IL: Tämän takia naiset kiinnostuvat itseään merkittävästi vanhemmista miehistä
Tiktokissa trendaavat videot, joissa parikymppiset naiset kertovat viehättyvänsä itseään reilusti vanhemmista miehistä, niin kutsutuista hopeaketuista.
Kumppanien välinen ikäero on tavallinen ilmiö ympäri maailman.
Yleensä mies on vanhempi osapuoli ja nainen nuorempi.
Evolutionaarisesta näkökulmasta katsottuna nuorempi nainen on hedelmällisempi mikä taas selittäisi miehen kiinnostusta nuorempaan naiseen.
Mieskeho taas säilyy hedelmällisenä iän karttumisesta huolimatta.
Hopeakettu on tunnetusti myös hyvä rakastaja.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/649a15e6-3338-46f5-ae6f-10b449f5e38c
Kommentit (251)
Vierailija kirjoitti:
On huomattu että nuoret naiset ovat vanhempiin päin. Itse en ole enää näin 45 vuotiaana vakiintunut, mutta minulla on ystävänä ja säätönä 23 vuotias suomalainen nainen, joka haluaa istua kanssani iltaa ja saada hyvää seksiä. Myös ulkomailta yhteyttä pitää pari saman ikähaarukan naista kun haluavat pitää hauskaa webcamissä. Ymmärrän tämän hyvin, sillä tuossa hedelmällisessä iässä varsinkin ne hormonit hyrrää.
Joopati joo. Kaikkihan tämän uskovat.
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppisellä miehellä on jo varallisuutta työura johtoportaassa. Hän on nuorille naisille herkku ja mahdollistaja.
Mahdollista ehkä, herkku ei koskaan.
Mulla oli nuorempana tuttu nainen, jolla oli aina jotain säätöä vanhempien patujen kanssa, nyhti heiltä rahat, jotka sitten tuhlasi yhdessä oman ikäisen poikaystävänsä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mä aina mietin tällaisissa tapauksissa, että harrastaako nämä ihmiset seksiä ollenkaan? Minä en esteetikkona voisi kuvitellakaan seksiä paljon vanhemman miehen kanssa, koska jos ulkonäkö ei miellytä minua, niin se on sitten goodbye heti. Raha ei kiinnosta minua niin paljoa, että sekään tässä asiassa auttaisi. Mieluummin köyhä ja nuori + hyvännäköinen kuin rikas ja vanha.
Toki. Ei kaikki pidä pelkästään nuoria hyvän näköisenä. Esim. itsellä aina kaikki julkkisihastuksetkin on ollut ikäluokkaa 40-70, siis näyttelijöihin, muusikoihin tms. En vaan siloposkisia poikia ole koskaan pitänyt komeina. Ihan söpöjä jotkut, mutta ei omaan makuun. Joten kyllä mulla ainakin onnistuu hyvin seksi vanhemmankin kanssa ja aito halu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistutan vain perinteisestä kaavasta, jolla mies voi laskea itselleen sopivimman naisen iän:
Miehen ikä jaettuna 2:lla, plus 7 vuotta.
Aikuisen kypsän ihmisen kanssa kykenee keskustelemaan älykkäästi ja akateemisesti, oman ikäisten jutut on jotain alapäähuumoria ja autojen rassailua.
Autojen rassailua ja alapäähuumoria harrastaa just nämä 50+ jotka juoksevat nuorten naisten perässä.
Ehkä ne jotka juoksevat perässä, mutta ainakin mun tuttavapiirissä ne jotka on saaneet nuoremman naisen ihan parisuhteeseen, on varakkaita ja kaikkea muita kuin tuollaisia juntteja. Paitsi ne pari, jotka on hakenut nuoren naisen kehitysmaasta on kyllä juuri tuollaisia.
"Mä aina mietin tällaisissa tapauksissa, että harrastaako nämä ihmiset seksiä ollenkaan? Minä en esteetikkona voisi kuvitellakaan seksiä paljon vanhemman miehen kanssa, koska jos ulkonäkö ei miellytä minua, niin se on sitten goodbye heti. Raha ei kiinnosta minua niin paljoa, että sekään tässä asiassa auttaisi. Mieluummin köyhä ja nuori + hyvännäköinen kuin rikas ja vanha."
No kyllä mä ainakin esim. työpaikalta tiedän tosi montakin vanhempaa miestä, jotka ihan pelkästään ulkonäön puolesta seksuaalisesti nappaisi. Toki siellä on myös ihan samanikäisiä kaljamahaisia, setätyylisiä pappoja, jotka ei nappaisi. Mutta ne itsestään huolehtineet ja hyvin pukeutuvat voi kyllä omaan makuuni olla oikeinkin kuumia vaikka olisi ikää esim. 40-60. Me ihmiset ollaan kai tässä sitten erilaisia, sulle vain nuori voi olla hyvännäköinen ja kiihottava, esim. mulle taas vanhempikin voi sitä olla. Itse en ole kyllä kovin vakavassa ikäerosuhteessa koskaan ollut, fwb tyyppinen juttu joskus 15 vuotta vanhemman kanssa ihan nuorena, mutta vakavammat jutut 1-10 v. vanhempien kanssa. Aviomies on 8 vuotta vanhempi, mikä ei minusta ole järin merkittävä ikäero. Minun silmääni hän on vain komistunut, kun ohimoille on tullut harmaita ja silmien ympärille hymyillessä ryppyjä.
Voi olla naisia jotka haluavat lapselleen virallisen isän joka elättää lapsen ja tuollaiset voivat olla naista vanhempia. Sitten lapsella voi olla biologinen isä, joka tuntuu naisesta jännittävältä.
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppisellä miehellä on jo varallisuutta työura johtoportaassa. Hän on nuorille naisille herkku ja mahdollistaja.
Miksi nämä keskustelut menee aina tähän, että molemmat osapuolet stereotypisoi ikäerosuhteita ja niissä olevia ihmisiä. Kun tosiasiassa ei tietenkään ne kaikki ole mitään tällaisia rahan perässä menemisiä, tai naisella "daddy issues" tms. Jokainen ikäerosuhdekin on yksilöllinen ihmissuhde kahden aikuisen välillä, jossa on omanlaisensa dynamiikka. Niitä on hyviä suhteita ja huonompia, pinnallisempia ja syvempiä.
Itse en osaa ilmiötä kauhistella, koska olen kasvanut perheessä, jossa isä on 17 vuotta äitiä vanhempi. Ja mitä nyt on ihmisten parisuhteita katsellut, heillä on kyllä sieltä paremmasta päästä aina ollut suhde. Nyt jo naimisissa yli 30 vuotta. Isällä tulee 80 täyteen ensi vuonna, äiti on pian jäämässä eläkkeelle. Eikä näytä vieläkään äitiä haitanneen se vanhempi mies, vaikka toki nyt alkaa jo ikä näkyä ja jaksamisessa tuntua. Näin varmaan on, koska heidän suhde on oikeasti ollut syvällinen rakkaussuhde eikä joku tuollainen mahdollistajajuttu, jossa nainen haluaa vaan nauttia toisen rahoista.
"Mä aina mietin tällaisissa tapauksissa, että harrastaako nämä ihmiset seksiä ollenkaan? Minä en esteetikkona voisi kuvitellakaan seksiä paljon vanhemman miehen kanssa, koska jos ulkonäkö ei miellytä minua, niin se on sitten goodbye heti."
Joo, se on aika ikävä se rypistyvä nahka, kaulassa, vyötäröllä, roikkuva persus... sille ei mitään voi että näin itsekin vanhana on tyydyttävä siihen, mutta surku jos joku nuori tuhlaa sen nuoruutensa kun olisi vielä mahdollisuus nauttia myös silmillään.
Vierailija kirjoitti:
Hymyillen luen nelivitosena tuota lehtijuttua. Ilmankos olin aurinkolasieni takaa tänään trendikkäässä t-paidassani katsovinani parin nuoren kaunottaren pitkiä silmäilyjä suuntaani :)
Tunsivat myötätuntoa, sellaista säälivää ja osaaottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On huomattu että nuoret naiset ovat vanhempiin päin. Itse en ole enää näin 45 vuotiaana vakiintunut, mutta minulla on ystävänä ja säätönä 23 vuotias suomalainen nainen, joka haluaa istua kanssani iltaa ja saada hyvää seksiä. Myös ulkomailta yhteyttä pitää pari saman ikähaarukan naista kun haluavat pitää hauskaa webcamissä. Ymmärrän tämän hyvin, sillä tuossa hedelmällisessä iässä varsinkin ne hormonit hyrrää.
Ymmärrän tämänkin perinteisen suomalaisen reaktion, kun jollakin on ja jollakin toisella ei ole. Ei se mitään. :)
Kyllä ne nuoret naisetkin vaan ihaillen katsoo meihin vanhempiin miehiin päin. Huomaa helposti näiden mustien lasien takaa.
Ikäeroa on 21v mies vanhempi. Ketä kiinnostaa toisten elämä, ai niin, kateellisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän tämänkin perinteisen suomalaisen reaktion, kun jollakin on ja jollakin toisella ei ole. Ei se mitään. :)
Toivottavasti et kuvittele, että olisin jotenkin kateellinen mielikuvitusvaimostasi ja mielikuvitustyttöystävästäsi? Webcam tyttöjen olemassaolon uskon kyllä, jatka sinä maksamista sinne Onlyfansille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman ikäiset ovat kehityksestä jäljessä, lapsellisia,härskejä,sovinistisia, eivät kykene sitoutumaan, epävarmoja, kokemattomia ja huonoitsetuntoisia kiusaajarenttuja ja pään aukojia. Vanhempi on älykkäämpi, kypsempi, hauskempi, romanttisempi, kohteliaampi, hellempi ja usein myös paremman näköinen kuin nuorempi. Kokenut on myös parempi seksissä. Epävarmuus ja huono itsetunto rumentaa.
Paksua tuubaa koko sepustus, mutta kaikkein naurettavin väite on kyllä tuo, että vanhat patut olisivat paremman näköisiä kuin nuoret, HAH!
Hyvänä kakkosena se, että nuoret olisivat sovinistisempia ja härskimpiä kuin vanhat patut :D
Oman ikäiset pojat, ai, että ovat lapsellisia, sovinistisia ja likaista, härskiä läppää heitt
Paitsi näiden kommenttuen takaa löytyy yli viisikymppinen mies, joka kokee 19-25 vuotiaat miehet uhaksi itselleen.
Antaja kirjoitti:
Ikäeroa on 21v mies vanhempi. Ketä kiinnostaa toisten elämä, ai niin, kateellisia.
No ei kyllä ketään kiinnosta teidän elämänne. Enkä usko, että voisin ikinä olla kateellinen jollekin, jolla on 21 vuotta vanhempi mies. Sääliä saattaisin tuntea naisparkaa kohtaan ja miettiä, että mikähän siinä on vikana, kun on joutunut ottamaan noin vanhan ukon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä keskustelut menee aina tähän, että molemmat osapuolet stereotypisoi ikäerosuhteita ja niissä olevia ihmisiä. Kun tosiasiassa ei tietenkään ne kaikki ole mitään tällaisia rahan perässä menemisiä, tai naisella "daddy issues" tms. Jokainen ikäerosuhdekin on yksilöllinen ihmissuhde kahden aikuisen välillä, jossa on omanlaisensa dynamiikka. Niitä on hyviä suhteita ja huonompia, pinnallisempia ja syvempiä.
Itse en osaa ilmiötä kauhistella, koska olen kasvanut perheessä, jossa isä on 17 vuotta äitiä vanhempi. Ja mitä nyt on ihmisten parisuhteita katsellut, heillä on kyllä sieltä paremmasta päästä aina ollut suhde. Nyt jo naimisissa yli 30 vuotta. Isällä tulee 80 täyteen ensi vuonna, äiti on pian jäämäss
Juuri näin. Ei mikään ihmissuhde, joka perustuu toisesta hyötymiseen, kestä pidemmän päälle.
Oma puolisoni on minua vanhempi, ja ollaan oltu kohta vuosikymmen yhdessä ihan vain siitä yksinkertaisesta syystä, että ihastuttiin ja rakastuttiin toisiimme. Pahalta tuntuu, että tässäkin ketjussa kaikki tuntuvat uskovan, että olisin rahan takia tässä, tai että mieheni olisi minun kanssani vain seksin takia. Mies on ihan keskituloinen kuten minäkin, ja seksiä harrastetaan useimmiten minun aloitteestani. Onneksi en ole livenä tällaisia kommentteja kuullut, ehkä sitten selän takana puhutaan. Mieheni on kuulemma saanut enemmän ilkeämielistä kyräilyä aiheesta muilta miehiltä.
Ihan tavallinen pariskunta ollaan, sanoisin että keskimääräistä onnellisempi. Ei hän ole minun silmissäni mikään ryppyinen setä, vaan kaunis ja haluttava ihminen, minun rakas puolisoni.
Antaja kirjoitti:
Kateellisia jostaki ruumiista? U funny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et kuvittele, että olisin jotenkin kateellinen mielikuvitusvaimostasi ja mielikuvitustyttöystävästäsi? Webcam tyttöjen ole
Ei ole pakko uskoa. En puhunut vaimosta vaan suomalaisesta ystävästä/säädöstä. Ulkomaisten naiskontaktien taustalla on taas ihan livetutustuminen pitkän reissun yhteydessä. Tarkoitus on tavata myös uudestaan seuraavan reissun yhteydessä. Miksi suotta maksamaan onlyfanssiin? Se on varmaan enemmän sun juttu.