Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni tuijottaa ja vilkuilee muita naisia

Vierailija
14.05.2024 |

Eli jos olemme vaikka kaupungilla, kaupassa, syömässä, niin tuon tuosta jos vähänkään naisen näköinen ilmestyy näköpiiriin, niin miehen huomio on siinä. Ja kyllä, huomaan itsekin komeat miehet, mun mielestä kuitenkin noloa kyylätä muita oman puolison seurassa :D

Ennen kuin joku tästä vetää herneen nenäänsä, niin ei, en tarkoita sitä että miehen pitäisi laput silmillä kulkea, vaan enemmän sitä, että mun mielestä pitäisi käyttäytyä asiallisesti ja huomioivasti mua kohtaan. Uskon, että muutkin huomaavat tän vilkuilun ja näin mieheni tavallaan asettaa mut noloon tilanteeseen. 

Ja joo, tiedän, että miehet katsovat aina kauniita naisia, katsonhan itsekin komeita miehiä. Osaan kuitenkin tehdä sen huomaamattomasti. Tuntuu, että aika monella miehellä on tää sama juttu. Mietinkin siis, että miten otan tän puheeksi, koska hän varmaan luulee, että en huomaa. Toisaalta en halua nolata häntä. Eli vinkkejä miten ottaa tämä puheeksi?

Kommentit (119)

Vierailija
81/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän naisetkin katselee muita miehiä somessa ja ulkona ollessaan niin miksi mies ei saisi tehdä samaa?

Vierailija
82/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin töllöttäjän kanssa jonkin aikaa. Kauniimpi nainen ja siitä tuijotuksesta ei tullut loppua. Joskus, kun vaikka odotin autossa, kun kävi vaikka kaupassa äkkiä, niin kääntyi vielä taakseen katsomaan jos tuli kaunis nainen vastaan. Ja olin kyllä itsekin ihan katseen kestävä, ei johtunut ärsyyntymiseni siitä.

En jaksanut kauan ja löytyi uusi miesystävä. Illastimme ravintolassa ja viereisessä pöydässä oli kaksi todella kaunista naista. Minä jo melkein tuskastuin, kun tämä mies ei kiinnittänyt naisiin sen enempää huomiota. Teki mieli melkein käydä naistenhuoneessa ja hiippailla vaivihkaa takaisin ja seurata, että mitä tekee, kun en ole paikalla. En tietenkään tehnyt näin. Meni vähän aikaa tottua kyllä, että en seurustele enää telkän kanssa. Loppu on historiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan luonnollista että vilkaisee. Älä siitä pahoita mieltäsi. Kyylääminen on sit eri juttu. 

Tässähän taisi olla kyse just kyyläämisestä

En huomannut aloituksessa mitään lausetta mikä olisi paljastanut että kyseessä on kunnon kyylääminen. Vaikuttaa enemmän ap:n omalta epävarmuudelta.

Vierailija
84/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin töllöttäjän kanssa jonkin aikaa. Kauniimpi nainen ja siitä tuijotuksesta ei tullut loppua. Joskus, kun vaikka odotin autossa, kun kävi vaikka kaupassa äkkiä, niin kääntyi vielä taakseen katsomaan jos tuli kaunis nainen vastaan. Ja olin kyllä itsekin ihan katseen kestävä, ei johtunut ärsyyntymiseni siitä.

En jaksanut kauan ja löytyi uusi miesystävä. Illastimme ravintolassa ja viereisessä pöydässä oli kaksi todella kaunista naista. Minä jo melkein tuskastuin, kun tämä mies ei kiinnittänyt naisiin sen enempää huomiota. Teki mieli melkein käydä naistenhuoneessa ja hiippailla vaivihkaa takaisin ja seurata, että mitä tekee, kun en ole paikalla. En tietenkään tehnyt näin. Meni vähän aikaa tottua kyllä, että en seurustele enää telkän kanssa. Loppu on historiaa.

Tuo akkojen jatkuva mustasukkaisuus ei ole. Kannattaisi hakea apua siihen....

Vierailija
85/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo akkojen jatkuva mustasukkaisuus ei ole. Kannattaisi hakea apua siihen....

Aha. Exkö sieltä tuli kommentoimaan?

Vierailija
86/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea ymmärtää sellaista että muita ihmisiä katsotaan epäkohteliaan tunkeilevasti, kun he ovat arkisilla asioillaan. Luulisin käytöstapojen puutteesta johtuvan sellaisen käytöksen. Sitten on vähän eri juttu, jos joku on ihan tarkoituksella laittautunut ja odottaakin huomiota, esim viihteellä ollessa.

Vierailija
87/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun siskon mies kattoo aina ihan selvästi mun tissejä, vaikka sisko olisi paikalla. En ole koskaan ottanut asiaa puheeksi siskoni tai sen miehen kanssa, mutta onhan se nyt omituista. Eikö pysty pitämään silmiään erossa.

pakko kysyä mitä kiellettyä tisseissäsi on sellaista että ne olisivat kiellettyä sektoria siskosi miehen katseilta? Miksi hänen katseensa pitää väistää rintasi?

Vierailija
88/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onneksi ei sentään ääneen vertaile oletko kuumempi! Jos häiritsee niin laita kiertoon.

Vierailija
89/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen alkanut pohtimaan, miksi ihmiset ovat nykyään yhdessä? Jos siis on ihan tunnettu fakta, että sekä naiset että miehet katsovat ja himoitsevat muita viimeistään suhteen alkuinnostuksen jälkeen, niin miksi sitten ollaan yhdessä ja feikataan, että ei tässä mitään, että ihan ohimennen vain vilkuilen.

Tunnettu fakta? Lähde? 

Av.

Vierailija
90/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät, ole onnellinen, miehesi on terve.

Vierailija
91/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ei kehitysvammaisuus ole sairaus.

Vierailija
92/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, onneksi ei sentään ääneen vertaile oletko kuumempi! Jos häiritsee niin laita kiertoon.

Sika liuskaan

Vierailija
93/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kai tätä nykyaikaa. On ok katsella ja kuolata muita "kunhan tekee sen huomaamatta". Kaikki katsoo, kaikki tekee jne. Jossain Naistenhuoneellakin naiset kurkku suorana kailottavat kuinka kaikki on sallittua ja oikein!

Ehkä olen liian tiukkis 30-vuotias... 

Vierailija
94/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terve? Tuollainen avoin kyttääminen ja vilkuilu ei kovin tervettä ole. 

Vierailija
95/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen haluaisi tällaisen miehen. Kukaan nainen ei ole onnellinen  miehen kanssa, joka avoimesti tuijottaa muita naisia. Uskon että nainen on onnellisempi yksin kuin sellaisen kuolaavan urpon kanssa.

Vierailija
96/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista nöyryyttävintä kun näkee sen tuijottelun kohteen joko säälivän tai itserakkaan, vahingoniloisen pienen virneen

Vierailija
97/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei ole koskaan aiemmin vilkuillut, paitsi nyt olen huomannut 25 yhteisen vuoden jälkeen kun katselee nuoria naisia, jotka voisivat olla hänen tyttäriään.

Vierailija
98/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni toimii myös näin ja se tuntuu itsestä pahalta. Suhteen ollessa noin vuoden vanha, alkoi vilkuilla ja seurata muita avoimesti minun kanssa ollessaan. Eihän se kivalta tunnu, mutta en saa sitä loppumaankaan. Minulla on ollut myös mies kuka ei tällaista harrastanut ja eron kyllä huomaa. Vaikka miehiä ovat molemmat ja varmasti kauniit naiset viehättää. 

Vierailija
99/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni toimii myös näin ja se tuntuu itsestä pahalta. Suhteen ollessa noin vuoden vanha, alkoi vilkuilla ja seurata muita avoimesti minun kanssa ollessaan. Eihän se kivalta tunnu, mutta en saa sitä loppumaankaan. Minulla on ollut myös mies kuka ei tällaista harrastanut ja eron kyllä huomaa. Vaikka miehiä ovat molemmat ja varmasti kauniit naiset viehättää. 

Kannattaa etsiä uusi mies. Se vaikeutuu iän myötä. 

Vierailija
100/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehdi lukea kaikkea, mut mun eksäni oli täsmälleen samanlainen. Todellakin sen huomasi muutkin. Ja samaa vioin, että asetti mut noloon tilanteeseen. No, sanoin kerran ihan ystävällisesti että sä kyllä sitten täysin häpeilemättä jäät tuijottamaan noita perseitä, että sen huomaa. Hän veti hirveät kilarit, että se on hänen oma asiansa eikä kuulu minulle pätkääkään :D Ei järin fiksu reaktio, vaikka olikin sitä olevinaan. Ero ei tuosta johtunut, mutta olen ollut iloinen kun ei tarvitse tuota(kaan) enää sietää.

Minusta on moukkamaista tuijottaa niin pitkään, että muutkin huomaa. Sattuuhan niitä joskus kelle tahansa, mut siinä mittakaavassa missä eksäni harrasti, niin Hyi olkoon.

Miten ottaa puheeksi, no, en osaa sanoa. Omani ei ihan putkeen mennyt. Tsemppiä!

N45

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi