Millaista naista miehet lähestyy?
Olen mielestäni nätti ja siro. Kaksi kouluikäistä lasta. Näytän mielestäni ikäistäni nuoremmalta, tai ainakin minua luullaan aina paljon nuoremmaksi kuin olen. Silti, miehet ei kiinnostu. Olen mukava ja empaattinen. Tosin se luonne on tässä tapauksessa sivuseikka, kun ei kukaan miespuolinen tahdo edes tutustua siinä mielessä, korkeintaan seksistä on kiinnostunut. Mutta ei kiinnosta turhat seksisuhteet. Kun en kerran ole vakavasti otettava. Olen ollut jo 2,5v. sinkku. Pitäisikö vaan tajuta luovuttaa ja elää sinkkuna? Turhauttaa etsiä ketään. Millainen sitä pitäisi olla?
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kaksi kouluikäistä lasta."
Tässä se ongelma on.
Tähän mä haluisin vastauksen, miksi kouluikäiset lapset on nou nou?
Mulle just yks kaveri sanoi että kun hän oli yksin ja hällä oli lapsia niin joku oli sanonut että muuten olisit ok mutta koska lapset niin ei käy.
Eikö sellainen aikuismainen suhde sovi miehille, missä ei tarvi perhettä alkaa enää perustamaan vaan nautitaan hyvästä seurasta sillon kuin molemmille sopii.
Toki jos mies haluaa jälkikasvua ja nainen ei enää tai ei voi enää saadakaan niin siinä tapauksessa ymmärrän.
Eivät ne ole. Sanovathan naisetkin jos ilmoitan että on kolme lasta ettei kukaan nainen halua kolmen lapsen isää, mutta todellisuudessa niille esim 30-40v naisilla 80% tarjolla olevista on itselläänkin lapsia ja lapset ovat vain plussaa, ajatusmaailmat kohtaa ja on sitä tarvittavaa ymmärrystä kumppania kohtaan. Tietysti niin että niistä lapsista pitää huolta ja muutenkin on normaali ihminen, sehän on vain oma valinta. Iskä
En ole koskaan odottanut, että lähestyykö joku mies.
Lähestyn heti itse, jos näen jonkun mielenkiintoisen. En malta olla lähestymättä.
Toki pitää tarkasti katsoa, että onko realistista saada vastakaikua.
En koskaan mene iskemällä iskemään, vaan tunnustelen jäätä sanomalla puolihuolimattomasti jotain. Siitä se juttu sitten lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oletko edes siellä tinderissä? Ei itselleni ainakaan tule mieleenkään missään muualla naisia lähestyä, kun tinderissä on niin helppoa. Mies
No en ikinä menisi tinderiin. Kyllä miehen pitää pystyä lähestymään ihan oikeassa elämässä.
Minkäs teet, kun baareissakin vauva-äm#mät tulee kieltämään katsomisenkin.
No ethän ole ihan normaali jos kyttäät. Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä se ongelma on.
Mulle just yks kaveri sanoi että kun hän oli yksin ja hällä oli lapsia niin joku oli sanonut että muuten olisit ok mutta koska lapset niin ei käy.
Eikö sellainen aikuismainen suhde sovi miehille, missä ei tarvi perhettä alkaa enää perustamaan vaan nautitaan hyvästä seurasta sillon kuin molemmille sopii.
Toki jos mies haluaa jälkikasvua ja nainen ei enää tai ei voi enää saadakaan niin siinä tapauksessa ymmärrän.
Eivät ne ole. Sanovathan naisetkin jos ilmoitan että on kolme lasta ettei kukaan nainen halua kolmen lapsen isää, mutta todellisuudessa niille esim 30-40v naisilla 80% tarjolla olevista on itselläänkin lapsia ja lapset ovat vain plussaa, ajatusmaailmat kohtaa ja on sitä tarvittavaa ymmärrystä kumppania kohtaan. Tietysti niin että niistä lapsista pitää huolta ja muutenkin on normaali ihminen, sehän on vain oma valinta. Iskä
Näin itsekin ajattelin, lapset menee molemmin puolin edelle ja kaikki muu heidän jälkeen on plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Mistäs nyt tuulee? Täällähän on mammaraati jo vuosia sitten päättänyt ettei nainen halua miestä elämäänsä.
TÄMÄ!!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaksi lasta, toisella on hieman neurokirjoakin. En ole nätti enkä siro, mutta ihan ok. Saan tosi paljon katseita, huomaan kun miehet katsoo, ihan tavalliset suomalaiset miehet. MUTTA kukaan ei lähesty. Paitsi yks kaks varattua ties mitkä mielessä. Keski-ikäisenä on niin paljon elämää takana kaikilla, että kaikenlaista on mukaan tullut elämään puolin jos toisin. En minäkään ketään miestä lähesty ja kaikki kenen ulkonäkö ja käytös miellyttänyt on nopeasti selvitetty somesta, että ovat varattuja.
Ehkä en löydä koskaan ketään, ei kaikki löydä.
Naurattaa tuo some. Itseäni kyllä katsotaan. Mutta en ole ollenkaan missään someissa. Miten sä voit täysin tuntemattoman miehen yhtäkkiä tarkistaa somesta? Eikö se ole melkoinen työmaa löytää se mies sieltä.
Sinullahan on kaksi lasta. Mitä ihmettä puhut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä se ongelma on.
Ei sovi. Se on seksiseuraa, vaikka olisi tunteitakin. Epämääräistä. Ei se kenellekään riitä pidemmän päälle.
Nätti, siro ja pienet tissit. Pitää olla mukava luonnekkin ja huumorintajua. Jos tykkää kalastuksestakin niin jees.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs nyt tuulee? Täällähän on mammaraati jo vuosia sitten päättänyt ettei nainen halua miestä elämäänsä.
TÄMÄ!!
Tämä, miksi se ei näy ollenkaan todellisuudessa ettei naiset halua miehiä? Tinderi kertoo aivan muuta.
Nämä yleistävät kysymykset ovat ärsyttäviä. Ei ole olemasssa mitään tiettyä tyyppiä. Jokaisella on oma makunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä se ongelma on.
Ei sovi. Se on seksiseuraa, vaikka olisi tunteitakin. Epämääräistä. Ei se kenellekään riitä pidemmän päälle.
Miksi jotkut vetävät aina joka asiaan seksin mukaan? Itselläni on ollut tuollaisia juttuja vaikka kuinka paljon ja naiset ovat halunneet nimenomaan siksi että en edes puhu seksistä naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Helpon näköisiä! Vaarattomia ja vähän avuttoman oloisia, kuin olisit pikkupäissäsi, katse hapuilee. Tyhmä hymy naamalla.
Tämä! Pitää olla avuttoman ja helpon oloinen. Koko ajan hakea tyhmä virne naamalla katsekontaktia jokaiseen mieheen. Sopivasti suttuinen, haahuileva. Pieni vyötärö, korkeat korot. Loput lienee salaista karismaa ja säteilyä.
Olet oikein huomannut. Vika ei ole sinussa. Älä haaskaa aikaa itsellesi puolison etsimiseen tai lapsille uuden isäpuolen etsimiseen. Sinun kaksi lasta tarvitsevat sinua, koska olet ainut, kuka niiden lähellä on. Panostaa lapsiin. Itsestä voit samalla huolehtia itsensä ja lasten varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaksi lasta, toisella on hieman neurokirjoakin. En ole nätti enkä siro, mutta ihan ok. Saan tosi paljon katseita, huomaan kun miehet katsoo, ihan tavalliset suomalaiset miehet. MUTTA kukaan ei lähesty. Paitsi yks kaks varattua ties mitkä mielessä. Keski-ikäisenä on niin paljon elämää takana kaikilla, että kaikenlaista on mukaan tullut elämään puolin jos toisin. En minäkään ketään miestä lähesty ja kaikki kenen ulkonäkö ja käytös miellyttänyt on nopeasti selvitetty somesta, että ovat varattuja.
Ehkä en löydä koskaan ketään, ei kaikki löydä.
Naurattaa tuo some. Itseäni kyllä katsotaan. Mutta en ole ollenkaan missään someissa. Miten sä voit täysin tuntemattoman miehen yhtäkkiä tarkistaa somesta? Eikö se ole melkoinen työmaa löytää se mies sieltä.
Tarkoitin, että jos tapaan työn tai muun merkeissä jonkun kuka itseäni vähän kiinnostaisi niin uteliaana ihmisenä tartun someen, face ja google kertoo aika nopeasti että jahas, tottakai mies on varattu. Sen jälkeen voi senkin henkilön unohtaa. Kaikista paras oli kun yks vanha työkaveri laittoi viestiä ja ihmettelin sitä. Pyysi kahville jne. Menin faceen ja siellä lukee että naimisissa käyttäjän xx kanssa. Ja tuoreita kuviakin yhdessä.. enpä lähtenyt kahville.. Kyllä sos.media kertoo paljon ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpon näköisiä! Vaarattomia ja vähän avuttoman oloisia, kuin olisit pikkupäissäsi, katse hapuilee. Tyhmä hymy naamalla.
Tämä! Pitää olla avuttoman ja helpon oloinen. Koko ajan hakea tyhmä virne naamalla katsekontaktia jokaiseen mieheen. Sopivasti suttuinen, haahuileva. Pieni vyötärö, korkeat korot. Loput lienee salaista karismaa ja säteilyä.
Hyi vit! Ei ikinä tuolla tavalla. Mies
Nätti = perus
Siro = normaalipainoinen
Näytän ikäistäni nuoremmalta = niinhän me kaikki
Mukava = ihan ok
Empaattinen = jaksaa kuunnella, mutta ei ole mitään annettavaa itsestänsä
Siis oletko itse lähestynyt mitenkään miehiä? Osaatko flirttailla? Tai edes puhua ihan niitä näitä tuntemattomalle?