Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Tämän takia naiset kiinnostuvat itseään merkittävästi vanhemmista miehistä

Vierailija
15.05.2024 |

Tiktokissa trendaavat videot, joissa parikymppiset naiset kertovat viehättyvänsä itseään reilusti vanhemmista miehistä, niin kutsutuista hopeaketuista.

Kumppanien välinen ikäero on tavallinen ilmiö ympäri maailman.

Yleensä mies on vanhempi osapuoli ja nainen nuorempi.

Evolutionaarisesta näkökulmasta katsottuna nuorempi nainen on hedelmällisempi mikä taas selittäisi miehen kiinnostusta nuorempaan naiseen.

Mieskeho taas säilyy hedelmällisenä iän karttumisesta huolimatta.

Hopeakettu on tunnetusti myös hyvä rakastaja. 

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/649a15e6-3338-46f5-ae6f-10b449f5e38c

Kommentit (251)

Vierailija
21/251 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei vanhempi mies voisi olla kiinnostava ihan samoista syistä kuin samanikäinen mies. Pakkoko siihen on olla eri syyt.

Samanikäinen on lapsellinen ja t y ,, h m- ä. Vanhempi on älykäs ja kokenut. Ei siihen muuta tarvita.

Vierailija
22/251 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha jo meni mammoilla tunteisiin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/251 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu on huonoin mahdollinen rakastaja. Mutta niinhän sitä voi selitellä, jos toisella on rahaa ja valmis sitä käyttämään.

Kyllä muakin kiinnosti se miten mua 29 vuotta vanhempi mies palvoi mua. Vei hienoihin ravintoloihin, osti vaatteita, vei ulkomaanmatkoille jne. Ja esitteli kavereilleen. Toista se on ollut omanikäisten kanssa. 

Vierailija
24/251 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenkin hedelmällisyys heikkenee iän myötä ja siittiöiden laatu huononee. Suurin osa naisista viehättyy ikäisistään miehistä.

Vierailija
25/251 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä viisikymppinen työtön putkimies saa elää ihan rauhassa nuorilta naisilta. Toisaalta kuusikymppinen kääkkä näyttää merenrantahuvilallaan kuumalta adonikselta nojatessaan uuteen mersuunsa.  😏

Vierailija
26/251 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viisikymppinen mies, menestynyt ja komeakin. Pukeudun klassisesti ja käyttäydyn hyvin. Ne nuoret naiset joiden kanssa olen tekemisissä tyypillisesti ovat minulle ystävällisiä koska myös minä olen heitä kohtaan ystävällinen ja hyväkäytöksinen.

Olisi kuitenkin suuri virhe kuvitella että tämä ystävällisyys johtuisi minkäänlaisesta romanttisesta mielenkiinnosta (kumpaankaan suuntaan). Varma tapa tehdä itsestään pelle on kuvitella että hyvä käytös on romanttista mielenkiintoa ja toimia kuin se olisi.

Vierailija
27/251 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisestä Iltalehdestä voi lukea sivulta 20 mitä mieltä nuoret naiset oikeasti ovat setämiesten lähestymisistä. Siellä on aukeaman juttu siitä, kuinka limaiset vanhemmat ukot pelkästään inhottavat naisia, ja pilaavat kivan tyttöjen illan tunkemalla väkisin seuraan yms. Yhtään positiivista kommenttia siellä ei ole luettavissa.

Vierailija
28/251 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se tilastoitu suomalaisten ikäero parisuhteessa vajaa neljä vuotta? Kovin isot ikäerot ovat poikkeuksellisia ja yleensä vanhempi osapuoli on rikas/kuuluisa. 

Vierailija
29/251 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiktokissa ilmeisesti uudeksi rahasammoksi ovat osoittautuneet nuorten kauniiden naisten sadut, joissa he kertovat haluavansa reilusti vanhempia miehiä. Naiset saa katsojia ja rahaa, miehet valheeseen perustuvaa pönkitystä hauraalle egolleen.

Joo tuohan on loistava tapa saada niitä vanhoja patuja seuraajikseen ja maksamaan, kun oikein hivelee näiden itsetuntoa.

Vierailija
30/251 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä viisikymppinen työtön putkimies saa elää ihan rauhassa nuorilta naisilta. Toisaalta kuusikymppinen kääkkä näyttää merenrantahuvilallaan kuumalta adonikselta nojatessaan uuteen mersuunsa.  😏

No, yhtään liioittelematta, näinhän se menee.

Vierailija
31/251 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko se tilastoitu suomalaisten ikäero parisuhteessa vajaa neljä vuotta? Kovin isot ikäerot ovat poikkeuksellisia ja yleensä vanhempi osapuoli on rikas/kuuluisa. 

Avioliitossa, ei parisuhteessa. Vähän eri asia. 

Vierailija
32/251 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tuollainen, että olen aina tykännyt hopeaketuista. Puolisoni on minua 14v vanhempi. 

Mitä nämä asiasta ilahtuneet miehet harvemmin ymmärtävät on se, että sillä ketulla pitää olla tukka päässä, ja sen pitää olla pitkä, hyväkuntoinen ja komea, sekä fiksu ja sivistynyt. 

Keskiverto keski-ikäinen suomalaismies EI ole hopeakettu. 

Vierailija
33/251 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudellinen viehättävyys  on se tärkein.

Vierailija
34/251 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitusviestissä on totuus. Täydennyksenä vielä, me setämiehet emme ole kiinnostuneita täti-ihmisistä.

Vierailija
35/251 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisilla harhaista toivoa ylläpitävillä jutuilla saadaan iltapaskojen ydinlulijakunta, eli keski-ikäiset junttimiehet, sitoutettuina. Ei siinä sen kummempaa.

Yksikään nainen ei halua vanhemmasta miehestä mitään muuta, kuin maksimissaan tämän rahat. Suurimmalla osalla ei toki ole niitäkään.

Vierailija
36/251 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on todella helppo vedättää. Ja naiset nyt vaan ovat fiksumpia kuin miehet.

Vierailija
37/251 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tuollainen, että olen aina tykännyt hopeaketuista. Puolisoni on minua 14v vanhempi. 

Mitä nämä asiasta ilahtuneet miehet harvemmin ymmärtävät on se, että sillä ketulla pitää olla tukka päässä, ja sen pitää olla pitkä, hyväkuntoinen ja komea, sekä fiksu ja sivistynyt. 

Paksu lompakko kyllä kompensoi muut puutteet.

Vierailija
38/251 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitusviestissä on totuus. Täydennyksenä vielä, me setämiehet emme ole kiinnostuneita täti-ihmisistä.

Setämiehet eivät kiinnosta ketään, ei nuoria eikä vanhoja.

Vierailija
39/251 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa. Minä en setämiestä huolisikaan, kun onneksi riittää nuorempia miehiä kivasti.

t. Täti

Vierailija
40/251 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paksu lompakko kyllä kompensoi muut puutteet.

Ehkä osittain, mutta harvalla keski-ikäisellä patulla sellainenkaan on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi