Millaista naista miehet lähestyy?
Olen mielestäni nätti ja siro. Kaksi kouluikäistä lasta. Näytän mielestäni ikäistäni nuoremmalta, tai ainakin minua luullaan aina paljon nuoremmaksi kuin olen. Silti, miehet ei kiinnostu. Olen mukava ja empaattinen. Tosin se luonne on tässä tapauksessa sivuseikka, kun ei kukaan miespuolinen tahdo edes tutustua siinä mielessä, korkeintaan seksistä on kiinnostunut. Mutta ei kiinnosta turhat seksisuhteet. Kun en kerran ole vakavasti otettava. Olen ollut jo 2,5v. sinkku. Pitäisikö vaan tajuta luovuttaa ja elää sinkkuna? Turhauttaa etsiä ketään. Millainen sitä pitäisi olla?
Kommentit (90)
Lähestyä naista? Juurihan lehdissä oli otsikko, jossa miesten halutaan lopettamaan naisien tuijottaminen. Vai vielä lähestyä pitäisi?
Ja osaan lähestyä asiallisesti, mutta alkaa mennä mielenkiinto edes yrittää, kun joku mies tekee väärin ja se yleistetään kaikkiin miehiin. Onnekseni olen jo ikäloppukin, joten ketään ei kiinnosta jos erakoidun vuokra-asuntooni. Mutten todellakaan tule myöskään kertomaan ajatuksiani naisista ja lähestymisistä. Enkä lähesty muuta kuin kauppojen kassahenkilöitä, ja ehkä mahdollisesti naispuolista esimiestä töihin pääsy toivein, ja silloinkin erittäin sukupuolineutraalisti.
No oletko edes siellä tinderissä? Ei itselleni ainakaan tule mieleenkään missään muualla naisia lähestyä, kun tinderissä on niin helppoa. Mies
En lähesty naista seksuaalisesti jos:
-en lainkaan tunne häntä (näen/kohtaan hänet ensikerran).
-hän on rumapainoinen, BMI suurempi kuin 22.
-hän on liian vanha, yli 30v.
-hän on pilannut ihonsa tatuoineella.
-hän pukeutuu kuin mies tai poika.
-hänellä on häiritsevästi meikkiä tai ehostusta.
-hän on yh-nainen jolla on lapsia.
-en saa häneltä mitään rohkaisua (positiivista elettä/vastausta) flitteihini.
Luultavimmin et ole mitään noista edellä kuvaamistasi asioista sillä kuvaamasi kaltainen nainen saa helposti seuraa. Olet luultavasti kaiken kuvaamasi vastakohta ja kahden huonotapaisen lapsen äiti eikä sellaisesta kukaan kiinnostu vaikka miljoona vuotta odottaisit.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on terveen miehen puhetta ainoastaan ikä on suhteellinen käsitys ja pitää suhteuttaa omaan ikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-en saa häneltä mitään rohkaisua (positiivista elettä/vastausta) flitteihini.Tässä on terveen miehen puhetta ainoastaan ikä on suhteellinen käsitys ja pitää suhteuttaa omaan ikään.
Tervettä tuossa oli ainoastaan tuo viimeinen kohta, eli ei lähesty naista jolta ei saa mitään positiivista elettä/vastausta "flitteihin" (tarkoitti varmaan flirttejä).
Kaikki muu ihan vaan pelkkiä makumieltymyksiä, myös se ikä. Eli vaikka hän olisi mikä haudan partaalla keikkuva vanhus, niin hän saa pitää vain alle 30v naisista jos haluaa. Se on hänen makunsa se. Tuo viimeinen kohta on se oleellinen, pitäisi olla kaikille.
kaupassa minä lähestyn myyjän näköistä naista, mutta myös myyjän näköistä tyttöä, sitä joka istuu kassakoneen takana
Todella kiinnostuin! On vain vaikea lähestyä nykyään, jos haluaa pitää kiinni maineestaan ja omaisuudestaan.
Pitää olla oma ihastuttava itsensä.
Vierailija kirjoitti:
No oletko edes siellä tinderissä? Ei itselleni ainakaan tule mieleenkään missään muualla naisia lähestyä, kun tinderissä on niin helppoa. Mies
No en ikinä menisi tinderiin. Kyllä miehen pitää pystyä lähestymään ihan oikeassa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan lähesty naista seksuaalisesti? Sinähän olet heti jo ensimmäisen lauseen perusteella sairas. Naisia lähestytään aivan muut mielessä kuin seksi.
Vierailija kirjoitti:
Helpon näköisiä! Vaarattomia ja vähän avuttoman oloisia, kuin olisit pikkupäissäsi, katse hapuilee. Tyhmä hymy naamalla.
Kenelle olet noin katkera?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en ikinä menisi tinderiin. Kyllä miehen pitää pystyä lähestymään ihan oikeassa elämässä.
Minkäs teet, kun baareissakin vauva-äm#mät tulee kieltämään katsomisenkin.
Vierailija kirjoitti:
Hyi vi..ttu.
Onko sulla sellaisia naispuolisia ystäviä, joita miehet lähestyvät? Jos on, niin koita analysoida minkälaisia nämä naiset ovat, ja miten he eroavat sinusta.
Ap on mies. Naisia ei kiinnosta miesten lähestyminen tai sen puuttuminen.
Vierailija kirjoitti:
"Kaksi kouluikäistä lasta."
Tässä se ongelma on.
Tähän mä haluisin vastauksen, miksi kouluikäiset lapset on nou nou?
Mulle just yks kaveri sanoi että kun hän oli yksin ja hällä oli lapsia niin joku oli sanonut että muuten olisit ok mutta koska lapset niin ei käy.
Eikö sellainen aikuismainen suhde sovi miehille, missä ei tarvi perhettä alkaa enää perustamaan vaan nautitaan hyvästä seurasta sillon kuin molemmille sopii.
Toki jos mies haluaa jälkikasvua ja nainen ei enää tai ei voi enää saadakaan niin siinä tapauksessa ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta esimerkiksi itse olen todella paljon vastaavanlainen mies. Hoikka, liikuntaa harrastava, viimeksi eilen yksi nainen sanoi että olen vain komistunut, pari lasta, on tunne älykkyyttä ja empaattisuutta, en ole koskaan kiinnostunut naisista ensimmäisenä seksi mielessä vaan se sisin, yhteisiä kiinnostuksenkohteita, luonne, kuinka tulee juttuun jne. En lähesty koskaan naisia muualla kuin tinderissä. Lenkkipoluilla koiran kanssa saatan moikkailla ja jäädä juttelemaankin.
Mulla on kaksi lasta, toisella on hieman neurokirjoakin. En ole nätti enkä siro, mutta ihan ok. Saan tosi paljon katseita, huomaan kun miehet katsoo, ihan tavalliset suomalaiset miehet. MUTTA kukaan ei lähesty. Paitsi yks kaks varattua ties mitkä mielessä. Keski-ikäisenä on niin paljon elämää takana kaikilla, että kaikenlaista on mukaan tullut elämään puolin jos toisin. En minäkään ketään miestä lähesty ja kaikki kenen ulkonäkö ja käytös miellyttänyt on nopeasti selvitetty somesta, että ovat varattuja.
Ehkä en löydä koskaan ketään, ei kaikki löydä.
Naisen lähestyminen on tehty nyky-yhteiskunnassa miehille mahdottomaksi. Kysyn siis että mikset sinä itse lähesty miehiä?