IL: Tämän takia naiset kiinnostuvat itseään merkittävästi vanhemmista miehistä
Tiktokissa trendaavat videot, joissa parikymppiset naiset kertovat viehättyvänsä itseään reilusti vanhemmista miehistä, niin kutsutuista hopeaketuista.
Kumppanien välinen ikäero on tavallinen ilmiö ympäri maailman.
Yleensä mies on vanhempi osapuoli ja nainen nuorempi.
Evolutionaarisesta näkökulmasta katsottuna nuorempi nainen on hedelmällisempi mikä taas selittäisi miehen kiinnostusta nuorempaan naiseen.
Mieskeho taas säilyy hedelmällisenä iän karttumisesta huolimatta.
Hopeakettu on tunnetusti myös hyvä rakastaja.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/649a15e6-3338-46f5-ae6f-10b449f5e38c
Kommentit (251)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun näin otsikon, olin aika varma että tämä ketju tulee sisältämään valtavasti viestejä (vanhemmilta?) naisilta, joissa todetaan että nuoret naiset eivät missään nimessä koskaan halua itseään vanhempaa miestä, ja koko juttu on puhdasta valetta alusta loppuun.
En joutunut pettymään.
No vanhemmat naiset ovat olleet joskus nuoria naisia, joten tietänevät varmaan paremmin kuin sinä, mitä mieltä nuoret naiset ovat setämiehistä, n'est ce pas?
Ja myös ehtineet harjaantua naisten kansallisurheilussa eli omaa egoa puoltavassa valehtelussa joten buona notte vaan.
Vakuuttele sinä tätä itsellesi, jos siitä tulee parempi mieli. Fakta kuitenkin on, että suurin osa nuorista naisista ei ole millään lailla kiinnostuneita ik
Muttakun juuri ne kaikki ihanat pepun keikuttajat tiktokissa ja lätkävaimomatskut ja gold-diggerit, ovat ja juuri nämä ovat myös se ryhmä, jotka ikämiehiä kiinnostaa, ei ne mitään opettajaksi opiskelevaa lylleröä lyhyillä hiuksilla haluakaan, joitan kuintenkin vielä toistaiseksi suurin osa nuorista naisista on, vaikka painopiste on kovasti kääntymässä tähän pepun keinutukseen.
Kyllä he ovat poikkeuksia, jotka kykenevät seksuaalisesti kiinnostumaan itseään kovin paljon vanhempiin ihmisiin. Tietysti on mahdollista, että ystävyyden kautta voi näinkin tapahtua. Kyllä minulle nuorena oli se pari kolme vuotta itseäni vanhempi mies se maksimi. 10 vuotta vanhempi oli jo friikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa suuren ikäeron suhteet ovat käsittääkseni harvinaisempia, kuin länsimaissa keskimäärin. Googlen mukaan länsimaissa keskimäärin n. 8 % romanttisista (hetero)suhteista on sellaisia, jotka voidaan luokitella "suuren ikäeron" suhteiksi, ja näistä suhteista valtaosa on nuorempi nainen/vanhempi mies -pareja.
Eli vaikuttaa siltä että noi Tiktokit sinänsä edustaa ihan todellista yhteiskunnallista ilmiötä, mutta Suomessa tuota vaan ilmenee vähemmän kuin muualla. Eli suomalaisen hopeaketun mahdollisuus saada nuorempi nainen lienee hieman huonompi, kuin esim. ranskalaisen hopeaketun :)
Melkoista kehäpäättelyä. Sun "käsityksestä" tulikin yhtäkkiä fakta. Näin se naisen logiikka toimii. Keksitään omasta pienestä päästä jokin ajatus, höpötellään lisää oman pienen pään tuotosta ja sitten
Ei ole normaaleja vaikka niitä kovasti normalisoidaan. Valitettavasti tämä on vain se suunta johon enemmän ja enemmän mennään, moni kuitenkin haluaa sen matkustelen-ajan avoautolla-siemailen drinkkejä-elämän ikäsedän kanssa, kuin raataa ja nöyristelee koko elämän jossain alepan kassalla ja syö jotain mikroruokaa ja kattelee salkkareita.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä he ovat poikkeuksia, jotka kykenevät seksuaalisesti kiinnostumaan itseään kovin paljon vanhempiin ihmisiin. Tietysti on mahdollista, että ystävyyden kautta voi näinkin tapahtua. Kyllä minulle nuorena oli se pari kolme vuotta itseäni vanhempi mies se maksimi. 10 vuotta vanhempi oli jo friikkiä.
Eikös naiset ole tähän aina olleet ihan kykeneviä, maailman vanhin ammattikin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun näin otsikon, olin aika varma että tämä ketju tulee sisältämään valtavasti viestejä (vanhemmilta?) naisilta, joissa todetaan että nuoret naiset eivät missään nimessä koskaan halua itseään vanhempaa miestä, ja koko juttu on puhdasta valetta alusta loppuun.
En joutunut pettymään.
Mikäs se vitsi olikaan, että nuori nainen sanoo miehelle (vanhempi tai ei), että "tahdon", johon vanhempi ulkopuolinen rouva tokaisee "en tahdo". Mutta siis minä miehenä olen deittaillut paljon nuorempia naisia ja yleisesti on runsaasti naisia, jotka tykkäävät vanhemmista miehistä, mukaan lukien varmasti moni täällä kommentoivista tädeistä omassa nuoruudessaan. Mutta ilmeisesti kokemukseni eivät olekaan aitoja, koska joku täti täällä niin sanoo. :D
J
Kiitos, olen 36-vuotias, ja jos joskus saan pojan, toivon ettei hänestä kasva kaltaistasi mulkvistia.
Vierailija kirjoitti:
Olisi järkevää jos mies olisi hieman nuorempi kuin nainen. Naisten elinikähän on pitempi kuin miesten. Myös jos ei miehellä kunnolla keuli, sitä on vaikeampi piilottaa makkarissa.
Monet naiset haluavat ns valmiiseen pöytään. Eli pitää olla rahaa, saavutettuna riittävä asema yhteiskunnassa ja paljon muuta, jotta nämä naiset itse pääsisivät helpommalla. Kaukana ovat ajat, jolloin sitä elämää rakennettiin yhdessä - jos sellaisia koskaan on ollutkaan.
Eikä siinä taloudellisen turvan haluamisessa sinänsä mitään pahaa ole, kunhan ovat rehellisiä asiasta. Raha tuo turvaa. Ainakin tiettyyn pisteeseen asti. Turhan moni vaan valehtelee päin näköä ja väittää, että ei se raha heitä niin kiinnosta - ja suorastaan hyppäävät syliin, jos kurvaat paikalle Ferrarilla ja taskut rahaa pursuten.
Vierailija kirjoitti:
Naiset viehättyy "isähahmoista" ja tämän takia naiset tykkää itseään vanhemmista herrasmiehistä.
M49
Kyllä moni nuori nainen tykkää myös että miehellä on miehekkäät piirteet, kokemusta, varallisuutta, jotka ovat juuri niitä asioita, mitä pojan klopeilta ei löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa on taas kerran päädytty siihen, että on aivan sopivaa, jos naisella on itseään selvästikin nuorempi mies, mutta ei sitä, jos naisella on itseään selvästi vanhempi mies.
Miten sinä voit osata kirjoittaa ilman, että osaat lukea?
Eiväthän nuo kaksi ole koskaan toisiaan sulkeneet pois
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös naiset ole tähän aina olleet ihan kykeneviä, maailman vanhin ammattikin?
Jos prostituutioon viittaat, ei ole maailman vanhin ammatti. Mutta kiva ylläpitää tätä myyttiä, että saa halvennettua naisia.
Jaa. Mun miesystävä on 14 vuotta vanhempi. Olen jo toki itsekin lisääntymisiän ohittanut. Olemme samankaltaisessa elämäntilanteessa, molemmilla on vielä teini-ikäisiä lapsia, miehellä itse asiassa nuorempia kuin minulla. Minä olen eläkkeellä ja mies jää kohta. Kuulumme kuitenkin samaan sukupolveen X, vaikka olemme erilaisista lähtökohdista.
Mies on ihan tavallinen duunari, mutta hän on komea, yksi komeimmista ikinä tapaamistani miehistä. Jos ei olisi, niin tunnustettakoon, että en olisi hänestä ollut kiinnostunut. Hän huolehtii itsestään, liikkuu ja hänellä on terveelliset elämäntavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset viehättyy "isähahmoista" ja tämän takia naiset tykkää itseään vanhemmista herrasmiehistä.
M49
Kyllä moni nuori nainen tykkää myös että miehellä on miehekkäät piirteet, kokemusta, varallisuutta, jotka ovat juuri niitä asioita, mitä pojan klopeilta ei löydy.
Itse olen juurikin nuori nainen ja voin sanoa, etten pidä vanhoista miehistä seksuaalisesti. Rahaa on itsellänikin, koska käyn töissä. Toivottavasti pysyn pitkään niin hyvän näköisenä, että saan nuorilta miehiltä. Varmasti aika moni ikärouva muistelee kaiholla hyvännäköisiä nuoria miehiä.
Oletko ikinä kuullut kuinka kaihoisasti mummot muistelee, kuinka komea oma mies oli silloin kun tapasivat (nuorena). Nuoret miehet on ihania.
Ystäväpiirissäni oli yksi korkean ikäeron pariskunta ja kuten arvatakin saattaa vituiks meni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selittääkö tämä syntyvyyden romahduksen? Tuon ikäiset miehet ei isiksi tule.
/sarkasmi
Tuskin. Eiköhän naiset jotka halua näihin suhteisiin, myös itse halua pysyä lapsettomina. Siskollani on itseään 27 vuotta vanhempi mies. Hänelle oli myös jo teininä selvää, että lapsia hän ei koskaan halua, vaan tavoite on vaan mahdollisimman nautinnollinen elämä itselle. Vanhempi mies pystyi sellaisen kerätyllä omaisuudella ja elämänkokemuksella tarjoamaan paremmin kuin nuoret ja usein varattomat. Tuo mies on vielä varsin varakas, joten on heillä kaikenlaista luksusnautintoa elämässä ollut ja on paljonkin. Ja tyytyväisiä ovat. Varmaan pysyvätkin tyytyväisinä, kun molemmat on samanhenkisiä ihmisiä, mutta ongelmia voi tulla sitten kun aikanaan mies tulee niin vanhaksi, että alkaa rajoittaa menemistä ja tekemistä, tai ehkä jopa joutuisi häntä hoitamaan.
Villi veikkaus, että paria - hyvin harvinaista - poikkeusta lukuunottamatta tuollainen nainen etsii itselleen uuden (tällä kertaa vähän nuoremman, eli lähempänä omaa ikäänsä) elättäjän. Vain siksi että voisi jatkaa tuota huoletonta elämäänsä.
Olen viisikymppinen. Mies yli 70. Haluan matkustella ja harrastaa. Miehellä etenevä, parantumaton sairaus. Hän viihtyy kotona. Lapset aikuisia. En kadu aikanaan rakastumistani vanhempaan mieheen. Elämä on ollut hyvää. Nyt ikäero tuntuu hankalalta ja tulevaisuus huolestuttaa. Emme vanhene yhdessä vaan erikseen. Minulla on työ ja olen sosiaalisest aktiivinen. Hänen tulevaisuutensa on luultavasti ympärivuorokautinen hoitokoti.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä, jos pystyy ihastumaan ja rakastumaan huomattavasti itseään vanhempaan mieheen. Itselläni ei ole ollut tällaisia naisia ystäväpiirissä enkä ole itsekään koskaan ollut kiinnostuntu vanhoista miehistä.
Miksei pystyisi, eikai sitä voi valita keneen rakastuu.
Vierailija kirjoitti:
Miksei vanhempi mies voisi olla kiinnostava ihan samoista syistä kuin samanikäinen mies. Pakkoko siihen on olla eri syyt.
Parinvalinnassa on naisten enemmistön mielestä aina kyseessä "kemiat". Mikään ulkoinen tai sisäinen ominaisuus tai piirre kumppanissa ei merkkaa mitään, kun ne kemiat alkavat jyllätä. Siksi ei myöskään olemassa mitään tasoja. Tämä väkevä eetos unohtuu vain silloin kun kyseessä on ikäero. Naiset ovat pääsääntöisesti ikär#sisteja.
Otin itselleni vanhemman miehen vain koska sillä on paljon pätäkkää ja kannatti. Seksiä ei ole ollut 8 vuoteen kun sillä ei seiso, joten helpolla pääsen. Luuleeko joku oikeasti että noi vanhemmat äijät on jotenki haluttavia?
Vanhempi mies on varmempi valinta. Nuori mies saattaa helpostikin lopettaa suhteen, mutta vanhempi mies tuskin niinkään. On siten turvallisempaa tehdä lapsia vanhemman miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miksei vanhempi mies voisi olla kiinnostava ihan samoista syistä kuin samanikäinen mies. Pakkoko siihen on olla eri syyt.
Juuri näin. Persoona ratkaisee!!
Vierailija kirjoitti:
Vanhempi mies on varmempi valinta. Nuori mies saattaa helpostikin lopettaa suhteen, mutta vanhempi mies tuskin niinkään. On siten turvallisempaa tehdä lapsia vanhemman miehen kanssa.
Paitsi jos haluaa terveen lapsen.
Jep, tätä samaa olin tulossa kirjoittamaan. Parikymppisenä jo 10 vuoden ikäero tuntui täysin mahdottomalta. Minulla oli silloin vain yksi ystävä, joka päätyi yhteen itseään reippaasti vanhemman (ikäero16 vuotta) miehen kanssa, mutta hänellä olikin taustalla traumaattinen isäsuhde ja ennen tuota vanhaa äijää hän oli ehtinyt panna läpi n. 150 nuorempaa ja vanhempaa miestä ja naista.