Nuoruuden holtiton riskikäyttäytyminen kaduttaa nyt aikuisena
Muita jotka katuvat nuoruuden holtitonta riskikäyttätymistä?
Kommentit (266)
En kai sitten käyttäytynyt holtittomasti kun ei kaduta. Baareissa kävin välillä ja hauskaa oli.
Mitä sinä ap sitten teit mitä kadut?
Vierailija kirjoitti:
En tunne tarvetta katua. Alko ja muut päihteet eivät kiinnostaneet kerta kokeilun jälkeen. Humalaisilta tytöiltä sai helposti pillua ja yleensä oli pari eri misua viikossa. Kondomia käytin yleensä, eikä sp-tauteja tullut. Nyt olen aviossa ja pienen tytön isä. Pääasiassa olen uskollinen.
Toivotko että omakin humalainen tyttäresi harrastaa auliisti seksiä vonkaajien kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä te sitten olette tehneet? Moni nuori tekee tyhmyyksiä...
Irtosuhteita, alkoholia;(
Mitä ihmeellistä siinä on jos juo alkoholia ja on suhteita? Kukaan mieskään ei voivottele että voi harmi kun tuli harrastettua nuorena irtosuhteita. Miksi naisten pitäisi katua?
No realisoituko ne riskit?! Puhut riskikäyttäytymisestä, etkä siitä että tapahtui jotain. Jos ei tapahtunut mitään, niin sittenhän voi huokaista helpotuksesta!
En tunne tarvetta katua. Alko ja muut päihteet eivät kiinnostaneet kerta kokeilun jälkeen. Humalaisilta tytöiltä sai helposti pillua ja yleensä oli pari eri misua viikossa. Kondomia käytin yleensä, eikä sp-tauteja tullut. Nyt olen aviossa ja pienen tytön isä. Pääasiassa olen uskollinen.