Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista naista miehet lähestyy?

Vierailija
16.05.2024 |

Olen mielestäni nätti ja siro. Kaksi kouluikäistä lasta. Näytän mielestäni ikäistäni nuoremmalta, tai ainakin minua luullaan aina paljon nuoremmaksi kuin olen. Silti, miehet ei kiinnostu. Olen mukava ja empaattinen. Tosin se luonne on tässä tapauksessa sivuseikka, kun ei kukaan miespuolinen tahdo edes tutustua siinä mielessä, korkeintaan seksistä on kiinnostunut. Mutta ei kiinnosta turhat seksisuhteet. Kun en kerran ole vakavasti otettava. Olen ollut jo 2,5v. sinkku. Pitäisikö vaan tajuta luovuttaa ja elää sinkkuna? Turhauttaa etsiä ketään. Millainen sitä pitäisi olla? 

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kaksi kouluikäistä lasta."

Tässä se ongelma on.

Tähän mä haluisin vastauksen, miksi kouluikäiset lapset on nou nou?

Mulle just yks kaveri sanoi että kun hän oli yksin ja hällä oli lapsia niin joku oli sanonut että muuten olisit ok mutta koska lapset niin ei käy. 

Eikö sellainen aikuismainen suhde sovi miehille, missä ei tarvi perhettä alkaa enää perustamaan vaan nautitaan hyvästä seurasta sillon kuin molemmille sopii.

Toki jos mies haluaa jälkikasvua ja nainen ei enää tai ei voi enää saadakaan niin siinä tapauksessa ymmärrän.

Oletan että "kouluikäiset lapset" ilmaisulla tarkoitetaan kotona yh-naisen kanssa asuvia lapsia, ihan vauvasta alkaen. Lapset kokolailla täysin estävät kaikki seksileikit, ja haittaavat suuresti rakkauden valmistamista (making love), koska makkarista ei saa kuulua mitään lasta traumatisoivia ääniä, eikä sen puoleen koksästäkään tai mistään muualtakaan.

Sitten seikka joka harva mies ymmärtää: Jos yh-naisella on lapsia jotka jo ovat muuttaneet pois yh-naisen kodista, niin yh-nainen on auttamatta liian vanha, hän on jo aivan vaihdevuosivaivojensa kynnyksellä, jos ei jo vaivoissaan.

Vierailija
62/90 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaksi lasta, toisella on hieman neurokirjoakin. En ole nätti enkä siro, mutta ihan ok. Saan tosi paljon katseita, huomaan kun miehet katsoo, ihan tavalliset suomalaiset miehet. MUTTA kukaan ei lähesty. Paitsi yks kaks varattua ties mitkä mielessä. Keski-ikäisenä on niin paljon elämää takana kaikilla, että kaikenlaista on mukaan tullut elämään puolin jos toisin. En minäkään ketään miestä lähesty ja kaikki kenen ulkonäkö ja käytös miellyttänyt on nopeasti selvitetty somesta, että ovat varattuja. 

Ehkä en löydä koskaan ketään, ei kaikki löydä.

Naurattaa tuo some. Itseäni kyllä katsotaan. Mutta en ole ollenkaan missään someissa. Miten sä voit täysin tuntemattoman miehen yhtäkkiä tarkistaa somesta? Eikö se ole melkoinen työmaa löytää se mies sieltä. 

Tarkoitin, että jos tapaan työn tai muun merkeissä jonkun kuka itseäni vähän kiinnostaisi niin uteliaana ihmisenä tartun someen, face ja google kertoo aika nopeasti että jahas, tottakai mies on varattu. Sen jälkeen voi senkin henkilön unohtaa. Kaikista paras oli kun yks vanha työkaveri laittoi viestiä ja ihmettelin sitä. Pyysi kahville jne. Menin faceen ja siellä lukee että naimisissa käyttäjän xx kanssa. Ja tuoreita kuviakin yhdessä.. enpä lähtenyt kahville.. Kyllä sos.media kertoo paljon ihmisistä. 

Tähän pakko sanoa että tinderin ihmeellisen maailman kautta kun niitä naisia olen treffaillut on tullut sellaisia itselleni vähän outoja sukunimen tiedustelijoita. Kun sitten olen sen kertonut kun tiedän että Google ei kerro yhtään mitään, eikä sillä nimellä löydy someja niin kohta kysellään oonko mä ollenkaan missään someissa. En ole ja vaikka olisinkin (olin joskus facessa) niin ei siellä silloin tullut mieleenkään mitään sen ajan parisuhteesta mainita, eikä se kumppani ollut muhun missään yhteydessä siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan odottanut, että lähestyykö joku mies.

Lähestyn heti itse, jos näen jonkun mielenkiintoisen. En malta olla lähestymättä.

Toki pitää tarkasti katsoa, että onko realistista saada vastakaikua.

En koskaan mene iskemällä iskemään, vaan tunnustelen jäätä sanomalla  puolihuolimattomasti jotain. Siitä se juttu sitten lähtee.

Sama täällä.

Vierailija
64/90 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen mielestäni nätti ja siro"

Sinun mielipiteelläsi ei ole yhtään mitään merkitystä parisuhdemarkinoilla. Kaikki tämänkin palstan mummeleista sanovat samoin, ja lisäksi vielä sanovat olevansa mielestään nuoria tai nuorekkaita. Mutta joka ikisen miehen mielestä he ovat rumapainoisia vanhoja ryhävalaita. Miehen mielipiteellä on ihan oikeasti merkitystä parinvalinassa, naisen on oikeasti oltava sellainen että hänet kehtaa esitellä ystävilleen ja suvulleen.

Vierailija
65/90 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs nyt tuulee? Täällähän on mammaraati jo vuosia sitten päättänyt ettei nainen halua miestä elämäänsä.

TÄMÄ!!

Tuo on oikeesti mies

Vierailija
66/90 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, itse olin yh ja olin välillä todella yksinäinen. Miehet tuijottivat ja kuolasivat perääni mutta kukaan ei tosissaan halunnut tutustua minuun. Osa haki pelkkää seksiseuraa ja koki lapsen suhteen esteenä. Tunsin vuosia ettei kukaan nähnyt minua, ainoastaan ulkonäköni. Lopetin kaiken deittailun, keskityin työntekoon ja uraan, olin yksinäinen…kun lapsi sitten oli teini, aloin deittailla uudelleen, en niin vakavasti mutta katselin mitä oli tarjolla. Lopulta kävi niin, että tapasin nykyisen mieheni <3. Yhteen muutettiin vasta kun lapsi oli jo muuttanut kotoa pois. 

67/90 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun monet naiset hankkii lapsia nykyaikana. Ei kannattaisi. Ja miehet on yliarvostettuja.

Vierailija
68/90 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lähesty naista seksuaalisesti jos:

-en lainkaan tunne häntä (näen/kohtaan hänet ensikerran).
-hän on rumapainoinen, BMI suurempi kuin 22.
-hän on liian vanha, yli 30v.
-hän on pilannut ihonsa tatuoineella.
-hän pukeutuu kuin mies tai poika.
-hänellä on häiritsevästi meikkiä tai ehostusta.
-hän on yh-nainen jolla on lapsia.
-en saa häneltä mitään rohkaisua (positiivista elettä/vastausta) flitteihini.

Tässä on terveen miehen puhetta ainoastaan ikä on suhteellinen käsitys ja pitää suhteuttaa omaan ikään. 

Nainen menettää seksuaalisuutensa täysin kun hänen elimistö lakkaa tuottamasta naissukuhormoneja, keskimäärin 50v iässä, mutta oireet alkavat keskimäärin 5 vuotta sitä ennen.

Joten, vaikka mies olisi kuinka vanha tahansa, on hänen uuden naisensa oltava paljon nuorempi, peukalosääntönä 40v miinus tulevan parisuhteen toivottu kesto vuosina. Siis, jos tavoitteena on 12 vuotta kestävä suhde, niin naisen ikä on oltava 40v - 12v = 28v, silloin voidaan olettaa ettei parisuhde tule päättymään ennen aikojaan naisen vaihdevuosivaivojen takia.

Vierailija
69/90 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä se ongelma on.

Mulle just yks kaveri sanoi että kun hän oli yksin ja hällä oli lapsia niin joku oli sanonut että muuten olisit ok mutta koska lapset niin ei käy. 

Eikö sellainen aikuismainen suhde sovi miehille, missä ei tarvi perhettä alkaa enää perustamaan vaan nautitaan hyvästä seurasta sillon kuin molemmille sopii.

Toki jos mies haluaa jälkikasvua ja nainen ei enää tai ei voi enää saadakaan niin siinä tapauksessa ymmärrän.

Toisilta kuultujen juttujen perusteella lapset on herkemmin ongelma (lapsettomille) aikuisille miehille, nuorena yh:na nuorten maailmassa on paljon helpompaa. Miehet on vielä kirkasotsaisia ja uskovat elämään ja rakkauteen, ei sellaisia nuivia negiksiä kuin monista miehistä vanhemmiten tulee. Nuoret miehet on sellaisia söpöjä ja avuliaita.

Vierailija
70/90 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi vi..ttu. 

Joo, ei lienee maailmassa naista joka tuolta lähestymistä haluaisi :D

Onneksi itseäni lähestyy vain komeahkot ja nuorehkot miehet, ei nettipalstojen sedät.

Vierailija
71/90 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vauvalla jotkut mieskirjoittajat toistuvasti väittävät, että kaikkia naisia lähestytään,.ja että kuka tahansa nainen saa kyllä itselleen kumppanin, jos vaan haluaa. 

Voin vakuuttaa ihan omakohtaisen kokemuksen kautta, että asia ei todellakaan ole näin.

Vierailija
72/90 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän kukaan lähesty naista seksuaalisesti? Sinähän olet heti jo ensimmäisen lauseen perusteella sairas. Naisia lähestytään aivan muut mielessä kuin seksi.

Feministitkin kaakattavat käsitteestä ei-toivottu seksuaalinen lähestyminen.

Ei-toivottu seksuaalinen lähestyminen tarkoittaa feministeille sitä että liian köyhä mies lähestyy naista seksuaalisesti, tavalla tai toisella - joko vislaa, ihailee naisen tisuleita, pakaroita, paljaita alaraajoja, varpeja, yms. tai  sanallisesti joko vitsikkäästi, kaksimielisesti, taikka suoraan ehdottaen peuhaamista taikka yhdessä kahvilla käymistä, koskettelua joko "vahingossa" tai ihan tarkoituksella kuten pakarasta nipistäminen, jalkapeli, jne.

Toivottu seksuaalinen lähestyminen puolestaan tarkoittaa feministeille sitä että riittävän rikas, varakas tai hyvätuloinen mies lähestyy seksuaalisesti.

Vierailija
73/90 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sellaista kuin Sinkkulaivan punahiuksinen Elina. Hiusten värillä ei merkitystä, mutta hän vaikutti juuri siltä ihan tavalliselta järkevältä naiselta. Hän luultavasti osaisi lukea, mitä miehen päässä liikkuu.

Vierailija
74/90 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo mitään ongelmaa löytää seuraa. 45 v. äiti pk-seudulta.

Vierailija
75/90 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei oo mitään ongelmaa löytää seuraa. 45 v. äiti pk-seudulta.

Hieno homma, mutta ei sellaisenaan vastaa aapeen kysymykseen:

Millaista naista miehet lähestyy?

Vierailija
76/90 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista naistamiehet helpoiten lähestyy, joka ei ole liian kaunis ja on vähän räväkkä.

Kauniit ja ujot jäävät helposti vaille miesten huomiota paitsi sitten, kun tulee jokin tarpeeksi itsevarma mies kokeilemaan onneaan.

Vierailija
77/90 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista miestä ap lähestyy?

Vierailija
78/90 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä se ongelma on.

Koska en pidä lapsista enkä halua olla lasten kanssa tekemisissä vapaa-ajallani. Ei kauheasti innosta sellainen suhde, jossa voin olla naisen kanssa vain joka toinen viikko.

Vierailija
79/90 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä vauvalla jotkut mieskirjoittajat toistuvasti väittävät, että kaikkia naisia lähestytään,.ja että kuka tahansa nainen saa kyllä itselleen kumppanin, jos vaan haluaa. 

Voin vakuuttaa ihan omakohtaisen kokemuksen kautta, että asia ei todellakaan ole näin.

Uskon tämän 100%: sti. Ei meitä kaikkia miehiäkään lähestytä.

Vierailija
80/90 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsettomana miehenä vaikka nainen olisi kuinka match niin jos naisella lapsia tai haluaa lapsia niin jää väliin kun itse en lapsia halua ja lapsielämä ei ole minun juttuni.

Minulla sama, mutta olen nainen ja kiinnostunut miehistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan