Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Tämän takia naiset kiinnostuvat itseään merkittävästi vanhemmista miehistä

Vierailija
15.05.2024 |

Tiktokissa trendaavat videot, joissa parikymppiset naiset kertovat viehättyvänsä itseään reilusti vanhemmista miehistä, niin kutsutuista hopeaketuista.

Kumppanien välinen ikäero on tavallinen ilmiö ympäri maailman.

Yleensä mies on vanhempi osapuoli ja nainen nuorempi.

Evolutionaarisesta näkökulmasta katsottuna nuorempi nainen on hedelmällisempi mikä taas selittäisi miehen kiinnostusta nuorempaan naiseen.

Mieskeho taas säilyy hedelmällisenä iän karttumisesta huolimatta.

Hopeakettu on tunnetusti myös hyvä rakastaja. 

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/649a15e6-3338-46f5-ae6f-10b449f5e38c

Kommentit (251)

Vierailija
61/251 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitusviestissä on totuus. Täydennyksenä vielä, me setämiehet emme ole kiinnostuneita täti-ihmisistä.

Tai sitten miehet eivät osaa lukea tai ymmärrä lukemaansa. Tuossa jutussa pääpointti ei edes ollut setämiehen ikä, vaan raha ja varallisuus, jos nuori nainen hakee parisuhteeltaan rahaa ja taloudellista turvallisuutta. 

Sanatarkasti lainaus juttuun"

"Käytännössä tämä voi tarkoittaa sitä, että vanhempi osapuoli tarjota esimerkiksi turvaa, suojaa ja taloudellista hyötyä, kun taas nuorempi tarjoaa seksiä."

Vierailija
62/251 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tädit tulevat tähän ketjuun pahoittamaan mielensä?

Valtava katkeruus paistaa kommenteista, vaikka kuinka yrittäisivät esittää olevansa vahvoja itsenäisiä naisia.

Ei nyt lähde tämä sinun yritelmäsi. Tässä keskustelussa nimenomaan ei ole katkeruutta muualla kuin sinun viesteissäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/251 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tädit tulevat tähän ketjuun pahoittamaan mielensä?

Valtava katkeruus paistaa kommenteista, vaikka kuinka yrittäisivät esittää olevansa vahvoja itsenäisiä naisia.

Ei täällä paista mikään muu, kuin löysälihaisten setien itsepetos, kun kuvittelevat, että heillä vielä olisi jotain saumaa tiukkoihin parikymppisiin neitoihin ja turhautuvat tajutessaan, että juna meni jo kauan sitten. Vanhemmat naiset saavat seksiä milloin vaan nuoremmilta miehiltä, eikä heidän tarvitse maksaa siitä ilosta. XD

Vierailija
64/251 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä muista naisista, mutta itseäni on aina ällöttänyt ajatuskin vanhasta miehestä kumppanina, puhumattakaan vielä sellaisesta joka voisi iän puolesta olla oma isäni. 5 vuotta ihan maksimi ikäero, sekin alkaa jo tehdä tiukkaa. Haluan olla kumppanini kanssa samassa elämänvaiheessa ja samalla henkisellä tasolla.

Nykyinen mies on vajaan vuoden nuorempi ja erittäin hyvä näin.

Vierailija
65/251 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on taas kerran päädytty siihen, että on aivan sopivaa, jos naisella on itseään selvästikin nuorempi mies, mutta ei sitä, jos naisella on itseään selvästi vanhempi mies.

Vierailija
66/251 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako tässä yhteydessä edes mainita Danny ja Helmi.

Siinäkin suhteessa tulee esille raha ja julkisuus, jota Helmi on hyödyntänyt vuosia. 

Kukaan ei tietäisi, kuka on Helmi, koska ei ole saanut luotua työuraa tai ollut edes töissä ja nyt kun hän elää Dannyn puolisona, saa ihan kivan elintason ja lomamatkat aurinkorannoille ja saa olla julkisuuden valokeilassa ja vastaavasti Danny nuoren puolison. Vaihtokauppa. 

Eipä Helmiä kiinnostaisi  työtön ja köyhä vanhempi setämies, vaan miehen pitää maksaa luksusta nuoren naisen elämään, kun hänellä siihen ei ikänsä puolesta olisi rahaa. 

Vierailija
67/251 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on taas kerran päädytty siihen, että on aivan sopivaa, jos naisella on itseään selvästikin nuorempi mies, mutta ei sitä, jos naisella on itseään selvästi vanhempi mies.

Ei ole. Pahoittelen kuitenkin että et saa provojasi lentämään vaikka kuinka yrität. Mitä saat siitä että yrität saada ihmiset kiinni toistensa kurkkuihin?

Vierailija
68/251 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tuollainen, että olen aina tykännyt hopeaketuista. Puolisoni on minua 14v vanhempi. 

Mitä nämä asiasta ilahtuneet miehet harvemmin ymmärtävät on se, että sillä ketulla pitää olla tukka päässä, ja sen pitää olla pitkä, hyväkuntoinen ja komea, sekä fiksu ja sivistynyt. 

Keskiverto keski-ikäinen suomalaismies EI ole hopeakettu. 

Olen 54v. Minua 14v nuorempi nainen on nelikymppinen, ei kaksvitonen. Tässä on mahdollista että molemmilla on toisilleen annettavaa myös henkisellä tasolla. Kaksvitosen kanssa ei ole. Kaksvitoset voivat olla sivistyneitä, älykkäitä ja asioista perilläolevia mutta heidän pitää elää kaksvitosen elämää, ei viisvitosen - ei edes nuorekkaan viisvitosen.

Minkälaista on se "kaksvitosen elämä" jotai pitää elää? 

Vierailija
69/251 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on oikein kyllä, ihan vastapainoksi kaikille niille suhteille joissa on ikäero toisinpäin. Jos ikä on vain numero, niin näitä suhteitahan täytyy olla yhtä paljon molemmin päin?

Vierailija
70/251 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus selvästi sattuu.

Fakta on, että otsikko saa mammat raivon valtaan.

Vierailija
71/251 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman ikäiset ovat kehityksestä jäljessä, lapsellisia,härskejä,sovinistisia, eivät kykene sitoutumaan, epävarmoja, kokemattomia ja huonoitsetuntoisia kiusaajarenttuja ja pään aukojia. Vanhempi on älykkäämpi, kypsempi, hauskempi, romanttisempi, kohteliaampi, hellempi ja usein myös paremman näköinen kuin nuorempi. Kokenut on myös parempi seksissä. Epävarmuus ja huono itsetunto rumentaa.

Vierailija
72/251 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sinä voit osata kirjoittaa ilman, että osaat lukea?

Vierailija
73/251 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus selvästi sattuu.

Fakta on, että otsikko saa mammat raivon valtaan.

Mikä totuus? Se, että nuoret naiset eivät lähtökohtaisesti pidä vanhoista, isiensä ikäisistä sedistä? Ei satu yhtään.

Vierailija
74/251 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katselee minkälaisia turjakkeita 90 prosenttia näistä "hopeaketuista" on niin charmikas ei ole se eka sana jolla heitä kuvailisin. 

Dream on. 

Vierailija
75/251 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tuollainen, että olen aina tykännyt hopeaketuista. Puolisoni on minua 14v vanhempi. 

Mitä nämä asiasta ilahtuneet miehet harvemmin ymmärtävät on se, että sillä ketulla pitää olla tukka päässä, ja sen pitää olla pitkä, hyväkuntoinen ja komea, sekä fiksu ja sivistynyt. 

Olen 54v. Minua 14v nuorempi nainen on nelikymppinen, ei kaksvitonen. Tässä on mahdollista että molemmilla on toisilleen annettavaa myös henkisellä tasolla. Kaksvitosen kanssa ei ole. Kaksvitoset voivat olla sivistyneitä, älykkäitä ja asioista perilläolevia mutta heidän pitää elää kaksvitosen elämää, ei viisvitosen - ei edes nuorekkaan viisvitosen.

En osaa - eikä sitä voikaan - määrittää tarkasti mutta varmasti se on erilaista kuin se mitä itse elän viisvitosena. 

Vierailija
76/251 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman ikäiset ovat kehityksestä jäljessä, lapsellisia,härskejä,sovinistisia, eivät kykene sitoutumaan, epävarmoja, kokemattomia ja huonoitsetuntoisia kiusaajarenttuja ja pään aukojia. Vanhempi on älykkäämpi, kypsempi, hauskempi, romanttisempi, kohteliaampi, hellempi ja usein myös paremman näköinen kuin nuorempi. Kokenut on myös parempi seksissä. Epävarmuus ja huono itsetunto rumentaa.

Paksua tuubaa koko sepustus, mutta kaikkein naurettavin väite on kyllä tuo, että vanhat patut olisivat paremman näköisiä kuin nuoret, HAH!

Vierailija
77/251 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet tuntuu uskovan kaiken mitä ne vaan haluaa uskoa. 

Mamma ei myöntäisi sen olevan mahdollista edes vaikka itse herra dicaprio ostaisi lentolipun suomeen ja tulisi tyttöystävänsä kanssa plimputtamaan hänen ovikelloa. Tai danny ja helmi.

Ei, mieluummin mamma menisi vapaaehtoisesti suljetulle osastolle koska sen on pakko olla psykoosin aiheuttamaa harhaa. PAKKO.

Läski-Caprio.

Myönnä jo, poika: sinä käyt kuumana lihaviin setiin, joilla on rahaa. Persu myy percettään.

Vierailija
78/251 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paksua tuubaa koko sepustus, mutta kaikkein naurettavin väite on kyllä tuo, että vanhat patut olisivat paremman näköisiä kuin nuoret, HAH!

Hyvänä kakkosena se, että nuoret olisivat sovinistisempia ja härskimpiä kuin vanhat patut :D

Vierailija
79/251 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan jos tykkäävät, onpahan meille vanhemmille kuumille "tädeille" sitten nuorta miesseuraa enemmän tarjolla 🤩

Vierailija
80/251 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmiten parikymppiset eivät halua sitoutua. On vaikea löytää pysyvää kumppania parikymppisenä oman ikäisistä kun kaikki tulevat deiteille vain tsoukilla, katsomaan vain huvin vuoksi minkälaisia ihmisiä deittimaailmassa liikkuu/tekevät ohareita/tulevat varattuina deiteille oman puolisonsa/kaverinsa/bestiksensä kanssa/katselevat deiteillä heti vieraisiin pöytiin/valehtelevat niin, että korvat heiluu/esiintyvät aivan toisina henkilöinä jne. jne jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä