Minkäläinen mies istuu kaikki illat ja viikonloput kotona?
Ei käy missään, ei tee mitään, ei ole kavereita, vain puoliso.
Kommentit (74)
Kotonaan viihtyvä.
Itse olen samanlainen. En mä jaksa hypätä muualla, aina siellä on ihmisiä ja hälinää.
Kotona voin olla rauhassa ja tehdä omia juttuja. Tämä kesänä vein nyhjäämiseni uudelle tasolle, että olen tilannut ruuat kotiin ja käsitöihin materiaaleja. Ei enää tarvii pyörii duunin jälkeen ruuhkissa.
Tulee vaan suoraan kotiin ja naatiskelee.
Kohta alkaa loma. Taitaa käydä niin, etten silloinkaan lähde mihinkään kummosesti. Täällä on kaikkea. 💚
Ensin mennään naimisiin ja sitten alkaa akkoja joka asia kismittämään. Hei: Vakka kantensa valitsee, kato peiliin!
Sellainen joka haluaa eli viihtyy parhaiten kotona kuten minä. Eikä ole puolisoa koska en halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No taitaa aika suuri osa maan miehistä olla tuollaisia nuoruusiän jälkeen. Ne menemiset ja kaverit on vaan jo niin nähty, ja keski-ikää lähestyttäessä alkaa monia kiinnostaa lähinnä kotoilu ja oleminen. Ei se ole mitenkään huolestuttavaa, jos ei sitten henkilö itse ole ahdistunut esim. yksinäisyydestä tai tylsyydestä. Useimmathan ei ole, vaan nauttivat sellaisesta elämästä.
Minusta on hirveää, jos ei ole mitään intressiä tehdä mitään, eikä nähdä ketään, kuin puoliso. Elämäninto ja ilo ovat kateissa vaikka olisi kuinka introvertti.
Eikö tällainen tilanne ole joka naisen unelma? Mies pysyy kotona, kun vaimo haluaa. Sitä ovat edeltäneet raivarit ja mykkäkoulut ja miehen vieraannuttaminen entisistä kavereista ja harrastuksista. Kun nainen on päässyt tavoitteeseensa, on
Tyytymättömyys on joillakin ihmisillä pysyvä olotila.
Vierailija kirjoitti:
Perheellinen keski-ikäinen mies, joka töiden ohella haluaa viettää aikaa lähinnä puolison ja lasten kanssa. Eli ihan normaali ihminen.
🙄
Vierailija kirjoitti:
Kotonaan viihtyvä.
Itse olen samanlainen. En mä jaksa hypätä muualla, aina siellä on ihmisiä ja hälinää.
Kotona voin olla rauhassa ja tehdä omia juttuja. Tämä kesänä vein nyhjäämiseni uudelle tasolle, että olen tilannut ruuat kotiin ja käsitöihin materiaaleja. Ei enää tarvii pyörii duunin jälkeen ruuhkissa.
Tulee vaan suoraan kotiin ja naatiskelee.
Kohta alkaa loma. Taitaa käydä niin, etten silloinkaan lähde mihinkään kummosesti. Täällä on kaikkea. 💚
Itse kävin nuorempana esim. raveissa aktiivisesti. Onneksi teknologia on tullut apuun ja enää ei tarvitse reissata ristiin rastiin, kun samat lähdöt näkee kotoa.
Huomenta.
Skippaan ketjun.
0 edeltävistä kommenteista minulta.
(#62 ei täältä).
Eikä istu,kävelee vessaan ja on välillä seisaallaan ja makuuasennossa😄😄😄😄😄😅😅😅😅😅
Vierailija kirjoitti:
V-mäinen äkäinen muija niin tuskin uskaltaa edes hengittää.
Ja sulla ei omaa tahtoa ole? Olet perässävedettävä kynnysmatto? Sano nyt vielä että nainen pakotti naimisiin/parisuhteeseen.
En totta puhuen edes käytä nykyisestä
huoneistostani mielelläni ilmaisua < k o t i >.
Määräajaksi x-y/ tilapäiseksi tarkoitettu
'koronaevakkokämppä' on realistinen,
osuvampi ilmaus. Tulinhan tänne etelässä
vallinnutta kansallista kollektiivipsykoosia
pakoon äkkilähdöllä/pikamuutolla.
Valitsin paikkakunnan puhtaasti tilastosyistä
= 'alle 5 todennettua covid-casea' tuolloin.
Ja todella; ei tietoakaan etelän hysteriasta.
En voinut uskoa landen lunkia, leppoisaa
koronailmapiiriä versus etelän utopistinen
massahysteria.
En nähnyt as.kohdetta etukäteen, enkä
soveltanut hakuun lainkaan normaalia
kriteeristöäni, jota normaalisti sovellan +
vaadin kodiltani/välittömältä ympäristöltäni
[kuten moderni/uusi tai juuri remontoitu
keittiö ja kh]. Sitä Todellista Omaa Kotia jo
koko sydämestäni kaipaan.
🍀 Mukavaa kesäviikkoa.🍀
En todellakaan mitenkään halukkaasti/
tarkoituksellisesti tänne muuttanut.
Hyvin erikoinen, aika outokin käänne minun
henkilöhistoriassani.
En tullut puolisoa täältä hakemaan,
en omistustorppaa ostamaan enkä
uraa luomaan. Ajattelin jo etelässä vakain
mielin, että tulen pysymään sinkkuna koko
tämän ajan, ja muun muassa prosessoin
pitkää, päättynyttä parisuhdettani
luostarinkaltaisesti askeesissa eläen.
Kiire on jo etelään veljeni ja isäni lähelle.
Valehtelen, jos muuta väitän. Olen täällä
muukalainen vieraalla maalla. Mummola-
aikojen satumainen nostalgia samalla
paikkakunnalla on oma erillinen
ajanjaksonsa. Sellaisena kauniina muistona
pidänkin mummolavuodet sydämessäni. <3
En ostanut kämppääni edes sohvaa.
En ruokailuryhmää.
Nojatuoli löytyy.
Istun useimmiten lattiatyynyillä. 😃
Minä. Toki minulla on lapsia, tyttöystävä ja myös kavereita, mutta kolme intohimoista harrastusta pitävät minua illat ja viikonloput kotona.
M46