Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni tuijottaa ja vilkuilee muita naisia

Vierailija
14.05.2024 |

Eli jos olemme vaikka kaupungilla, kaupassa, syömässä, niin tuon tuosta jos vähänkään naisen näköinen ilmestyy näköpiiriin, niin miehen huomio on siinä. Ja kyllä, huomaan itsekin komeat miehet, mun mielestä kuitenkin noloa kyylätä muita oman puolison seurassa :D

Ennen kuin joku tästä vetää herneen nenäänsä, niin ei, en tarkoita sitä että miehen pitäisi laput silmillä kulkea, vaan enemmän sitä, että mun mielestä pitäisi käyttäytyä asiallisesti ja huomioivasti mua kohtaan. Uskon, että muutkin huomaavat tän vilkuilun ja näin mieheni tavallaan asettaa mut noloon tilanteeseen. 

Ja joo, tiedän, että miehet katsovat aina kauniita naisia, katsonhan itsekin komeita miehiä. Osaan kuitenkin tehdä sen huomaamattomasti. Tuntuu, että aika monella miehellä on tää sama juttu. Mietinkin siis, että miten otan tän puheeksi, koska hän varmaan luulee, että en huomaa. Toisaalta en halua nolata häntä. Eli vinkkejä miten ottaa tämä puheeksi?

Kommentit (119)

Vierailija
61/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kahdessa pitkässä parisuhteessa, molemmat päättyneet miehen ihan liian aikaiseen kuolemaan. Molempien kanssa kulkiessani olen välillä itse sanonut miehelle, että katso kuinka kaunis nainen. Toisen kanssa jos liikuimme autolla vaikkapa kauppaan niin, että itse kävin kaupassa ja jätin auton parkkiin ja sanoin että katselepa aikasi kuluksi näkyykö hyvännäköisiä naisia. Ja huom. halusin käydä yksin kaupassa kun niin oli helpompaa valikoida rauhassa. Tietääkseni kumpikaan ei käynyt vieraissa. 

Vierailija
62/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kahdessa pitkässä parisuhteessa, molemmat päättyneet miehen ihan liian aikaiseen kuolemaan. Molempien kanssa kulkiessani olen välillä itse sanonut miehelle, että katso kuinka kaunis nainen. Toisen kanssa jos liikuimme autolla vaikkapa kauppaan niin, että itse kävin kaupassa ja jätin auton parkkiin ja sanoin että katselepa aikasi kuluksi näkyykö hyvännäköisiä naisia. Ja huom. halusin käydä yksin kaupassa kun niin oli helpompaa valikoida rauhassa. Tietääkseni kumpikaan ei käynyt vieraissa. 

🥱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok Marko!

Vierailija
64/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä alkaisin ihan avoimesti katselemaan muita miehiä. Kääntyisin jopa jos oikein komea kävelis vastaan 😅 Sen verran tommonen ärsyttäisi. Ja joo, saa katsoa mutta sen voi tehdä ihan tuijottamattakin. Mustakin on outoa jos käännytään ihan katsomaan kun ohi kävelen. En itsekään kehtaisi tuolleen tuijottaa vaikka joskus mieli tekisikin. Kyllä mäkin mieluusti kauniita naisia ja miehiä katselisin pitempäänkin mutten todellakaan kehtaisi tuijottaa niin että tuijotuksen kohde kiusaantuu tai saati puolisoni.

Hih hih hih

Vierailija
65/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

japanin kauniita naisia, ei mitään vietkongeja?

Vierailija
66/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttimaista käytöstä, mutta jos ei ole pettänyt niin onko toi niin paha juttu.

Vierailija
67/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus se elämä saattaa yllättää itsenikin ja olen jäänyt kiinni jonkun katseeseen. 

Vierailija
68/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen alkanut pohtimaan, miksi ihmiset ovat nykyään yhdessä? Jos siis on ihan tunnettu fakta, että sekä naiset että miehet katsovat ja himoitsevat muita viimeistään suhteen alkuinnostuksen jälkeen, niin miksi sitten ollaan yhdessä ja feikataan, että ei tässä mitään, että ihan ohimennen vain vilkuilen.

Tunnettu fakta? Lähde? 

Lähde?  Sinä et paljoa ole elämää ja parisuhteita kokenut. Se lähde on siellä ihan jokaisen älykkään ihmisen päässä.

Vierailija
69/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok Marko!

Ai nytkö siis olen mies kun kerroin oman juttuni. Siinä tapauksessa miehet todellakin voivat synnyttää. On se vaan niin kova pala joillekin naisille, että ihan naispuolinen voi käyttäytyä vapaamielisesti ja nauttia yhdessä puolison kanssa kaikesta kivasta ja kauniista. Olen myös itse maininnut jos olen nähnyt hyvännäköisen miehen. Miksei ihminen saa nauttia kauneudesta.

Vierailija
70/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin naisena mietin, katsotko sinä miestä koko ajan kun näin väität? En minä miestäni tuijota koko aikaa niin en tiedä mitä katselee

No jos esim. ravintolassa istuu vastapäätä, niin huomaahan sen helposti vilkuilut

Vierailija
71/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä nainen kokee usein olevansa suhteessa se taho, jolla on valta määrätä minkä verran vaikkapa saa toisia katsoa ja milloin katsominen onkin ällöttävää tuijottamista. Ja sama pätee moneen muuhunkin asiaan, esim. siivoukseen, joka tulee aina suorittaa naisen haluamalla siisteystasolla. Missä nainen, siellä ongelma ja ruikutusta.  

Silti valitatte siitä kun ei tule tinder matcheja naisten kanssa

Vierailija
72/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on ihania. Minkä ihmeen sille voi? 

Vierailija
73/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman kokenut. Ei se siitä parane ja kertoo paljon asenteesta naisia kohtaan ylipäänsä. Ei kukaan tykkää tuijottelijoista, siinä on jotain röyhkeää. Neuvoni on, että jätä se sika. Minä jätin omani parinkymmenen vuoden jälkeen. Ei riittänyt hänelle enää tuijottelu, vaan piti päästä vähän kokeilemaankin. Panu Rajala fiilikset tulee näistä aina.

Vierailija
74/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella naisella on kokemusta tästä asiasta , minun ystävättäreni alkoi tehdä samalla lailla kun oli miehiä lähettyvillä katseli heitä ja hymyili kauniisti, arvaa kuka sai raivarin Mies alkoi syytellä että nainen katselee vieraita miehiä . Mutta ystäväni vastasi että niinhän sinäkin vahtaan joka naista . Meni muutama kuukausi niin mes ei vilkuillut moukkamaisesti enää.

Joten hän huomasi silloin miltä vieressä kävelijästä tuntuu kun yrittää olla parkettien partaveitsi ,

Vierailija
75/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä et tuijota ja vilkuile muita miehiä?

Sehän on aivan idioottimaista toimintaa.

Vierailija
76/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin miettimään tuota, kun sanoit katsovasi itsekin komeita miehiä.

Olen 40v nainen, enkä minä katso komeita miehiä. Enkä ketään muutakaan. Minusta tuollainen toisten "katsominen' on outoa, ja moukkamaista, eikä siis mitään normaalia. 

Eikä käytös varsinkaan ole sinua kunnioittavaa! 

Minulla on ollut miehiä, jotka ovat AP.n kuvailemia ja kyllä, kumpikin petti, eli se naisten katselu oli myös merkki asiasta 

Vierailija
77/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopultakin löytyi mamma, jonka puoliso on palstaulipersu. Otan osaa.

Pitkäänpä kestikin, että persuhullu löysi tiensä tänne. Syö nyt ne lääkkeeksi, niin nuo harhat ehkä katoavat. Olet sairas

Vierailija
78/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäin miettimään tuota, kun sanoit katsovasi itsekin komeita miehiä.

Olen 40v nainen, enkä minä katso komeita miehiä. Enkä ketään muutakaan. Minusta tuollainen toisten "katsominen' on outoa, ja moukkamaista, eikä siis mitään normaalia. 

Eikä käytös varsinkaan ole sinua kunnioittavaa! 

Minulla on ollut miehiä, jotka ovat AP.n kuvailemia ja kyllä, kumpikin petti, eli se naisten katselu oli myös merkki asiasta 

Kyllähän sitä kauniin ihmisen rekisteröi, mutta kaikkinainen toljotus on vain noloa. Niinhän sitä huomioi vaikka julkkiksen. Usein myös jotenkin poikkeavasti käyttäytyvä herättää huomion. Mutta ei näistä ketään tarvitse tuijotella.

Vierailija
79/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan luonnollista että vilkaisee. Älä siitä pahoita mieltäsi. Kyylääminen on sit eri juttu. 

Vierailija
80/119 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan luonnollista että vilkaisee. Älä siitä pahoita mieltäsi. Kyylääminen on sit eri juttu. 

Tässähän taisi olla kyse just kyyläämisestä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä