Mieheni tuijottaa ja vilkuilee muita naisia
Eli jos olemme vaikka kaupungilla, kaupassa, syömässä, niin tuon tuosta jos vähänkään naisen näköinen ilmestyy näköpiiriin, niin miehen huomio on siinä. Ja kyllä, huomaan itsekin komeat miehet, mun mielestä kuitenkin noloa kyylätä muita oman puolison seurassa :D
Ennen kuin joku tästä vetää herneen nenäänsä, niin ei, en tarkoita sitä että miehen pitäisi laput silmillä kulkea, vaan enemmän sitä, että mun mielestä pitäisi käyttäytyä asiallisesti ja huomioivasti mua kohtaan. Uskon, että muutkin huomaavat tän vilkuilun ja näin mieheni tavallaan asettaa mut noloon tilanteeseen.
Ja joo, tiedän, että miehet katsovat aina kauniita naisia, katsonhan itsekin komeita miehiä. Osaan kuitenkin tehdä sen huomaamattomasti. Tuntuu, että aika monella miehellä on tää sama juttu. Mietinkin siis, että miten otan tän puheeksi, koska hän varmaan luulee, että en huomaa. Toisaalta en halua nolata häntä. Eli vinkkejä miten ottaa tämä puheeksi?
Kommentit (119)
Miksi sinä et tuijota ja vilkuile muita miehiä?
Jeesustelijoille tiedoksi; varatut eivät kulje laput silmillä. Olkaa suhteessa 20 vuotta ja tulkaa sitten änkyttämään. Se rakkaus ei siitä vilkaisusta mihinkään vähene. Aika rankkaa olisi jos pitäisi pyrkiä suhteeseen jokaisen hyvännäköisen kanssa.
(Ap:n mies on idiootti)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen alkanut pohtimaan, miksi ihmiset ovat nykyään yhdessä? Jos siis on ihan tunnettu fakta, että sekä naiset että miehet katsovat ja himoitsevat muita viimeistään suhteen alkuinnostuksen jälkeen, niin miksi sitten ollaan yhdessä ja feikataan, että ei tässä mitään, että ihan ohimennen vain vilkuilen.
Olisiko ihmiset yhdessä vaikka rakkauden takia? Voi rakastunutkin nähdä kauneutta/komeutta ympärillään. Sitä ei kuitenkaan hierota puolison naamaan, kuten aloittajan mies.
Mitä on rakkaus. Sellaista, että katsellaan muita salaa?
Jos asian kuitenkin huomaa selvästi niin onko se salaa katsomista?
Ei ole. Joillain kuitenkin on käsitys, että silloin kun onnistuu tekemään sen salassa, niin silloin rakastaa omaa kumppaniaan.
Noloa kun mies pyörii ympäri kuin hyrrä kuolaten jokaisen kauniin naisen perään. En kattelisi.
Vierailija kirjoitti:
Jeesustelijoille tiedoksi; varatut eivät kulje laput silmillä. Olkaa suhteessa 20 vuotta ja tulkaa sitten änkyttämään. Se rakkaus ei siitä vilkaisusta mihinkään vähene. Aika rankkaa olisi jos pitäisi pyrkiä suhteeseen jokaisen hyvännäköisen kanssa.
(Ap:n mies on idiootti)
No meillä se muuttui pettämiseksi 14 vuoden jälkeen. Vilkuilua toki jo ennen sitä.
Mun mies on ihan samanlainen. Ollut koko 17 vuotta mitä on oltu yhdessä. En muista onko tästä koskaan riitaa ollut, mutta puhuttu on monta kertaa, ihan asiallisestikin siis. 🤭 Enää en jaksa niin välittää, ei se mun kanssa olisi jos ei rakastaisi. Eiköhän mussakin ole puolia mitkä ei hälle ihan täysin ihanimpia ole. Enkä todellakaan halua "alistaa" miestä niin että pitäisi lattiaan tuijotella kun kulkee jossain, kun kuitenkin visuaalinen ihminen on. Ja kyllä kehuu minuakin kaikkien näitten vuosien jälkeen, että tiedän olevani itse miehelleni se mieluisin. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Olen alkanut pohtimaan, miksi ihmiset ovat nykyään yhdessä? Jos siis on ihan tunnettu fakta, että sekä naiset että miehet katsovat ja himoitsevat muita viimeistään suhteen alkuinnostuksen jälkeen, niin miksi sitten ollaan yhdessä ja feikataan, että ei tässä mitään, että ihan ohimennen vain vilkuilen.
Ihmiset eivät tunne oloaan turvalliseksi ilman sääntöyhteiskunnan määrittelemää parisuhdeihannetta ja sen mahdollistamaa elintason nousua. Eikä puoliso tai lapset tule niin todennäköisesti käymään kuolinvuoteella, jos on säätänyt koko elämän eri ihmisten kanssa. Kuolema ilman läheisiä voi pelottaa monia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä et tuijota ja vilkuile muita miehiä?
Olispa hauskaa nähdä tällainen pariskunta missä mies läähättää vastaantulevien naisten perään ja nainen syöksähtelee vastaantulevien miesten perään.
Vierailija kirjoitti:
Noloa kun mies pyörii ympäri kuin hyrrä kuolaten jokaisen kauniin naisen perään. En kattelisi.
Minä olen tuollainen mies. Aina kun näen kauniin naisen, niin minun silmäni venyvät päästäni ja sydän rinnastani kuin Hessu Hopolla konsanaan. Päästelen samanlaisia ääniäkin. Tänään oli kaupungilla viimein taas tarjolla parasta, mitä luonnosta voi löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset eivät tunne oloaan turvalliseksi ilman sääntöyhteiskunnan määrittelemää parisuhdeihannetta ja sen mahdollistamaa elintason nousua. Eikä puoliso tai lapset tule niin todennäköisesti käymään kuolinvuoteella, jos on säätänyt koko elämän eri ihmisten kanssa. Kuolema ilman läheisiä voi pelottaa monia.
Itsekin uskon, että kyseessä on tottumus ja tapa. Lisäksi tuo erikoinen pelko, että jää osattomaksi ja yksin, jos ei ole parisuhteessa jonkun kanssa.
Mä oon seurustellut kaksi kertaa ja molemmat miehet olleet tällaisia. Onko tää sitten vaan suurimmalle osalle miehistä tyypillistä?
Tehdään tuota mieheni kanssa,ja samalla puntaroimme millainen leikkikalu nainen voisi meille olla.
Vierailija kirjoitti:
Luiskaan kuvottava kyttäriäijä.
Kyttäsihän AP itsekin. Emme voi heittäytyä kaksiNAISmoralistisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnettu fakta? Lähde?
Erotilastot jo kertovat jotain. Lisäksi pettämistilastot lienevät sitäkin karummat. Myös ap kertoi vilkuilevansa komeita miehiä, mutta feikkaavansa, ettei vilkuile. Hänen miehensä ei edes feikkaa.
#kaksinaismoralismi
Miehet ja naiset tekevät samaa, mutta sillä erotuksella, että miehet tekee sen avoimemmin ja rehellisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon seurustellut kaksi kertaa ja molemmat miehet olleet tällaisia. Onko tää sitten vaan suurimmalle osalle miehistä tyypillistä?
Miehenä voin vahvistaa, että yleistä on ja jopa omat kaverit tai tutut voivat olla niin mulkkuja, että vikittelevät toisen naista. Ei tosin puhtaita papereita saa moni nainenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä nainen kokee usein olevansa suhteessa se taho, jolla on valta määrätä minkä verran vaikkapa saa toisia katsoa ja milloin katsominen onkin ällöttävää tuijottamista. Ja sama pätee moneen muuhunkin asiaan, esim. siivoukseen, joka tulee aina suorittaa naisen haluamalla siisteystasolla. Missä nainen, siellä ongelma ja ruikutusta.
Eli nainen ei saisi sanoa miltä tuntuu? Pitäisi vaan tyytyä miehen käytökseen?
Jos asian kuitenkin huomaa selvästi niin onko se salaa katsomista?