Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkäläinen mies istuu kaikki illat ja viikonloput kotona?

Vierailija
15.05.2024 |

Ei käy missään, ei tee mitään, ei ole kavereita, vain puoliso.

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi hyvä mies. Vai valittavatko naiset nyt siitäkin, että mies ei rillustele baareissa kaiket illat vana on kotona? Mikään ei nykynaisille kelpaa.

Vierailija
42/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että istuu? Ja tietenkään sellaisia naisia ei ole..vaikka kun heidän painoa keskimäärin katsoo tuskin sohvalta kovin kauaksi eksytään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvästi hyvä mies. Vai valittavatko naiset nyt siitäkin, että mies ei rillustele baareissa kaiket illat vana on kotona? Mikään ei nykynaisille kelpaa.

Valittavat. Tämä oli yksi syistä minkä ex-vaimoni kertoi syyksi pettämiselleen. Ei enää koskaan ihmissuhteita naisten kanssa.

Vierailija
44/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V-mäinen äkäinen muija niin tuskin uskaltaa edes hengittää.

Tämä on puppua. Monesti nähnyt sitä kuinka mies valehtelee jotain tyyliin "vaimo ei päästä", vaikka itse ei halua lähteä ja vaimo lähes pakottaisi lähtemään joskus johonkin, mutta ei...

Mun mies käyttää usein tätä tekosyytä, ja lisäksi pyytää minua soittamaan itselleen ja käskemään kotiin, jos haluaa jostain lähteä, eikä kehtaa sanoa.

Kaikki hänen tutut varmasti uskovat minun olevan hirveä pirttihirmu, vaikka todellisuudessa mies viihtyy kotona ja koitan häntä välillä kannustaa ihmisten ilmoille. 

Vierailija
45/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No taitaa aika suuri osa maan miehistä olla tuollaisia nuoruusiän jälkeen. Ne menemiset ja kaverit on vaan jo niin nähty, ja keski-ikää lähestyttäessä alkaa monia kiinnostaa lähinnä kotoilu ja oleminen. Ei se ole mitenkään huolestuttavaa, jos ei sitten henkilö itse ole ahdistunut esim. yksinäisyydestä tai tylsyydestä. Useimmathan ei ole, vaan nauttivat sellaisesta elämästä.

Minusta on hirveää, jos ei ole mitään intressiä tehdä mitään, eikä nähdä ketään, kuin puoliso. Elämäninto ja ilo ovat kateissa vaikka olisi kuinka introvertti.

Se, että heiltä olisi elämäninto ja ilo kadoksissa on vain sinun mielipiteesi. Ihmiset ovat erilaisia ja kotonakin voi harrastaa vaikka mitä. 

Vierailija
46/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen, perhekeskeinen mies. Nykyavioliitot hajoaa juuri omien menojen vuoksi.

Vierailija
47/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies? Käy kyllä salilla jos muistaa ja meillä on paljon tekemistä kaksinkin. Yhden lapsen perhe käy sunnuntaisin.

Perhekeskeinen, rakastava ja ihana, sosiaalinen:) Kuten kaverinsakin. Ei noilla ole tarvetta hengailla "poikaporukassa", lähes 60v miehillä.  Mieluummin käydään pari kertaa kk yhdessä kavereiden luona syömässä tai nämä meillä. Reissataan kaksin, perheen tai näiden ystävien kanssa. 

Vierailija
48/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso on suuri arvoinen ja kunnioitettava asia.

Sama se on näplääkö smartphonea omalla sohvalla vai jossain kapakassa. Koton mukavampi. Tai hänellä on ihana koti missä viihtyy.

Moni ei arvosta oma kotiaan, eikä sisusta sitä viihtyisäksi. siksi pitää hilutella muualla. Tietysti sinkut on erikseen.

Vierailija
49/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on puppua. Monesti nähnyt sitä kuinka mies valehtelee jotain tyyliin "vaimo ei päästä", vaikka itse ei halua lähteä ja vaimo lähes pakottaisi lähtemään joskus johonkin, mutta ei...

Mun mies käyttää usein tätä tekosyytä, ja lisäksi pyytää minua soittamaan itselleen ja käskemään kotiin, jos haluaa jostain lähteä, eikä kehtaa sanoa.

Kaikki hänen tutut varmasti uskovat minun olevan hirveä pirttihirmu, vaikka todellisuudessa mies viihtyy kotona ja koitan häntä välillä kannustaa ihmisten ilmoille. 

Kateutta toi on. Ei mitään muuta. Jos eivät itse viihdy kotona, mutta eivät voi myöntää että jotkut viihtyvät keskenään.

Vierailija
50/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä mies? Ei urheile, ei tapaa muita ihmisiä, ei kavereita, sukulaisia? Tämäkö on HYVÄN MIEHEN merkki?

Vierailija
51/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies käskee soittamaan kotiin kavereiden luota? Millainen kaveri tuo mies on, täytyy olla helvetin tylsä jos menee eikä osaa viihtyä?

Vierailija
52/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateutta toi on. Ei mitään muuta. Jos eivät itse viihdy kotona, mutta eivät voi myöntää että jotkut viihtyvät keskenään.

Ei tuo ole kateutta. Kuka haluaa sellaisen joka aina makaa sohvalla, eikä innostu mistään erikseen eikä yhdessä? Koskaan ei saa olla yksin kotona.

Vierailija
53/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivistynyt intellektuelli, joka käyttää aikansa viisaasti mm. videopeleihin, japanilaiseen kulttuuriin (animeen) sekä erilaisten internet-sivustojen selaamiseen. On ylpeä siitä ettei kuulu alempaan sosiaalluokkaan joka sekoilee ja örveltää idioottimaisesti baareissa, festareilla tms junttitapahtumissa. Kunnon kansalainen joita maamme kaipaa lisää!

Kannattaa sitä liikuntaakin joskus harrastaa.

Eihän se ole poissuljettu tässäkään tapauksessa. Lisäksi voi olla vielä päälle arkiliikuntaa vaikka kuinka paljon 

Vierailija
54/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vain istuu ja ei tee mitään? Ei kukaan ole sellainen. Itse ainakin luen, pelaan, surffaan netissä, katselen videoita, urheilen, jne... 

Vierailija
55/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein provo onnistui, meinasin ryhtyä selittämään elämistäni ja olemistani.

Vierailija
56/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateutta toi on. Ei mitään muuta. Jos eivät itse viihdy kotona, mutta eivät voi myöntää et

Selvää kateuttahan tuo ja todella selvästi osui sinuun.

Vierailija
57/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ainakaan somessa leiju. Toisille on tärkeätä näyttää niin aktiiviselta. Jatkuvasti on niin kiire, Mainostetään et käyn kotona vaan nukkumassa, pitää mennä sinne ja tänne ja tehä vaikka mitä et saa kuvia. Sit ihmetelläönkun puoliso ei saa yhteistä aikaa ja häippää. Kotikin jää hoitamatta

Vierailija
58/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä mies? Ei urheile, ei tapaa muita ihmisiä, ei kavereita, sukulaisia? Tämäkö on HYVÄN MIEHEN merkki?

Ei urheile? Jos joku mies valittaisi täällä miksi hänen vaimonsa on vain kotona eikä urheile niin huh huh sitä äippien vihaa.

Vierailija
59/74 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei tässä mitään uutta ole taaskaan. Keski-ikäinen mies toimii aina väärällä tavalla teki niin tai näin, tai jätti tekemättä. Mutta eipä siinä.

Vierailija
60/74 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun unelmieni mies. Olisi ihanaa vielä joskus löytää mies joka viihtyy kotona kanssani... On kokemusta vaan baarieläjästä :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi