Miksi aikuiset yli kolmekymppiset miehet pelaavat videopelejä?
Ymmärrän kyllä jos aikuiset ihmiset pelailevat välillä lastensa kanssa, mutta onko aikuiselta ihmiseltä jäänyt lapsuus jotenkin vajaaksi kun leikkii lasten leluilla ?
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Ne nyt on niitä mukamiehiä wannabee ukkoja. Tosielämän NBC hahmoja joilla ei kukaan tee yhtään mitään.
N33
NBC :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan ovat huutamatta jatkuvasti aina pelatessaan niin ei haittaa.
Muuten pidän sitä joka tapauksessa kypsymättömyytenä, jos aikuinen pelaa joka hemmetin päivä pitkät ajat pelejä.
Eipä sekään järkevältä vaikuta kun katsoo televisiosta jääkiekkoa ja huutaa yksinään televisiolle hurraa huutoja 😂 kaljamahainen mies joka ei itse harrasta sen enempää jääkiekkoa kuin pingistäkään.🤣
Miksi muuten seurustelet hänen kanssaan? Mitä se kertoo sinusta? Urheilua voi muuten seurata, vaikkei itse olisi urheilullinen.
Urheilun seuraaminen ja televisiolle puhuminen on kaksi eri asiaa. Vrt vaikka radiolle jutteleva mummo.
Vierailija kirjoitti:
Ne nyt on niitä mukamiehiä wannabee ukkoja. Tosielämän NBC hahmoja joilla ei kukaan tee yhtään mitään.
N33
Mikä on NBC hahmo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N33
Mikä on NBC hahmo?
NBC on National Broadcasting Company, joten varmaankin jokin hahmo NBC:n ohjelmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N33
Mikä on NBC hahmo?
Uutishahmo? En tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N33
Mikä on NBC hahmo?
Minua kiinnostaisi tietää mikä on mukamiehiä.
Nämä videopelikriitikot eivät taida olla kansamme älykkäintä osaa. Kuten eivät olleet rock- ja sarjakuvakriitikotkaan.
Vierailija kirjoitti:
No on jäänyt jotain vajaaksi. Ei ole tyhmempää näkyä kun aikuinen mies pelaamassa.
Ei ole tyhmenmpää näkyä, kuin aikuinen ihminen kännäämässä, kuten sinä. XDDDD
Vierailija kirjoitti:
No on jäänyt jotain vajaaksi. Ei ole tyhmempää näkyä kun aikuinen mies pelaamassa.
Itse olen pitänyt aina tv:n katsojia täysin vajakkeina.
Se on hupia ja pääsee hetkeksi pois karusta maailmasta. Olen myös kilpailuhenkinen ja kiva pelata netin kautta muita pelaajia vastaan eikä tietokonetta. Tunti tai kaks sillointällöin on hyvää ajanvietettä 👍
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N33
Mikä on NBC hahmo?
Kokeile kuuklata vaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N33
Mikä on NBC hahmo?
Kokeile kuuklata vaikka.
No ei se kuukle tässä paljon auta, kun alkuperäinen sutkauttelija kirjoitti tarkoittamansa lyhenteen NPC (non-player character) väärin, ja siitä hänelle tässä kuittaillaan. Kaikki kyllä ymmärsivät, mitä hän tarkoitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän itse esim. Resident Evil-sarjasta. Kehittävämpää on pelata sitä, kuin kännätä.
Taidanpa huomenna työpäivän jälkeen aloittaa pitkästä aikaa Resident Evil 2.sen remaken läpipeluun.
Odotan innolla myös sarjan tulevia osia.
Huh mikä tyhmyys.
Kunnon alkoholipsykoosi taas sinulta :DDD
Kannattaa laittaa jo se korkki kiinni. :DDD
Miksi sp kyselee tyhmiä? Jäikö kyselyikä päälle? Miksi ap on tollo?
Vierailija kirjoitti:
Esim. ed speeks tai roni back. "Testataan kaikki suklaamunat"
Parempi olis kai piikittää suoneen!
Miksi aikuiset miehet ja naiset pelaa jalkapalloa? Ihan lapsellista me lopetettiin heti 6. luokalla ja alettiin juomaan kaljaa. Se on aikuisten juttu! Me kokoonnutaan kuppilaan juomaan kaljaa viikottain.
Vituttaa kun uusissa peleissä naishahmot rumennetaan! Tomb Raiderissa rinnaton Karen nykyään.
Pelaan koska siitä maksetaan palkkaa.
Pelaan joskus Fifa-jalkapallopeliä tietokoneella.
Mukava ottas vähän matsia Liverpoolilla.
T.M35