Miksi aikuiset yli kolmekymppiset miehet pelaavat videopelejä?
Ymmärrän kyllä jos aikuiset ihmiset pelailevat välillä lastensa kanssa, mutta onko aikuiselta ihmiseltä jäänyt lapsuus jotenkin vajaaksi kun leikkii lasten leluilla ?
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Pakenee paskaa työtä ja paskaa elämää pelaamaan.
Mihin harrastuksiin sinä pakenet paskaa elämääsi? Muihin kuin mammapalstalla trollaamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Twitch on täynnä yli kolmekymppisiä tietokonepelaajia ympäri maailmaa ja miljoonat ihmiset katsovat heidän pelejään.
"Og rullamaija ja h*rien nussiminen"
Hieno peli
80-90 -luvuilla tehtiin hyviä pelejä ja jopa 2000-luvun alussa. Nykypelejä ei ole tullut pelailtua, luulen että ne on huonompia.
Varmaan samasta syystä kun yli kolmekymppiset naiset.
Minkä ikäinen AP on? Itse nelikymppisenä miehenä en voisi kuvitellakaan enää pelaavani, mutta olen huomannut, että kaksi-kolmikymppisille miehille ja naisille se on arkea ja johtuu ilmeisesti siitä, että pelit ovat kehittyneet huomattavasti nuoruudestani eivätkä ole enää vain lapsille suunnattuja, joten pelaamisen jatkaminen on ihan luontevaa eikä ns. epäaikuismaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin harrastuksiin sinä pakenet paskaa elämääsi? Muihin kuin mammapalstalla trollaamiseen?
Mitä se sulle kuuluu?
Miksei? Ajatella että joku töllöttää televisiosta puhtaita ja likaisia lakanoita tai emmentaalia.
Jos ei elämässä ole mitään muutakaan sisältöä niin aika kuluu paremmin.kuka muka omien lastensa kanssa jaksaisi olla? Vielä vähemmän jos ovat vain muijan kersoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Twitch on täynnä yli kolmekymppisiä tietokonepelaajia ympäri maailmaa ja miljoonat ihmiset katsovat heidän pelejään.
Hieno peli
No vaikka sekin. Tosin nyt tekemässä musaa Maikimusiikin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sulle kuuluu?
Kyllä se kuuluu jos täällä pyörit.
Vierailija kirjoitti:
80-90 -luvuilla tehtiin hyviä pelejä ja jopa 2000-luvun alussa. Nykypelejä ei ole tullut pelailtua, luulen että ne on huonompia.
Eivät ole huonompia. Aina on ollut hyviä ja huonoja pelejä. Nykyään pelejä tietenkin tehdään ammattimaisemmin ja suuremmilla budjeteilla kuin viime vuosituhannella, mutta toki vieläkin on paljon myös pienyrityksiä ja harrastusprojekteinakin tehtyjä pelejä. Mielestäni nykyajan pelituotannossa parasta onkin juuri tarjonnan runsaus ja monipuolisuus, jokaiseen makuun löytyy kyllä sopivaa pelattavaa.
Menen tästä jatkamaan Crash Bandicootia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno peli
No vaikka sekin. Tosin nyt tekemässä musaa Maikimusiikin kanssa.
Juu. Paskaiskelmää ja paskamuusiikkia.
Miksi aikuiset naiset katselee televisiota?
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen AP on? Itse nelikymppisenä miehenä en voisi kuvitellakaan enää pelaavani, mutta olen huomannut, että kaksi-kolmikymppisille miehille ja naisille se on arkea ja johtuu ilmeisesti siitä, että pelit ovat kehittyneet huomattavasti nuoruudestani eivätkä ole enää vain lapsille suunnattuja, joten pelaamisen jatkaminen on ihan luontevaa eikä ns. epäaikuismaista.
Tosiaan suurin osa peleistä on aikuisille tarkoitettu. Itse olen pelannut koko ikäni, nyt olen 40-vuotias ja pelaan edelleen lähes joka päivä. AP lienee trolli, kun jankkaa tätä samaa "pelit on lapsille" -juttua aina vaan.
Vierailija kirjoitti:
Menen tästä jatkamaan Crash Bandicootia.
Niin olen 42v. mies.
Mä masennuin kun kukaan nainen ei halunnut mua pitkästä ja kovasta yrityksestä huolimata.
Ostin kunnon pöytäkoneen ja aloin pelaamaan nettipelejä...Sinne sitten luo oman maailmansa : )
M34
No, miks ei?