Millaista naista miehet lähestyy?
Olen mielestäni nätti ja siro. Kaksi kouluikäistä lasta. Näytän mielestäni ikäistäni nuoremmalta, tai ainakin minua luullaan aina paljon nuoremmaksi kuin olen. Silti, miehet ei kiinnostu. Olen mukava ja empaattinen. Tosin se luonne on tässä tapauksessa sivuseikka, kun ei kukaan miespuolinen tahdo edes tutustua siinä mielessä, korkeintaan seksistä on kiinnostunut. Mutta ei kiinnosta turhat seksisuhteet. Kun en kerran ole vakavasti otettava. Olen ollut jo 2,5v. sinkku. Pitäisikö vaan tajuta luovuttaa ja elää sinkkuna? Turhauttaa etsiä ketään. Millainen sitä pitäisi olla?
Kommentit (90)
Parempi pitää lapset piilossa niinkuin ne muutkin eikä mainita niitä heti ensitreffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ei halua kasvattaa toisen lapsia.
Asuuhan moni mies tyytyväisenä uusperheessä, jossa asuu naisen lapset aiemmasta suhteesta.
Tärkeintä on että on itse tyytyväinen.
Aika monet miehet kyllä puhuvat vähättelevästi toisista miehistä, jotka eivät ole ns samiksia (wannabe-alfoja) heidän kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kaksi kouluikäistä lasta."
Tässä se ongelma on.
Tähän mä haluisin vastauksen, miksi kouluikäiset lapset on nou nou?
Mulle just yks kaveri sanoi että kun hän oli yksin ja hällä oli lapsia niin joku oli sanonut että muuten olisit ok mutta koska lapset niin ei käy.
Eikö sellainen aikuismainen suhde sovi miehille, missä ei tarvi perhettä alkaa enää perustamaan vaan nautitaan hyvästä seurasta sillon kuin molemmille sopii.
Toki jos mies haluaa jälkikasvua ja nainen ei enää tai ei voi enää saadakaan niin siinä tapauksessa ymmärrän.
Kun kysyit tuota, että "eikö sellainen aikuismainen suhde sovi miehille, jossa nautitaan hyvästä seurasta silloin kun molemmille sopii", niin minä ainakin olen muutaman kerran saanut Tinderissä kuulla sellaista kommenttia vuoroviikkoisiltä, että he haluavat että heidän uusi naisystävä viettää aikaa heidän lastensa kanssa. Näille miehen ei sovi se, että vietetään vain kahdenkeskistä parisuhdeaikaa ilman kummankaan lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sinua joku joskus lähestynyt kun on lapsia. Ehkä voisit nyt vaan keskittyä hetken lapsiin ja muihin asioihin. 2,5 v sinkkuna on tosi lyhyt aika pitkän suhteen jälkeen.
Mutta kyllähän miehet lähestyy lapsitilanteesta, parisuhdetilanteesta ja sinkkuuden pituudesta huolimatta, ihan riippumatta siitä hakeeko nainen mitään suhdetta vai ei.
Mutta eihän aapeeta lähestytä?
Keskity lapsiin c’moon. Sama tilanne sinkkuna (tosin onnellisena) eikä miehet vois vähempää kiinnostaa. Eikö se nyt oo vähän noloa pitää jotain urpoa väkisin elämässä. Nainen on paljon onnellisempi ilman miestä :) Katso nyt vaikka kenen parisuhdetta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä se ongelma on.
Mulle just yks kaveri sanoi että kun hän oli yksin ja hällä oli lapsia niin joku oli sanonut että muuten olisit ok mutta koska lapset niin ei käy.
Eikö sellainen aikuismainen suhde sovi miehille, missä ei tarvi perhettä alkaa enää perustamaan vaan nautitaan hyvästä seurasta sillon kuin molemmille sopii.
Toki jos mies haluaa jälkikasvua ja nainen ei enää tai ei voi enää saadakaan niin siinä tapauksessa ymmärrän.
Oletan että "kouluikäiset lapset" ilmaisulla tarkoitetaan kotona yh-naisen kanssa asuvia lapsia, ihan vauvasta alkaen. Lapset kokolailla täysin estävät kaikki seksileikit, ja haittaavat suuresti rakkauden valmistamista (making love), koska makkarista ei saa kuulua mitään lasta traumatisoivia ääniä, eikä sen puoleen koksästäkään tai mistään muualtakaan.
Sitten seikka joka harva mies ymmärtää: Jos yh-naisella on lapsia jotka jo ovat muuttaneet pois yh-naisen kodista, niin yh-nainen on auttamatta liian vanha, hän on jo aivan vaihdevuosivaivojensa kynnyksellä, jos ei jo vaivoissaan.
Jo on parisuhteessa elävillä pariskunnilla vaikeeta kun ei voi harrastaa seksiä, makkarissa ei saa kuulua hiiskaustakaan, estää kaikki seksileikit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä se ongelma on.
Harvempi mies haluaa toisen miehen lapsia kaitsia. Sitäpaitsi kun aina eletään lasten ehdoilla niin sitä yhteistä aikaa ei meinaa helpolla löytää ja välillä tulee peruutuksia. Lasten koulut, harrastukset yms. sekoittaa pakkaa. Minä haluan naiselle olla se ykkös huomion kohde. Olen 2 kertaa yrittänyt seurustella yh:n kanssa, ei vaan onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Saatat olla liian tasokas tavismiehelle. Älä välitä. Turha miettiä miksi miehet ei kiinnostu. Sulla lapset kuitenkin - et kuole yksinäisyyteen.
Tinderissä tuli vastaan "olen siro, erittäin tasokas akateemisesti koulutettu joten vaadin samaa sinulta". No en jättänyt tykkäystä, ihmettelin kyllä miksi edes mulla näkyi kun en edes väitä olevani tasokas missään suhteessa.
t.osa-aikasinkku.
Harvassa ovat nykyään sellaiset naiset joita kiinnostaisi lähestyä.
Asuuhan moni mies tyytyväisenä uusperheessä, jossa asuu naisen lapset aiemmasta suhteesta.