Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni tuijottaa ja vilkuilee muita naisia

Vierailija
14.05.2024 |

Eli jos olemme vaikka kaupungilla, kaupassa, syömässä, niin tuon tuosta jos vähänkään naisen näköinen ilmestyy näköpiiriin, niin miehen huomio on siinä. Ja kyllä, huomaan itsekin komeat miehet, mun mielestä kuitenkin noloa kyylätä muita oman puolison seurassa :D

Ennen kuin joku tästä vetää herneen nenäänsä, niin ei, en tarkoita sitä että miehen pitäisi laput silmillä kulkea, vaan enemmän sitä, että mun mielestä pitäisi käyttäytyä asiallisesti ja huomioivasti mua kohtaan. Uskon, että muutkin huomaavat tän vilkuilun ja näin mieheni tavallaan asettaa mut noloon tilanteeseen. 

Ja joo, tiedän, että miehet katsovat aina kauniita naisia, katsonhan itsekin komeita miehiä. Osaan kuitenkin tehdä sen huomaamattomasti. Tuntuu, että aika monella miehellä on tää sama juttu. Mietinkin siis, että miten otan tän puheeksi, koska hän varmaan luulee, että en huomaa. Toisaalta en halua nolata häntä. Eli vinkkejä miten ottaa tämä puheeksi?

Kommentit (119)

Vierailija
41/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen alkanut pohtimaan, miksi ihmiset ovat nykyään yhdessä? Jos siis on ihan tunnettu fakta, että sekä naiset että miehet katsovat ja himoitsevat muita viimeistään suhteen alkuinnostuksen jälkeen, niin miksi sitten ollaan yhdessä ja feikataan, että ei tässä mitään, että ihan ohimennen vain vilkuilen.

Tunnettu fakta? Lähde? 

Erotilastot jo kertovat jotain. Lisäksi pettämistilastot lienevät sitäkin karummat. Myös ap kertoi vilkuilevansa komeita miehiä, mutta feikkaavansa, ettei vilkuile. Hänen miehensä ei edes feikkaa.

#kaksinaismoralismi

Miehet ja naiset tekevät samaa, mutta sillä erotuksella, että miehet tekee sen avoimemmin ja rehellisemmin.

#epävarmuus

Naiset näkee peikkoja sielläkin missä niitä ei ole. Mistä johtuu naisten heikko itsetunto? 

Vierailija
42/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä et tuijota ja vilkuile muita miehiä?

Olispa hauskaa nähdä tällainen pariskunta missä mies läähättää vastaantulevien naisten perään ja nainen syöksähtelee vastaantulevien miesten perään.

Ei havainto havaitsijaa pahenna. Kukaan ei ole läähättänyt millekään, kukaan ei ole syöksynyt mihinkään. Yhtä hyvin voisimme vaatia naisia pukeutumaan säkkiin kuin epäonnistuneissa maissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luulin, ettei naiset ei huomaa jos nitä katsoo max sekunnin, kyllä ne huomaa, jopa takaapäin. Itsekin olen joskus katsellut ikkunasta heijastusta.

Vierailija
44/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä nainen kokee usein olevansa suhteessa se taho, jolla on valta määrätä minkä verran vaikkapa saa toisia katsoa ja milloin katsominen onkin ällöttävää tuijottamista. Ja sama pätee moneen muuhunkin asiaan, esim. siivoukseen, joka tulee aina suorittaa naisen haluamalla siisteystasolla. Missä nainen, siellä ongelma ja ruikutusta.  

Eli nainen ei saisi sanoa miltä tuntuu? Pitäisi vaan tyytyä miehen käytökseen? 

Tekihän nainen vinkumisketjun vauvalle.

Vierailija
45/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa kun miehet puolustamassa tällaista käytöstä ja haukkumassa naisia vainoharhaisiksi. Kovin moni mies tuskin kuitenkaan tykkää, jos heidän oman naisystävänsä/vaimonsa perään kuolaa joku mies. Tai oma naisystävä flirttailee muille miehille.

Vierailija
46/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä naisiakin häiritsee toljottaja ja tulee kiusaantunut olo!

Vierailija
47/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen alkanut pohtimaan, miksi ihmiset ovat nykyään yhdessä? Jos siis on ihan tunnettu fakta, että sekä naiset että miehet katsovat ja himoitsevat muita viimeistään suhteen alkuinnostuksen jälkeen, niin miksi sitten ollaan yhdessä ja feikataan, että ei tässä mitään, että ihan ohimennen vain vilkuilen.

Tai miksi se yhdessä eläminen vaatii sitä, ettei saa tehdä muiden kanssa mitään tai edes himoita ja katsoa? Ihan älytöntä, eikä millään muulla elämänalueella tuollaista rajoittamista ja asioiden piilottelua pidettäisi mitenkään terveenä käytöksenä.

Vierailija
48/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa kun miehet puolustamassa tällaista käytöstä ja haukkumassa naisia vainoharhaisiksi. Kovin moni mies tuskin kuitenkaan tykkää, jos heidän oman naisystävänsä/vaimonsa perään kuolaa joku mies. Tai oma naisystävä flirttailee muille miehille.

Taas tämä sama virsi. Jos et ole samaa mieltä kuin muut naiset olet mies. 

Vierailija
49/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä vain katsonut, piti myös eräänlaista silmäpeliä. Aina ja kaikkialla. Ikäänkuin irrottautui minusta, kun oltiin kodin ulkopuolella. Kotona taas oli kuin enkeli. Tulin siihen tulokseen, että halusi loukata ja nöyryyttää minua ja nautti pahastumisestani. No, sitten ilmeni, että sillä oli tallella suhde exäänsä samaan aikaan kuin minuun. Sellasta täällä.

Vierailija
50/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun siskon mies kattoo aina ihan selvästi mun tissejä, vaikka sisko olisi paikalla. En ole koskaan ottanut asiaa puheeksi siskoni tai sen miehen kanssa, mutta onhan se nyt omituista. Eikö pysty pitämään silmiään erossa.

Vierailija
51/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä nainen kokee usein olevansa suhteessa se taho, jolla on valta määrätä minkä verran vaikkapa saa toisia katsoa ja milloin katsominen onkin ällöttävää tuijottamista. Ja sama pätee moneen muuhunkin asiaan, esim. siivoukseen, joka tulee aina suorittaa naisen haluamalla siisteystasolla. Missä nainen, siellä ongelma ja ruikutusta.  

Eli nainen ei saisi sanoa miltä tuntuu? Pitäisi vaan tyytyä miehen käytökseen? 

Se on turha parkua ettei herrasmiehiä ole, jos ei osaa vaatia arvoistaan kohtelua. 

Vierailija
52/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on selvä narsisti. Ansaitset parempaa.

Ei tolla ole mitään tekemistä narsismin kans, ei sitte yhtään mitään.

ap, laihduta, ehkö se sitte vilkuilee suaki  välillä.

Vierailija
53/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepä valitsit vammaisen miehen. Olisit nainut normaalin.

Vierailija
54/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kauniita naisia saa katsella jos oma nainen on lihonut vaikka.

Vierailija
55/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö aina ottaa se ensimmäinen vähä-älyinen? Etkö olisi voinut odottaa täysjärkistä kumppania.

Vierailija
56/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopultakin löytyi mamma, jonka puoliso on palstaulipersu. Otan osaa.

Vierailija
57/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena mietin, katsotko sinä miestä koko ajan kun näin väität? En minä miestäni tuijota koko aikaa niin en tiedä mitä katselee

Vierailija
58/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsepä valitsit vammaisen miehen. Olisit nainut normaalin.

Vamppi vampin valitsee. Olet itsekin vamppi.

Vierailija
59/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on selvä narsisti. Ansaitset parempaa.

Ei tolla ole mitään tekemistä narsismin kans, ei sitte yhtään mitään.

ap, laihduta, ehkö se sitte vilkuilee suaki  välillä.

Ootko läskifoobinen vai mistä päättelet, että ap on lihava?

Jos mies on vilkuilijatyyppiä, niin sehän katsoo, vaikka oma nainen olis huippumalli.

Vierailija
60/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alkaisin ihan avoimesti katselemaan muita miehiä. Kääntyisin jopa jos oikein komea kävelis vastaan 😅 Sen verran tommonen ärsyttäisi. Ja joo, saa katsoa mutta sen voi tehdä ihan tuijottamattakin. Mustakin on outoa jos käännytään ihan katsomaan kun ohi kävelen. En itsekään kehtaisi tuolleen tuijottaa vaikka joskus mieli tekisikin. Kyllä mäkin mieluusti kauniita naisia ja miehiä katselisin pitempäänkin mutten todellakaan kehtaisi tuijottaa niin että tuijotuksen kohde kiusaantuu tai saati puolisoni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi