Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkäläinen mies istuu kaikki illat ja viikonloput kotona?

Vierailija
15.05.2024 |

Ei käy missään, ei tee mitään, ei ole kavereita, vain puoliso.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen nainen huolestuu siitä, että hänen miehensä viihtyy kaikki illat ja viikonloput kotona? Tämä kuulostaa joltain huolestumiselta, jossa ei ymmärretä että hän on erilainen ihminen kuin kysyjä itse. Kysyjälle sellainen elämä voisi olla jotenkin epätyydyttävää elämää, ja siksi kuvittelee että näin on toisellekin. Mutta niinhän ei välttämättä ollenkaan ole. Esim. introvertit on usein nuoresta asti tuollaista. Osa muistakin muuttuu iän myötä sellaisiksi, että menemiset yhä vähemmän kiinnostaa eikä niitä niin kaipaa.

Minua ärsyttää kun on tuollainen mies. KOSKAAN en ole yksin kotona, kun hän ei käy missään. Ei yksin, eikä minun kanssa. Kavereita ei kertakaikkiaan ole kun kukaan ei kiinnosta. Joskus ajattelin että tämä on hienoa kun viihtyy juuri minun kanssa, mutta nyt ajattelen, että olisi kiva olla joskus yksin kotona, tai kutsua ystäviä, mutta ei tu

Meillä vähän samaa. Eikä mies edes ole mikään kovin introvertti ollut aikoinaan. Täytyy sanoa, että minä olen ehkä ennemmin, mutta silti kaipaan edes joskus sitä, että tapaan ystäviä ja harrastan muualla kuin kotona. Töissä käynti ei todellakaan riitä minulle. 

Vierailija
22/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssä uuvutettu itsensä kadottanut. On muuttunut työksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen elää miten haluaa. Ihme vinkumista kun toinen ei tottele matroonan vaatimuksia. 

Vierailija
24/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni on kavereita, mutta ei halua koskaan lähteä mihinkään. Harrastaakin vaan kotona.

Niin sinun mielestäsi ei halua ja mies perheriidan välttämiseksi *ei halua*. Sinuahan ei kotona pysymisen velvoite koske, niin jos kavereita olisi.

Vierailija
25/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen elää miten haluaa. Ihme vinkumista kun toinen ei tottele matroonan vaatimuksia. 

Juu, tottahan tuo. Eläkööt miten haluaa, mutta eikö saa olla huolestunut, jos ennen aktiivinen ihminen muuttuu sohvaperunaksi? 

Vierailija
26/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni on kavereita, mutta ei halua koskaan lähteä mihinkään. Harrastaakin vaan kotona.

Niin sinun mielestäsi ei halua ja mies perheriidan välttämiseksi *ei halua*. Sinuahan ei kotona pysymisen velvoite koske, niin jos kavereita olisi.

Hohhoi. Ei. Taas yksinäiset inkkeliukot tai heiksi tekeytyneet valtaavat ketjun...

Vierailija
27/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistynyt intellektuelli, joka käyttää aikansa viisaasti mm. videopeleihin, japanilaiseen kulttuuriin (animeen) sekä erilaisten internet-sivustojen selaamiseen. On ylpeä siitä ettei kuulu alempaan sosiaalluokkaan joka sekoilee ja örveltää idioottimaisesti baareissa, festareilla tms junttitapahtumissa. Kunnon kansalainen joita maamme kaipaa lisää!

Vierailija
28/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No taitaa aika suuri osa maan miehistä olla tuollaisia nuoruusiän jälkeen. Ne menemiset ja kaverit on vaan jo niin nähty, ja keski-ikää lähestyttäessä alkaa monia kiinnostaa lähinnä kotoilu ja oleminen. Ei se ole mitenkään huolestuttavaa, jos ei sitten henkilö itse ole ahdistunut esim. yksinäisyydestä tai tylsyydestä. Useimmathan ei ole, vaan nauttivat sellaisesta elämästä.

Minusta on hirveää, jos ei ole mitään intressiä tehdä mitään, eikä nähdä ketään, kuin puoliso. Elämäninto ja ilo ovat kateissa vaikka olisi kuinka introvertti.

Eikö tällainen tilanne ole joka naisen unelma? Mies pysyy kotona, kun vaimo haluaa. Sitä ovat edeltäneet raivarit ja mykkäkoulut ja miehen vieraannuttaminen entisistä kavereista ja harrastuksista. Kun nainen on päässyt tavoitteeseensa, on sekin huono asia. Noin tylsän miehen voi lempata.

Vierailija
29/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt

Vierailija
30/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivistynyt intellektuelli, joka käyttää aikansa viisaasti mm. videopeleihin, japanilaiseen kulttuuriin (animeen) sekä erilaisten internet-sivustojen selaamiseen. On ylpeä siitä ettei kuulu alempaan sosiaalluokkaan joka sekoilee ja örveltää idioottimaisesti baareissa, festareilla tms junttitapahtumissa. Kunnon kansalainen joita maamme kaipaa lisää!

Kannattaa sitä liikuntaakin joskus harrastaa.

Vierailija
31/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No taitaa aika suuri osa maan miehistä olla tuollaisia nuoruusiän jälkeen. Ne menemiset ja kaverit on vaan jo niin nähty, ja keski-ikää lähestyttäessä alkaa monia kiinnostaa lähinnä kotoilu ja oleminen. Ei se ole mitenkään huolestuttavaa, jos ei sitten henkilö itse ole ahdistunut esim. yksinäisyydestä tai tylsyydestä. Useimmathan ei ole, vaan nauttivat sellaisesta elämästä.

Minusta on hirveää, jos ei ole mitään intressiä tehdä mitään, eikä nähdä ketään, kuin puoliso. Elämäninto ja ilo ovat kateissa vaikka olisi kuinka introvertti.

Eikö tällainen tilanne ole joka naisen unelma? Mies pysyy kotona, kun vaimo haluaa. Sitä ovat edeltäneet raivarit ja mykkäkoulut ja miehen vieraannuttaminen entisistä kavereista ja harrastuksista. Kun nainen on päässyt tavoitteeseensa, on

Ei todellakaan ole. Jos sinulla olisi kokemusta naisista oikeasti, niin et kuvittelisi tuollaista.

Vierailija
32/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyllisiä harrasstuksia suosivia mieskavereita ei löydä kovin helpolla. Liikuntaa pystyy harrastamaan yksinkin.

Vierailija
33/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoi. Ei. Taas yksinäiset inkkeliukot tai heiksi tekeytyneet valtaavat ketjun...

Onko incelit synonyymi totuudelle?

Vierailija
34/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on introvertti? Itse arkisin käyn töissä ja siellä näen muita ihmisiä. Kaikki vapaat olen sitten aikalailla yksin kotona. 

En kärsi yksinäisyydestä vaan nautin yksinäisyydestä. Toki tämä introverttiys on muuttanut minua siten että arastan sosiaalisia tilanteita nykyään ja esim taloyhtiön kokoukseen en mennyt koska en "uskalla".

M33

Vierailija
35/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen nainen huolestuu siitä, että hänen miehensä viihtyy kaikki illat ja viikonloput kotona? Tämä kuulostaa joltain huolestumiselta, jossa ei ymmärretä että hän on erilainen ihminen kuin kysyjä itse. Kysyjälle sellainen elämä voisi olla jotenkin epätyydyttävää elämää, ja siksi kuvittelee että näin on toisellekin. Mutta niinhän ei välttämättä ollenkaan ole. Esim. introvertit on usein nuoresta asti tuollaista. Osa muistakin muuttuu iän myötä sellaisiksi, että menemiset yhä vähemmän kiinnostaa eikä niitä niin kaipaa.

Itse olen vähän ehkä ihmeissäni. Meillä 2 lasta, ruuhkavuodet... Itse kaipaan sitä, että pääsen silloin tällöin näkemään ystäviä ja harrastamaan kodin ulkopuolelle ja välillä tietysti miehenkin kanssa ilman lapsia jonnekin. Mies on ennen ollut esimerkiksi aktiivinen kalastaja, nähnyt mielellään kavereita, halunnut käydä kanssani j

Mä olen nainen mutta vähän sama kehitys. Mulla on kyse siitä, että harrastin niitä muita juttuja sinkkuna, koska tosiaan ilman yhtään ihmissuhdetta oli introvertillekin vähän liikaa, joten siksi välillä hakeuduin johonkin missä on ihmisiä. Mutta kun puoliso löytyi, niin en enää jaksanut enempää ihmisten näkemistä, kun töissäkin tarvii. Joten kaverit ja sellaiset harrastukset, joissa on muita ihmisiä, jäi. Mulla eräretkeily oli vähän kuin tuo miehen kalastus - multa myös se on loppunut, mutta se on aika lailla vaan normaalia kiinnostusten vaihtumista ajan myötä. Nykyään mua kiinnostaa enemmän elokuvat ja sarjat, kirjat, tietokonepelit, kaikenlaiset kotona tehtävät asiat. Ei tässä minusta ole mitään huolestuttavaa.

Vierailija
36/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, tottahan tuo. Eläkööt miten haluaa, mutta eikö saa olla huolestunut, jos ennen aktiivinen ihminen muuttuu sohvaperunaksi? 

Aika turha siitä on olla huolestunut, ellei toinen vaikuta jotenkin ahdistuneelta tai masentuneelta. Moni ihminen on oikein tyytyväinen sohvaperunana, ja keski-iässä todella monen kaipuu menemisiin ja tekemisiin arjessaan katoaa.

Vierailija
37/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko incelit synonyymi totuudelle?

On.  Enemmän ovat oikeassa kuin feministit.

Vierailija
38/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perheellinen keski-ikäinen mies, joka töiden ohella haluaa viettää aikaa lähinnä puolison ja lasten kanssa. Eli ihan normaali ihminen.

Ehkä jopa keskimääräistä parempi koti-isä, verrattuna henkilöön joka ei viihdy kotona.

Vierailija
39/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisaat miehet koska kukaan täysjärkinen ihminen ei halua olla tekemissä muiden ihmisten kanssa. Ihmiset ovat tyhmiä ja ilkeitä.

Vierailija
40/74 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan semmonen joka ei luuhaa kapakoissa ja huo**sa viikonloppuja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä