Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkunainen: tämän takia et törmää noihin "tavis" miehiin jonka kanssa voisi harkita jotain vakavaa.

Vierailija
15.05.2024 |

Miten suuri osa miehistä täyttää seuraavat kriteerit :noin 180 cm pitkä (ei alle!), palkkaa 5k per kk, sinkku, urheilullinen muttei bodari, akateeminen?

Kysymykseen vastatakseni tarkastelen kriteereitä yksi kerrallaan ja arvioin, kuinka moni mies todennäköisesti täyttää ne. On kuitenkin syytä huomata, että tarkkoja tilastoja ei aina ole saatavilla, ja osa arvioista perustuu väestöllisiin ja taloudellisiin keskiarvoihin.

1. Pituus (180 cm tai yli)

- Keskimääräinen pituus suomalaisilla miehillä on noin 178 cm.

- Arviolta noin 40 % suomalaisista miehistä on vähintään 180 cm pitkiä.

2. Palkka (vähintään 5000 € / kk)

- Vuonna 2022 suomalaisen miehen mediaanipalkka oli noin 3500 €.

- Tilastokeskuksen mukaan vain noin 10 % suomalaisista miehistä ansaitsee yli 5000 € kuukaudessa.

3. Sinkku

- Tilastokeskuksen mukaan noin 30 % suomalaisista miehistä on sinkkuja.

4. Urheilullinen mutta ei bodari

- Tämä on subjektiivinen kriteeri. Arvioisin, että noin 25 % suomalaisista miehistä pitää itseään urheilullisena

5. Akateeminen (korkeakoulututkinto)

- Tilastokeskuksen mukaan noin 30 % suomalaisista miehistä on suorittanut korkeakoulututkinnon.

Kun yhdistetään nämä kriteerit ja oletetaan, että ne ovat toisistaan riippumattomia, voimme arvioida seuraavasti:

- Pituus: 40 %

- Palkka: 10 %

- Sinkku: 30 %

- Urheilullinen: 25 %

- Akateeminen: 30 %

Kokonaisosuus lasketaan kertomalla näiden ehtojen todennäköisyydet keskenään:

0,40*0,10*0,30*0,25*0,30 = 0,0009

Tämä tarkoittaa, että noin 0,09 % miehistä täyttää kaikki nämä kriteerit.

Määrällinen arvio

Suomessa on noin 2,7 miljoonaa miestä.

Arviolta noin 2430 miestä Suomessa täyttää nämä kriteerit.

Kommentit (292)

Vierailija
181/292 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huonot kriteerit ap:llä. Mun ex täyttäs ne ja on bi pelimies. Sitä ei toki kertonut, mutta sain selville, että petti sekä naisten, että miesten kanssa. En suosittele. Kyllä siitä oppineena on mulla heterous aika korkealla omalla listalla ja joku pituus, tutkinto, urheilullisuus ja palkka ei listalla ollenkaan.

Kuinkahan moni noista ap:n unelma miehistä on siis homoja, bita tai heteroita?

Vierailija
182/292 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"

Kuulostaa siltä, että joku unohti aamulla ottaa lääkkeet. Ehkä sun kannattaisi keskittyä omaan elämään sen sijaan, että pyörittelet päätäsi täällä kuin rikkinäinen levy. Päivä murmelina vai päivä mestarina? Sä päätät, mutta älä vedä herneitä nenään, kun et pysty pitämään mun vinkkejäsi omassa elämässäsi!

Ap"

Sä oot samanen jannu joka haukkui amerikkalaisia vuokrasynnyttäjiä lokkeilijoiksi. Myönnä jo. Et saa ketään 50/50 diiliin,edustuskäyttöön etkä (onneksi!) kykene vuokraamaan vapaaehtoiselta kohtua.

Jep, mä se oon, ja kuule, vielä ylpeä siitä. 😂 Jatka sä vaan haaveilua siitä sun 'edustuskäyttöön' kelpaavasta naisesta, kunnes tajuat, että edes vuokrasynnyttäjät ei halua olla sun kanssa missään tekemisissä. 50/50 diili sun kanssa olis kuin yrittäis jakaa pizzaa sekaisin olevan ankan kanssa - järjetöntä ja so

TeeÄssä Turusta. Miten kauan ajattelit jatkaa perheesi nöyryyttämistä? Koitin pysyä hiljaa, mutta kerta päätit paljastaa itsesi niin paljastutaan molemmat. Koittakaa Mikk Saarelle löytää reilun kokoinen korsetti ja korkkarit. Tehän jaksatte kiukuta siitä ettei teillä ole oikeutta myydä hanuria. Edelleen. Matkatkaa pilkun aikoihin Sörkän mutkaan. Ota T puinen kassas messiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/292 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö sä oikeasti elämästäs paljonkin aikaa tällaiseen turhanpäiväisyyteen?

Mä tunnistan AP:n analyyttisen kirjoitustyylin. Hän on monesti aiemminkin kirjoittanut pari valintaan liittyviä aloituksia 

Juu niin varmaan, ootte niin tyhmiä ettette huomaa että tekoälyn kanssa juttelette 🤣 ihan niin kuin joku inselli jaksaisi noita laskea.

Ja juu, takuulla "hän" on ollut täällä ennenkin 🤣

Tuo on puolustautumisreaktio, sellainen "En se minä ole, enhän minä voi olla tuollainen, se on joku muu. Tekoäly, se vaikka."

Sama henkilö tehtailee ketjuja päivästä ja vuodesta toiseen. Kyllä, olen ollut täällä kauan. 

Vierailija
184/292 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei haluatko samalla laskea todennäköisyyden sille, että miten todennäköistä on päätyä yhteen "keskiverron" naisen kanssa? Keskiverrolla tarkoitan:

alle 165-senttinen

alle 25-vuotias

neitsyt

vähintään d-kuppi

Bmi alle 19 tai alle 50-kiloinen

vähintään Sara Siepin näköinen "naapurintyttö"

ja tietysti sinkku

Tämän todennäköisyyden jokainen nainen osaa arvioida. Matematiikka on hyvin ihmeellistä ja sama todennäköisyys on, yllätys yllätys, myös löytää palstanaiselle kelpaava mies.

Jos tuo on tavoite niin pelimiehen kannattaa aktivoitua viimeistään rippileirillä.

Vierailija
185/292 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap: sinulla on selkeästi viimeisimmän viestisi perusteella mielenterveysongelmia. Varmasti tiedätkin sen. Se on se syy, miksi pariutuminen on sinulle vaikeaa. Se ei liity ulkonäköösi, vaan huonoon hoitotasapainoon. On surullista, kuinka kaikki eivät saa apua, vaikka haluaisivat sitä. En tiedä, oletko yrittänyt saada hoitoa, tai tahdotko sitä. Oli pakko sanoa rehellisesti, vaikka se on ikävää.  

Voi kiitos, tohtori Freud! Ehkä sun kannattais avata oma vastaanotto, kun selvästi olet asiantuntija diagnosoimaan mielenterveysongelmia internetissä. 😂 Ehkä sun 'pariutumisneuvot' toimis paremmin, jos et aina yrittäis psykologisoida muita ja keskittyisit oman terapiasi hoitotasapainoon. Mutta hei, kiitos huolenpidosta ja 'rehellisyydestä,' mä pärjään kyllä paremmin kuin hyvin ilman sun säälipisteitäsi!

Minulla on avopuoliso. Näen, että sinun on paha olla. 

Vierailija
186/292 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen monomania vetää kyllä hiljaiseksi. 

Vierailija
187/292 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, no niin, täällähän on taas asiantuntija äänessä! TeeÄssä Turusta? Vähänkö sä oot kuutamolla, mutta hei, ihan sama. Mikk Saari ja puinen kassa? Sun fantasiat on kyllä vähintään yhtä sekaisin kuin sun paskat argumentit. 😂

Mutta kuule, älä huoli siitä nöyryytyksestä. Me ollaan täällä pitämässä huolta, että sun trollailut pysyy linjassa. Ja se 'Sörkän mutka' on sulle tuttu paikka, vai mitä? Jos kerran oot niin perillä näistä asioista, niin mikset vaan myönnä, että oot täällä huomiota kerjäämässä? Tai ehkä sun kaveripiiri koostuu pelkistä sekaisin olevista ankoista, ja siksi sun on pakko tulla tänne trollaamaan.

Ap

Vierailija
188/292 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa naisista ei ansaitse miehiä mitä hamuilevat

Vierailija
189/292 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuri osa naisista ei ansaitse miehiä mitä hamuilevat

Eivät tosiaan ansaitse teitä riesakseen. Jestas mitä porukkaa.

Vierailija
190/292 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö sä oikeasti elämästäs paljonkin aikaa tällaiseen turhanpäiväisyyteen?

Mä tunnistan AP:n analyyttisen kirjoitustyylin. Hän on monesti aiemminkin kirjoittanut pari valintaan liittyviä aloituksia 

Juu niin varmaan, ootte niin tyhmiä ettette huomaa että tekoälyn kanssa juttelette 🤣 ihan niin kuin joku inselli jaksaisi noita laskea.

Ja juu, takuulla "hän" on ollut täällä ennenkin 🤣

Tuo on puolustautumisreaktio, sellainen "En se minä ole, enhän minä voi olla tuollainen, se on joku muu. Tekoäly, se vaikka."

Sama henkilö tehtailee ketjuja päivästä ja vuodesta toiseen. Kyllä, olen ollut täällä kauan. 

Mee kokeilemaan läpi tekoälyt tolla aloituksen kysymyksellä jos et usko. Ei niitä ole niin montaa, ehkä 10 kpl. 

Vierailija
191/292 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo tekoälyn tekstithän ovat yleensä tuota rakennetta eli aloitus-joku numeroitu lista-yhteenveto (wokelässytyksellä jos tarve).

Toki eivät aina ole kaikkia noita koska trollit voivat vapaasti muokata niitä vastauksia ennenkun laittavat ne tänne.

Vierailija
192/292 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs naiset älähtää tälle aloitukselle.

Vierailija
193/292 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs naiset älähtää tälle aloitukselle.

Osui ja upposi. 

Vierailija
194/292 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti menee niin, että tuon palkkatason ihmisistä suurin osa on akateemisia, urheilullisia ja pitkiä, joten ap:n analyysi ei osu oikeaan. Noin 10 % miehistä on tuon ryhmän osuus.

Noista miehistä sinkkuja ei ole juuri kukaan ja jos on, niin uusi paljon nuorempi nainen löytyy heti. 40-vuotias mamma ei siinä skabassa pärjää vaikka olisi kuinka timmi.

Vierailija
195/292 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuus on joitakin satoja potentiaalisia miehiä, koska nainen etsii vain miestä joka hyvin lähellä hänen omaa ikäänsä. Mutta nämä miehet eivät etsi omanikäistä LOL

Vierailija
196/292 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa valta osa on taviksia. Miljoonat on ameriikassa.

Vierailija
197/292 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika huonot kriteerit ap:llä. Mun ex täyttäs ne ja on bi pelimies. Sitä ei toki kertonut, mutta sain selville, että petti sekä naisten, että miesten kanssa. En suosittele. Kyllä siitä oppineena on mulla heterous aika korkealla omalla listalla ja joku pituus, tutkinto, urheilullisuus ja palkka ei listalla ollenkaan.

Kuinkahan moni noista ap:n unelma miehistä on siis homoja, bita tai heteroita?

Kyse aloituksessa oli tavis-miehistä, ei unelmamiehistä

Vierailija
198/292 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuvailemasi mies, mutta hän ei ole vapailla markkinoilla, koska nappasin hänet 20-vuotiaana. 

Vierailija
199/292 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemisia miehiä on 13%, ammattikorkeakoululaiset ei ole akateemisia

Vierailija
200/292 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse pitkä, akateeminen ja urheilullinen nainen. Ei nuo ole mitään ihmeellisiä kriteerejä, olen ihan tavallinen. Miksi en saisi mieheltä toivoa samoja ominaisuuksia? Ei akateemisessa työssä ja juoksulenkillä käyminen ole mitään ihmeellistä rakettitiedettä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä