

Vierailija
6/46 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä vaikka joku tuijottaisikin. Minulla on kamalat virttyneet vanhat lökärit joita käytän joskus lenkillä. Kerran yksi vastaantuleva mies nauroi minulle. Ihan sama. 

Vierailija
7/46 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on aina vanhat ja kirpparilta ostetut vaatteet lenkillä. En viitsi maksaa maltaita kun eivät tartte olla edustavia. Ei kukaan niitä kattele

Vierailija
8/46 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että lenkille välttää huonommat vaatteet, hikeä pukkaa kuitenkin, muulloin voi olla sitten paremmissa vaatteissa ja katsoa, että vaatteiden värit käyvät yhteen, ei ole tahroja jne. 

Vierailija
9/46 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et jaksa edes kirpparilla käydä niin turha vinkua.

Vierailija
10/46 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi varaa mutta käytän vanhoja, lököttäviä vaatteitani. Ei kukaan niitä tuijota ja jos tuijottaa niin hankkikoon elämän.

Vierailija
11/46 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin oikein olet menossa lenkille?

Rahallisen tilanteesi perusteella et ainakaan juoksumatolle siihen kaikkein trendikkäimpään keskustan kuntosaliin.

Tuo on tasan ainoa paikka johon mennään näyttäytymään ja esittelemään 500€ urheilukamoja sähköhammasharjan päät korvissa.

Pururadalla kukaan ei tuijota sinua ellet nyt alasti juokse mikä sekin voi kerätä lähinnä kiinnostuneita katseita.

Vierailija
12/46 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilen lenkillä, joku mies juoksi vastaan.  En edes ehtinyt katsomaan hänen kamppeitaan. Ota rauhassa, älä stressaa siitä mitä muut ajattelevat. Aina joku jotain ajattelee...Keskityt vain omaan suoritukseen. Älä ota mitään katsekontaktia vastaantuleviin, sitten ei ahdista. Mukavaa lenkkiä sulle!

Vierailija
13/46 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin eilen lenkillä, joku mies juoksi vastaan.  En edes ehtinyt katsomaan hänen kamppeitaan. Ota rauhassa, älä stressaa siitä mitä muut ajattelevat. Aina joku jotain ajattelee...Keskityt vain omaan suoritukseen. Älä ota mitään katsekontaktia vastaantuleviin, sitten ei ahdista. Mukavaa lenkkiä sulle!

Tässä kunnossa lenkille? 

Vierailija
14/46 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis ole edes euroa kuussa saanu säästöön - 90 luvun jälkeen, et saisit uudemmat parinkympin lenkkarit? Alat nyt säästämään, niin ens kesäks saat syksyllä ostettua alesta kympillä lenkkarit. 

Vierailija
15/46 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahallisen tilanteesi perusteella et ainakaan juoksumatolle siihen kaikkein trendikkäimpään keskustan kuntosaliin.

Tuo on tasan ainoa paikka johon mennään näyttäytymään ja esittelemään 500€ urheilukamoja sähköhammasharjan päät korvissa.

Pururadalla kukaan ei tuijota sinua ellet nyt alasti juokse mikä sekin voi kerätä lähinnä kiinnostuneita katseita.

Siinä yksi syy lisää, miksen viihdy kuntosalilla, kun siellä on näitä perseitään valokuvaajia kalliiden muotivaatteiden esittelijöitä. Itse laittaisin väljän teepaidan ja jotkut halvat pyöräilyshortsit. En ymmärrä sitä, että liikunnan harrastamiseen pitäisi panostaa sadoilla euroilla 

Vierailija
16/46 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä yksi syy lisää, miksen viihdy kuntosalilla, kun siellä on näitä perseitään valokuvaajia kalliiden muotivaatteiden esittelijöitä. Itse laittaisin väljän teepaidan ja jotkut halvat pyöräilyshortsit. En ymmärrä sitä, että liikunnan harrastamiseen pitäisi panostaa sadoilla euroilla 

Siis omasta perseestä kuvan ottavia

Vierailija
17/46 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Kävin tunnin lenkillä. Kylläpä teki hyvää. Kannatti lähteä.

Ap

Vierailija
18/46 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullako ei missään vaiheessa ysärin jälkeen ole ollut varaa parin euron teeppariin? Itselläkin on ollut huonoja kausia taloudellisesti, mutta heti jos saan esim veronpalautuksen tai parempaa palkkaa niin ostan tuollaisia juttuja.

Vierailija
19/46 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sieltä kirpparilta löytyy uudempia kuin ysäriltä peräsin olevia vaatteita.

Vierailija
20/46 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö taas!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme