Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkäläinen mies istuu kaikki illat ja viikonloput kotona?

Vierailija
15.05.2024 |

Ei käy missään, ei tee mitään, ei ole kavereita, vain puoliso.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs me se tiedettäis? 

Vierailija
2/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinäinen

feministisen yhteiskunnan eristämä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä?

Vierailija
4/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen introvertti mies. Tai nainen. Ei tuollainen ole mitenkään harvinaista edes. Itsekin elän niin, vaikka olen sinkku. En vaan kaipaa mitään muuta. 

Vierailija
5/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

V-mäinen äkäinen muija niin tuskin uskaltaa edes hengittää.

Vierailija
6/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on kavereita, mutta ei halua koskaan lähteä mihinkään. Harrastaakin vaan kotona.

Vierailija
7/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänhän saattaa leikkiä lastensa kanssa tai lukea hyvää kirjallisuutta. Ja tehdä hyvää ruokaa psonsa kanssa ja nauttia hyvistä hetkistä. Ja katsella mielenkiintoisia dokkareita/hyviä leffoja jne.

Vierailija
8/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No taitaa aika suuri osa maan miehistä olla tuollaisia nuoruusiän jälkeen. Ne menemiset ja kaverit on vaan jo niin nähty, ja keski-ikää lähestyttäessä alkaa monia kiinnostaa lähinnä kotoilu ja oleminen. Ei se ole mitenkään huolestuttavaa, jos ei sitten henkilö itse ole ahdistunut esim. yksinäisyydestä tai tylsyydestä. Useimmathan ei ole, vaan nauttivat sellaisesta elämästä.

Vierailija
9/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso? Olisi edes se!

Vierailija
10/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on puppua. Monesti nähnyt sitä kuinka mies valehtelee jotain tyyliin "vaimo ei päästä", vaikka itse ei halua lähteä ja vaimo lähes pakottaisi lähtemään joskus johonkin, mutta ei...

Vierailija
11/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea mies, joka tyydyttää naistaan monin eri tavoin

Vierailija
12/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tuollainen. Oon vaan introvertti. Se tarkoittaa niin rikasta sisäistä elämää, ettei ulkomaailma kiinnosta kovin vahvasti, eikä toiset ihmiset. Mä ainakin olen näin eläen onnellinen.

Vierailija
13/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen nainen huolestuu siitä, että hänen miehensä viihtyy kaikki illat ja viikonloput kotona? Tämä kuulostaa joltain huolestumiselta, jossa ei ymmärretä että hän on erilainen ihminen kuin kysyjä itse. Kysyjälle sellainen elämä voisi olla jotenkin epätyydyttävää elämää, ja siksi kuvittelee että näin on toisellekin. Mutta niinhän ei välttämättä ollenkaan ole. Esim. introvertit on usein nuoresta asti tuollaista. Osa muistakin muuttuu iän myötä sellaisiksi, että menemiset yhä vähemmän kiinnostaa eikä niitä niin kaipaa.

Vierailija
14/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet ottanut itsellesi tuollaisen miehen?

Vierailija
15/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheellinen keski-ikäinen mies, joka töiden ohella haluaa viettää aikaa lähinnä puolison ja lasten kanssa. Eli ihan normaali ihminen.

Vierailija
16/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka ei käy sittenkään vieraissa. Onkohan sellaisia ihan oikeasti olemassa?

Vierailija
17/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen nainen huolestuu siitä, että hänen miehensä viihtyy kaikki illat ja viikonloput kotona? Tämä kuulostaa joltain huolestumiselta, jossa ei ymmärretä että hän on erilainen ihminen kuin kysyjä itse. Kysyjälle sellainen elämä voisi olla jotenkin epätyydyttävää elämää, ja siksi kuvittelee että näin on toisellekin. Mutta niinhän ei välttämättä ollenkaan ole. Esim. introvertit on usein nuoresta asti tuollaista. Osa muistakin muuttuu iän myötä sellaisiksi, että menemiset yhä vähemmän kiinnostaa eikä niitä niin kaipaa.

Itse olen vähän ehkä ihmeissäni. Meillä 2 lasta, ruuhkavuodet... Itse kaipaan sitä, että pääsen silloin tällöin näkemään ystäviä ja harrastamaan kodin ulkopuolelle ja välillä tietysti miehenkin kanssa ilman lapsia jonnekin. Mies on ennen ollut esimerkiksi aktiivinen kalastaja, nähnyt mielellään kavereita, halunnut käydä kanssani jossain, mutta nykyään ei... On vaan työ ja koti missä viihtyy.

Toisaalta tietysti hienoa eikä estä minua menemästä, mutta välillä olen ehkä vähän huolestunut, että eikö kaipaa edes välillä nähdä jotain kavereita vaikka jonkun höntsäfutiksen merkeissä mitä on joskus mielellään harrastanut. 

Vierailija
18/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No taitaa aika suuri osa maan miehistä olla tuollaisia nuoruusiän jälkeen. Ne menemiset ja kaverit on vaan jo niin nähty, ja keski-ikää lähestyttäessä alkaa monia kiinnostaa lähinnä kotoilu ja oleminen. Ei se ole mitenkään huolestuttavaa, jos ei sitten henkilö itse ole ahdistunut esim. yksinäisyydestä tai tylsyydestä. Useimmathan ei ole, vaan nauttivat sellaisesta elämästä.

Minusta on hirveää, jos ei ole mitään intressiä tehdä mitään, eikä nähdä ketään, kuin puoliso. Elämäninto ja ilo ovat kateissa vaikka olisi kuinka introvertti.

Vierailija
19/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää kun on tuollainen mies. KOSKAAN en ole yksin kotona, kun hän ei käy missään. Ei yksin, eikä minun kanssa. Kavereita ei kertakaikkiaan ole kun kukaan ei kiinnosta. Joskus ajattelin että tämä on hienoa kun viihtyy juuri minun kanssa, mutta nyt ajattelen, että olisi kiva olla joskus yksin kotona, tai kutsua ystäviä, mutta ei tuo introvertti halua ketään tänne.

Vierailija
20/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on puppua. Monesti nähnyt sitä kuinka mies valehtelee jotain tyyliin "vaimo ei päästä", vaikka itse ei halua lähteä ja vaimo lähes pakottaisi lähtemään joskus johonkin, mutta ei...

Minun tyttäreni käytti tuota tyyliä nuorena, kun kaverit pyysivät johonkin ja häntä ei huvittanut lähteä. Jostain syystä hän ei halunnut kuitenkaan kavereille sanoa, että nyt juuri ei seura kelpaa. Silloin oli aina tekosyynä äiti, joka ei anna lupaa lähteä. Mahdoin olla kavereiden mielestä melkoisen tiukkapipoinen äiti. Samalla tavalla monen miehen kaverit taitavat luulla, että mies on ihan kokonaan hirviövaimonsa tossun tai tussun alla kotonaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan