Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aikuiset yli kolmekymppiset miehet pelaavat videopelejä?

Vierailija
16.05.2024 |

Ymmärrän kyllä jos aikuiset ihmiset pelailevat välillä lastensa kanssa, mutta onko aikuiselta ihmiseltä jäänyt lapsuus jotenkin vajaaksi kun leikkii lasten leluilla ?

Kommentit (136)

Vierailija
41/136 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvikseen?

Vierailija
42/136 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt että nykyään vielä pelataan videopelejä. Onko retroilu noin nousussa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/136 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Twitch on täynnä yli kolmekymppisiä tietokonepelaajia ympäri maailmaa ja miljoonat ihmiset katsovat heidän pelejään.

"Og rullamaija ja h*rien nussiminen"

Hieno peli

Valikoima parempia pelejä.

https://www.twitch.tv/directory/gaming

Vierailija
44/136 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakenee paskaa työtä ja paskaa elämää pelaamaan.

Mihin harrastuksiin sinä pakenet paskaa elämääsi? Muihin kuin mammapalstalla trollaamiseen?

Mitä se sulle kuuluu?

Kyllä se kuuluu jos täällä pyörit. 

Onko sulla miten tiukka persereikä?

Tule kokeilemaan?

Vierailija
45/136 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi itse juot alkoholia ja katsot televisiota?

Vierailija
46/136 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei elämässä ole mitään muutakaan sisältöä niin aika kuluu paremmin.kuka muka omien lastensa kanssa jaksaisi olla? Vielä vähemmän jos ovat vain muijan kersoja.

Mulla on just noin. En todellakaan ala toisen lapsia opettamaan tai kasvattamaan millään tavalla. Ei kuulu mulle mitenkään. Välillä pyytävät ,että veisin heitä harrastuksiinsa, mutta oon sanonu suoraan, että pyytävät äidiltään tai isältään, ei oo mun hommaa se. Mä en mikskään isähahmoks ala jonkun juopon äijän kakaroille. En todellakaan! Tyytykööt siihen minkä äitinsä on heille sopivaks valinnu.

Vierailija
47/136 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on hyviä tarinoita. Pelaan nyt Honkai: Star Railia. On harvinaisen surrealistinen peli. Maailma on oikeasti elävä.

Vierailija
48/136 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heillä ei ehkä omassa lapsuudessaan ole ollut leluja? Joutuneet leikkimään puupalikoilla joista osa ollut jumissa patterin välissä? 

No mulla ainakin oli kaikki lelut patterin välissä, ikkunat metsään päin eikä käpylehmiäkään riittänyt ihan joka päivälle. Joten otan ny sitten vahingon takaisin. Korkojen kanssa. Mitä aiot tehdä asialle??????

Vierailija
49/136 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä masennuin kun kukaan nainen ei halunnut mua pitkästä ja kovasta yrityksestä huolimata.

Ostin kunnon pöytäkoneen ja aloin pelaamaan nettipelejä...Sinne sitten luo oman maailmansa : )

M34

Asiaa!

Vierailija
50/136 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakenee paskaa työtä ja paskaa elämää pelaamaan.

Mihin harrastuksiin sinä pakenet paskaa elämääsi? Muihin kuin mammapalstalla trollaamiseen?

Mitä se sulle kuuluu?

Kyllä se kuuluu jos täällä pyörit. 

Onko sulla miten tiukka persereikä?

Tule kokeilemaan?

Oletko oikeasti noin yksinäinen?

En mutta itse kysyit. 

Vierailija
51/136 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei? Olen 45-vuotias mies ja pelasin juuri Zelda 3:n läpi.

Vierailija
52/136 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aikuiset yli kolmekymppiset naiset katsovat telkkariohjelmia ja elokuvia? Miksi aikuiset naiset lukevat horoskooppeja ja juorulehtiä? Koska se on viihdettä, ehkäpä? 

Vierailija
53/136 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itse esim. Resident Evil-sarjasta. Kehittävämpää on pelata sitä, kuin kännätä.

Taidanpa huomenna työpäivän jälkeen aloittaa pitkästä aikaa Resident Evil 2.sen remaken läpipeluun.

Odotan innolla myös sarjan tulevia osia.

Vierailija
54/136 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ovat huutamatta jatkuvasti aina pelatessaan niin ei haittaa.

Muuten pidän sitä joka tapauksessa kypsymättömyytenä, jos aikuinen pelaa joka hemmetin päivä pitkät ajat pelejä. 

Vierailija
55/136 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi itse juot alkoholia ja katsot televisiota?

Mikä vaihtoehtoinen valinta tuo muka on?ihanko itse päättelit tuon niin että jos ei pelaa pelejä niin juo ja katselee teeveetä? Siinäkö ne tekemisen vaihtoehdot ovat? Eipä hyvin mene sitten sinullakaan.

Kunnon alkoholipsykoosi sinulta XDDDDDDDD

Vierailija
56/136 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten pidän sitä joka tapauksessa kypsymättömyytenä, jos aikuinen pelaa joka hemmetin päivä pitkät ajat pelejä. 

Ihan mielenkiinnosta, onko se kypsempää, jos kyseessä on kilpailullinen ja tavoitteellinen harrastus kuin jos pelailee vaikkapa yksinpelinä rooli- tai strategiapelejä? Ja onko esim. shakki tai pokeri kypsempää kuin modernimmat pelit?

Kiinnostaa tämä harrastusten luokittelu lapsellisiin ja aikuismaisiin.

Vierailija
57/136 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä sekään järkevältä vaikuta kun katsoo televisiosta jääkiekkoa ja huutaa yksinään televisiolle hurraa huutoja 😂 kaljamahainen mies joka ei itse harrasta sen enempää jääkiekkoa kuin pingistäkään.🤣

Vierailija
58/136 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, onko se kypsempää, jos kyseessä on kilpailullinen ja tavoitteellinen harrastus kuin jos pelailee vaikkapa yksinpelinä rooli- tai strategiapelejä? Ja onko esim. shakki tai pokeri kypsempää kuin modernimmat pelit?

Kiinnostaa tämä harrastusten luokittelu lapsellisiin ja aikuismaisiin.

Pokeri on junttien peli.

t. Junttihullu II

Vierailija
59/136 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä sekään järkevältä vaikuta kun katsoo televisiosta jääkiekkoa ja huutaa yksinään televisiolle hurraa huutoja 😂 kaljamahainen mies joka ei itse harrasta sen enempää jääkiekkoa kuin pingistäkään.🤣

Miksi muuten seurustelet hänen kanssaan? Mitä se kertoo sinusta? Urheilua voi muuten seurata, vaikkei itse olisi urheilullinen.

Vierailija
60/136 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aikuiset naiset katsovat kaikenmaailman maajussille morsiamia ja vielä itkevät katsoessaan kun joku läskitiinu kälviältä menee treffeille tyrväältä kotoisin olevan turvenuijan kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi